Kansas (de band)quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
5x een nummer met California in de lijst, maar de beste staat er nog niet in
Zou voor mij geen probleem zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:51 schreef Bugno3 het volgende:
Als ik nu elk uur een biertje neem, hoe ver in de nacht kom ik dan denken jullie?
Dat moet je mensen voor je laten doenquote:
Verwacht ook niet de Korfbal erin staatquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef cafca het volgende:
Bløf is de beste Nederlandse band, volgens het stempubliek
Blof is instant mute hier. Mijn hand greep automatisch de afstandbediening en zette het geluid uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:52 schreef Strani het volgende:
Oh jee, Blof komt er weer aan. De Coldplay van Nederland
jaja die zit he?!quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef PippenScottie het volgende:
We verwachtten niets, maar toch.
Wist je waar het uit zou komen
Dat je niets voor lief kan nemen
Dat het vreemder is dan dromen
Ook al gaat het zo vanzelf
Ok...
Ik denk dat ie iets zei waar de 1e regel van de tekst een reactie op zou zijn, Rob kennende, maar weet niet watquote:Op vrijdag 27 december 2019 14:55 schreef ArnieAlberts het volgende:
Startte Rob deze nou te vroeg in?Hij zo mooi "oh..." en geen nummermelding.
Middenin een anecdote ook volgens mij
![]()
Ah, dan kom ik even bij jou zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Blof is instant mute hier. Mijn hand greep automatisch de afstandbediening en zette het geluid uit
Mooie hertaling van de Smiss.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:56 schreef Gretzl het volgende:
Meer BLØF![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |