Nou en? DAt is dit van The Doors ook en dat is me toch een partijquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef jrwl het volgende:
dit Portishead nummer is boring. Hele tijd hetzelfde loopje. Saai
Daarom post ik voornamelijk in de nacht op het muziekforumquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sommige muziek is wel echt gewoon beter in de nacht, stel je dit, of Echoes eens om een uur 's middags voor, werkt voor geen meter
Ongeëvenaard, zeker met zijn zelfgeschreven werk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Lee Towers?
Ik heb net een zware versnapering achter de kiezen, rekenen zit er niet zo meer inquote:
Grace heb ik hier in de kast staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prachtig was dat ja. Al is Jeff Buckley ook heel goed.
Sorry Ria.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lelijke afkap.
Leo ben je vannacht weer dronken geweest?
Dat terwijl hij een Ajacied is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Leo die trouwens meldt dat You Never Walk Alone ook gewoon bij Ajax wordt gezongen
Dat gaat niet zo snel hoor, is vooral vochtquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n 1.3kg erbij in drie dagen. Valt me eigenlijk nog mee trouwens!
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Zo, ik lig op de bank met de radio aan. Merk vanzelf wanneer de ogen dichtvallen
Best welquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nog steeds af nu, werd een beetje bruut afgekapt of nie dan?
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Poison-Ivy het volgende:
Jaaaaa dit nummer dus.
Heb ik op gestemd!!!
Ja hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef Dagoduck het volgende:
The DoorsKijk, dat is meer mijn shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |