SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Same shit, different day
SC hopper present
Dat maakt het alleen erger.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:27 schreef MadMaster het volgende: [..] Ze deed daarvoor bij KX o.a. Vrouwen Met Knoppen en ook daar was ze sidekick van Rob en Fred...
Dat maakt het alleen erger.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:29 schreef Ferdo het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 26 december 2019 14:27 schreef MadMaster het volgende: [..] Ze deed daarvoor bij KX o.a. Vrouwen Met Knoppen en ook daar was ze sidekick van Rob en Fred...
fix dat danquote:
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen erger.
Inderdaadquote:
Hier gaat iets mis.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen erger.
Dat was Lanaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
en ook daar was ze sidekick van Rob en Fred...
Van Video Games?quote:
Blokhaakje dat niet meekwam bij het copypasten.quote:
Iddquote:
Echt niet?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dit zegt me dan weer helemaal niks.
houwe zoquote:Op donderdag 26 december 2019 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Echt radionummer toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:31 schreef MTheBassman het volgende:
Daar begint het dus al, ik luister verder nooit radioquote:
quote:
Eerst wel, Lana was ook geweldig qua onnozelheid en vooral haar lach was aanstekelijk.quote:
Oh, dat zou kunnen, heb die laatste periode niet heel veel meer geluisterdquote:Op donderdag 26 december 2019 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eerst wel, Lana was ook geweldig qua onnozelheid en vooral haar lach was aanstekelijk.
Maar die ging op een gegeven moment weg en toen kwam Carolien.
Ik gok het laatste half jaar of iets langer of zo.
Vind dit ook een beetje een nietszeggertje.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Geen slecht nummer, maar doet me verder ook vrij weinig.
Ik heb de podcasts nog, die zend ik over 30 jaar wel weer een keer uit...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnen, heb die laatste periode niet heel veel meer geluisterd
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Origineel van Drukwerk is beter
Daar moest ik ook aan denken bij de introquote:Op donderdag 26 december 2019 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In de fantasie formatie toen al...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ff kiekequote:Op donderdag 26 december 2019 14:36 schreef cafca het volgende:
Deze kwam toch altijd op 30, of zelfs 31 december?
Al een aantal jaren niet meer maar blij dat ie er nog in staatquote:Op donderdag 26 december 2019 14:36 schreef cafca het volgende:
31 nog nooit sinds ik luister iigquote:Op donderdag 26 december 2019 14:36 schreef cafca het volgende:
Baby Makes Her Blue Jeans Talk is leuker.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:37 schreef Fred_B het volgende:
Dit soort smartlappen mogen er van mij ook wel uitvallen.
Hij kwam wel lange tijd op 28/29 volgens mij, laatste jaren vaak op 27 of 28 december.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
31 nog nooit sinds ik luister iig
Ja, die meisjes vallen op dikke depressieve darters immers.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Barney heeft nu toch een mokkel van 22 ofzo?
tot 2008 zat hij boven de 500quote:Op donderdag 26 december 2019 14:36 schreef cafca het volgende:
Treurige griet dan, een ouwe depressieve dikke ex darter aan de haak slaanquote:Op donderdag 26 december 2019 14:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Barney heeft nu toch een mokkel van 22 ofzo?
1 van de betere wat mij betreftquote:
Je hebt hier geen vertrouwen in hoor ik al.quote:
In de beginjaren 350-450, da's op 30 december, niet op 31 idd. Langzaam op weg richting de uitgang...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kwam wel lange tijd op 28/29 volgens mij, laatste jaren vaak op 27 of 28 december.
Live was Faithless sowieso nogal pover.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Live is dit dé song.
Allemaal meebrullen met Maxi...![]()
omdat je niet spoort?quote:
Totaal logisch ookquote:Op donderdag 26 december 2019 14:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die meisjes vallen op dikke depressieve darters immers.
Ben je besodemietert?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live was Faithless sowieso nogal pover.
vandaar dat ze nooit de grote festivals afsloten rond de eeuwwisselingquote:Op donderdag 26 december 2019 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live was Faithless sowieso nogal pover.
Dit komt verrassend genoeg vaker voor bij daadwerkelijk goede nummers.quote:
Ik 1x en er was werkelijk niks aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben je besodemietert?
Totaal niet, heb ze een stuk of 12 keer gezien...
Ik heb ze ook pas in hun nadagen live gezien.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
vandaar dat ze nooit de grote festivals afsloten rond de eeuwwisseling
strikeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Dan was ik niet bij die show...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik 1x en er was werkelijk niks aan.
Was ook in recente jaren, hier in Eindhoven.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan was ik niet bij die show...
Komt The Clash zo ook nog? Kun je deze grap meteen recyclen.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Titt'n mag er ook zeker zijn.
Nee waren te laat met reserveren, gewoon thuis goormettenquote:
Ik zet hem vast onder de CTRL + Vquote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komt The Clash zo ook nog? Kun je deze grap meteen recyclen.
Dat dit kan in 2019quote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef Fred_B het volgende:
Het origineel van Titt'n mag er ook zeker zijn.
gelukkig snapt diegene naast me hier de grap ook niet,quote:Op donderdag 26 december 2019 14:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee waren te laat met reserveren, gewoon thuis goormetten
Ik heb een vermoeden.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nog bijna geplaybackt in groep 8 dit. Weet niet waarom het niet doorging.
Wat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:46 schreef Fred_B het volgende:
Jammer dat Intergalactic eruit gevallen is.
Carnavalsmiddag? In Amsterdam?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden.
Waarschijnlijk dezelfde reden als toen tijdens onze carnavalsmiddag het feest accuut gestopt werd nadat we iets te enthousiast meededen met Anarchy in the UK...
Stem dan wat minder vaak op Blof.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat.
Echt, alle nummers waar ik dit jaar eens een keer niet op stem flikkeren meteen uit de lijst. Wat een macht heb ik toch.
omdat jij er niet op hebt gestemdquote:
Ja, alles beter dan een middag les...quote:
Ja maar al hun liedjes zijn zo mooi.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stem dan wat minder vaak op Blof.
lieffffffffffffffff ga dan weg en omarm mequote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar al hun liedjes zijn zo mooi.
Lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef MadMaster het volgende:
Geen boerenkielen en zo, we waren als punkers verkleed.
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat.
Echt, alle nummers waar ik dit jaar eens een keer niet op stem flikkeren meteen uit de lijst. Wat een macht heb ik toch.
Kennelijk is het allemaal Cee-muziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:47 schreef Cee het volgende:
Oeh, tofquote:Op donderdag 26 december 2019 14:49 schreef MTheBassman het volgende:
Run The World als eerste nummer volgende uur, dat scheelt. Dan kan ik iets langer boodschappen doen.
Ja, dat dacht ik ook al. Opvallend dat deze er nog in staat.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit een eenmalige terugkeer zou zijn, maar houdt t lekker vol
nur von dirquote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef MTheBassman het volgende:
Dit soort nummers durf je alleen maar van te dromen![]()
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat dit een eenmalige terugkeer zou zijn, maar houdt t lekker vol
Wanneer gaan wij Allein Allein in de lijst stemmen?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.
Dat mag je zelf doen, dat vind ik een vrij matig nummer.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij Allein Allein in de lijst stemmen?
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij een gevolg van Ruud's Duitse Donderdag en een algemene opleving van Oosterbuurmuziek.
Op donderdagmiddag laat gaat Radio 2 uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef Cee het volgende:
[..]
220quote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?
Ik vind het ook allemaal iets te veel van het goede (of slechte).quote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op donderdagmiddag laat gaat Radio 2 uit.
Wat een ellende dan met die Duitse shit...
Vandaag eens niet, fijn!
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Veel plezier hier allen, ik ga ook naar de Gourmet, waar geen top2000 opstaat maar waarschijnlijk meuk van Q ofzo.
Tot vanavond laat allen
Flink gestegen weerquote:Op donderdag 26 december 2019 14:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohja, hoe doet Atemlos het eigenlijk dit jaar?
Veel plezier hier allen, ik ga ook naar de Gourmet, waar geen top2000 opstaat maar waarschijnlijk meuk van Q ofzo.
Tot vanavond laat allen
Is dat gestegen?quote:
Tot vanavond laat allen
Geniet ervan!quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
Sterkte en veel plezierquote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
104 omhoog iddquote:
jaquote:
Mama Lauda, Atemlos durch die Nacht, alle andere Apres Ski ellende mag van mij geskipt worden...quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal iets te veel van het goede (of slechte).
Gourmet en Q music,quote:
Veel plezier en probeer toch nog even de mensen daar te bekeren want ik kan me niet voorstellen dat er lui de voorkeur geven aan een avond lang autotunemeuk en kerstmuziek boven muzikale variatie van de Top 2000. Zeg maar dat het van ons moet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:53 schreef alopio het volgende:
Tot vanavond laat allen
Behalve voor Jeff Buckley, zo net na Nightswimming.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een nummer als een warm bad
Dat bekeren is onmogelijk. Zijn net fanatieke Bible Belt bewoners wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel plezier en probeer toch nog even de mensen daar te bekeren want ik kan me niet voorstellen dat er lui de voorkeur geven aan een avond lang autotunemeuk en kerstmuziek boven muzikale variatie van de Top 2000. Zeg maar dat het van ons moet.
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Behalve voor Jeff Buckley, zo net na Nightswimming.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik kende dit ook niet tot vorig jaar. Mooie plaat inderdaad.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:56 schreef MTheBassman het volgende:
Ken ik niet, maar dit klinkt mooi
Sander plugde dit plaatje wel vaker toch.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:55 schreef Cee het volgende:
Ik kende dit nummer niet totdat Coen en Sander het als hun laatste plaat op 3fm draaiden.
RIP 3fm.
RIP Coen en Sander.
quote:1603 Blue Suede Shoes Elvis 3
1602 Run The World (Girls) Beyoncé 2,5
1601 In Your Eyes Peter Gabriel 6,5
1600 Stay With Me Sam Smith 6
1599 Under My Thumb The Rolling Stones 6
1598 Heartbreak Warfare John Mayer 6
1597 Get Ready Rare Earth 6
1596 Niggas In Paris Kanye West & Jay-Z 5
1595 Hart Van Mijn Gevoel De Kast 3
1594 Black Dog Led Zeppelin 6
1593 Wat Zou Je Doen Marco Borsato & Ali B 1,5
1592 Waterloo Sunset The Kinks 5
1591 Poker Face Lady Gaga 5
Blue Suede Shoes van Elvisquote:
Bij deze viel het wel heel erg op ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:00 schreef Quasimoto het volgende:
Al die Photoshop DJ foto's en dan vervolgens z'n normale hoofd gewoon op tv.![]()
a. Het is te hopen enquote:Op donderdag 26 december 2019 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat doet Rob expres, zodat ie Borsato en de Kast kan afkappen als ie m in t volgende uur ertussen propt
naja, Rob heeft misschien wel veel gepraat, maar altijd over het nummer heen, dus sowieso was het een krap uurtje. En die reclame na het vorige nieuws tikte ook aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
a. Het is te hopen en
b. Wat een kinderachtige vent is het dan ook. Verbaast me niks als hij dat echt doet.
Als die nou beyonce of Marco & Ali B oversloeg is het hem vergevenquote:
Hij slaat niks over, hij is creatief bezig...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als die nou beyonce of Marco & Ali B oversloeg is het hem vergeven
nee joh, Wat zou je doen is het nummer waar je zo lekker KLOOTZAK! doorheen kan roepenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als die nou beyonce of Marco & Ali B oversloeg is het hem vergeven
Ik bedoel meer dat ik Elvis nog niet heb gehoord, reclame loopt hier nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is het op TV al vrijdag...
Niemand heeft nog Elvis gehoord, don't worry...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:07 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik Elvis nog niet heb gehoord, reclame loopt hier nog.
Hij werd aangekondigd.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:07 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik Elvis nog niet heb gehoord, reclame loopt hier nog.
Alleen Beyonce ook goedquote:Op donderdag 26 december 2019 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee joh, Wat zou je doen is het nummer waar je zo lekker KLOOTZAK! doorheen kan roepen
Sowieso een zenuwennummer waarbij vergeleken ouwe Yes-nummers een wellness resort lijkenquote:
Komt door die blauwe suède schoenen.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg wel het idee dat de tv achterloopt.
tv is sowieso trager dan fm ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg wel het idee dat de tv achterloopt.
Zijn echt heel lange reclameblokken inderdaad. Misschien dat ze daar niet zo'n rekening mee hebben gehouden.quote:
nee deze zou in vorig uur eigenlijk gedraaid wordenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze een liedje geskipt?
Classic Stenders.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee deze zou in vorig uur eigenlijk gedraaid worden
quote:
Leuke theorie.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien het vorige uur muzikaal veel beter was, zou het me niet verbazen als er wat opzet achter zat. kun je nu doorstomen en afkappen.
ja de boer is n keerlquote:
Walgelijk gewoon.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
Een van de slechtste nummers van de hele lijst.
Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat andere mensen dit liedje minder kunnen waarderen dan jij.quote:
Ik ben blij dat er toch mensen van genieten! Lquote:
Ik heb er absoluut geen moeite mee. Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat er nummers worden gemaakt met minimale inspanning en dan toch gewaardeerd worden. Heb ik ook soms, alleen bij deze niet. Live and let live. Ik vond Yes kut.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat andere mensen dit liedje minder kunnen waarderen dan jij.
Maar ben blij, want het staat gewoon in de Top 2000.
Ik vond Yes ook kut.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er absoluut geen moeite mee. Ik krijg het idee dat je er moeite mee hebt dat er nummers worden gemaakt met minimale inspanning en dan toch gewaardeerd worden. Heb ik ook soms, alleen bij deze niet. Live and let live. Ik vond Yes kut.
Ja verdorie, verkeerde voorbeeld gebruikt.quote:
Dat vind ik nog vrij laag.quote:
Goed voorbeeld, da's een persoonlijke favoriet.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja verdorie, verkeerde voorbeeld gebruikt.
Ik vind Child in Time nog te hoog staan, is dat beter?
dat waren vrouwen met twee lijstjes, t lijstje voor hun vent is eigenlijk door hun ingevuldquote:
Ik heb geen idee maar geef eens een hint.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Popquiz: welk ander nummer uit de lijst is voor dezelfde vrouw geschreven als deze van dhr Gabriel?
hintquote:Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar geef eens een hint.
het is rosanna van Toto, helpt dat?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maar geef eens een hint.
quote:
Jullie hebben geen smaak.quote:
Arquette?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het is rosanna van Toto, helpt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |