Joni Mitchellquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5x een nummer met California in de lijst, maar de beste staat er nog niet in
Counting Crows heeft een heel album met staatnamen, maar of we dat moeten willen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou er niet ook een liedje over Ohio in kunnen?
Ja daar zou zelfs Andre Hazes niet aan begonnen zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die was toen 7, zou wat pervers zijn.
komt erg dichtbij ja...quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Toen ik op verzenden drukte realiseerde ik mij dat deze post hier gevoelig zou kunnen liggen.
Ken je de anekdote over wie "Je loog tegen mij" heeft geproduceerd ook?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zekersquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zat te googelen en kom er nu achter dat Sjoerdgod heeft geschreven voor Gerard Jolingquote:
Toch wel even wachten ja, zeker twee jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja daar zou zelfs Andre Hazes niet aan begonnen zijn
Ik kan je bevestigen dat deze op de bas erg leuk is om te spelenquote:
Verlicht mij.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ken je de anekdote over wie "Je loog tegen mij" heeft geproduceerd ook?
Heb je Cuby al gespeeld? Dat geeft zelfs op mijn gitaar al een episch gevoel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan je bevestigen dat deze op de bas erg leuk is om te spelen
vertel, ChatKeerlquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ken je de anekdote over wie "Je loog tegen mij" heeft geproduceerd ook?
En Sandra Reemer zong over Coloradoquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Counting Crows heeft een heel album met staatnamen, maar of we dat moeten willen.
Die is zeker genoemd jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Niemand die Alabama genoemd heeft? Sweet Home Alabama
Jawel!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
En ook nog zonder Sweet Home ervoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |