Blue Suede Shoes van Elvisquote:
Bij deze viel het wel heel erg op ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:00 schreef Quasimoto het volgende:
Al die Photoshop DJ foto's en dan vervolgens z'n normale hoofd gewoon op tv.![]()
a. Het is te hopen enquote:Op donderdag 26 december 2019 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat doet Rob expres, zodat ie Borsato en de Kast kan afkappen als ie m in t volgende uur ertussen propt
naja, Rob heeft misschien wel veel gepraat, maar altijd over het nummer heen, dus sowieso was het een krap uurtje. En die reclame na het vorige nieuws tikte ook aan.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
a. Het is te hopen en
b. Wat een kinderachtige vent is het dan ook. Verbaast me niks als hij dat echt doet.
Als die nou beyonce of Marco & Ali B oversloeg is het hem vergevenquote:
Hij slaat niks over, hij is creatief bezig...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als die nou beyonce of Marco & Ali B oversloeg is het hem vergeven
nee joh, Wat zou je doen is het nummer waar je zo lekker KLOOTZAK! doorheen kan roepenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Als die nou beyonce of Marco & Ali B oversloeg is het hem vergeven
Ik bedoel meer dat ik Elvis nog niet heb gehoord, reclame loopt hier nog.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is het op TV al vrijdag...
Niemand heeft nog Elvis gehoord, don't worry...quote:Op donderdag 26 december 2019 15:07 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik Elvis nog niet heb gehoord, reclame loopt hier nog.
Hij werd aangekondigd.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:07 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik Elvis nog niet heb gehoord, reclame loopt hier nog.
Alleen Beyonce ook goedquote:Op donderdag 26 december 2019 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee joh, Wat zou je doen is het nummer waar je zo lekker KLOOTZAK! doorheen kan roepen
Sowieso een zenuwennummer waarbij vergeleken ouwe Yes-nummers een wellness resort lijkenquote:
Komt door die blauwe suède schoenen.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg wel het idee dat de tv achterloopt.
tv is sowieso trager dan fm ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg wel het idee dat de tv achterloopt.
Zijn echt heel lange reclameblokken inderdaad. Misschien dat ze daar niet zo'n rekening mee hebben gehouden.quote:
nee deze zou in vorig uur eigenlijk gedraaid wordenquote:Op donderdag 26 december 2019 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze een liedje geskipt?
Classic Stenders.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee deze zou in vorig uur eigenlijk gedraaid worden
quote:
Leuke theorie.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien het vorige uur muzikaal veel beter was, zou het me niet verbazen als er wat opzet achter zat. kun je nu doorstomen en afkappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |