Ja, tegenstrijdige gevoelens hier ook maar het bevestigt nog maar weer eens mijn immer groeiende afkeer jegens deze gast.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit kan inderdaad echt niet, maar gelukkig vind ik het toch een flutplaat
Het is wat dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hahahaha Rob, ik vind t bij dit nr te rechtvaardigen maar eigenlijk kun je t niet maken
Dit. Al was dit een goede 2e keusquote:Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef Djeez het volgende:
Waarom dat gedrocht van Beyoncé niet afgekapt
Dit is ook de man die bij de baas heeft lopen smeken dat ze geen nummers in zijn shift gingen zetten die hij zelf echt niet leuk vindt.quote:
Hahahaha stiekem vind ik het een geniale actie hoorquote:Op donderdag 26 december 2019 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hangjongeren van het Mercatorplein...
Ja, Rob is er iets te veel in gaan geloven.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook de man die bij de baas heeft lopen smeken dat ze geen nummers in zijn shift gingen zetten die hij zelf echt niet leuk vindt.
I don't give a crap about whales so go and hug a tree!quote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Origineel van Cartman is beter
Ze zouden hem 1 uur verplicht Pia Douwes moeten gevenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is ook de man die bij de baas heeft lopen smeken dat ze geen nummers in zijn shift gingen zetten die hij zelf echt niet leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |