SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
ze zouden die gouden microfoon van Lee eens met een potje vaseline moeten insmeren en m dan heel diep wegsteken..
Leuk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Ik hoop zo van harte dat dadelijk een keer iemand hem die gouden microfoon uit zijn handen trekt, er een beetje vaseline op smeert en zegt 'Lee buk even' en hem dan KEIHARD in zijn reet steekt.”
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben geen 37 meer en heb mijn slaap hard nodig.
Truste allemaal en veel luistergenot nog!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben geen 37 meer en heb mijn slaap hard nodig.
Truste allemaal en veel luistergenot nog!
Bedanktquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Dagoduck het volgende:
Oja dit nummer. Zeg ik ieder jaar weer.
Roseland NYC.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Don Leo had een geweldige versie van Glory Box tijdens de laatste Nacht van de Popmuziek![]()
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Don Leo had een geweldige versie van Glory Box tijdens de laatste Nacht van de Popmuziek![]()
Ik ken alleen dit. Maar dat vind ik geweldigquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead is zo ongelooflijk goed
Dat hoor je hier niet per sé.
Hij zit altijd wel rond/in de nacht, verdacht idd. Portishead is immers totale perfectie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Glorybox blijft idd verdacht stabiel de laatste jaren.
Nee je kent nog een nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit. Maar dat vind ik geweldig
BEN IK ZO DIK DAN!?quote:
Wel? Een oh-jaatje dan.quote:
Twee plaatsen gezakt. Nou, poepoe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead gezakt vind ik opvallend, geen Nacht vd popmuziek bonus.
Inderdaad, vond het wel apart dat Leo nogal verontwaardigd was over het feit dat dit tijdens de Nacht van de Popmuziek de publieksstem won voor beste debuut van 1993quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Portishead
Extreem ondergewaardeerd.
Eerder andersomquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
Dan heb je die prachtige plaat van Leentje en dan ineens deze meuk
Weet ik niet. Pics.quote:
Sarcasme is een bitch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Isorden het volgende:
Zei Leo nou dat ze YNWA ook bij Ajax draaien?![]()
![]()
Ik zou nu gewoon gaan, heb je ook geen last van files.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Cee het volgende:
Opblijven voor Traffic of gaan slapen, what to do.
Ik zing het als liverpool speeltquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Leo die trouwens meldt dat You Never Walk Alone ook gewoon bij Ajax wordt gezongen
Ze manipuleren links en rechts wel...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit altijd wel rond/in de nacht, verdacht idd. Portishead is immers totale perfectie.
Niets bijzonders dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eerder andersom
Zeer fijn nummertje
Sommige muziek is wel echt gewoon beter in de nacht, stel je dit, of Echoes eens om een uur 's middags voor, werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit altijd wel rond/in de nacht, verdacht idd. Portishead is immers totale perfectie.
quote:
weinig trafficquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zou nu gewoon gaan, heb je ook geen last van files.
Ik zou het hem vragen als je het zeker wil weten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Volgens mij vind Mex Portishead leuk. Maar dat wisten we al.
Inhalig krengquote:
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik hequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het wel apart dat Leo nogal verontwaardigd was over het feit dat dit tijdens de Nacht van de Popmuziek de publieksstem won voor beste debuut van 1993![]()
Omdat het uit 1994 komt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, vond het wel apart dat Leo nogal verontwaardigd was over het feit dat dit tijdens de Nacht van de Popmuziek de publieksstem won voor beste debuut van 1993![]()
Ik zou als ik hem was een extra slot op zijn dj cabine zetten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Leo die trouwens meldt dat You Never Walk Alone ook gewoon bij Ajax wordt gezongen
Wat vind jij eigenlijk van Lee Towers?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou het hem vragen als je het zeker wil weten.
Prachtig was dat ja. Al is Jeff Buckley ook heel goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik he
Haha die moet maar niet nog meer over voetbal melden inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat vraag ik me nog steeds af nu, werd een beetje bruut afgekapt of nie dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Kyran het volgende:
Kijk, dit is bijvoorbeeld ook wel een "kabbelnummer", maar toch trekt het me meteen, vanaf eerste noot. En het heeft een soort van opbouw, blijft je vasthouden en je vraagt je af wat er nog gaat komen.
Nou en? DAt is dit van The Doors ook en dat is me toch een partijquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef jrwl het volgende:
dit Portishead nummer is boring. Hele tijd hetzelfde loopje. Saai
Daarom post ik voornamelijk in de nacht op het muziekforumquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sommige muziek is wel echt gewoon beter in de nacht, stel je dit, of Echoes eens om een uur 's middags voor, werkt voor geen meter
Ongeëvenaard, zeker met zijn zelfgeschreven werk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Lee Towers?
Ik heb net een zware versnapering achter de kiezen, rekenen zit er niet zo meer inquote:
Grace heb ik hier in de kast staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja. Al is Jeff Buckley ook heel goed.
Sorry Ria.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lelijke afkap.
Leo ben je vannacht weer dronken geweest?
Dat terwijl hij een Ajacied is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Dat gaat niet zo snel hoor, is vooral vochtquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n 1.3kg erbij in drie dagen. Valt me eigenlijk nog mee trouwens!
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, ik lig op de bank met de radio aan. Merk vanzelf wanneer de ogen dichtvallen
Best welquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds af nu, werd een beetje bruut afgekapt of nie dan?
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jaaaaa dit nummer dus.
Heb ik op gestemd!!!
Ja hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
The DoorsKijk, dat is meer mijn shit
STEMquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!
Nee, kan nooit te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik nu nog leuk maar deze gaat natuurlijk ook veel te lang door-orgelen of niet?
Het is Sieneke niet hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik nu nog leuk maar deze gaat natuurlijk ook veel te lang door-orgelen of niet?
Ja inderdaad, heb altijd het gevoel dat die zo hoog scoort vanwege z'n vroege overlijden, vond het wel fijn dat Portishead dan toch net er van wonquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik he
Niet? Lekker uit laten spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?
Klopt, meer dan gemiddeld zout in het eten dus ik hoop en verwacht morgen alweer een halve kilo of zo kwijt te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor, is vooral vocht
Of ik dat haal weet ik niet. Ben niet meer zo'n nachtmens als in mijn studententijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?
Dat is de magie van de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel mooi dat ik, en meerdere hier, zoiets heb van shit ik wil een nummer niet missen. Terwijl je het nu gewoon ter plekke op kan zetten![]()
Toch op de een of andere manier magischer als het zo in de lijst voorbij komt.
The Endquote:
quote:
Aaah, Stinho, beste kerel, jij bent er ook weer om alle klachten kapot te relativeren zie ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.
Jaaa klopt alleen gespeeld door die blinde steengoede zanger.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Isorden het volgende:
Zat die ook niet in de film Roadhouse?
Stemlijst luister je gewoon. Ook als je de wekker moet zettenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel mooi dat ik, en meerdere hier, zoiets heb van shit ik wil een nummer niet missen. Terwijl je het nu gewoon ter plekke op kan zetten![]()
Toch op de een of andere manier magischer als het zo in de lijst voorbij komt.
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.
dat is echt een achterlijke gedachte. Denken dat mensen muziek van dode artiesten beter vinden. Niemand denkt zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb altijd het gevoel dat die zo hoog scoort vanwege z'n vroege overlijden
Ik ga niet met Oudjaar uit bed voor Echoes rond 05:30 hoor (lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stemlijst luister je gewoon. Ook als je de wekker moet zetten
hahah mooi die 'rel'quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.
Arniequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, Stinho, beste kerel, jij bent er ook weer om alle klachten kapot te relativeren zie ik
quote:
Eeuwig streven naar perfectie maakt niet altijd gelukkig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.
Lekker man, gewoon zegeltje LSD en gaan met die hapquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet met Oudjaar uit bed voor Echoes rond 05:30 hoor (lol)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jajaja jongens, dit is hem dan. Post #160.000Ik wil graag mijn moeder bedanken etc. etc.
[ afbeelding ]
volgens mij zet je daar toch de meeste postsquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk dat ik die associatie heb
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jajaja jongens, dit is hem dan. Post #160.000Ik wil graag mijn moeder bedanken etc. etc.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat in godesname?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou in je slaapkamer beginnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo ook maar eens het bedje opzoeken
Congrats!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Arnie![]()
Al in het café geweest?
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Streven naar middelmaat ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eeuwig streven naar perfectie maakt niet altijd gelukkig.
Heb je google Maps?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Amy Whinehouse 1.0quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Helaas was ze getrouwd met haar jeneverfles
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef djenneke het volgende:
Nou, dat zeiden mijn ouders dus ook.
quote:
Gefeliciflapstaart enzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik ben nog zover dat ik nog weet waar het staat. Het mijne dan he.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
In De Koning mag je lekker knoeien hoor. Daar is toch alles gesloopt. Net als heel Gtstquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit jaar nietNee, ik sla voortaan over. Veel te bang dat ik per ongeluk een biertje over de vader van irritant kroost knoei.
Als je alles volledig wil laten horen, moet je gewoon wat eerder beginnen. Dat doen ze dus niet, dan moet je daarmee leven. Al post ik morgen wel boos omdat ze weer een lelijke edit-versie van TOAP draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Streven naar middelmaat ook niet.
Nou ik niet en ik hoor wel dat ze iets kan, maar ik heb er niks mee. Niksquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben duidelijk een muziekproleet.
ik twijfel...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Jij snapt 'm. 'Arnie' zit al sinds 1997 op een onbewoond eiland in Venezuela, laat 'm daar maar lekker blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In De Koning mag je lekker knoeien hoor. Daar is toch alles gesloopt. Net als heel Gtst
Gaat ook over mij. Ik huil snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cry baby.... gaat dit over al die snowflakes van tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Over 5 meter, ga rechtdoor bij de overloop.
Miste*quote:
Op een onbewoond eiland? Hoe dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. 'Arnie' zit al sinds 1997 op een onbewoond eiland in Venezuela, laat 'm daar maar lekker blijven.
Ik loop richting de 50.000, na twaalf jaar FOK! Het is niet veel soeps, ik weet het.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:20 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ben ook bijna bij de 160.000 zag ik niet
Ja, haar versie van VROOM van Famke Louise.quote:
Toch dat Kinderen voor Kinderen nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. 'Arnie' zit al sinds 1997 op een onbewoond eiland in Venezuela, laat 'm daar maar lekker blijven.
Oh jij was altijd onze man ter plaatsequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit jaar nietNee, ik sla voortaan over. Veel te bang dat ik per ongeluk een biertje over de vader van irritant kroost knoei.
Precies, en hij leeft gewoon nog ergens! En is gewoon de zoon van Robert en Laura!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nam ze nog ff paar dagen voor haar dood opquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, haar versie van VROOM van Famke Louise.
We zijn de enige bijna normalen hier bedoel jequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop richting de 50.000, na twaalf jaar FOK! Het is niet veel soeps, ik weet het.
Och, ik kom amper aan de 10.000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik loop richting de 50.000, na twaalf jaar FOK! Het is niet veel soeps, ik weet het.
Cristiano Ronaldo?quote:
Via Kinderen voor Kinderen.quote:
Waren ze maar zo kort bij elkaar? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR, altijd goed, altijd lekker. Maar 3 jaar bestaan maar zulke goede nummers gemaakt
Nou ja, 'normaal' is een heel relatief begrip op FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
We zijn de enige bijna normalen hier bedoel je
Oh ja CCR![]()
![]()
Nee voor jou duidelijk niet inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Och, ik kom amper aan de 10.000Het is geen wedstrijdje hè.
Jamaar hoe kan iemand wonen op een onbewoond eiland? Hoe? HOE? Je woont er toch?quote:
In de Top 2000 ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 'normaal' is een heel relatief begrip op FOK!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nam ze nog ff paar dagen voor haar dood op
Niet met die instellingquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Och, ik kom amper aan de 10.000Het is geen wedstrijdje hè.
Ja, je bent het al snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 'normaal' is een heel relatief begrip op FOK!
Mensen zonder ziel? Geen idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar hoe kan iemand wonen op een onbewoond eiland? Hoe? HOE? Je woont er toch?
Illuminatiquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef TLC het volgende:
Net George Michael gehad, lees ik net dat zijn zus precies 3 jaar na zijn overlijden ook dood is aangetroffen.. wat triest allemaal![]()
Neergestort vliegtuig, Arnie heeft een seizoen voor hij dat meemaakte een tijd op een schip gezeten (want ineens kon hij gewoon een baan aannemen als hooggeplaatste werker op een schip), dus heeft Robinson-wise alles overleefd. Beetje 'Cast Away', whatever.quote:
Soort van flashmob. Ene na andere uit in 3 jaar en weg ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Waren ze maar zo kort bij elkaar? Wist ik niet.
Normaal is al snel goed voor 3 keer top 100quote:
Ja gek hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef TLC het volgende:
Net George Michael gehad, lees ik net dat zijn zus precies 3 jaar na zijn overlijden ook dood is aangetroffen.. wat triest allemaal![]()
Haha.quote:
Heb je een wake-up light?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef peaceman het volgende:
Lichtje begint hier aardig uit te gaan
Kwaliteit over kwantiteit.quote:
quote:
Foktop vriend. Kom weer feunen in KLB SCquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
55.141 (gemiddeld 21 per dag)
Gemiddelde is wel spectaculair gedaald sinds ik hier alleen nog tijdens de top2000 post
Die hebben in die relatief korte tijd heel wat kwaliteitsplaten gemaakt dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR, altijd goed, altijd lekker. Maar 3 jaar bestaan maar zulke goede nummers gemaakt
Wonen op een onbewoond eiland is het zelfde als drinken in een leeg glas. Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Neergestort vliegtuig, Arnie heeft een seizoen voor hij dat meemaakte een tijd op een schip gezeten (want ineens kon hij gewoon een baan aannemen als hooggeplaatste werker op een schip), dus heeft Robinson-wise alles overleefd. Beetje 'Cast Away', whatever.
Alles beter dan die random opgedoken botten en de babywissel met Dennis Tuinman
Was. 'T is te groot geworden. En gister werd duidelijk dat ik geen mening moet hebben over de hoeveelheid "kijk ons gezinnetje leuk na middernacht nog in dat café rondhangen"-kroost, dus daar hoef ik ook niet tussen te zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh jij was altijd onze man ter plaatse
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef TheVulture het volgende:
Blijft ook bizar om te lezen dat er tussen de dood van Jimi Hendrix en Janis Joplin maar 16 dagen zat...
Nou je het zegt heyquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar hoe kan iemand wonen op een onbewoond eiland? Hoe? HOE? Je woont er toch?
Op de vloer ligt een lege fles wijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wonen op een onbewoond eiland is het zelfde als drinken in een leeg glas. Dat kan toch niet.
Hahaha, de meesten hier kom ik netjes ieder jaar weer tegenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel raar dan dat je andere mensen die gewoon tienduizenden posts hier hebben nog nooit eerder bent tegengekomen. Of je hebt dan niet goed opgelet natuurlijk.
We volgden in 2004 ook de verhaallijn van ene Benjamin Borgers, die was omgekomen bij een grote brand maar nog een paar dingen moest doen voor hij als geest naar de hemel kon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wonen op een onbewoond eiland is het zelfde als drinken in een leeg glas. Dat kan toch niet.
Nog zoiets!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de vloer ligt een lege fles wijn.
Ja kom na de lijst wel weer even rondhangenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Foktop vriend. Kom weer feunen in KLB SC
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het objectief bekijkt: Die man is een sublieme zanger.
Ripquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef IxCalypso het volgende:
Mooie man, mooie persoonlijkheid, mooie stem, mooie alles
Gewoon Top 43 gescoord op het ESF.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het objectief bekijkt: Die man is een sublieme zanger.
richting de 220000 intussenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Twee van die iconen uit die tijd, allebei 27 en dan binnen 2,5 week allebei weg door een overdosisquote:
Ah nou, dan zie ik je hopelijk volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hahaha, de meesten hier kom ik netjes ieder jaar weer tegen
Of ze blijven in ESFquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel raar dan dat je andere mensen die gewoon tienduizenden posts hier hebben nog nooit eerder bent tegengekomen. Of je hebt dan niet goed opgelet natuurlijk.
Ik heb geen idee hoe dat in beeld werd gebracht maar op zich is dat conceptueel theologisch helemaal niet zo gek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
We volgden in 2004 ook de verhaallijn van ene Benjamin Borgers, die was omgekomen bij een grote brand maar nog een paar dingen moest doen voor hij als geest naar de hemel kon.____!
Ja, dus.... Is toch gewoon toeval?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Twee van die iconen uit die tijd, allebei 27 en dan binnen 2,5 week allebei weg door een overdosis
Iets met een rammende steen.quote:
Wonderbaar.quote:
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Te gecommercialiseerd. Snap ik wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Was. 'T is te groot geworden. En gister werd duidelijk dat ik geen mening moet hebben over de hoeveelheid "kijk ons gezinnetje leuk na middernacht nog in dat café rondhangen"-kroost, dus daar hoef ik ook niet tussen te zitten.
Ik las eerder dat Tong naar een afkickkliniek is gegaan.quote:
Niet zo vaak als voorgaande jaren, mijn sociale leven is wat drukker gewordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou, dan zie ik je hopelijk volgend jaar weer.
En de komende dagen ook nog natuurlijk.
Someday.quote:
Iig lekker gevarieerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:27 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ff serieus, wat een heerlijke nummers heeft die Bowie gemaakt. Naast Fleetwood Mac nog zo'n artiest waarvan ik het niet erg vind dat ie er zo vaak in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |