SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
quote:
1 van de mooiste liefdesliedjes wmbquote:Op donderdag 26 december 2019 15:21 schreef MTheBassman het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik dit nou echt een geweldig nummer vindt. Kan er mee door.
De cheques van de grote bedrijven moeten nog binnen komen!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
We lopen achter op vorig jaar!1!!1
prachtig verschil in de hulpeloosheid in het couplet en de rust en hoop in iemand vinden in het refrein, niet alleen qua tekst, maar ook muzikaalquote:Op donderdag 26 december 2019 15:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1 van de mooiste liefdesliedjes wmb
Dit inderdaad. Wat een zeikplaat.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:24 schreef Bugno3 het volgende:
Een van de betere stemmen van deze eeuw, jammer dat hij er zo weinig mee doet
quote:
Yep, hetzelfde. Heb bij hun nummers echt zoiets van "huh, wel aardig." Behalve She's a Rainbow, dat doet wel iets met me.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf echt niks met de Stones hebben. Het gaat allemaal wel, maar het is verder niet echt bijzonder of zo. Daarbij vind ik Paint it Black en Gimme Shelter wel prachtnummers.
You can't always get what you want ben ik nog meer gaan waarderen door Californication.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
Ik blijf echt niks met de Stones hebben. Het gaat allemaal wel, maar het is verder niet echt bijzonder of zo. Daarbij vind ik Paint it Black en Gimme Shelter wel prachtnummers.
Brussels affair versiequote:Op donderdag 26 december 2019 15:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
You can't always get what you want ben ik nog meer gaan waarderen door Californication.
Ik stem ieder jaar tevergeefs op The Heart of Life.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:31 schreef Pumpalov het volgende:
Mooi liedje wel, heeft daarentegen veel beter werk
Ik ben vooral dat meiske uit The nanny meer gaan waarderen door californicationquote:Op donderdag 26 december 2019 15:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
You can't always get what you want ben ik nog meer gaan waarderen door Californication.
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ben vooral dat meiske uit The nanny meer gaan waarderen door californication
Goeie serie welquote:Op donderdag 26 december 2019 15:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zo praat je niet over je schoonzus.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:33 schreef Djeez het volgende:
Wat een kutmuziek zeg, dit uur. John Mayer, Beyoncé. En dan is mijn schoonmoeder ook nog eens op visite. Met een stinkende hont
Sow echt wel jaquote:
Mia natuurlijkquote:
Die Jill had me ook een lekker paar, bohquote:
Ze moeten tijd goedmakenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker geknipte versie, mooi man.
En Jackie die studente/stripperquote:Op donderdag 26 december 2019 15:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die Jill had me ook een lekker paar, boh
Is het ook.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:38 schreef Cee het volgende:
Dit is eigenlijk toch net zo debiel als Run the world dan?
Tekst slaat nergens op ja, maar vind bij deze de beat wel lekker, ipv die gare meuk van Pon de Floor en Afrosjek.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:38 schreef Cee het volgende:
Dit is eigenlijk toch net zo debiel als Run the world dan?
Vind het verschil in reacties dan wel wat minder genuanceerd dan het verschil in het nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tekst slaat nergens op ja, maar vind bij deze de beat wel lekker, ipv die gare meuk van Pon de Floor en Afrosjek.
het is toch een beetje het verschil in Jules Deelder tot 2019 en Jules Deelder afgelopen jaarquote:Op donderdag 26 december 2019 15:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het verschil in reacties dan wel wat minder genuanceerd dan het verschil in het nummer.
Schandalig inderdaad. Uitsmijters laten kleurlingen er natuurlijk niet inquote:
Dit is niet jouw Top 2000, dit is ONZE TOP 2000!!11!!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:40 schreef Poppejans het volgende:
Huilen dit. Dit is toch niet top 2000 waardig
Nou, vooruit. Omdat straks wel een lekker uurtje is.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dit is niet jouw Top 2000, dit is ONZE TOP 2000!!11!!
#GEWOONGUNNEN
Die vind ik heel slecht. Ik ben veel liever Sir Elton dan die rapperquote:Op donderdag 26 december 2019 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Doet me aan de Snickers reclame met Elton John denken...
[ afbeelding ]
M.A.A.D Cityquote:Op donderdag 26 december 2019 15:43 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar ook King Kenny in de lijst, met TBTB of King Kunta
Ik heb liever biefstuk van het hert, maar da's persoonlijk.quote:
Gisteravond nog gegetenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever biefstuk van het hert, maar da's persoonlijk.
'Raak' was nog wel leuk...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Mijn moeder was zwaar fan van Syb en co in hun hoogtijdagen, vréselijk....
Ik vind Raak nog best wel leukquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Is Sieb inmiddels uit de Kast? of treden ze nog opquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Lubach en Abbring hadden laatst nog bij het concert van de Kast in AFAS live, Slimme Schemer weer even opgevoerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Ai, die verschrikkelijke cover...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, dat was toch de cavia van Lubach?
Ja, toen Lubach zich Slimme Schemer noemdequote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, dat was toch de cavia van Lubach?
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want je bent de hemel en de aarde, de zon de sterren en de maan de mooiste en de liefste, hartstochtelijk spontaan ik laat je nooit nee nooit meer gaaaaan
Ik ben echt gehersenspoeld door het te vaak horen van die cd...
'Raak' was nog wel leuk...
Treden nog op ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Sieb inmiddels uit de Kast? of treden ze nog op
Hahaha ik wou het nr snel typen maar ik plaatste het ergens tussen een quote ofzo #failquote:
Verkeerde spelling.quote:
Boze witmenschen muziek he.quote:
matige poging tot een eigen Oh Wellquote:
quote:
Nee het is gewoon wat rammen en schreeuwen. WAAR IS DE MELODIE WAAR IS HET BRUGGETJE.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boze witmenschen muziek he.
Oja, muziek moet niet te moeilijk zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee het is gewoon wat rammen en schreeuwen. WAAR IS DE MELODIE WAAR IS HET BRUGGETJE.
Ja, maar Oh Well is Top 50-materiaal, dus deze hoort zeker ook hoger.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
matige poging tot een eigen Oh Well
Mag best maar als het me niks doet dan doet het me niks.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, muziek moet niet te moeilijk zijn natuurlijk.
Dit is een vrij eenvoudig, maar effectief rockriffje. Niks mis mee tochquote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee het is gewoon wat rammen en schreeuwen. WAAR IS DE MELODIE WAAR IS HET BRUGGETJE.
Als het origineel van Blof beter is, gaat er inderdaad iets fout.quote:
Mes, steek, pijn...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:52 schreef Djeez het volgende:
Marco Prostato! Wat een eer voor hem dat hij mocht werken met multitalent Mohammed B
Dit kan inderdaad echt niet, maar gelukkig vind ik het toch een flutplaatquote:
zegt wel wat over de wansmaak van die cafemensen.quote:
Ja, tegenstrijdige gevoelens hier ook maar het bevestigt nog maar weer eens mijn immer groeiende afkeer jegens deze gast.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad echt niet, maar gelukkig vind ik het toch een flutplaat
Het is wat dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahaha Rob, ik vind t bij dit nr te rechtvaardigen maar eigenlijk kun je t niet maken
Dit. Al was dit een goede 2e keusquote:Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Djeez het volgende:
Waarom dat gedrocht van Beyoncé niet afgekapt
Dit is ook de man die bij de baas heeft lopen smeken dat ze geen nummers in zijn shift gingen zetten die hij zelf echt niet leuk vindt.quote:
Hahahaha stiekem vind ik het een geniale actie hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hangjongeren van het Mercatorplein...
Ja, Rob is er iets te veel in gaan geloven.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook de man die bij de baas heeft lopen smeken dat ze geen nummers in zijn shift gingen zetten die hij zelf echt niet leuk vindt.
I don't give a crap about whales so go and hug a tree!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Origineel van Cartman is beter
Ze zouden hem 1 uur verplicht Pia Douwes moeten gevenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook de man die bij de baas heeft lopen smeken dat ze geen nummers in zijn shift gingen zetten die hij zelf echt niet leuk vindt.
Valt reuze mee, ik heb niet echt het idee dat ie zichzelf serieus neemt.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, Rob is er iets te veel in gaan geloven.
Eerste album van Gaga was ook gewoon topquote:Op donderdag 26 december 2019 15:56 schreef MTheBassman het volgende:
Deze vind ik overigens nog wel leuk van Gaga. Is toch wel een popklassiekertje aan het worden.
Zichzelf in ieder geval meer dan zijn luisteraars (behalve zijn fanboys, maar die slikken alles wat hij zegt en doet).quote:Op donderdag 26 december 2019 15:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik heb niet echt het idee dat ie zichzelf serieus neemt.
Ik heb het idee dat je een beetje ziedend bent.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Zichzelf in ieder geval meer dan zijn luisteraars (behalve zijn fanboys, maar die slikken alles wat hij zegt en doet).
Idemquote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb haar concert bezocht om haar eens live te beluisteren en ik was verbaast over het gemak waarmee ze live zingt. En in tegenstelling tot Ma Donna zingt ze echt live.
Petje af voor deze dame!
Nee hoor, dit is gewoon een mening. Of begin ik een beetje te veel Elfletterig-achtig te klinken? Want als dat zo is zeg dat alsjeblieft dan hou ik me meer in.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat je een beetje ziedend bent.
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een mening. Of begin ik een beetje te veel Elfletterig-achtig te klinken? Want als dat zo is zeg dat alsjeblieft dan hou ik me meer in.
Beetje wel jaquote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is gewoon een mening. Of begin ik een beetje te veel Elfletterig-achtig te klinken? Want als dat zo is zeg dat alsjeblieft dan hou ik me meer in.
Zeker. Bij de Super Bowl was ik ook zwaar onder de indruk, zeker toen ze begon met "This land is your land" zonder achtergrondmuziek e.d.. Daar komt haar stem nog een stuk meer naar voren dan al die pop-zooi. Daar is ze gewoon te goed voor.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb haar concert bezocht om haar eens live te beluisteren en ik was verbaasd over het gemak waarmee ze live zingt. En in tegenstelling tot Ma Donna zingt ze echt live.
Petje af voor deze dame!
Nouja, het is in ieder geval wel duidelijk dat je geen fan bent van Rob.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was helemaal een circus...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zeker. Bij de Super Bowl was ik ook zwaar onder de indruk, zeker toen ze begon met "This land is your land" zonder achtergrondmuziek e.d.. Daar komt haar stem nog een stuk meer naar voren dan al die pop-zooi. Daar is ze gewoon te goed voor.
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Gaga is de echte Queen of Pop wat mij betreft. Talentvol en veelzijdig.
Ben bang dat met alle afkapgenot we vannacht geen Floorgasm gaan krijgenen ze voor die laatste uithaal al afkappen.
Wie heeft 'm in de shift?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Ben bang dat met alle afkapgenot we vannacht geen Floorgasm gaan krijgenen ze voor die laatste uithaal al afkappen.
Komt dan The Phantom?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Is alles van Nightwish en Floor in de nacht?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Frank, na 400 ergens.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie heeft 'm in de shift?
Ik ben vanaf morgen een week in Hilversum, ik weet ze te vindenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef Kyran het volgende:
Komt wel goed danquote:
Nee, allee deze. Phamtom tussen 11 en 12 en Elan tussen 20 en 21.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is alles van Nightwish en Floor in de nacht?Zou wel typisch zijn.
Nee hoor, Phantom morgenochtend op normaal tijdstip.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Komt dan The Phantom?
Die kappen ze niet af. Dan mis je de apotheose van de song...
Mehh, dan zit ik in de kroeg.quote:
Oh, net de enige echt leuke in de nacht dus. Flop.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, allee deze. Phamtom tussen 11 en 12 en Elan tussen 20 en 21.
Aha ha ha ha ha ha ha haaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee hoor, Phantom morgenochtend op normaal tijdstip. Tussen 10-11
Nee. Hoogste notering gelijk na het nieuws van 20 uur op 30 december.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is alles van Nightwish en Floor in de nacht?Zou wel typisch zijn.
Nooit gedaan, was al onder de indruk van haar toen ze achter de piano zat te rammen bij Paul de Leeuw.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens om te zien dat het topic van mening verandert. Acht jaar geleden gaf iedereen zwaar af op Lady Gaga, nu is vrijwel iedereen positief over haar.
Klopt wel ja. Destijds werd ze ook aangekondigd als opvolgster van Michael Jackson en dat was misschien een beetje te veel van het goede, zeker toen. Maar nu heb ik wel een stuk meer respect voor haar gekregen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk trouwens om te zien dat het topic van mening verandert. Acht jaar geleden gaf iedereen zwaar af op Lady Gaga, nu is vrijwel iedereen positief over haar.
Elan staat wel echt hoog vanuit het niets! Echt topquote:Op donderdag 26 december 2019 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Hoogste notering gelijk na het nieuws van 20 uur op 30 december.
Ze moet alleen even wat meer met die stem gaan doen dan popmuziek maken. Dat ze kan zingen moet elke liefhebber van muziek wel kunnen horen.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
En eigenlijk vind ik dat ze betere nummers hebben dan die.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Elan staat wel echt hoog vanuit het niets! Echt top
'Vroegah' was men ook al recalcitrant gewoon omdat het niet paste in de 'sfeer' van de Top 2000, tegenwoordig is de discussie meer of die 'sfeer' er nog wel is.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit gedaan, was al onder de indruk van haar toen ze achter de piano zat te rammen bij Paul de Leeuw.
Heb wel het idee dat er wat minder ongenuanceerd gebruld wordt in de topics nu...
Absoluut! Maar Elan is dan nog het meest 'pop' /mainstream denk ikquote:Op donderdag 26 december 2019 16:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En eigenlijk vind ik dat ze betere nummers hebben dan die.
Begint helaas met Ali B.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:08 schreef Djeez het volgende:
Mooi uurtje. Johnny Cash, Nirvana en Therapy?
Dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Absoluut! Maar Elan is dan nog het meest 'pop' /mainstream denk ik
Past de Pokemon Song ook in de sfeer van de Top 2000?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Vroegah' was men ook al recalcitrant gewoon omdat het niet paste in de 'sfeer' van de Top 2000, tegenwoordig is de discussie meer of die 'sfeer' er nog wel is.
Wel een leuke reactie van hem ja, kan ik wel waarderen.quote:
Ik denk dat hij dit ook vooral doet omdat hij volgens mij ook niet echt lekker ligt bij Rob.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een leuke reactie van hem ja, kan ik wel waarderen.
wat zei die? zat niet te luisteren.quote:
Draaide nog een stukkie marco en aliquote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wat zei die? zat niet te luisteren.
Hij draaide Marco B. en Ali B.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij speelde het laatste deel van Ali B. af.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij speelt het stukje van Marco Borsato / Ali B. af dat Rob had afgekapt, en zei dat Rob nu buiten bedreigd wordt door Borsato-fansquote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat dan weer welquote:Op donderdag 26 december 2019 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint helaas met Ali B.
Disturbingquote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
Hoe zou de Disturbed versie hiervan klinken?
Dat geloof ik ook best ja, dat die 2 geen dikke matties zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit ook vooral doet omdat hij volgens mij ook niet echt lekker ligt bij Rob.
In de beginjaren was het vooral een soort van besloten feestje met herinneringen, platenhoezen, teksten e.d.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Vroegah' was men ook al recalcitrant gewoon omdat het niet paste in de 'sfeer' van de Top 2000, tegenwoordig is de discussie meer of die 'sfeer' er nog wel is.
Uiteindelijk hebben we allemaal een mening over muziekjes en herinneringen. Maar dat het er anders aan toe ging lijkt me duidelijk ja. Zoals het toen was zou met zoveel bezoekers ook niet werken.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de beginjaren was het vooral een soort van besloten feestje met herinneringen, platenhoezen, teksten e.d.
In de loop der jaren zijn de Top 2000 topic bezoekers wel wat veranderd en heeft iedereen z'n eigen reden om hier rond te hangen...
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:10 schreef Cee het volgende:
Hoe zou de Disturbed versie hiervan klinken?
Nee, dat klopt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we allemaal een mening over muziekjes en herinneringen. Maar dat het er anders aan toe ging lijkt me duidelijk ja. Zoals het toen was zou met zoveel bezoekers ook niet werken.
Top 2000 en het WK Darts fleuren de cijfers van Fok! wel op in december jaquote:Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Heb dus wel het idee dat we langzaam die kant weer op gaan, zeker nu het wat rustiger wordt op Fok!...
Rustig, rustig, wat is rustig? Ik denk dat deze reeks nog jaren een van de weinige drukbezochte reeksen op FOK! zal blijven. Zoveel mensen die hier al jaren met plezier komen en voor wie het ook een stukje extra beleving is bij de Top 2000 zelf.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Heb dus wel het idee dat we langzaam die kant weer op gaan, zeker nu het wat rustiger wordt op Fok!...
We worden ook allemaal een stukje ouder en zijn ons sindsdien meer aan het afzetten tegen de jeugd met hun autotunenederrap-rommel. We weten nu dat het echt nog vele malen erger kan. Dan worden de onderlinge verschillen tussen onze eigen smaken ineens een stuk kleiner en genuanceerder.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat klopt.
Ik denk dat dit wel waar is. Ik kan veel meer muziek tolereren sinds de Boef-generatie.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
We worden ook allemaal een stukje ouder en zijn ons sindsdien meer aan het afzetten tegen de jeugd met hun autotunenederrap-rommel. We weten nu dat het echt nog vele malen erger kan. Dan worden de onderlinge verschillen tussen onze eigen smaken ineens een stuk kleiner en genuanceerder.
Ik bedoel dit eigenlijk als soort van grappig maar ik vind dit ook echt.
Ik vind het hier nu rustig, heb het wel drukker meegemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rustig, rustig, wat is rustig? Ik denk dat deze reeks nog jaren een van de weinige drukbezochte reeksen op FOK! zal blijven. Zoveel mensen die hier al jaren met plezier komen en voor wie het ook een stukje extra beleving is bij de Top 2000 zelf.
Ik sluit niet uit dat deze reeksen nog lopen tot het einde van de Top 2000 in haar huidige vorm. Aangezien ik het gevoel heb dat het plafond van dit evenement inmiddels wel bereikt is.
Kan ook bijna niet anders, er zit zoveel verschillende soorten muziek in de lijst dat je wel veel gewoon moet tolereren.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel waar is. Ik kan veel meer muziek tolereren sinds de Boef-generatie.
Deze vind ik nog wel gaan van hem, het meeste van hem niet echt.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef Isorden het volgende:
Herbert kan ik altijd wel goed hebben
True, true.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:15 schreef Cee het volgende:
[..]
We worden ook allemaal een stukje ouder en zijn ons sindsdien meer aan het afzetten tegen de jeugd met hun autotunenederrap-rommel. We weten nu dat het echt nog vele malen erger kan. Dan worden de onderlinge verschillen tussen onze eigen smaken ineens een stuk kleiner en genuanceerder.
Ik bedoel dit eigenlijk als soort van grappig maar ik vind dit ook echt.
Nu is mijn muzieksmaak vrij breed, in mijn persoonlijke top 100 staat alternatieve rock, jazz, rap, techno, 70s zwijmelmuziek, vrij technische metal...quote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kan ook bijna niet anders, er zit zoveel verschillende soorten muziek in de lijst dat je wel veel gewoon moet tolereren.
Ik denk dat Kerst ook nog wel eenf actor van betekenis is. Net zoals oudjaarsavond. Daartussen gaat t wel gewoon vol tempo in de avondenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het hier nu rustig, heb het wel drukker meegemaakt.
Ik vind het prima, ik hoef geen topic per 5 minuten...
Zo druk als 2017 gaat het denk ik nooit meer worden, dat was echt bizar, maar ik denk dat we het tempo van de FritsFlitsloze jaren daarvoor wel aardig bij zullen houden ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kerst ook nog wel eenf actor van betekenis is. Net zoals oudjaarsavond. Daartussen gaat t wel gewoon vol tempo in de avonden
We gaan het beleven...quote:Op donderdag 26 december 2019 16:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kerst ook nog wel eenf actor van betekenis is. Net zoals oudjaarsavond. Daartussen gaat t wel gewoon vol tempo in de avonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |