Nee, maar Marco ook nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef MTheBassman het volgende:
Dat valse cafevolk hoef ik niet te horen hoor.
Dat zeg ik: heldquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stenders is zo'n figuur die op een verjaardag gaat klagen over de muziek en het jaar erna niet meer komt.
5x een nummer met California in de lijst, maar de beste staat er nog niet inquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
California
Massachussets
New York ( al ging dat over de stad)
Georgia
Mississippi
Louisiana
Tennessee
?
Oh, nou, vooruit dan....quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was het niet! Was weer eens door slotjes aan het posten.
Die heeft aardig wat van dit soort platen geschreven.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds ik weet dat Leo Driessen, ja die van voetbal, dit heeft geschreven kan ik er nooit meer normaal naar luisteren.
Mind blown.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds ik weet dat Leo Driessen, ja die van voetbal, dit heeft geschreven kan ik er nooit meer normaal naar luisteren.
begrijpelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Stenders is zo'n figuur die op een verjaardag gaat klagen over de muziek en het jaar erna niet meer komt.
Die was toen 7, zou wat pervers zijn.quote:
Die is voor mij onlosmakelijk verbonden aan CallTVquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
samen met Ik Leef Niet Meer Voor Jou de enige van Marco die ik leuk vind.
Serieus? Hahahaha.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef El-Stinho het volgende:
Als ie zijn naam naar Borsatan zou veranderen zou hij daar een prima cover met die titel van kunnen maken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Kopiko het volgende:
De meeste nachtmerries zijn de harde waarheid.
Gelukkig valt dat nog best mee!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Kopiko het volgende:
De meeste nachtmerries zijn de harde waarheid.
Zou er niet ook een liedje over Ohio in kunnen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5x een nummer met California in de lijst, maar de beste staat er nog niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |