Waren ze maar zo kort bij elkaar? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
CCR, altijd goed, altijd lekker. Maar 3 jaar bestaan maar zulke goede nummers gemaakt
Nou ja, 'normaal' is een heel relatief begrip op FOK!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
We zijn de enige bijna normalen hier bedoel je
Oh ja CCR![]()
![]()
Nee voor jou duidelijk niet inderdaad!quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Och, ik kom amper aan de 10.000Het is geen wedstrijdje hè.
Jamaar hoe kan iemand wonen op een onbewoond eiland? Hoe? HOE? Je woont er toch?quote:
In de Top 2000 ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 'normaal' is een heel relatief begrip op FOK!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Nam ze nog ff paar dagen voor haar dood op
Niet met die instellingquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Och, ik kom amper aan de 10.000Het is geen wedstrijdje hè.
Ja, je bent het al snelquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 'normaal' is een heel relatief begrip op FOK!
Mensen zonder ziel? Geen idee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar hoe kan iemand wonen op een onbewoond eiland? Hoe? HOE? Je woont er toch?
Illuminatiquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef TLC het volgende:
Net George Michael gehad, lees ik net dat zijn zus precies 3 jaar na zijn overlijden ook dood is aangetroffen.. wat triest allemaal![]()
Neergestort vliegtuig, Arnie heeft een seizoen voor hij dat meemaakte een tijd op een schip gezeten (want ineens kon hij gewoon een baan aannemen als hooggeplaatste werker op een schip), dus heeft Robinson-wise alles overleefd. Beetje 'Cast Away', whatever.quote:
Soort van flashmob. Ene na andere uit in 3 jaar en weg ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Waren ze maar zo kort bij elkaar? Wist ik niet.
Normaal is al snel goed voor 3 keer top 100quote:
Ja gek hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef TLC het volgende:
Net George Michael gehad, lees ik net dat zijn zus precies 3 jaar na zijn overlijden ook dood is aangetroffen.. wat triest allemaal![]()
Haha.quote:
Heb je een wake-up light?quote:Op zaterdag 28 december 2019 00:24 schreef peaceman het volgende:
Lichtje begint hier aardig uit te gaan
Kwaliteit over kwantiteit.quote:
quote:
Foktop vriend. Kom weer feunen in KLB SCquote:Op zaterdag 28 december 2019 00:23 schreef datismijnmening het volgende:
55.141 (gemiddeld 21 per dag)
Gemiddelde is wel spectaculair gedaald sinds ik hier alleen nog tijdens de top2000 post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |