Ik las begin van de middag dat jij in NH woont, zit je richting IImuiden?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:32 schreef Appeltje het volgende:
De boulevard is goed te volgen, maar daar is het rustig
http://www.scheveningenlive.nl/boulevard-webcam/
Is er geen live stream nu, alleen op Facebook?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hadden altijd goed zicht op de opbouw van de vuren.
is dat niet je lied The Cats - Marian?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las begin van de middag dat jij in NH woont, zit je richting IImuiden?
Tussen Ijmuiden en Amsterdam inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las begin van de middag dat jij in NH woont, zit je richting IImuiden?
Nee (nog niet)quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Is er geen live stream nu, alleen op Facebook?
Ah halfweg ongeveer , maar nboven het kanaalquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tussen Ijmuiden en Amsterdam in
Vreselijk nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat niet je lied The Cats - Marian?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Tussen Ijmuiden en Amsterdam in
Hiero Poesquote:
Regio Alkmaar, Purmerend, Hoorn?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]![]()
Ik meer naar boven vanaf jou gezien.
My favorurite petquote:
Pics?!quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
My favorurite pet![]()
Is het de moeite waard om het darten al op te zetten of kan ik wachten tot 20.00 u voor De Zwaan?
En de keuken is zo mooi geworden...(maar nog niet klaar)
Alkmaar zit het best in de richting, die andere hoek die jij noemt kom ik zelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Regio Alkmaar, Purmerend, Hoorn?
Die krijgt 'ie wel, hoef jij je geen zorgen om te maken.quote:
je zei toch je naam is marianquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alkmaar zit het best in de richting, die andere hoek die jij noemt kom ik zelden.
Uitzending begint pas om 8 uur weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
My favorurite pet![]()
Is het de moeite waard om het darten al op te zetten of kan ik wachten tot 20.00 u voor De Zwaan?
En de keuken is zo mooi geworden...(maar nog niet klaar)
Mijn naam is geen Marian, gelukkig niet.quote:
Geilquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die krijgt 'ie wel, hoef jij je geen zorgen om te maken.
quote:
Ik maak dat liever niet meequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik een keer goed pissig ben ....![]()
Ik begreep dat wossie de koffie voor me regelt?
Dat koken kon al.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:40 schreef engine het volgende:
[..]
Uitzending begint pas om 8 uur weer
Fijn, kun je heerlijk gaan koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |