ja de boer is n keerlquote:
Walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
Een van de slechtste nummers van de hele lijst.
Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat andere mensen dit liedje minder kunnen waarderen dan jij.quote:
Ik ben blij dat er toch mensen van genieten! Lquote:
Ik heb er absoluut geen moeite mee. Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat er nummers worden gemaakt met minimale inspanning en dan toch gewaardeerd worden. Heb ik ook soms, alleen bij deze niet. Live and let live. Ik vond Yes kut.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat andere mensen dit liedje minder kunnen waarderen dan jij.
Maar ben blij, want het staat gewoon in de Top 2000.
Ik vond Yes ook kut.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen moeite mee. Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat er nummers worden gemaakt met minimale inspanning en dan toch gewaardeerd worden. Heb ik ook soms, alleen bij deze niet. Live and let live. Ik vond Yes kut.
Ja verdorie, verkeerde voorbeeld gebruikt.quote:
Dat vind ik nog vrij laag.quote:
Goed voorbeeld, da's een persoonlijke favoriet.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja verdorie, verkeerde voorbeeld gebruikt.
Ik vind Child in Time nog te hoog staan, is dat beter?
dat waren vrouwen met twee lijstjes, t lijstje voor hun vent is eigenlijk door hun ingevuldquote:
Ik heb geen idee maar geef eens een hint.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Popquiz: welk ander nummer uit de lijst is voor dezelfde vrouw geschreven als deze van dhr Gabriel?
hintquote:Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar geef eens een hint.
het is rosanna van Toto, helpt dat?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar geef eens een hint.
quote:
Jullie hebben geen smaak.quote:
Arquette?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het is rosanna van Toto, helpt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |