Denk dat Fox on the Run weer wat bekender is geworden dankzij de Guardians of the Galaxy-trailerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vijf jaar terug echt dat Mud en de Sweet hun beste tijd hadden gehad in de lijst, maar deze staat nog steeds best veilig.
Dat is wederzijds Lexiequote:
Jazeker.quote:
quote:
Stond in de beginjaren nog meermaals in de top 200.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:11 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Denk dat Fox on the Run weer wat bekender is geworden dankzij de Guardians of the Galaxy-trailer
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dit niet hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit intro klinkt altijd veelbelovend, maar dan hoor je dat het dit nummer is... in deze drekversie die alleen gekke Paul de Leeuw fans leuk vinden.
Denk dat ik hem wel eens op een quiz voorbij heb horen komen (altijd diezelfde artiesten die met 'Z' beginnen), maar elf heb ik hem nooit eerder afgespeeldquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Isorden het volgende:
Zolan Paul z'n muil dicht houd gaat het nog wel
IJdele hoop...quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef MielMonteur het volgende:
Gelukkig hoeven we hem maar een minuutje aan te horen
Heb er zeker 5 jaar op gestemd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Denk dat ik hem wel eens op een quiz voorbij heb horen komen (altijd diezelfde artiesten die met 'Z' beginnen), maar elf heb ik hem nooit eerder afgespeeld
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat PDL met zijn dikke reet op dit mooie nummer is gaan zitten.
Ja, Paul kan best leuk zijn (al is zijn houdbaarheidsdatum wel nadrukkelijk in zicht), maar dit is pure bagger.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Paul de Leeuw leuk, maar dit niet hoor.
Totdat Paul begint te zingen, dan klinkt het net Suzan en Freek.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit had Paul beter kunnen laten... ik vind Zonder Jou dan wel weer prachtig
Ik vind Ik Heb Je Lief best mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Dit had Paul beter kunnen laten... ik vind Zonder Jou dan wel weer prachtig
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik leer nooit meer nummers kennen bij de Top, maar wel weer een mooie nieuwe anekdote erbij dankzij ChatKeerl
Die is ook mooi jaquote:
Ik ook. Hoe erg de nummers ook soms zijn, zijn stem vind ik altijd fijn om te horen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:13 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind Paul de Leeuw juist een fijne zanger
Ik ookquote:
Gewoon zelf geen inspiratie hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:14 schreef Gretzl het volgende:
Waarom hebben Nederlandse zangers (type Vrienden van Amstel Live) altijd de neiging om Romaanse nummers te moeten vertalenDoet zoveel afbreuk aan het origineel, waar helemaal geen Nederlandse tekst bij past
Oh god, wat een draak is datquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind vooral Droomland afgrijselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |