Ik heb liever biefstuk van het hert, maar da's persoonlijk.quote:
Gisteravond nog gegetenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever biefstuk van het hert, maar da's persoonlijk.
'Raak' was nog wel leuk...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Mijn moeder was zwaar fan van Syb en co in hun hoogtijdagen, vréselijk....
Ik vind Raak nog best wel leukquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Is Sieb inmiddels uit de Kast? of treden ze nog opquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Lubach en Abbring hadden laatst nog bij het concert van de Kast in AFAS live, Slimme Schemer weer even opgevoerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Ai, die verschrikkelijke cover...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, dat was toch de cavia van Lubach?
Ja, toen Lubach zich Slimme Schemer noemdequote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, dat was toch de cavia van Lubach?
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want je bent de hemel en de aarde, de zon de sterren en de maan de mooiste en de liefste, hartstochtelijk spontaan ik laat je nooit nee nooit meer gaaaaan
Ik ben echt gehersenspoeld door het te vaak horen van die cd...
'Raak' was nog wel leuk...
Treden nog op ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Sieb inmiddels uit de Kast? of treden ze nog op
Hahaha ik wou het nr snel typen maar ik plaatste het ergens tussen een quote ofzo #failquote:
Verkeerde spelling.quote:
Boze witmenschen muziek he.quote:
matige poging tot een eigen Oh Wellquote:
quote:
Nee het is gewoon wat rammen en schreeuwen. WAAR IS DE MELODIE WAAR IS HET BRUGGETJE.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boze witmenschen muziek he.
Oja, muziek moet niet te moeilijk zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee het is gewoon wat rammen en schreeuwen. WAAR IS DE MELODIE WAAR IS HET BRUGGETJE.
Ja, maar Oh Well is Top 50-materiaal, dus deze hoort zeker ook hoger.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
matige poging tot een eigen Oh Well
Mag best maar als het me niks doet dan doet het me niks.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, muziek moet niet te moeilijk zijn natuurlijk.
Dit is een vrij eenvoudig, maar effectief rockriffje. Niks mis mee tochquote:Op donderdag 26 december 2019 15:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee het is gewoon wat rammen en schreeuwen. WAAR IS DE MELODIE WAAR IS HET BRUGGETJE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |