Ik las begin van de middag dat jij in NH woont, zit je richting IImuiden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:32 schreef Appeltje het volgende:
De boulevard is goed te volgen, maar daar is het rustig
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Is er geen live stream nu, alleen op Facebook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hadden altijd goed zicht op de opbouw van de vuren.
is dat niet je lied The Cats - Marian?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las begin van de middag dat jij in NH woont, zit je richting IImuiden?
Tussen Ijmuiden en Amsterdam inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las begin van de middag dat jij in NH woont, zit je richting IImuiden?
Nee (nog niet)quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is er geen live stream nu, alleen op Facebook?
Ah halfweg ongeveer , maar nboven het kanaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tussen Ijmuiden en Amsterdam in
Vreselijk nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat niet je lied The Cats - Marian?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tussen Ijmuiden en Amsterdam in
Hiero Poesquote:
Regio Alkmaar, Purmerend, Hoorn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Ik meer naar boven vanaf jou gezien.
My favorurite petquote:
Pics?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
My favorurite pet![]()
Is het de moeite waard om het darten al op te zetten of kan ik wachten tot 20.00 u voor De Zwaan?
En de keuken is zo mooi geworden...(maar nog niet klaar)
Alkmaar zit het best in de richting, die andere hoek die jij noemt kom ik zelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Regio Alkmaar, Purmerend, Hoorn?
Die krijgt 'ie wel, hoef jij je geen zorgen om te maken.quote:
je zei toch je naam is marianquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alkmaar zit het best in de richting, die andere hoek die jij noemt kom ik zelden.
Uitzending begint pas om 8 uur weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
My favorurite pet![]()
Is het de moeite waard om het darten al op te zetten of kan ik wachten tot 20.00 u voor De Zwaan?
En de keuken is zo mooi geworden...(maar nog niet klaar)
Mijn naam is geen Marian, gelukkig niet.quote:
Geilquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die krijgt 'ie wel, hoef jij je geen zorgen om te maken.
quote:
Ik maak dat liever niet meequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer goed pissig ben ....![]()
Ik begreep dat wossie de koffie voor me regelt?
Dat koken kon al.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Uitzending begint pas om 8 uur weer
Fijn, kun je heerlijk gaan koken
Veel plezier met pakjesavond ook nog.quote:
Prinsesquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat koken kon al.
IK BEN GEEN KEUKENPRINSES, slechts een prinses.
Broek weer op z'n enkels zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef Appeltje het volgende:
Haags zorg eens voor wat actie op deze stream
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
dank je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:45 schreef engine het volgende:
[..]
Veel plezier met pakjesavond ook nog.
Wanneer nietquote:
Jij kan toch lekker koken? Dat is waar ik voor viel.quote:
Ik heb net zelf muziek opgezet.quote:
personal jesus irgens met 940quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb net zelf muziek opgezet.
Jij mag koningin zeggen. Begreep ik.quote:
Jupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag koningin zeggen. Begreep ik.
Yupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:51 schreef Appeltje het volgende:
Uit de NRC, een fakkeltocht dus?
In Scheveningen zal zaterdag een fakkeltocht plaatsvinden, in plaats van een vreugdevuur met Oud-en-Nieuw. Dat heeft de organisatie achter de vreugdevuren dinsdag besloten. De organisatoren hebben bekendgemaakt niet in bezwaar te gaan tegen het besluit van de gemeente om geen vergunning te verlenen voor het vreugdevuur.
En Dan met de fakkels alles in de brand steken 🔥quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:51 schreef Appeltje het volgende:
Uit de NRC, een fakkeltocht dus?
In Scheveningen zal zaterdag een fakkeltocht plaatsvinden, in plaats van een vreugdevuur met Oud-en-Nieuw. Dat heeft de organisatie achter de vreugdevuren dinsdag besloten. De organisatoren hebben bekendgemaakt niet in bezwaar te gaan tegen het besluit van de gemeente om geen vergunning te verlenen voor het vreugdevuur.
Als hopje dat nu live gaat streamen voor ons ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En Dan met de fakkels alles in de brand steken 🔥
Is wel een vermakelijk planquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als hopje dat nu live gaat streamen voor ons ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |