Prinsesquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat koken kon al.
IK BEN GEEN KEUKENPRINSES, slechts een prinses.
Broek weer op z'n enkels zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:46 schreef Appeltje het volgende:
Haags zorg eens voor wat actie op deze stream
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
dank je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:45 schreef engine het volgende:
[..]
Veel plezier met pakjesavond ook nog.
Wanneer nietquote:
Jij kan toch lekker koken? Dat is waar ik voor viel.quote:
Ik heb net zelf muziek opgezet.quote:
personal jesus irgens met 940quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb net zelf muziek opgezet.
Jij mag koningin zeggen. Begreep ik.quote:
Jupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij mag koningin zeggen. Begreep ik.
Yupquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:51 schreef Appeltje het volgende:
Uit de NRC, een fakkeltocht dus?
In Scheveningen zal zaterdag een fakkeltocht plaatsvinden, in plaats van een vreugdevuur met Oud-en-Nieuw. Dat heeft de organisatie achter de vreugdevuren dinsdag besloten. De organisatoren hebben bekendgemaakt niet in bezwaar te gaan tegen het besluit van de gemeente om geen vergunning te verlenen voor het vreugdevuur.
En Dan met de fakkels alles in de brand steken 🔥quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:51 schreef Appeltje het volgende:
Uit de NRC, een fakkeltocht dus?
In Scheveningen zal zaterdag een fakkeltocht plaatsvinden, in plaats van een vreugdevuur met Oud-en-Nieuw. Dat heeft de organisatie achter de vreugdevuren dinsdag besloten. De organisatoren hebben bekendgemaakt niet in bezwaar te gaan tegen het besluit van de gemeente om geen vergunning te verlenen voor het vreugdevuur.
Als hopje dat nu live gaat streamen voor ons ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
En Dan met de fakkels alles in de brand steken 🔥
Is wel een vermakelijk planquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als hopje dat nu live gaat streamen voor ons ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |