STEMquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!
Nee, kan nooit te lang.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik nu nog leuk maar deze gaat natuurlijk ook veel te lang door-orgelen of niet?
Het is Sieneke niet hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit vind ik nu nog leuk maar deze gaat natuurlijk ook veel te lang door-orgelen of niet?
Ja inderdaad, heb altijd het gevoel dat die zo hoog scoort vanwege z'n vroege overlijden, vond het wel fijn dat Portishead dan toch net er van wonquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Jeff Buckley werd even ingemaakt door Portishead dacht ik he
Niet? Lekker uit laten spelen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?
Klopt, meer dan gemiddeld zout in het eten dus ik hoop en verwacht morgen alweer een halve kilo of zo kwijt te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor, is vooral vocht
Of ik dat haal weet ik niet. Ben niet meer zo'n nachtmens als in mijn studententijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks om twee uur DEUTSCHLAND!
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, hoe moet je een fadeout anders afkappen?
Dat is de magie van de Top 2000quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel mooi dat ik, en meerdere hier, zoiets heb van shit ik wil een nummer niet missen. Terwijl je het nu gewoon ter plekke op kan zetten![]()
Toch op de een of andere manier magischer als het zo in de lijst voorbij komt.
The Endquote:
quote:
Aaah, Stinho, beste kerel, jij bent er ook weer om alle klachten kapot te relativeren zie ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.
Jaaa klopt alleen gespeeld door die blinde steengoede zanger.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef Isorden het volgende:
Zat die ook niet in de film Roadhouse?
Stemlijst luister je gewoon. Ook als je de wekker moet zettenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel mooi dat ik, en meerdere hier, zoiets heb van shit ik wil een nummer niet missen. Terwijl je het nu gewoon ter plekke op kan zetten![]()
Toch op de een of andere manier magischer als het zo in de lijst voorbij komt.
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn ook 15 nummers dit uur, dus niet vreemd dat er wat wordt afgekapt. Zuur doen om het zuur doen.
dat is echt een achterlijke gedachte. Denken dat mensen muziek van dode artiesten beter vinden. Niemand denkt zo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb altijd het gevoel dat die zo hoog scoort vanwege z'n vroege overlijden
Ik ga niet met Oudjaar uit bed voor Echoes rond 05:30 hoor (lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stemlijst luister je gewoon. Ook als je de wekker moet zetten
hahah mooi die 'rel'quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.
Arniequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, Stinho, beste kerel, jij bent er ook weer om alle klachten kapot te relativeren zie ik
quote:
Eeuwig streven naar perfectie maakt niet altijd gelukkig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afkappen is altijd onterecht, tenzij het om Marco Borsato gaat.
Lekker man, gewoon zegeltje LSD en gaan met die hapquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga niet met Oudjaar uit bed voor Echoes rond 05:30 hoor (lol)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jajaja jongens, dit is hem dan. Post #160.000Ik wil graag mijn moeder bedanken etc. etc.
[ afbeelding ]
volgens mij zet je daar toch de meeste postsquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Heerlijk dat ik die associatie heb
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
Jajaja jongens, dit is hem dan. Post #160.000Ik wil graag mijn moeder bedanken etc. etc.
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat in godesname?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zou in je slaapkamer beginnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo ook maar eens het bedje opzoeken
Congrats!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit jaar nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Arnie![]()
Al in het café geweest?
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Streven naar middelmaat ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eeuwig streven naar perfectie maakt niet altijd gelukkig.
Heb je google Maps?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Amy Whinehouse 1.0quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Helaas was ze getrouwd met haar jeneverfles
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef djenneke het volgende:
Nou, dat zeiden mijn ouders dus ook.
quote:
Gefeliciflapstaart enzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, ik ben nog zover dat ik nog weet waar het staat. Het mijne dan he.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
In De Koning mag je lekker knoeien hoor. Daar is toch alles gesloopt. Net als heel Gtstquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit jaar nietNee, ik sla voortaan over. Veel te bang dat ik per ongeluk een biertje over de vader van irritant kroost knoei.
Als je alles volledig wil laten horen, moet je gewoon wat eerder beginnen. Dat doen ze dus niet, dan moet je daarmee leven. Al post ik morgen wel boos omdat ze weer een lelijke edit-versie van TOAP draaien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Streven naar middelmaat ook niet.
Nou ik niet en ik hoor wel dat ze iets kan, maar ik heb er niks mee. Niksquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ben duidelijk een muziekproleet.
ik twijfel...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:17 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Jij snapt 'm. 'Arnie' zit al sinds 1997 op een onbewoond eiland in Venezuela, laat 'm daar maar lekker blijven.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In De Koning mag je lekker knoeien hoor. Daar is toch alles gesloopt. Net als heel Gtst
Gaat ook over mij. Ik huil snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cry baby.... gaat dit over al die snowflakes van tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |