SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
1 spookrijder? Ik zie er wel honderd.
Ik was het niet! Was weer eens door slotjes aan het posten.quote:
Het maakt het wel beter vind ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef MTheBassman het volgende:
Dat valse cafevolk hoef ik niet te horen hoor.
Muziek is ook wel een pareltje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef MielMonteur het volgende:
Dit is geen Hoe Het Danst natuurlijk, maar mag er wel zijn
Stenders is zo'n figuur die op een verjaardag gaat klagen over de muziek en het jaar erna niet meer komt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo 'toch'? Stenders is puur held
Nee, maar Marco ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef MTheBassman het volgende:
Dat valse cafevolk hoef ik niet te horen hoor.
Dat zeg ik: heldquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stenders is zo'n figuur die op een verjaardag gaat klagen over de muziek en het jaar erna niet meer komt.
5x een nummer met California in de lijst, maar de beste staat er nog niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
California
Massachussets
New York ( al ging dat over de stad)
Georgia
Mississippi
Louisiana
Tennessee
?
Oh, nou, vooruit dan....quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was het niet! Was weer eens door slotjes aan het posten.
Die heeft aardig wat van dit soort platen geschreven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds ik weet dat Leo Driessen, ja die van voetbal, dit heeft geschreven kan ik er nooit meer normaal naar luisteren.
Mind blown.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds ik weet dat Leo Driessen, ja die van voetbal, dit heeft geschreven kan ik er nooit meer normaal naar luisteren.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stenders is zo'n figuur die op een verjaardag gaat klagen over de muziek en het jaar erna niet meer komt.
Die was toen 7, zou wat pervers zijn.quote:
Die is voor mij onlosmakelijk verbonden aan CallTVquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
samen met Ik Leef Niet Meer Voor Jou de enige van Marco die ik leuk vind.
Serieus? Hahahaha.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
Als ie zijn naam naar Borsatan zou veranderen zou hij daar een prima cover met die titel van kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Kopiko het volgende:
De meeste nachtmerries zijn de harde waarheid.
Gelukkig valt dat nog best mee!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Kopiko het volgende:
De meeste nachtmerries zijn de harde waarheid.
Zou er niet ook een liedje over Ohio in kunnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5x een nummer met California in de lijst, maar de beste staat er nog niet in
Joni Mitchellquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Counting Crows heeft een heel album met staatnamen, maar of we dat moeten willen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou er niet ook een liedje over Ohio in kunnen?
Ja daar zou zelfs Andre Hazes niet aan begonnen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die was toen 7, zou wat pervers zijn.
komt erg dichtbij ja...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen ik op verzenden drukte realiseerde ik mij dat deze post hier gevoelig zou kunnen liggen.
Ken je de anekdote over wie "Je loog tegen mij" heeft geproduceerd ook?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat te googelen en kom er nu achter dat Sjoerdgod heeft geschreven voor Gerard Jolingquote:
Toch wel even wachten ja, zeker twee jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zou zelfs Andre Hazes niet aan begonnen zijn
Ik kan je bevestigen dat deze op de bas erg leuk is om te spelenquote:
Verlicht mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ken je de anekdote over wie "Je loog tegen mij" heeft geproduceerd ook?
Heb je Cuby al gespeeld? Dat geeft zelfs op mijn gitaar al een episch gevoel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat deze op de bas erg leuk is om te spelen
vertel, ChatKeerlquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ken je de anekdote over wie "Je loog tegen mij" heeft geproduceerd ook?
En Sandra Reemer zong over Coloradoquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Counting Crows heeft een heel album met staatnamen, maar of we dat moeten willen.
Die is zeker genoemd jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand die Alabama genoemd heeft? Sweet Home Alabama
Jawel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
En ook nog zonder Sweet Home ervoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Vind het echt stom dat River niet eens in de T2000 staat, terwijl er een hoop derderangs kerstplaatjes wel in staanquote:
neequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heb je Cuby al gespeeld? Dat geeft zelfs op mijn gitaar al een episch gevoel.
Dat ligt eraan hoe vol je je glazen schenkt en of het gaat om Radler 0.0 of Westmalle Tripel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik nu elk uur een biertje neem, hoe ver in de nacht kom ik dan denken jullie?
en dat terwijl Song instead of a kiss veeeeeeeeeeeeel mooier is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef TheVulture het volgende:
Deze doet het wel heel steady in de lijst, al jaren aan een stuk
Doe een adje kratje!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik nu elk uur een biertje neem, hoe ver in de nacht kom ik dan denken jullie?
als je alleen tripels neemt ben je voor etenstijd al wel knock-out.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Diekenikniequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat terwijl Song instead of a kiss veeeeeeeeeeeeel mooier is.
Heeft zij ook andere liedjes gezongen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dat terwijl Song instead of a kiss veeeeeeeeeeeeel mooier is.
volgens mij staat zelfs Big Yellow Taxi er niet meer in...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vind het echt stom dat River niet eens in de T2000 staat, terwijl er een hoop derderangs kerstplaatjes wel in staan![]()
(ik wilde net Miss Montreal opzoeken maar die staat er blijkbaar niet meer in)
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft zij ook andere liedjes gezongen?
Die is geproduceerd door Coen van Vrijberghe De Coningh, Johnnie uit Flodder. Uit de wiki:quote:
quote:De Coningh ging ook achter de schermen werken en werd in 1978 platenproducer, eerst als freelancer en vervolgens in vaste dienst bij platenmaatschappij Bovema. Hij produceerde platen van artiesten als Drukwerk zoals Je loog tegen mij. Ook was hij erbij toen André Hazes zijn eerste plaat inzong. In 1984 besloot hij ontslag te nemen en ging hij weer aan het werk als freelancer.
"Veredeld pils" aldus een user hier, 6-6,5%.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vol je je glazen schenkt en of het gaat om Radler 0.0 of Westmalle Tripel.
Oh, dat is wel wetenswaardig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is geproduceerd door Coen van Vrijberghe De Coningh, Johnnie uit Flodder. Uit de wiki:
[..]
Hmm een van hun minderequote:
Kansas (de band)quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zou voor mij geen probleem zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Dat moet je mensen voor je laten doenquote:
Verwacht ook niet de Korfbal erin staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef cafca het volgende:
Bløf is de beste Nederlandse band, volgens het stempubliek
Blof is instant mute hier. Mijn hand greep automatisch de afstandbediening en zette het geluid uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef Strani het volgende:
Oh jee, Blof komt er weer aan. De Coldplay van Nederland
jaja die zit he?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef PippenScottie het volgende:
We verwachtten niets, maar toch.
Wist je waar het uit zou komen
Dat je niets voor lief kan nemen
Dat het vreemder is dan dromen
Ook al gaat het zo vanzelf
Ok...
Ik denk dat ie iets zei waar de 1e regel van de tekst een reactie op zou zijn, Rob kennende, maar weet niet watquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Startte Rob deze nou te vroeg in?Hij zo mooi "oh..." en geen nummermelding.
Middenin een anecdote ook volgens mij
![]()
Ah, dan kom ik even bij jou zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Blof is instant mute hier. Mijn hand greep automatisch de afstandbediening en zette het geluid uit
Mooie hertaling van de Smiss.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:56 schreef Gretzl het volgende:
Meer BLØF![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
“Lennon, ga even naar de Primera en haal krasloten voor mama. De vrouw bij de kassa weet wel welke ik wil.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat moet je mensen voor je laten doen
Die laatste is The Smiths?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:56 schreef Gretzl het volgende:
Meer BLØF![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag het Badr Hari, die heeft inmiddels ook z'n twijfels.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van die sidekicks
Heb je nou C+TB op plek 10 staan...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Favorieten dit uur:
1. Elton John - Can You Feel The Love Tonight
2. Alannah Myles - Black Velvet
3. Drs. P - Dodenrit
4. Marco Borsato - Dromen Zijn Bedrog
5. Michael Jackson - Bad
6. Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
7. Florence + The Machine - Dog Days Are Over
8. Ramses Shaffy - Wij Zullen Doorgaan
9. Bee Gees - Massachusetts
10. Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
11. Bløf - Aanzoek Zonder Ringen
Maar wel Mudquote:
Zijn de producers, zullen nu wel voorkomen dat ze te veel tijd verkloten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat is nu eigenlijk het nut van die sidekicks
Ja, in de wanstaltig slechte Nederlandse hertalingquote:
Excuses teruggenomenquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:57 schreef DecoAoreste het volgende:
10. Cuby & The Blizzards - Somebody Will Know Someday
Het begint nog wel aardig, dat dan nog wel. Maar het zal snel minder worden.quote:
Oh is dit echt, haha.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, in de wanstaltig slechte Nederlandse hertaling![]()
![]()
![]()
Tot opluchting van Stenders werd het díe versie...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:59 schreef peaceman het volgende:
1284 Dynamite Mud![]()
1283 Une Belle Histoire/Een Mooi Verhaal Alderliefste & Paul de Leeuw![]()
1282 The Air That I Breathe The Hollies![]()
1281 You Oughta Know Alanis Morissette![]()
1280 Bird Of Paradise Snowy White![]()
1279 Water Under The Bridge Adele![]()
1278 Guilty Barbra Streisand & Barry Gibb![]()
1277 Il Volo Zucchero
1276 Everytime I Think Of You The Babys![]()
1275 Christmas Lights Coldplay![]()
1274 Binnen Marco Borsato![]()
1273 Overture (Tommy) The Who![]()
Ja, duurde veel te lang.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je nou C+TB op plek 10 staan...
niet alleen van stendersquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tot opluchting van Stenders werd het díe versie...
je vergeet zuccheroquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:59 schreef peaceman het volgende:
1284 Dynamite Mud![]()
1283 Une Belle Histoire/Een Mooi Verhaal Alderliefste & Paul de Leeuw![]()
1277 Il Volo Zucchero
Blowen die mensen toevallig?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef cafca het volgende:
Bløf is de beste Nederlandse band, volgens het stempubliek
Cover van Fugain staat gelukkig hogerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:00 schreef Strani het volgende:
Oh Paul de Leeuw die het mooie Une Belle Histoire volledig verkracht in het Nederlands. Schandalig.
Ook gewoon op plaat uitgebracht, zowel in een eigen versie als 1 met de Counting Crows. Gelukkig geen hit geworden, godzijdankquote:
Ja, makkelijk is dat. Zo'n wereldster als Paul de Leeuw coveren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Cover van Fugain staat gelukkig hoger
Dit is toch geen Nederlands?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook gewoon op plaat uitgebracht, zowel in een eigen versie als 1 met de Counting Crows. Gelukkig geen hit geworden, godzijdank
[ afbeelding ]
There Is a Light That Never Goes Out / Er Is Een Licht Dat Nooit Uit Zal Gaan (Live op Concert at SEA 2015) [feat. Counting Crows], a song by BLØF, Counting Crows on Spotify
Er Is Een Licht Dat Nooit Uit Zal Gaan, a song by BLØF on Spotify
Er zullen vast ook broodjes kroket zijn die op allebei hebben gestemd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:01 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Cover van Fugain staat gelukkig hoger
Men doet er goed aan voorzichtig te beginnen met prostaatmassage.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[Blof]: en ik vraag niet om je hand maar om je vingers
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Men doet er goed aan voorzichtig te beginnen met prostaatmassage.
quote:1284 Dynamite Mud 6
1283 Une Belle Histoire/Een Mooi Verhaal Alderliefste & Paul de Leeuw 2
1282 The Air That I Breathe The Hollies 5
1281 You Oughta Know Alanis Morissette 7
1280 Bird Of Paradise Snowy White 7
1279 Water Under The Bridge Adele 3
1278 Guilty Barbra Streisand & Barry Gibb 6
1277 Il Volo Zucchero 8
1276 Everytime I Think Of You The Babys 6
1275 Christmas Lights Coldplay 3,5
1274 Binnen Marco Borsato 4,5
1273 Overture (Tommy) The Who 3
Covers zouden beter verboden worden in de Top 2000. Er staat zelden een cover in die iets toevoegt aan het origineel, en regelmatig is het gewoon een aanfluitingquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:00 schreef Strani het volgende:
Oh Paul de Leeuw die het mooie Une Belle Histoire volledig verkracht in het Nederlands. Schandalig.
Il Volo ken je zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef Gretzl het volgende:
1284 Dynamite Mud![]()
1283 Une Belle Histoire/Een Mooi... Alderliefste & Paul de Leeuw![]()
1280 Bird Of Paradise Snowy White
1277 Il Volo Zucchero![]()
1275 Christmas Lights Coldplay
1273 Overture (Tommy) The Who
Jij vind Snowy White goedquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef Gretzl het volgende:
1284 Dynamite Mud![]()
1280 Bird Of Paradise Snowy White
1275 Christmas Lights Coldplay
1273 Overture (Tommy) The Who
Dequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:59 schreef Kyran het volgende:
1284 Dynamite Mud![]()
![]()
De eigen versie die ze hebben uitgebracht is volledig in het Nederlands vertaald. Maar dat is een beetje mislukt als je het mij vraagtquote:
Weinig Elvis meer in de lijst danquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Covers zouden beter verboden worden in de Top 2000. Er staat zelden een cover in die iets toevoegt aan het origineel, en regelmatig is het gewoon een aanfluiting
Dit dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
Gelukkig kan je die 10 uur prima doorbrengen in het prachtige historische centrum van Hilversum.
Lijkt een beetje op dat stukje uit Vlieg met me mee naar de regenboog!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Il Volo ken je zeker.
Ho camminato per le strade
Col sole dei tuoi occhi
Ci vuole un attimo per dirsi addio, spara
Che bella quiete sulle cime
Mi freddi il cuore e l'anima
Ci vuole un attimo per dirsi addio
Per questo troppo amore, per noi
E questo bel dolore
Ti prego no, ti prego lo sai
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che ho bisogno di qualcosa di vero
Che illumini il cielo
Proprio come te
Ho visto il sole nei tuoi occhi
Calare nella sera
Che bella quiete sulle rive
Ma dove andranno i giorni e noi
Le fughe e poi i ritorni
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Siamo caduti in volo
Mio sole
Siamo caduti in volo
Siamo caduti in volo
Mio cielo
Siamo caduti in volo
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Che ho bisogno di qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Proprio come te
Er bestaan wel degelijk goeie covers, zolang je geen Disturbed of Paul De Leeuw heet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Covers zouden beter verboden worden in de Top 2000. Er staat zelden een cover in die iets toevoegt aan het origineel, en regelmatig is het gewoon een aanfluiting
Of Triggerfingerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er bestaan wel degelijk goeie covers, zolang je geen Disturbed of Paul De Leeuw heet.
Als je met een auto bent en de weg niet kent, kom je daar wel aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Strani het volgende:
Gelukkig kan je die 10 uur prima doorbrengen in het prachtige historische centrum van Hilversum.
Als je het hoort waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schiet ernstig tekort heb ik het gevoel, want Mud zegt mij niks.
lekker, maar dan graag zonder de artisjokkenhartjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Il Volo ken je zeker.
Ho camminato per le strade
Col sole dei tuoi occhi
Che bella quiete sulle cime
Per questo troppo amore, per noi
E questo bel dolore
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Ho visto il sole nei tuoi occhi
Calare nella sera
Che bella quiete sulle rive
Ma dove andranno i giorni e noi
Le fughe e poi i ritorni
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Siamo caduti in volo
Mio sole
Siamo caduti in volo
Siamo caduti in volo
Mio cielo
Siamo caduti in volo
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Che ho bisogno di qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Proprio come te
B&A-genotquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op de eilanden waar vogeltjes blaffen toch?
jaren 70 band. Lonely this christmas zingen ze ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar hier van:quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ah, schrijf je dat zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Isorden het volgende:
Is dat Hof Horneman nou een beetje goeie bank?
Zeker, ooit onder een internetfilmpje tegengekomen en toen was ik direct fanquote:
Nee, blijk een o te zijn vergeten,quote:
Ik kwam er echt vorig jaar pas achter dat dat niet Elvis was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar hier van:
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker, ooit onder een internetfilmpje tegengekomen en toen was ik direct fan
en ... lós!!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
10 uur. 10 uur wachten om geld te betalen, om 45 minuten een kroeg in te mogen waar je OOK betaalt voor een biertje maar waar je niet écht als in een kroeg in mag zitten omdat je dan ineens de papa of mama van een teer kinderzieltje kan kwetsen met je biertje in je hand.
Ziek.
Serieus?quote:
Volgens die ene mevrouw welquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Isorden het volgende:
Is dat Hof Horneman nou een beetje goeie bank?
Je zou maar als kind 10 uur moeten wachten om dan in een cafe te staan waar je toch niks kentquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
10 uur. 10 uur wachten om geld te betalen, om 45 minuten een kroeg in te mogen waar je OOK betaalt voor een biertje maar waar je niet écht als in een kroeg in mag zitten omdat je dan ineens de papa of mama van een teer kinderzieltje kan kwetsen met je biertje in je hand.
Ziek.
Ik reken het ook goed. Ik ken die bank alleen van radioreclames, en ik heb nooit de drang gevoeld er verder naar te zoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, blijk een o te zijn vergeten,
het is Hof Hoorneman
Neequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het hoort waarschijnlijk wel.
Hij is niet van de muziek pre 00'squote:
Ja, in alle eerlijkheid vind ik dit leuk, maar wel een beetje uit de tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vijf jaar terug echt dat Mud en de Sweet hun beste tijd hadden gehad in de lijst, maar deze staat nog steeds best veilig.
Zeker, maar die trekken zelden genoeg stemmen. De enige genoteerde die ik écht goed te pruimen vind zijn Skinny Love, It's My Life en Hallelujah (niet in de Lisa Lois versie)quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er bestaan wel degelijk goeie covers, zolang je geen Disturbed of Paul De Leeuw heet.
Slechts 1x eerder gehoord, wist niet meer hoe die gingquote:
Van Kylie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het beste van Mud is wel gewoon dat de gitarist Can't Get You Out of my Head heeft geschreven.
Ach. Voor de volgende editie ken je dit liedquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechts 1x eerder gehoord, wist niet meer hoe die ging
Denk dat Fox on the Run weer wat bekender is geworden dankzij de Guardians of the Galaxy-trailerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vijf jaar terug echt dat Mud en de Sweet hun beste tijd hadden gehad in de lijst, maar deze staat nog steeds best veilig.
Dat is wederzijds Lexiequote:
Jazeker.quote:
quote:
Stond in de beginjaren nog meermaals in de top 200.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Denk dat Fox on the Run weer wat bekender is geworden dankzij de Guardians of the Galaxy-trailer
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dit niet hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro klinkt altijd veelbelovend, maar dan hoor je dat het dit nummer is... in deze drekversie die alleen gekke Paul de Leeuw fans leuk vinden.
Denk dat ik hem wel eens op een quiz voorbij heb horen komen (altijd diezelfde artiesten die met 'Z' beginnen), maar elf heb ik hem nooit eerder afgespeeldquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Isorden het volgende:
Zolan Paul z'n muil dicht houd gaat het nog wel
IJdele hoop...quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef MielMonteur het volgende:
Gelukkig hoeven we hem maar een minuutje aan te horen
Heb er zeker 5 jaar op gestemd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat ik hem wel eens op een quiz voorbij heb horen komen (altijd diezelfde artiesten die met 'Z' beginnen), maar elf heb ik hem nooit eerder afgespeeld
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat PDL met zijn dikke reet op dit mooie nummer is gaan zitten.
Ja, Paul kan best leuk zijn (al is zijn houdbaarheidsdatum wel nadrukkelijk in zicht), maar dit is pure bagger.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dit niet hoor.
Totdat Paul begint te zingen, dan klinkt het net Suzan en Freek.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit had Paul beter kunnen laten... ik vind Zonder Jou dan wel weer prachtig
Ik vind Ik Heb Je Lief best mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit had Paul beter kunnen laten... ik vind Zonder Jou dan wel weer prachtig
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik leer nooit meer nummers kennen bij de Top, maar wel weer een mooie nieuwe anekdote erbij dankzij ChatKeerl
Die is ook mooi jaquote:
Ik ook. Hoe erg de nummers ook soms zijn, zijn stem vind ik altijd fijn om te horen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw juist een fijne zanger
Ik ookquote:
Gewoon zelf geen inspiratie hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Waarom hebben Nederlandse zangers (type Vrienden van Amstel Live) altijd de neiging om Romaanse nummers te moeten vertalenDoet zoveel afbreuk aan het origineel, waar helemaal geen Nederlandse tekst bij past
Oh god, wat een draak is datquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vooral Droomland afgrijselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |