SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Make love, not war ☮
Twister is toch niet echt een bordspel??quote:
Dit was meer verwijzend naar R.E.M.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Twister is toch niet echt een bordspel??
Dat was ik ook aan het tikken, maar toen was het vorige topic alweer dicht..quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Twister is toch niet echt een bordspel??
Is Wingspan wat? Die eerste ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Century Spice Road, Wingspan, Wizard en Zombie Fluxx.
Jep. Al veel gezegd en over geschreven. Nu ook weer in het nieuwe boek dat uit is. Bizar dat men dat toen normaal vondquote:
Bij mij ook hoor, alleen snel knippen en plakken en voilaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat was ik ook aan het tikken, maar toen was het vorige topic alweer dicht..
Califirnia Gurls van Katy komt dan weer niet voorbij he. Jammer vanwege de gifjesquote:
Ik was te luiquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor, alleen snel knippen en plakken en voila
Geen Ohio, daarom vind ik het dus een ***nummerquote:
Neil Young iets voor je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen Ohio, daarom vind ik het dus een ***nummer
Wingspan is wel tof. Het gaat over vogels, en het geniale eraan is dat elk element aan de vogels daadwerkelijk kloppend is met hoe die vogels in het echt gaan, van vleugelgrootte tot aan hoeveelheid eieren die ze leggen, en het heeft ook allemaal invloed op het spel. Knap gedaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Wingspan wat? Die eerste ken ik niet.
Of Normaalquote:
En is het toch nog een beetje goedgekomen met 'm?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef essnhills het volgende:
Mijn broer luisterde vroeger heel veel RHCP
de jeugd van tegenwoordig...quote:
Four dead in Ohio...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen Ohio, daarom vind ik het dus een ***nummer
Van wat er in de lijst staat Can't Stop, verder Parallel Universe en Fortune Faded.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef El-Stinho het volgende:
Road Trippin' wel het beste van ze.
Geen idee, maar hierna komt wel Winter. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef bjanaan het volgende:
Is Snow nog ergens noteert? Ook zo’n pareltje!
Zwak voor de solo in Scar Tissuequote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat er in de lijst staat Can't Stop, verder Parallel Universe en Fortune Faded.
Of alles van Dave Grohl, want die is er geboren.quote:
Doen we niet moeilijk over hoorquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Califirnia Gurls van Katy komt dan weer niet voorbij he. Jammer vanwege de gifjes
Beide spellen een paar keer gespeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wingspan is wel tof. Het gaat over vogels, en het geniale eraan is dat elk element aan de vogels daadwerkelijk kloppend is met hoe die vogels in het echt gaan, van vleugelgrootte tot aan hoeveelheid eieren die ze leggen, en het heeft ook allemaal invloed op het spel. Knap gedaan.
Century Spice Road is in mijn ogen een betere versie van Splendor.
Komt in de buurtquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen idee, maar hierna komt wel Winter. Is dat ook goed?
ja, op 463quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef bjanaan het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
En is het toch nog een beetje goedgekomen met 'm?
Die speelden ze toen ik ze in 2012 zag voor het eerst weer live sinds 2007.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we niet moeilijk over hoor
[ afbeelding ]
Nu ben ik nog twintiger, moet het er nog even van nemen..quote:
Mis je Tell Me Baby?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van wat er in de lijst staat Can't Stop, verder Parallel Universe en Fortune Faded.
Ah, dat is nog eens mooi nieuws!quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZekerHij is vandaag gaan samenwonen met zijn vriendin
Moet goed zijn geweestquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die speelden ze toen ik ze in 2012 zag voor het eerst weer live sinds 2007.
Splendor is erg vlak, voor de beginnende speler als je het mij vraagt. Van Wingspan heb ik wel het een en ander gezien, maar nooit bijv. getest op een beurs of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wingspan is wel tof. Het gaat over vogels, en het geniale eraan is dat elk element aan de vogels daadwerkelijk kloppend is met hoe die vogels in het echt gaan, van vleugelgrootte tot aan hoeveelheid eieren die ze leggen, en het heeft ook allemaal invloed op het spel. Knap gedaan.
Century Spice Road is in mijn ogen een betere versie van Splendor.
Heb je ook nog wat Taylor Swift voor me?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doen we niet moeilijk over hoor
[ afbeelding ]
Awwwquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Sjefke heeft wel pech, normaal gaat ie rond 21.30 naar buiten. Nu moet ie wachten tot na de eerste nummers na het 22.00 uur journaal![]()
Goeie UIquote:
Kende dat nummer tot begin deze maand niet, maar heb hem nu 1x live in een bloedmooie coverversie mogen horenquote:
*benquote:
Beide spellen duren minder dan 2 uurquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Splendor is erg vlak, voor de beginnende speler als je het mij vraagt. Van Wingspan heb ik wel het een en ander gezien, maar nooit bijv. getest op een beurs of iets dergelijks.
Ik vind Splendor conceptueel wel tof, dus zal eens kijken naar Century Spice Road. Zolang het maar niet langer dan 2 uur duurt, dan haak ik wel af.
Ja leuk hequote:
Goed stemnummer welquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef asco het volgende:
Schandalig dat dit gezakt is.
Ja op gestemd, duh.
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je nou als nog je kerst UI erbij gepakt?
quote:
Geen bordspellen vereniging bij jou in de buurt om de spellen uit te proberen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Splendor is erg vlak, voor de beginnende speler als je het mij vraagt. Van Wingspan heb ik wel het een en ander gezien, maar nooit bijv. getest op een beurs of iets dergelijks.
Ik vind Splendor conceptueel wel tof, dus zal eens kijken naar Century Spice Road. Zolang het maar niet langer dan 2 uur duurt, dan haak ik wel af.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat Taylor Swift voor me?
Heeft ie totaal geen last van. Nooit gehad ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Awww
Hoe gaat het trouwens met Sjefke en vuurwerk nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
Dat rokje is leukquote:
In Veldhoven wel, maar da's nog steeds wel een eindje weg.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Geen bordspellen vereniging bij jou in de buurt om de spellen uit te proberen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Soms wil wel eens Tori's pianokruk zijn
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft ie totaal geen last van. Nooit gehad ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |