Ik heb liever biefstuk van het hert, maar da's persoonlijk.quote:
Gisteravond nog gegetenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever biefstuk van het hert, maar da's persoonlijk.
'Raak' was nog wel leuk...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Mijn moeder was zwaar fan van Syb en co in hun hoogtijdagen, vréselijk....
Ik vind Raak nog best wel leukquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Is Sieb inmiddels uit de Kast? of treden ze nog opquote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Lubach en Abbring hadden laatst nog bij het concert van de Kast in AFAS live, Slimme Schemer weer even opgevoerd.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:44 schreef Poppejans het volgende:
Ai, die verschrikkelijke cover...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, dat was toch de cavia van Lubach?
Ja, toen Lubach zich Slimme Schemer noemdequote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sybje, dat was toch de cavia van Lubach?
quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want je bent de hemel en de aarde, de zon de sterren en de maan de mooiste en de liefste, hartstochtelijk spontaan ik laat je nooit nee nooit meer gaaaaan
Ik ben echt gehersenspoeld door het te vaak horen van die cd...
'Raak' was nog wel leuk...
Treden nog op ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is Sieb inmiddels uit de Kast? of treden ze nog op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |