Ik ken alleen dit. Maar dat vind ik geweldigquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead is zo ongelooflijk goed
Dat hoor je hier niet per sé.
Hij zit altijd wel rond/in de nacht, verdacht idd. Portishead is immers totale perfectie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Glorybox blijft idd verdacht stabiel de laatste jaren.
Nee je kent nog een nummerquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken alleen dit. Maar dat vind ik geweldig
BEN IK ZO DIK DAN!?quote:
Wel? Een oh-jaatje dan.quote:
Twee plaatsen gezakt. Nou, poepoe.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portishead gezakt vind ik opvallend, geen Nacht vd popmuziek bonus.
Inderdaad, vond het wel apart dat Leo nogal verontwaardigd was over het feit dat dit tijdens de Nacht van de Popmuziek de publieksstem won voor beste debuut van 1993quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Portishead
Extreem ondergewaardeerd.
Eerder andersomquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef PzKpfw het volgende:
Dan heb je die prachtige plaat van Leentje en dan ineens deze meuk
Weet ik niet. Pics.quote:
Sarcasme is een bitch.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Isorden het volgende:
Zei Leo nou dat ze YNWA ook bij Ajax draaien?![]()
![]()
Ik zou nu gewoon gaan, heb je ook geen last van files.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Cee het volgende:
Opblijven voor Traffic of gaan slapen, what to do.
Ik zing het als liverpool speeltquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:11 schreef TheVulture het volgende:
Leo die trouwens meldt dat You Never Walk Alone ook gewoon bij Ajax wordt gezongen
Ze manipuleren links en rechts wel...quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit altijd wel rond/in de nacht, verdacht idd. Portishead is immers totale perfectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |