lekker, maar dan graag zonder de artisjokkenhartjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Il Volo ken je zeker.
Ho camminato per le strade
Col sole dei tuoi occhi
Ci vuole un attimo per dirsi addio, spara
Che bella quiete sulle cime
Mi freddi il cuore e l'anima
Ci vuole un attimo per dirsi addio
Per questo troppo amore, per noi
E questo bel dolore
Ti prego no, ti prego lo sai
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che ho bisogno di qualcosa di vero
Che illumini il cielo
Proprio come te
Ho visto il sole nei tuoi occhi
Calare nella sera
Ci vuole un attimo per dirsi addio, spara
Che bella quiete sulle rive
Mi freddi il cuore e l'anima
Ci vuole un attimo per dirsi addio
Ma dove andranno i giorni e noi
Le fughe e poi i ritorni
Ti prego no, ti prego lo sai
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Siamo caduti in volo
Mio sole
Siamo caduti in volo
Siamo caduti in volo
Mio cielo
Siamo caduti in volo
Sogno qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Buono come te
Che illumini il cielo
Proprio come te
Che ho bisogno di qualcosa di buono
Che mi illumini il mondo
Proprio come te
B&A-genotquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op de eilanden waar vogeltjes blaffen toch?
jaren 70 band. Lonely this christmas zingen ze ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schiet ernstig tekort heb ik het gevoel, want Mud zegt mij niks.
Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar hier van:quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef Bugno3 het volgende:
Ik schiet ernstig tekort heb ik het gevoel, want Mud zegt mij niks.
Ah, schrijf je dat zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Isorden het volgende:
Is dat Hof Horneman nou een beetje goeie bank?
Zeker, ooit onder een internetfilmpje tegengekomen en toen was ik direct fanquote:
Nee, blijk een o te zijn vergeten,quote:
Ik kwam er echt vorig jaar pas achter dat dat niet Elvis was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ken ze eigenlijk ook alleen maar hier van:
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker, ooit onder een internetfilmpje tegengekomen en toen was ik direct fan
en ... lós!!!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
10 uur. 10 uur wachten om geld te betalen, om 45 minuten een kroeg in te mogen waar je OOK betaalt voor een biertje maar waar je niet écht als in een kroeg in mag zitten omdat je dan ineens de papa of mama van een teer kinderzieltje kan kwetsen met je biertje in je hand.
Ziek.
Serieus?quote:
Volgens die ene mevrouw welquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Isorden het volgende:
Is dat Hof Horneman nou een beetje goeie bank?
Je zou maar als kind 10 uur moeten wachten om dan in een cafe te staan waar je toch niks kentquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef ArnieAlberts het volgende:
10 uur. 10 uur wachten om geld te betalen, om 45 minuten een kroeg in te mogen waar je OOK betaalt voor een biertje maar waar je niet écht als in een kroeg in mag zitten omdat je dan ineens de papa of mama van een teer kinderzieltje kan kwetsen met je biertje in je hand.
Ziek.
Ik reken het ook goed. Ik ken die bank alleen van radioreclames, en ik heb nooit de drang gevoeld er verder naar te zoeken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, blijk een o te zijn vergeten,
het is Hof Hoorneman
Neequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je het hoort waarschijnlijk wel.
Hij is niet van de muziek pre 00'squote:
Ja, in alle eerlijkheid vind ik dit leuk, maar wel een beetje uit de tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht vijf jaar terug echt dat Mud en de Sweet hun beste tijd hadden gehad in de lijst, maar deze staat nog steeds best veilig.
Zeker, maar die trekken zelden genoeg stemmen. De enige genoteerde die ik écht goed te pruimen vind zijn Skinny Love, It's My Life en Hallelujah (niet in de Lisa Lois versie)quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er bestaan wel degelijk goeie covers, zolang je geen Disturbed of Paul De Leeuw heet.
Slechts 1x eerder gehoord, wist niet meer hoe die gingquote:
Van Kylie?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het beste van Mud is wel gewoon dat de gitarist Can't Get You Out of my Head heeft geschreven.
Ach. Voor de volgende editie ken je dit liedquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechts 1x eerder gehoord, wist niet meer hoe die ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |