abonnement Unibet Coolblue
pi_190643498
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190643505
En weer door...
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190644387
Als ik me wil gaan aanmelden op een datingsite en eventueel daar ook wel voor wil betalen wat raden jullie dan aan? ik ben op zoek naar dames tussen de 25 en 31 dus het zou fijn als die er er op zitten en verder heb ik niet heel veel zin een hele lap tekst over mezelf te schrijven dus als de datingsite een originele manier van info vergaren heeft ben ik voor.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 25 december 2019 @ 13:00:25 #4
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190644424
Nog steeds aan de praat met de dame op Bumble sinds het weekend. Wel erg leuk. Ze antwoordt meestal snel, dus ze is volgens mij wel enthousiast. Ik vind het wel lastig om aan te sturen op een date dezer dagen, omdat iedereen druk en verzadigd is. Ik wil het contact warm houden, maar ook weer niet té veel appen omdat dan de spanning eraf gaat. Of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon vragen?
pi_190644481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 12:57 schreef DeZoektocht het volgende:
Als ik me wil gaan aanmelden op een datingsite en eventueel daar ook wel voor wil betalen wat raden jullie dan aan? ik ben op zoek naar dames tussen de 25 en 31 dus het zou fijn als die er er op zitten en verder heb ik niet heel veel zin een hele lap tekst over mezelf te schrijven dus als de datingsite een originele manier van info vergaren heeft ben ik voor.
Persoonlijk vind ik Badoo de beste.
  woensdag 25 december 2019 @ 13:15:56 #6
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190644639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Badoo de beste.
Als je van tokkies en afgelikte boterhammen houdt wel een aanrader ja.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 25 december 2019 @ 13:25:19 #7
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190644827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:00 schreef zoem het volgende:
Nog steeds aan de praat met de dame op Bumble sinds het weekend. Wel erg leuk. Ze antwoordt meestal snel, dus ze is volgens mij wel enthousiast. Ik vind het wel lastig om aan te sturen op een date dezer dagen, omdat iedereen druk en verzadigd is. Ik wil het contact warm houden, maar ook weer niet té veel appen omdat dan de spanning eraf gaat. Of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon vragen?
Gewoon vragen ja. Te lang wachten met vragen voor een date maakt het appen vaak te lang en saai.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_190644991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Badoo de beste.
kun je uitleggen waarom?
pi_190644995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als je van tokkies en afgelikte boterhammen houdt wel een aanrader ja.
nog een goeie tip?
  woensdag 25 december 2019 @ 13:48:21 #10
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190645272
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:32 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

nog een goeie tip?
Gewoon een profiel met goede foto’s maken op Tinder.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190645373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als je van tokkies en afgelikte boterhammen houdt wel een aanrader ja.
Ik vind mezelf of huidige date niet in die categorieën vallen maar was ook enthousiast over Badoo
S. 2014
J. 2016
pi_190645386
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:00 schreef zoem het volgende:
Nog steeds aan de praat met de dame op Bumble sinds het weekend. Wel erg leuk. Ze antwoordt meestal snel, dus ze is volgens mij wel enthousiast. Ik vind het wel lastig om aan te sturen op een date dezer dagen, omdat iedereen druk en verzadigd is. Ik wil het contact warm houden, maar ook weer niet té veel appen omdat dan de spanning eraf gaat. Of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon vragen?
Leuk man! Ik begrijp je dillema.
Ik heb er een op een andere app die gerust 3 dagen later reageert. _O-

Daar besteed ik geen tijd meer aan. Als de jouwe snel reageert en vriendelijk, heeft ze meestal wel interesse en zit ze je tijd niet te verdoen. Ik zou gewoon vragen, "Wat doe je voor tweede kerstdag? Samen met mij hand in hand door de binnenstad wandelen zeker?".

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:15 schreef M1stral het volgende:

[..]

Als je van tokkies en afgelikte boterhammen houdt wel een aanrader ja.
Wat is een afgelikte boterham?
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 25 december 2019 @ 14:02:15 #13
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190645564
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Gewoon vragen ja. Te lang wachten met vragen voor een date maakt het appen vaak te lang en saai.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:53 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Leuk man! Ik begrijp je dillema.
Ik heb er een op een andere app die gerust 3 dagen later reageert. _O-

Daar besteed ik geen tijd meer aan. Als de jouwe snel reageert en vriendelijk, heeft ze meestal wel interesse en zit ze je tijd niet te verdoen. Ik zou gewoon vragen, "Wat doe je voor tweede kerstdag? Samen met mij hand in hand door de binnenstad wandelen zeker?".
Thanks voor de tips! Ik voel me wel gesterkt om het gewoon te vragen. Het gesprek gaat nu toevallig over ergens wat eten, dus daar kan ik mooi op inhaken :)
pi_190645632
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:53 schreef Gruj0 het volgende:

Wat is een afgelikte boterham?
Iemand die veel piemels in zich heeft gehad. :)
pi_190647098
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:32 schreef DeZoektocht het volgende:

[..]

kun je uitleggen waarom?
Redelijk wat respons, vind de app zelf fijn werken. Aantal prima dates mee gehad. Het werkt voor mij beter dan bijvoorbeeld Tinder.

Dat er veel randgevallen en afgelikte boterhammen op zitten, dat klopt, maar denk dat dat op de meeste dating apps wel zo is.
  woensdag 25 december 2019 @ 16:14:43 #16
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190647498
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2019 13:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik vind mezelf of huidige date niet in die categorieën vallen maar was ook enthousiast over Badoo
Dat mag jij vinden. Net als dat ik mag vinden dat ik vind dat het gros aan profielen daar, toch een bepaald slag mensen is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190647547
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden. Net als dat ik mag vinden dat ik vind dat het gros aan profielen daar, toch een bepaald slag mensen is.
Heb er 2 keer rondgespiekt, en heb er hetzelfde gevoel bij...
pi_190647854
Al een paar dagen aan het praten met een leuke meid op Tinder. Het hele gesprek ligt eens voor de verandering niet alleen op mijn schouders, dus dat is wel fijn. Ze heeft alleen aangegeven dat ze niet snel afspreekt.

Twijfel daardoor soms een beetje of het wat wordt. Heb eerder het idee dat ze het gewoon leuk vindt om te babbelen en verder niks.
pi_190647953
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 16:41 schreef Bluesy_McGuffin het volgende:
Al een paar dagen aan het praten met een leuke meid op Tinder. Het hele gesprek ligt eens voor de verandering niet alleen op mijn schouders, dus dat is wel fijn. Ze heeft alleen aangegeven dat ze niet snel afspreekt.

Twijfel daardoor soms een beetje of het wat wordt. Heb eerder het idee dat ze het gewoon leuk vindt om te babbelen en verder niks.
Stel je een date voor voor over 2 weken toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190648092
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 15:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Redelijk wat respons, vind de app zelf fijn werken. Aantal prima dates mee gehad. Het werkt voor mij beter dan bijvoorbeeld Tinder.

Dat er veel randgevallen en afgelikte boterhammen op zitten, dat klopt, maar denk dat dat op de meeste dating apps wel zo is.
thanks. heb me even aangemeld en blijkt dat ik er al eerder een account heb gehad kennelijk haha
pi_190648262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 14:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Iemand die veel piemels in zich heeft gehad. :)
Is een man die veel poesjes OM zich heen heeft gehad een afgelikte boterham? Wmb dan wel. Het is niet het een of het ander, maar allebei. :P

Sowieso als je als man veel vrouwen doet, hun kun je dan zeggen dat vrouwen afgelikte boterhammen zijn als je daar zelf aan bijdraagt?

Hoe weten we wie een afgelikte boterham is en wie niet? Vrouwen lopen daar niet mee te koop en de waarheid krijg je zelden te horen. Het kan net zo goed zijn dat een super onschuldig overkomende vrouw of man eckte bedbazen zijn. _O-

:P
pi_190648643
Wie steekt er nou zn piemel in een boterham..
pi_190648927
Idd appeltaart is veel beter
  woensdag 25 december 2019 @ 19:12:47 #24
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190649478
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 18:19 schreef Faxie het volgende:
Idd appeltaart is veel beter
Wel warme appeltaart...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190649681
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:12 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wel warme appeltaart...
Niet TE warm..
pi_190650207
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet TE warm..
Ik lust wel een appel taartje
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190650713
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 19:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Niet TE warm..
Merk je niks van met die eeltlaag
pi_190650817
quote:
10s.gif Op woensdag 25 december 2019 20:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Merk je niks van met die eeltlaag
:'( :D
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_190651047
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is een man die veel poesjes OM zich heen heeft gehad een afgelikte boterham? Wmb dan wel. Het is niet het een of het ander, maar allebei. :P

Sowieso als je als man veel vrouwen doet, hun kun je dan zeggen dat vrouwen afgelikte boterhammen zijn als je daar zelf aan bijdraagt?

Hoe weten we wie een afgelikte boterham is en wie niet? Vrouwen lopen daar niet mee te koop en de waarheid krijg je zelden te horen. Het kan net zo goed zijn dat een super onschuldig overkomende vrouw of man eckte bedbazen zijn. _O-

:P
Ik zeg ook niet dat het terecht is maar het is wel de betekenis van een afgelikte boterham. Ik vind er weinig mis mee. ;)
pi_190653115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 21:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het terecht is maar het is wel de betekenis van een afgelikte boterham. Ik vind er weinig mis mee. ;)
Waar vind je weinig mis mee? Met de benaming? Ik denk niet dat vrouwen graag horen dat ze een afgelikte boterham zijn.
pi_190653190
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Waar vind je weinig mis mee? Met de benaming? Ik denk niet dat vrouwen graag horen dat ze een afgelikte boterham zijn.
Nee met ervaren vrouwen vind ik weinig mis.
pi_190657108
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Is een man die veel poesjes OM zich heen heeft gehad een afgelikte boterham? Wmb dan wel. Het is niet het een of het ander, maar allebei. :P

Sowieso als je als man veel vrouwen doet, hun kun je dan zeggen dat vrouwen afgelikte boterhammen zijn als je daar zelf aan bijdraagt?

Hoe weten we wie een afgelikte boterham is en wie niet? Vrouwen lopen daar niet mee te koop en de waarheid krijg je zelden te horen. Het kan net zo goed zijn dat een super onschuldig overkomende vrouw of man eckte bedbazen zijn. _O-

:P
Dat weet je inderdaad niet.

De dame die je op pikt in de kroeg kan daar ook goed gemiddeld 'n piemel per week op hebben gepikt (en dan gaat het hard).

En dat net afgestudeerde rechtenmeisje kan ook goed elke studentenavond onder handen zijn genomen door wat boys van de unief.
pi_190659205
Kennen jullie de “antiland” app?
Do what you love, love what you do!
pi_190659323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 10:59 schreef kree het volgende:
Kennen jullie de “antiland” app?
Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.
AZ
ALKMAAR
pi_190659349
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:05 schreef Durmada het volgende:

[..]

Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.
Zoiets noemen ze oplichting -O-
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190659463
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:05 schreef Durmada het volgende:

[..]

Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.
Hahaha ok ja ik ook (funny btw) maargoed zal even wat verder het verhaal vertellen. Sinds gister dus en kwam via die site nrs uitgewisseld heel de handel, Ok nu loop ik iets achter want moet dit allemaal nog weer uitleggen omdat het topic erover gesloten was.

Het leek mij eerlijk gezegd een raar verhaal allemaal en net wat jullie denken oplichting. Maargoed ze stuurde foto’s en details en echt alles checked ok uit als ik zoek. Mjaaaaa ik vertrouwde het gelijk. Maar er zijn mensen die echt zo opgelicht worden. Punt is ik kan niks vinden waardoor ik denk is fake toen niet en nu nog niet
Do what you love, love what you do!
pi_190659541
En ok kreeg foto’s van duiken etc. Wat ik ook graag weer eens wil doen. Maar de foto’s kloppen adres hotel etc. Ik kan gewoon geen fout er in ontdekken dus denk toch real dan wel?”
Do what you love, love what you do!
pi_190659559
Waarom zou je geld overmaken naar iemand die je niet kent?
S. 2014
J. 2016
pi_190659563
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom zou je geld overmaken naar iemand die je niet kent?
Ja maar echt _O-
pi_190659566
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef kree het volgende:
En ok kreeg foto’s van duiken etc. Wat ik ook graag weer eens wil doen. Maar de foto’s kloppen adres hotel etc. Ik kan gewoon geen fout er in ontdekken dus denk toch real dan wel?”
Tinder?
pi_190659637
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef kree het volgende:

[..]

Hahaha ok ja ik ook (funny btw) maargoed zal even wat verder het verhaal vertellen. Sinds gister dus en kwam via die site nrs uitgewisseld heel de handel, Ok nu loop ik iets achter want moet dit allemaal nog weer uitleggen omdat het topic erover gesloten was.

Het leek mij eerlijk gezegd een raar verhaal allemaal en net wat jullie denken oplichting. Maargoed ze stuurde foto’s en details en echt alles checked ok uit als ik zoek. Mjaaaaa ik vertrouwde het gelijk. Maar er zijn mensen die echt zo opgelicht worden. Punt is ik kan niks vinden waardoor ik denk is fake toen niet en nu nog niet
Dan moet je natuurlijk meteen even dat geld overboeken. Het liefst wat extra, want stel dat ze anders tekort komt.

Dat je haar niet kent is natuurlijk bijzaak en dat dit soort oplichters hun huiswerk best wel doen een fabeltje.
pi_190659681
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom zou je geld overmaken naar iemand die je niet kent?
Wie heeft het over geld over maken? Of ging dit over een andere reactie....? Geen cent van mij hoor krijgt ze. Maar als ik het zo begrijp dan heeft zij wel aardig wat te besteden
Do what you love, love what you do!
pi_190659696
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:18 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Tinder?
Antiland chat app newbies of USA topic, weet niet meer welke precies
Do what you love, love what you do!
pi_190659703
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef kree het volgende:

[..]

Antiland chat app newbies of USA topic, weet niet meer welke precies
Ah ja.... dat zijn wat shabby idd. Bij Tinder is het vaak wel goed.
pi_190659717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef kree het volgende:

[..]

Wie heeft het over geld over maken? Of ging dit over een andere reactie....? Geen cent van mij hoor krijgt ze. Maar als ik het zo begrijp dan heeft zij wel aardig wat te besteden
Ging over een andere reactie;
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:05 schreef Durmada het volgende:

[..]

Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.
S. 2014
J. 2016
pi_190659742
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet je natuurlijk meteen even dat geld overboeken. Het liefst wat extra, want stel dat ze anders tekort komt.

Dat je haar niet kent is natuurlijk bijzaak en dat dit soort oplichters hun huiswerk best wel doen een fabeltje.
Nou met beetje deze vraag eindigde het vorige topic. Hoe ga je uitvinden of het echt is? Niet dus helemaal. Maar ok heb heeeeel veel vragen gesteld en alles checked dan ok uit. Ik denk dat het echt is nu. Maar durf het niet voor 100% te zeggen nog? Kan gewoon niks vinden wat het verhaal tegenspreekt ofzo?
Do what you love, love what you do!
pi_190659771
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ging over een andere reactie;
[..]

Ah okl. Lol zou me niet verbazen als ik diezelfde reactie kreeg nl vandaar de verwarring ;)
Do what you love, love what you do!
pi_190660245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef kree het volgende:

[..]

Ah okl. Lol zou me niet verbazen als ik diezelfde reactie kreeg nl vandaar de verwarring ;)
Wanneer is de eerste date?
pi_190660262
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef kree het volgende:

[..]

Nou met beetje deze vraag eindigde het vorige topic. Hoe ga je uitvinden of het echt is? Niet dus helemaal. Maar ok heb heeeeel veel vragen gesteld en alles checked dan ok uit. Ik denk dat het echt is nu. Maar durf het niet voor 100% te zeggen nog? Kan gewoon niks vinden wat het verhaal tegenspreekt ofzo?
Waarom zou je uit moeten vinden of het echt is? Stel dat het echt is. Waarom zou jij dan geld moeten sturen? Stuurt ze jou ook geld als jouw wasmachine kapot is en je geen geld hebt voor een nieuwe?

Je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat dit soort oplichters c.q. geldschooiers door schade en schande wel 'n redelijk dicht getimmerd verhaal hebben.
pi_190660585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef kree het volgende:

[..]

Nou met beetje deze vraag eindigde het vorige topic. Hoe ga je uitvinden of het echt is? Niet dus helemaal. Maar ok heb heeeeel veel vragen gesteld en alles checked dan ok uit. Ik denk dat het echt is nu. Maar durf het niet voor 100% te zeggen nog? Kan gewoon niks vinden wat het verhaal tegenspreekt ofzo?
Het lijkt mij ook wel echt. Wat je zou kunnen doen is afspreken om naar Hong Kong te vliegen en haar te ontmoeten. Je zou haar eerst al wat cadeautjes kunnen sturen. Of wat geld voor haar familie. Om zo jouw goede intentie te bewijzen.
pi_190660790
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan moet je natuurlijk meteen even dat geld overboeken. Het liefst wat extra, want stel dat ze anders tekort komt.

Dat je haar niet kent is natuurlijk bijzaak en dat dit soort oplichters hun huiswerk best wel doen een fabeltje.
Hmm ik ken iemand die in een dergelijke situatie ook in land van herkomst geweest is en alles...

En toch keihard genaaid is the minute dat ze getrouwd en wel in Nederland waren.
Dat is gewoon een hele industrie en alles... waar de dames verhalen met elkaar delen...
Incl hoe ver je kan gaan en wat wel en niet werkt.
Incl hoe het juridisch het beste aan te pakken.

Ik ben redelijk geschrokken van hoe ver dat gaat in ieder geval.
En diegene was verre van dom.... wel verliefd.
  donderdag 26 december 2019 @ 13:08:19 #52
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_190661483
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef Astro_boy het volgende:
Het lijkt mij ook wel echt. Wat je zou kunnen doen is afspreken om naar Hong Kong te vliegen en haar te ontmoeten. Je zou haar eerst al wat cadeautjes kunnen sturen. Of wat geld voor haar familie. Om zo jouw goede intentie te bewijzen.
Tuurlijk, gewoon doen ^O^
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-chinese-luchthaven
En daarna hopen dat 538 je uit de financiële ellende haalt ^O^
pi_190664190
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 13:08 schreef Pippi het volgende:

[..]

Tuurlijk, gewoon doen ^O^
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-chinese-luchthaven
En daarna hopen dat 538 je uit de financiële ellende haalt ^O^
Welke FOK!ker is dit? _O- _O- _O-
  donderdag 26 december 2019 @ 16:32:59 #54
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190664223
Ik denk Zomaar-Een-Chinees. Verklaart de nick ook wel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190664249
"Toen de Chinese televisie aandacht besteedde aan de hopeloos verliefde buitenlander, liet 'Alice' van zich horen in landelijke media. Ze zegt dat ze niet naar Alexander toe kon komen omdat ze herstellende was van een cosmetische ingreep."

Dat is een smoes die ik niet eerder gehoord heb _O-
pi_190664307
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:32 schreef M1stral het volgende:
Ik denk Zomaar-Een-Chinees. Verklaart de nick ook wel.
Is ie weer terug?

Waar was ie eigenlijk? Geband?
  donderdag 26 december 2019 @ 16:44:23 #57
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190664374
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 16:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is ie weer terug?

Waar was ie eigenlijk? Geband?
Geen idee of ie terug is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190666680
Ik krijg echt alleen maar hele lekkere vrouwen te zien op Tinder, waarom is dat?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190666811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef ludovico het volgende:
Ik krijg echt alleen maar hele lekkere vrouwen te zien op Tinder, waarom is dat?
Lokkertjes
pi_190666892
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Lokkertjes
Naja heeft wel wat als je aan het masturberen bent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190667347
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef ludovico het volgende:
Ik krijg echt alleen maar hele lekkere vrouwen te zien op Tinder, waarom is dat?
Ligt aan je locatie vaak en je swipe gedrag.

Maar ook omdat op Tinder ook de leukere vrouwen zitten tegenwoordig. Dat 'hockeymeisje' of 'girl next door' zit er nu ook massaal op. Medestudentes die ik kende zeiden paar jaar terug nee geen Tinder en weigerden ze erop te gaan. Nu zitten ze er massaal op. Allemaal leuke wijven.
pi_190667401
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:06 schreef black-soldier het volgende:
Ligt aan je locatie vaak en je swipe gedrag.
Alles op like werkt goed?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190667499
quote:
10s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Alles op like werkt goed?
Niet perse, als je bepaald soort types wegswiped, dan krijg je die relatief minder te zien. Als je alleen maar brunettes wegswiped maar blondjes allemaal naar rechts, dan krijg je vaker blondjes te zien dan brunettes. Relatief natuurlijk, niet absoluut.

Maar ligt ook aan afstand, locatie en leeftijd. Ik swipe veel twintigers, want ik zit ook in die range en ik ben ook zelf in de twintig.
pi_190667537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Niet perse, als je bepaald soort types wegswiped, dan krijg je die relatief minder te zien. Als je alleen maar brunettes wegswiped maar blondjes allemaal naar rechts, dan krijg je vaker blondjes te zien dan brunettes. Relatief natuurlijk, niet absoluut.

Maar ligt ook aan afstand, locatie en leeftijd. Ik swipe veel twintigers, want ik zit ook in die range en ik ben ook zelf in de twintig.
Ik swipe veel 30+ of 18-19, ben zelf 27.
Meer succes met 30+ers. Maar daar zie je minder vaak bikini pics. :7

1/200 ofzo geeft een like'je terug. Matig ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190668033
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik swipe veel 30+ of 18-19, ben zelf 27.
Meer succes met 30+ers. Maar daar zie je minder vaak bikini pics. :7

1/200 ofzo geeft een like'je terug. Matig ;)
Ik niet, ik Swipe veel twintigers. Ik heb mijn range tot 45 staan. Vrouwen van 30 of 40 relatief weinig. Vrouwen van in de 20 weer relatief veel.

Geen idee hoe dat komt.

Ik heb ook niet elke dag 100 matches. Maar die matches heb ik dan weer wel. Om de zoveel tijd een leuke match. Maar zeker niet zoveel als vrouwen normaal hebben.
pi_190668062
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik niet, ik Swipe veel twintigers. Ik heb mijn range tot 45 staan. Vrouwen van 30 of 40 relatief weinig. Vrouwen van in de 20 weer relatief veel.

Geen idee hoe dat komt.

Ik heb ook niet elke dag 100 matches. Maar die matches heb ik dan weer wel. Om de zoveel tijd een leuke match. Maar zeker niet zoveel als vrouwen normaal hebben.
Ik zet de teller er specifiek op natuurlijk. Speel die leeftijdscategoriën af en toe uit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190668094
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 21:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ligt aan je locatie vaak en je swipe gedrag.

Maar ook omdat op Tinder ook de leukere vrouwen zitten tegenwoordig. Dat 'hockeymeisje' of 'girl next door' zit er nu ook massaal op. Medestudentes die ik kende zeiden paar jaar terug nee geen Tinder en weigerden ze erop te gaan. Nu zitten ze er massaal op. Allemaal leuke wijven.
Zelfde in mijn omgeving ja.
  donderdag 26 december 2019 @ 22:06:24 #68
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190668396
Ik weet niet, zag wel altijd hoop aantrekkelijke vrouwen, maar op Tinder matchte ik echt ontzettend vaak expats. Wel hoop toffe dates aan overgehouden overigens en doorgaans mooier dan de Nederlandse vrouw.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190668556
Nou... met het einde van 2019 in zicht hoop ik dat ik volgend jaar wat meer geluk heb met dates...
Dit jaar welgeteld 1 date gehad... Kan niet slechter...
pi_190668687
Krijg een beetje de indruk dat 90% van die vrouwen op TInder een catfish is ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 26 december 2019 @ 22:54:08 #71
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_190669431
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat 90% van die vrouwen op TInder een catfish is ;)
Waar baseer je dat op?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_190669467
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef ludovico het volgende:
Ik krijg echt alleen maar hele lekkere vrouwen te zien op Tinder, waarom is dat?
Dat viel mij ook al op. Eigenlijk is dat vooral op Tinder zo.
Op alle andere apps heb je allerlei vrouwen. Ook de doorsnee vrouwen, maar dan met professionele foto's.

Eigenlijk heeft niemand van die "normale" foto's waar niet heel erg veel moeite aan is besteed.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef M1stral het volgende:
Ik weet niet, zag wel altijd hoop aantrekkelijke vrouwen, maar op Tinder matchte ik echt ontzettend vaak expats. Wel hoop toffe dates aan overgehouden overigens en doorgaans mooier dan de Nederlandse vrouw.
Sommige expats zitten hier al jaren en kunnen geeneens 2 zinnen Nederlands.
Waar ben je dan mee bezig denk ik dan? :?
pi_190669497
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:54 schreef M1stral het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Allemaal perfecte foto's van veel knappere vrouwen dan op straat en ehh, bijna nooit een match terug joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190669514
Maarja veel vrouwen maken er wel een sport van om zichzelf super mooi te laten fotograferen dus opzicht, kan het enigszins bedrog zijn natuurlijk dat het lijkt dat er alleen maar modellen op Tinder staan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190669515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Allemaal perfecte foto's van veel knappere vrouwen dan op straat en ehh, bijna nooit een match terug joh.
Ik zie ze echt wel hoor, niet alleen op Tinder. Maar ik ben op zoek naar een doosnee vrouw. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:
Maarja veel vrouwen maken er wel een sport van om zichzelf super mooi te laten fotograferen dus opzicht, kan het enigszins bedrog zijn natuurlijk dat het lijkt dat er alleen maar modellen op Tinder staan.
Met make up kan je ook veel voor elkaar krijgen. Maar je moet het maar willen, elke dag uren lang aan jezelf werken met make up om er tiptop uit te zien.
pi_190669530
Eeuwige discussie hier over dat alles naar links swipen trouwens... Maar met bijna 0 response gewoon heel redelijk naar mijn mening - Je stopt er anders echt veel tijd in zonder dat er iets voor terugkomt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190669537
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:59 schreef Gruj0 het volgende:
Met make up kan je ook veel voor elkaar krijgen. Maar je moet het maar willen, elke dag uren lang aan jezelf werken met make up om er tiptop uit te zien.
Is het niet raar dat Tinder totaal geen afspiegeling lijkt dan van de werkelijkheid?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190669541
quote:
4s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:01 schreef ludovico het volgende:
Eeuwige discussie hier over dat alles naar links swipen trouwens... Maar met bijna 0 response gewoon heel redelijk naar mijn mening - Je stopt er anders echt veel tijd in zonder dat er iets voor terugkomt.
Gewoon lekker doen. Part of the game.
pi_190669543
quote:
4s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:01 schreef ludovico het volgende:
Eeuwige discussie hier over dat alles naar links swipen trouwens... Maar met bijna 0 response gewoon heel redelijk naar mijn mening - Je stopt er anders echt veel tijd in zonder dat er iets voor terugkomt.
Je moet juist niets verwachten, dan is elke match mooi meegenomen en een kans op meer. :P
pi_190669561
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is het niet raar dat Tinder totaal geen afspiegeling lijkt dan van de werkelijkheid?
Er zijn twee soorten mensen:

De ene zien er goed uit op foto's en in het echt wat minder. De anderen zien er op foto's wat minder uit en in het echt beter. :P
De waarheid ligt ergens in het midden. :)
pi_190669689
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je moet juist niets verwachten, dan is elke match mooi meegenomen en een kans op meer. :P
Dat kan dan alsnog terwijl jij je tijd goed besteed toch, zonde van je tijd man, hele uren op Tinder 0 result.

Naja goed over paar dagen is mijn leuke chick in NL :) Wordt zomaar heel serieus :)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190669827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan dan alsnog terwijl jij je tijd goed besteed toch, zonde van je tijd man, hele uren op Tinder 0 result.
Niets doen is altijd mis geschoten.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:09 schreef ludovico het volgende:
Naja goed over paar dagen is mijn leuke chick in NL :) Wordt zomaar heel serieus :)
Steek daar tijd in in plaats van je bezig te houden met Tinder en andere apps. Zo te lezen zie je wel toekomst in deze vrouw (ook uit jouw eerdere posts blijkt dat).
pi_190670108
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 23:16 schreef Gruj0 het volgende:
Steek daar tijd in in plaats van je bezig te houden met Tinder en andere apps. Zo te lezen zie je wel toekomst in deze vrouw (ook uit jouw eerdere posts blijkt dat).
Zeker zeker zij is prio 1.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190674087
Tinder is leuk en handig. Soms frustrerend als je een tijdje geen match hebt of niemand antwoord.

Jammer is vooral dat je door de make up de vrouwen niet meer ziet.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_190674598
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2019 22:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou... met het einde van 2019 in zicht hoop ik dat ik volgend jaar wat meer geluk heb met dates...
Dit jaar welgeteld 1 date gehad... Kan niet slechter...
Jawel hoor ;(
pi_190674787
Het grote nadeel aan tinder dat ik ervaar is dat het simpelweg té vluchtig is.

Ik heb altijd veel matches, ook met leuke vrouwen, en ook nog eens met vrouwen die zélf het gesprek beginnen nota bene.

Maar juist omdat het aanbod zo groot is, lopen die gesprekken ook vaak dood en heb ik vaak het idee dat je met vrouwen van doen hebt die snel een ''sticker'' op je plakken. Wat je zegt of antwoordt is gauw ''niet goed'' heb ik het idee.

Naar mijn idee moet daten, het ontmoeten van een potentiele partner gewoon iets leuks zijn met wederzijds respect, en een beetje geduld met elkaar en ook ervoor open staan als iemand niet 100% spot-on het antwoord geeft dat jij verwacht dat iemand geeft. Maar op tinder is daar weinig ruimte/tijd voor, want je bent zo weer door naar een ander.

Zelf bijvoorbeeld laatst een meid die zei dat het niets ging worden omdat ik niet in Utrecht maar in Zeist woonde. Volgens haar was ik daarom niet zo ''outgoing'' als dat zij was en ging het niet werken.
pi_190675432
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:19 schreef Scrapyard het volgende:
Het grote nadeel aan tinder dat ik ervaar is dat het simpelweg té vluchtig is.

Ik heb altijd veel matches, ook met leuke vrouwen, en ook nog eens met vrouwen die zélf het gesprek beginnen nota bene.

Maar juist omdat het aanbod zo groot is, lopen die gesprekken ook vaak dood en heb ik vaak het idee dat je met vrouwen van doen hebt die snel een ''sticker'' op je plakken. Wat je zegt of antwoordt is gauw ''niet goed'' heb ik het idee.
Klopt zeker hoor, daten begint met wederzijdse acceptatie van elkaar en het besef dat niemand perfect kan zijn. Maar ik heb zelf ook wel bepaalde no-go's: Lager dan HBO gaat niet werken voor mij, (extreem) linksig ook niet. Maar goed, dat heb je vaak na 5 zinnen al wel door.

quote:
Naar mijn idee moet daten, het ontmoeten van een potentiele partner gewoon iets leuks zijn met wederzijds respect, en een beetje geduld met elkaar en ook ervoor open staan als iemand niet 100% spot-on het antwoord geeft dat jij verwacht dat iemand geeft. Maar op tinder is daar weinig ruimte/tijd voor, want je bent zo weer door naar een ander.
En een beetje zelfspot is ook belangrijk. Kleine dingen worden in het datewereldje zo uitvergroot. (Want je kunt er zeker van zijn dat vrouwen hun date-ervaringen meteen doorvertellen aan vriendinnen.) Als ik zie dat een vrouw snel geraakt of zich persoonlijk aangevallen voelt dan weet ik dat het ook niet gaat werken. Een beetje incasseringsvermogen is wel belangrijk.

quote:
Zelf bijvoorbeeld laatst een meid die zei dat het niets ging worden omdat ik niet in Utrecht maar in Zeist woonde. Volgens haar was ik daarom niet zo ''outgoing'' als dat zij was en ging het niet werken.
Lachwekkend. Maar als je zo'n type treft moet je jezelf ook gewoon beseffen dat het geen match is.
pi_190675886
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef Generationalpha het volgende:

En een beetje zelfspot is ook belangrijk. Kleine dingen worden in het datewereldje zo uitvergroot. (Want je kunt er zeker van zijn dat vrouwen hun date-ervaringen meteen doorvertellen aan vriendinnen.) Als ik zie dat een vrouw snel geraakt of zich persoonlijk aangevallen voelt dan weet ik dat het ook niet gaat werken. Een beetje incasseringsvermogen is wel belangrijk.

Nja precies dit dus..

Bij sommige vrouwen heb ik. echt het idee dat ze méér op tinder zitten om dingen door te vertellen over wat voor iets belachelijks match X nu weer zei of wat voor een rare foto match Y nou toch weer op zijn profiel heeft staan.

Of ze beginnen tegen je te praten vanuit direct al een heel negatief vertrekpunt. Had er laatst eentje die meteen hele tekstblokken aan het typen was over dat ze toch écht niet op zoek was naar een nachtelijk avontuurtje en weet ik het wat niet allemaal.

Toen dacht ik jeetje meid, we zijn nog niet eens begonnen met praten, ik ben helemaal niet over seks begonnen, en jij begint al direct zo in de verdediging te schieten :P Dan is het meteen al zo'n vervelend gesprek.
pi_190676755
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nja precies dit dus..

Bij sommige vrouwen heb ik. echt het idee dat ze méér op tinder zitten om dingen door te vertellen over wat voor iets belachelijks match X nu weer zei of wat voor een rare foto match Y nou toch weer op zijn profiel heeft staan.
Herkenbaar ja.

quote:
Of ze beginnen tegen je te praten vanuit direct al een heel negatief vertrekpunt. Had er laatst eentje die meteen hele tekstblokken aan het typen was over dat ze toch écht niet op zoek was naar een nachtelijk avontuurtje en weet ik het wat niet allemaal.

Toen dacht ik jeetje meid, we zijn nog niet eens begonnen met praten, ik ben helemaal niet over seks begonnen, en jij begint al direct zo in de verdediging te schieten :P Dan is het meteen al zo'n vervelend gesprek.
Bij dat soort chicks meteen stoppen inderdaad. Zoek naar open-minded vrouwen, ze zijn er echt. ;) En vrouwen zijn natuurlijk ook op hun hoede door talloze mannen die op uiterst primitieve wijze om directe seks vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2019 12:13:18 ]
pi_190680604
Wat is open minded? Veel mensen zetten het in hun profiel, maar als je aan de praat raakt blijkt niks daarvan waar. :D
pi_190681137
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is open minded? Veel mensen zetten het in hun profiel, maar als je aan de praat raakt blijkt niks daarvan waar. :D
ze willen niet anaal?

Maargoed, vrouwen zijn vaak alleen ''open minder'' als jij hen bevalt. Daarom heeft het ook zo weinig zin om je anders voor te doen als je bent : als een vrouw een vent leuk vindt, pikt ze alles van hem. En als ze hem niet leuk vindt, is alles stom/irritant/raar.

Dus openmindedheid is altijd selectief :)
pi_190681234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is open minded? Veel mensen zetten het in hun profiel, maar als je aan de praat raakt blijkt niks daarvan waar. :D
Niet snel gekwetst zijn en met zelfspot is voor mij open minded.
pi_190681574
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is open minded? Veel mensen zetten het in hun profiel, maar als je aan de praat raakt blijkt niks daarvan waar. :D
Dat vraag ik me ook nog steeds af :)
pi_190681600
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

ze willen niet anaal?

Maargoed, vrouwen zijn vaak alleen ''open minder'' als jij hen bevalt. Daarom heeft het ook zo weinig zin om je anders voor te doen als je bent : als een vrouw een vent leuk vindt, pikt ze alles van hem. En als ze hem niet leuk vindt, is alles stom/irritant/raar.

Dus openmindedheid is altijd selectief :)
Niet zo negatief. :) Vrouwen zijn best leuk. (En vooral ook heel erg lief.)
pi_190681664
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet zo negatief. :) Vrouwen zijn best leuk. (En vooral ook heel erg lief.)
Oh zeker, maar alleen als ze jou een leuke vent vinden (als in aantrekkelijk, of in de friendszone). Zo niet, zijn de meesten wel een beetje van ''laat me met rust''.

Gelukkig zit ik 9/10 keer aan de goede kant van de medaille, maar heb wel vaak meegemaakt dat vrouwen schaamteloos 100% tegenovergesteld reageren wanneer dit van een leuke vent komt dan van een minder leuke vent.

Veel vrouwen zitten er ook niet zo mee om een vent die ze niét leuk vinden de rug toe te keren.
pi_190681855
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:03 schreef Gruj0 het volgende:
Wat is open minded? Veel mensen zetten het in hun profiel, maar als je aan de praat raakt blijkt niks daarvan waar. :D
Open minded betekent volgens Van Dale "openstaand voor nieuwe ideeën" of in één woord "onbevooroordeeld".
Ik versta er onder dat ik:
bereid ben om buiten mijn comfort zone te treden;
niet uitsluit dat er betere ideeën zijn dan de mijne en dus bereid ben mijn ideeën en handelingen te heroverwegen;
oprecht geïnteresseerd ben in de mens (ook als onze normen en waarden niet direct overeenkomen); en
mensen niet direct afreken op anders-zijn dan ik of dan main stream gangbaar is.
Er ligt dus een verbinding met: nieuwsgierigheid, respect, vergevingsgezindheid en onbevangenheid.
pi_190682081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:41 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Oh zeker, maar alleen als ze jou een leuke vent vinden (als in aantrekkelijk, of in de friendszone). Zo niet, zijn de meesten wel een beetje van ''laat me met rust''.

Gelukkig zit ik 9/10 keer aan de goede kant van de medaille, maar heb wel vaak meegemaakt dat vrouwen schaamteloos 100% tegenovergesteld reageren wanneer dit van een leuke vent komt dan van een minder leuke vent.

Veel vrouwen zitten er ook niet zo mee om een vent die ze niét leuk vinden de rug toe te keren.
Zeker mee eens hoor, vrouwen kunnen inderdaad genadeloos zijn op dat vlak en van een "leuke" (aantrekkelijke) vent pikken ze veel meer dan een minder leuke vent. Heb die hardheid en hypocrisie zelf ook ervaren.

Maar goed, wees eerlijk. Dat doen mannen bij vrouwen ook. Zie ook de Tinderdiscussie die wij al eerder gehad hebben. Mannen zien de minder aantrekkelijke dames op Tinder toch vaak als makkelijk neukmateriaal. Het is toch gewoon keihard doorselecteren vaak.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2019 15:58:32 ]
pi_190682323
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zeker mee eens hoor, vrouwen kunnen inderdaad genadeloos zijn op dat vlak en van een "leuke" (aantrekkelijke) vent pikken ze veel meer dan een minder leuke vent. Heb die hardheid en hypocrisie zelf ook ervaren.

Maar goed, wees eerlijk. Dat doen mannen bij vrouwen ook. Zie ook de Tinderdiscussie die wij al eerder gehad hebben. Mannen zien de minder aantrekkelijke dames op Tinder toch vaak als makkelijk neukmateriaal. Het is toch gewoon keihard doorselecteren vaak.
Mannen zijn onderling ook wel hard over vrouwen ja (bijvoorbeeld dikke vrouwen, en horen hoe die worden besproken).

Maar direct tegen vrouwen, zijn mannen vaak denk ik wel vriendelijker. Vrouwen vinden het (vooral tegenover hun vriendinnen) ook vaak wel leuk volgens mij om ''bitchy'' te doen. Kijk bijvoorbeeld ook naar de populariteit van zo'n site als Rumag.

Ergens is het ook wel begrijpelijk. Er is. een groepje mannen die de gehele mannelijke bevolking representeert alsof we allemaal een stelletje geile hengsten zijn die alleen maar ergens hun pik in willen steken. Als normale vent heb ik daarom het idee dat je meteen al een vooroordeel op je hoofd hebt.

Gewoon even iets zeggen tegen een vrouw, of oogcontact (al dan niet per ongeluk) maken in bijvoorbeeld de. supermarkt wordt meteen opgevat als flirten. Ik merk ook dat écht hele mooie meisjes in bijvoorbeeld de supermarkt altijd strak voor zich uit blijven kijken, met zo'n houding van ''laat me allemaal met rust aub''.
pi_190682613
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 16:05 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Mannen zijn onderling ook wel hard over vrouwen ja (bijvoorbeeld dikke vrouwen, en horen hoe die worden besproken).

Maar direct tegen vrouwen, zijn mannen vaak denk ik wel vriendelijker. Vrouwen vinden het (vooral tegenover hun vriendinnen) ook vaak wel leuk volgens mij om ''bitchy'' te doen. Kijk bijvoorbeeld ook naar de populariteit van zo'n site als Rumag.
Grappig, ik ben het eigenlijk altijd wel met je eens. :D Want ook dit herken ik bij mezelf wel. Ik zou nooit een vrouw direct beledigen over haar uiterlijk, kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb.

quote:
Ergens is het ook wel begrijpelijk. Er is. een groepje mannen die de gehele mannelijke bevolking representeert alsof we allemaal een stelletje geile hengsten zijn die alleen maar ergens hun pik in willen steken. Als normale vent heb ik daarom het idee dat je meteen al een vooroordeel op je hoofd hebt.
Of dat de oorzaak is weet ik niet, maar zou kunnen. Ik denk dat het feit dat vrouwen meer keuze hebben hierin ook een rol speelt. Ik ben het al regelmatig tegenkomen dat niet al te aantrekkelijke vrouwen in mijn omgeving met veel te aantrekkelijke mannen daten, en dan nog kritiek hadden over uiterlijk. Dat is wat mij betreft schaamteloos.

quote:
Gewoon even iets zeggen tegen een vrouw, of oogcontact (al dan niet per ongeluk) maken in bijvoorbeeld de. supermarkt wordt meteen opgevat als flirten. Ik merk ook dat écht hele mooie meisjes in bijvoorbeeld de supermarkt altijd strak voor zich uit blijven kijken, met zo'n houding van ''laat me allemaal met rust aub''.
Ook dat herken ik ja. :P Vaak deed ik dan bewust extra aardig.
pi_190692459
Ok even update na 24 uur ban dus wil niet nu weer te ver gaan. Maargoed ter info we kletsen nog steeds en tot nu toe checked alles goed uit nog. Kan gewoon echt niks fouts ontdekken en na al mijn vragen dan was het nu eigenlijk wel opgevallen.

Note even er is nog geen moment om geld gevraagd. Tja ik ben er zo niet achterlijk in. Maarja wellicht kan zoiets ook wel natuurlijk.

Laat ik anders vragen. Hoe anders uit te vinden nog even nog in chat. Want heb nog niet echt zin in video link etc gelijk.?

Was even gebanned dagje zeurde ook wel tever. ,maar wil er een beetje toch nog mee doorgaan wel?
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 27 december 2019 @ 22:23:20 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190692565
Ga gewoon door. Ga meeten. Problem solved.
Gewoon nooit geld geven.
pi_190692627
Hoppa, de volgende ghost... Misschien maar gewoon stoppen met al dat getinder... alweer :')
pi_190692631
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:23 schreef Cue_ het volgende:
Ga gewoon door. Ga meeten. Problem solved.
Gewoon nooit geld geven.
Ja meteen is natuurlijk een probleem. Als ik dat met de trein kon bereiken ofzo in NL. Maar je hebt het hier over paar duizend euro tickets etc
Do what you love, love what you do!
pi_190692724
Nou het is interessant om hier te vragen, want voor mij komt het er echt wel geloofwaardig uit terwijl ik juist heel veel twijfels heb over deze dingen, dat was toen ook het doel van het topic.... wat zie ik dan over het hoofd? Alles klopt gewoon hoor zelfs nadat ik er zelf van alles over nazocht. Meet kan niet zomaar omdat het aan de andere kant van de wereld is. Kan dat niet betalen nu.

Maar wat mis ik dan nu? Of wat zouden jullie dan willen weten waar twijfel over is.?
Do what you love, love what you do!
pi_190692889
Lol... Ben YOU aan het kijken. Karakter in de serie die een app installeert en na 1 avond 4 dates heeft. Hoezo Hollywood _O- _O- _O-
pi_190693429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Lol... Ben YOU aan het kijken. Karakter in de serie die een app installeert en na 1 avond 4 dates heeft. Hoezo Hollywood _O- _O- _O-
Is niet te vergelijken hoor? Dit bestaat al veel langer. En het is geen scam app
Do what you love, love what you do!
pi_190693438
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nja precies dit dus..

Bij sommige vrouwen heb ik. echt het idee dat ze méér op tinder zitten om dingen door te vertellen over wat voor iets belachelijks match X nu weer zei of wat voor een rare foto match Y nou toch weer op zijn profiel heeft staan.

Of ze beginnen tegen je te praten vanuit direct al een heel negatief vertrekpunt. Had er laatst eentje die meteen hele tekstblokken aan het typen was over dat ze toch écht niet op zoek was naar een nachtelijk avontuurtje en weet ik het wat niet allemaal.

Toen dacht ik jeetje meid, we zijn nog niet eens begonnen met praten, ik ben helemaal niet over seks begonnen, en jij begint al direct zo in de verdediging te schieten :P Dan is het meteen al zo'n vervelend gesprek.
dAt komt door alle vervelende ervaringen, ze wil al meteen duidelijk maken dat zij daar niet voor in is.
pi_190693489
Ik had leuke ervaring op tinder nog? Ok ze had net een nieuwe vriend gevonden al en alles koek en ei. Maar afgesproken gewoon beetje te kletsen en dat werkt prima tot zo ver?
Do what you love, love what you do!
pi_190694088
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef Cronometer het volgende:

[..]

dAt komt door alle vervelende ervaringen, ze wil al meteen duidelijk maken dat zij daar niet voor in is.
Dat ga je maar botvieren op je vriendinnen, niet op je potentiële date.. Waarom jezelf meteen al in een negatief daglicht plaatsen.. Ik wordt er al moe van als ik eraan denk..

Degene die daar (zogenaamd) niet voor in is, hebben daar juist geen probleem mee (in b4, ja maar ik wil dat echt niet :P).
pi_190694222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat ga je maar botvieren op je vriendinnen, niet op je potentiële date.. Waarom jezelf meteen al in een negatief daglicht plaatsen.. Ik wordt er al moe van als ik eraan denk..

Degene die daar (zogenaamd) niet voor in is, hebben daar juist geen probleem mee (in b4, ja maar ik wil dat echt niet :P).
Omdat vrouwen voorzichtiger worden na alle mongolen op Tinder die geen normaal gesprek kunnen voeren.
pi_190695556
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:48 schreef kree het volgende:

[..]

Is niet te vergelijken hoor? Dit bestaat al veel langer. En het is geen scam app
Dit was niet gericht aan jou, dude 😉
pi_190695568
Mensen die geen matches op Tinder hebben en denken dat het nep is :’)

Ondertussen wel foto’s posten met je MtG verzameling en je andere hobby als je wél buiten bent: vissen.
pi_190695889
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:59 schreef Astro_boy het volgende:
Mensen die geen matches op Tinder hebben en denken dat het nep is :’)

Ondertussen wel foto’s posten met je MtG verzameling en je andere hobby als je wél buiten bent: vissen.
Omg ik kwam daar de meest rare types tegen :)
pi_190695927
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 22:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Lol... Ben YOU aan het kijken. Karakter in de serie die een app installeert en na 1 avond 4 dates heeft. Hoezo Hollywood _O- _O- _O-
Ja als je er goed uitziet geloof ik wel dat je flink wat matches krijgt in een drukke stad.
Oh.
  zaterdag 28 december 2019 @ 01:59:11 #115
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190698367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 10:19 schreef Scrapyard het volgende:
Het grote nadeel aan tinder dat ik ervaar is dat het simpelweg té vluchtig is.

Ik heb altijd veel matches, ook met leuke vrouwen, en ook nog eens met vrouwen die zélf het gesprek beginnen nota bene.

Maar juist omdat het aanbod zo groot is, lopen die gesprekken ook vaak dood en heb ik vaak het idee dat je met vrouwen van doen hebt die snel een ''sticker'' op je plakken. Wat je zegt of antwoordt is gauw ''niet goed'' heb ik het idee.

Naar mijn idee moet daten, het ontmoeten van een potentiele partner gewoon iets leuks zijn met wederzijds respect, en een beetje geduld met elkaar en ook ervoor open staan als iemand niet 100% spot-on het antwoord geeft dat jij verwacht dat iemand geeft. Maar op tinder is daar weinig ruimte/tijd voor, want je bent zo weer door naar een ander.

Zelf bijvoorbeeld laatst een meid die zei dat het niets ging worden omdat ik niet in Utrecht maar in Zeist woonde. Volgens haar was ik daarom niet zo ''outgoing'' als dat zij was en ging het niet werken.
Ja en nee...

Aan de ene kant kan je met een beetje investeren in een leuke appconversatie wel een date krijgen... Ik vind het wel makkelijk in elk geval. Foto's spelen daar een zekere rol in (en dan met name de combi met een leuke bio en het hebben van een haardos waar een kapper jaloers op is), maar ook gewoon het feit dat je in een gesprek gewoon leuk met elkaar lult en niet na twee zinnen uitwisselen vraagt om even te ketsen.

Aan de andere kant is perfectie wel de norm... Ik moet welhaast van Clooneyeske klasse zijn (haardos +1) wil ik er na een leuke avond een reeks leuke avonden met romantiek of een relatie uit krijgen. Je moet die '10' zijn... En ja, dan komt het veelvoud aan aanbod om de hoek kijken...

Denk wel vaak dat dat te maken heeft met het 'Wel leuk, maar'-syndroom... Voordeel van de twijfel is het hem vaak niet op Tinder. Of het is Tinder zelf (e-daten voelt niet goed...)... En eerlijk, twijfel heb je altijd wel. Over die jongen met die nerdy hobby of die blondine met die lekkere reet die toch net iets te hard lachte (Utrechters die geen Zeistenaren daten is ff wat anders)... Gras is vast wel groener elders, waardoor men vergeet dat je met een beetje water geven misschien wel een heel mooi gazon krijgt...
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zaterdag 28 december 2019 @ 02:03:44 #116
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190698426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 23:10 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Omdat vrouwen voorzichtiger worden na alle mongolen op Tinder die geen normaal gesprek kunnen voeren.
Is het echt zo dat 8 op de 10 mannen mongolen of contactgestoorde creeps zijn op Tinder?

Ik vraag me dat oprecht af... Want zo lastig is het niet om je een beetje presentabel en sociaal op te stellen.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190698729
Denk echt dat iedereen nu iets e snel conclusies trekt. A;s jet -verdijde;okl me[ was dan had ol jet nl nu allang al iuotgevomdem. Zeker dam mi? Nee nog niet? Maar er os echt zoveel waar? Denk niet dat het bij elkaar te leggen is. En ok ik kom wss heel wat verder met via internet onderzoeken als jullie ook wel, Ik kan geen fouten erin ontdekken.?
Do what you love, love what you do!
pi_190698747
Op en alles decked uit ok nl. Of sterker alles nog wel

Aangezien ik niet om geld ben gevraagd etc..... klan best gewoon kloppen ook wel?
Do what you love, love what you do!
pi_190698838
Ik denk echt nl niet dat ik hier met een dikke Nigeriaan zit te praten. En als het wel zo is dan kom ik er nog wel achter. Maar moet ie nu aardig zijn best gedaan hebben wel. Sterker nog ze zijn daar te retard voor met wat ook allemaal achterhaalde. Klopt nog steeds allemaal.
Do what you love, love what you do!
pi_190698861
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 02:45 schreef kree het volgende:
Ik denk echt nl niet dat ik hier met een dikke Nigeriaan zit te praten. En als het wel zo is dan kom ik er nog wel achter. Maar moet ie nu aardig zijn best gedaan hebben wel. Sterker nog ze zijn daar te retard voor met wat ook allemaal achterhaalde. Klopt nog steeds allemaal.
Ik snap niks van wat je hier allemaal zegt hierboven
pi_190698874
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 02:49 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik snap niks van wat je hier allemaal zegt hierboven
Komt neer op dat het twijfels waren is dat een scam.
Do what you love, love what you do!
pi_190698900
Je mag gerust vragen allemaal. Maar ok topic waar ik het in uitlegde werd ik door gebanned. Dus nu alleen nog vragen maar?


Ter info, nog steeds contact

[ Bericht 18% gewijzigd door kree op 28-12-2019 04:34:30 ]
Do what you love, love what you do!
pi_190699190
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 01:59 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja en nee...

Aan de ene kant kan je met een beetje investeren in een leuke appconversatie wel een date krijgen... Ik vind het wel makkelijk in elk geval. Foto's spelen daar een zekere rol in (en dan met name de combi met een leuke bio en het hebben van een haardos waar een kapper jaloers op is), maar ook gewoon het feit dat je in een gesprek gewoon leuk met elkaar lult en niet na twee zinnen uitwisselen vraagt om even te ketsen.

Aan de andere kant is perfectie wel de norm... Ik moet welhaast van Clooneyeske klasse zijn (haardos +1) wil ik er na een leuke avond een reeks leuke avonden met romantiek of een relatie uit krijgen. Je moet die '10' zijn... En ja, dan komt het veelvoud aan aanbod om de hoek kijken...

Denk wel vaak dat dat te maken heeft met het 'Wel leuk, maar'-syndroom... Voordeel van de twijfel is het hem vaak niet op Tinder. Of het is Tinder zelf (e-daten voelt niet goed...)... En eerlijk, twijfel heb je altijd wel. Over die jongen met die nerdy hobby of die blondine met die lekkere reet die toch net iets te hard lachte (Utrechters die geen Zeistenaren daten is ff wat anders)... Gras is vast wel groener elders, waardoor men vergeet dat je met een beetje water geven misschien wel een heel mooi gazon krijgt...
Je lijkt een beetje geobsedeerd door je eigen haar..
pi_190699647
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2019 15:23 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

ze willen niet anaal?

Maargoed, vrouwen zijn vaak alleen ''open minder'' als jij hen bevalt. Daarom heeft het ook zo weinig zin om je anders voor te doen als je bent : als een vrouw een vent leuk vindt, pikt ze alles van hem. En als ze hem niet leuk vindt, is alles stom/irritant/raar.

Dus openmindedheid is altijd selectief :)
Dat geldt in z'n algemeenheid wel voor mensen.

De meeste mannen vinden het ook leuk als ze aandacht krijgen van 'n mooie vrouw. En een lelijk ding dat gebruikt is om een keer te naaien, is al gauw een psycho als ze de hint niet begrijpt.
pi_190699689
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat geldt in z'n algemeenheid wel voor mensen.

De meeste mannen vinden het ook leuk als ze aandacht krijgen van 'n mooie vrouw. En een lelijk ding dat gebruikt is om een keer te naaien, is al gauw een psycho als ze de hint niet begrijpt.
Wow. Tja dat kan..... maar is ook niet altijd zo natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_190699713
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 02:51 schreef kree het volgende:

[..]

Komt neer op dat het twijfels waren is dat een scam.
Ga er dan gewoon voor!
pi_190699730
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 04:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je lijkt een beetje geobsedeerd door je eigen haar..
Oh... maar hij heeft zeker wel gelijk wat dat haar betreft.. ik ben kaal, geen eigen keuze, en ineens zijn er geen matches meer... haar hebben is tegenwoordig al minimaal een 8
pi_190699733
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:32 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ga er dan gewoon voor!
Als ze nou in nederland woonde allang al gedaan

Maar dit is like ff andere kant van de wereld. Afgezien nog dat ik dat niet kan betalen kan ik niet eens vrij nemen, dus dat zal even moeten wachten nog.

Blijft nog raar hoor, want als ik hoor salarissen daar dan is dat toch vreemd. Dat is wel het enige waar ik over twijfel eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_190699741
Wat is een gemiddeld salaris in Hong Kong eigenlijk?
Do what you love, love what you do!
pi_190699746
Google is je vriend.
pi_190699762
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:37 schreef Halcon het volgende:
Google is je vriend.
Weet ik wel, maar dat is ook niet altijd waarheid.

Ff het verhaal dan tot nu toe. Kreeg het naam van het hotel waar ze dus de baas is. Nou een echt ridiculous salaris als je het mij vraagt al toen.. maar het lijkt niet onmogelijk

En wil ff nog geen namen noemen etc. Maar ook wat ze werknemers ze dan betalen. Omg
Do what you love, love what you do!
pi_190699776
Het ging er dus om is het nu nep of niet?

Daar was het hele eerdere topic over ook. Nog niet helemaal duidelijk, maar neig ernaar om het verhaal wel te geloven

Klets nu toch aantal dagen met haar. Maar kan echt gewoon geen loophole ontdekken nog.
Do what you love, love what you do!
pi_190699793
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:40 schreef kree het volgende:

[..]

Weet ik wel, maar dat is ook niet altijd waarheid.

Ff het verhaal dan tot nu toe. Kreeg het naam van het hotel waar ze dus de baas is. Nou een echt ridiculous salaris als je het mij vraagt al toen.. maar het lijkt niet onmogelijk

En wil ff nog geen namen noemen etc. Maar ook wat ze werknemers ze dan betalen. Omg
Fokkers in een datingtopic zullen het beter weten dan officiële statistieken die je gewoon met een paar klikken kunt vinden via Google. :')
pi_190699824
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:43 schreef Halcon het volgende:

[..]

Fokkers in een datingtopic zullen het beter weten dan officiële statistieken die je gewoon met een paar klikken kunt vinden via Google. :')
Nouja wellicht is het niet raar? Ze kan ook gewoon veel verdienen? Het lijkt mij echt heel veel wel. Dat is waarom ik twijfel heb. Maar echt onmogelijk is het ook weer niet?

Rest klopt dan nl wel en kan nog geen fout ontdekken, er is ook niet gevraagd om geld. Dus tja waarom zou het niet waar zijn dan? Of beter hoe vind ik dat nu uit?

Ik heb alles al geprobeerd maar kan niet uitkomen van dat het leugens zijn.

Nou bedenken jullie is iets dan waardoor ik erachter kan komen?
Do what you love, love what you do!
pi_190699851
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:42 schreef kree het volgende:
Het ging er dus om is het nu nep of niet?

Daar was het hele eerdere topic over ook. Nog niet helemaal duidelijk, maar neig ernaar om het verhaal wel te geloven

Klets nu toch aantal dagen met haar. Maar kan echt gewoon geen loophole ontdekken nog.
Oké... good for you, kun je nu stoppen dit topic te vervuilen?
pi_190699870
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:49 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Oké... good for you, kun je nu stoppen dit topic te vervuilen?
Is gewoon ontopic hoor? Hoewel antiland is niet perce een dating site althans niet alles, maar deel wel. Dus voor zover kan ik best gewoon hier erover vragen?


Durf niet echt een nieuw topic te openen weer want krijg ik weer een ban straks.
En echt vervuilen??? Ok dit is in ieder geval een waar realtime verhaal? Als ik even terug lees kan ik wel meer vinden wie dit topic " vervuilen".

[ Bericht 8% gewijzigd door kree op 28-12-2019 09:00:07 ]
Do what you love, love what you do!
pi_190699932
Dat kan ja. Maar ze
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:47 schreef kree het volgende:

[..]

Nouja wellicht is het niet raar? Ze kan ook gewoon veel verdienen? Het lijkt mij echt heel veel wel. Dat is waarom ik twijfel heb. Maar echt onmogelijk is het ook weer niet?

Rest klopt dan nl wel en kan nog geen fout ontdekken, er is ook niet gevraagd om geld. Dus tja waarom zou het niet waar zijn dan? Of beter hoe vind ik dat nu uit?

Ik heb alles al geprobeerd maar kan niet uitkomen van dat het leugens zijn.

Nou bedenken jullie is iets dan waardoor ik erachter kan komen?
:')

De lakmoesproef. Boek het geld over en kijk wat er gebeurt. Of boek niks over en zie of ze dan nog interesse heeft.

In elk geval kappen met je onzin hier.
pi_190700196
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 02:32 schreef kree het volgende:
Denk echt dat iedereen nu iets e snel conclusies trekt. A;s jet -verdijde;okl me[ was dan had ol jet nl nu allang al iuotgevomdem. Zeker dam mi? Nee nog niet? Maar er os echt zoveel waar? Denk niet dat het bij elkaar te leggen is. En ok ik kom wss heel wat verder met via internet onderzoeken als jullie ook wel, Ik kan geen fouten erin ontdekken.?
:{

Waarom ik denk dat het nep is, my 2 cents:

1) Het meteen over geld hebben. Wtf zijn dit voor maffe gesprekken
2) Als je in die chats net zo typt als hier, was ze allang afgehaakt
3) Hong Kong. Schei uit hoor
4) Als ze zoveel geld verdient, wil ze vast wel naar Nederland komen
Tap tap tap
pi_190700215
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

2) Als je in die chats net zo typt als hier, was ze allang afgehaakt

Zolang ze de indruk heeft dat hij geld over gaat maken, mag hij ook daar de randdebiel uithangen.
pi_190700218
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:51 schreef kree het volgende:

[..]

Is gewoon ontopic hoor? Hoewel antiland is niet perce een dating site althans niet alles, maar deel wel. Dus voor zover kan ik best gewoon hier erover vragen?

Durf niet echt een nieuw topic te openen weer want krijg ik weer een ban straks.
En echt vervuilen??? Ok dit is in ieder geval een waar realtime verhaal? Als ik even terug lees kan ik wel meer vinden wie dit topic " vervuilen".
Begrijp niet waarom je nou zo moeilijk doet. Regel gewoon die date man. Ga naar haar toe!!!
pi_190700255
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:31 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Begrijp niet waarom je nou zo moeilijk doet. Regel gewoon die date man. Ga naar haar toe!!!
Als het niks is kun je je sowieso wel vermaken in Hong Kong.
Tap tap tap
pi_190700354
Dit gaat even weer naar een nieuw topic aangezien het hier niet welkom is. Wacht even jullie kunnen het zo wel kwijt
Do what you love, love what you do!
pi_190700389
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:{

Waarom ik denk dat het nep is, my 2 cents:

1) Het meteen over geld hebben. Wtf zijn dit voor maffe gesprekken
2) Als je in die chats net zo typt als hier, was ze allang afgehaakt
3) Hong Kong. Schei uit hoor
4) Als ze zoveel geld verdient, wil ze vast wel naar Nederland komen
Die graag straks in nieue topic
Do what you love, love what you do!
pi_190700398
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als het niks is kun je je sowieso wel vermaken in Hong Kong.
Nadat ze hem heeft geplukt moet hij daar zijn kontje verkopen voor het retourticket.
  zaterdag 28 december 2019 @ 13:27:29 #145
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190704481
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 08:35 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Oh... maar hij heeft zeker wel gelijk wat dat haar betreft.. ik ben kaal, geen eigen keuze, en ineens zijn er geen matches meer... haar hebben is tegenwoordig al minimaal een 8
Haha nee, denk dat mijn speelsige manier van posten zo overkomt, maar het valt mee. Ben er blij mee, maar ik kan er zelf weinig aan doen. Moet er niet aan denken om kaal te zijn met mijn duimhoofd. :D
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190704525
Een date in Hong Kong is ook lekker realistisch. Kon je de straal waarin je zoekt niet wat verkleinen ofzo :')
Dit gat toch nergens heen _O- geen wonder dat Catfish al aan seizoen 15 ofzo zit :')
pi_190704608
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:29 schreef Elvi het volgende:
Een date in Hong Kong is ook lekker realistisch. Kon je de straal waarin je zoekt niet wat verkleinen ofzo :')
Dit gat toch nergens heen _O- geen wonder dat Catfish al aan seizoen 15 ofzo zit :')
Het kan. Als je in Hong Kong woont of tijdelijk bent. Kennis van me heeft zo zijn vriendin leren kennen. Maar was misschien ook wel via Happn.
pi_190705534
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 13:33 schreef Astro_boy het volgende:

[..]

Het kan. Als je in Hong Kong woont of tijdelijk bent. Kennis van me heeft zo zijn vriendin leren kennen. Maar was misschien ook wel via Happn.
Ja tuurlijk kan het. Maar die situatie is nu niet van toepassing. We hoeven nu niet al die uitzonderingen op te gaan noemen.
pi_190712811
Daten vanuit vrouwelijk perspectief. De clichés kloppen, extreem veeleisend:

https://www.volkskrant.nl(...)oe-kan-dat~b595c7e1/
pi_190713306
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Generationalpha het volgende:
Daten vanuit vrouwelijk perspectief. De clichés kloppen, extreem veeleisend:

https://www.volkskrant.nl(...)oe-kan-dat~b595c7e1/
Nou gelukkig maar dat er één universeel vrouwelijk perspectief is aan hand waarvan "de cliches" te bevestigen zijn..
pi_190713520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Generationalpha het volgende:
Daten vanuit vrouwelijk perspectief. De clichés kloppen, extreem veeleisend:

https://www.volkskrant.nl(...)oe-kan-dat~b595c7e1/
Ja hallo, 4 vrouwen uit Utrecht :')

En je kunt het veeleisend noemen, maar is liefde niet gewoon zeldzaam? Vroeger "moest" je de partnerpositie invullen en nam je op een gegeven moment maar de gok met iemand. Kon goed uitpakken, maar ook slecht. Zat je er wel aan vast...

Ik zou er wel eens een polletje willen doen, hoe vaak mensen echt verliefd zijn geweest in hun leven. Voor mij is het iig echt zeldzaam. Ik kom aan 2.5 keer... dan kun je me superkritisch noemen, maar zit er niet gewoon een stukje magie in de liefde? Dat je niet kunt verklaren en niet kunt afdwingen en al helemaaaal niet in lijstjes kunt vangen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 december 2019 @ 18:43:30 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190714098
Eens met DP
Het lijkt nu zo te zijn van, er is aanbod, dus het moet dan wel lukken.. Toch?

Daardoor is het miss juist moeilijker verliefd te worden. Niet perse omdat je denkt dat het gras groener zal zijn ergens anders maar omdat de tijden verandert zijn en de liefde ook niet de noodzaak heeft als vroeger. Lastig uit te leggen.
pi_190714293
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Generationalpha het volgende:
Daten vanuit vrouwelijk perspectief. De clichés kloppen, extreem veeleisend:

https://www.volkskrant.nl(...)oe-kan-dat~b595c7e1/
Kun je uitleggen wat je precies extreem veeleisend vindt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190716146
Ach kom nou, 100 dates en er niks uithalen? Hoe dan? Ik heb max 15dates gehad in mijn leven ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190717028
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 14:07 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja tuurlijk kan het. Maar die situatie is nu niet van toepassing. We hoeven nu niet al die uitzonderingen op te gaan noemen.
Oh sorry, wist niet dat ik de hele structuur overhoop haalde. Hoop niet dat je helemaal over de zeik bent nu. Laten we net doen of ik niet heb gereageerd en alles is nog hoe het was. Mijn excuses.
  zaterdag 28 december 2019 @ 20:48:51 #156
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190717986
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 18:43 schreef Cue_ het volgende:
Eens met DP
Het lijkt nu zo te zijn van, er is aanbod, dus het moet dan wel lukken.. Toch?

Daardoor is het miss juist moeilijker verliefd te worden. Niet perse omdat je denkt dat het gras groener zal zijn ergens anders maar omdat de tijden verandert zijn en de liefde ook niet de noodzaak heeft als vroeger. Lastig uit te leggen.
Van teveel aanbod worden mensen lui en gaan ze er minder moeite voor doen. Als je vervolgens geen moeite meer ervoor doet word je ook niet verliefd op iemand (daargaat namelijk tijd en moeite in zitten) dus blijf je in een cirkel gaan en kan je blijven daten tot je een ons weegt.

Die van dat artikel zijn gewoon doorsnede vrouwen die je constant voorbij ziet komen op tinder, wel klagen dat ze niks bereiken maar niet naar hun eigen invloed erop (durven) kijken.
  zaterdag 28 december 2019 @ 20:56:24 #157
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190718306
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Van teveel aanbod worden mensen lui en gaan ze er minder moeite voor doen. Als je vervolgens geen moeite meer ervoor doet word je ook niet verliefd op iemand (daargaat namelijk tijd en moeite in zitten) dus blijf je in een cirkel gaan en kan je blijven daten tot je een ons weegt.

Die van dat artikel zijn gewoon doorsnede vrouwen die je constant voorbij ziet komen op tinder, wel klagen dat ze niks bereiken maar niet naar hun eigen invloed erop (durven) kijken.
Heb je 't wel gelezen?
Eentje erin zei letterlijk dat ze naar een psych ging of iets om naar haar eigen gedrag te kijken....

Daarbij zrggen sommigen ook dat ze kritisch / kritischer kijken en zien de verschillen tussen online en offline dating.
Dus volgens mij is die zelfreflectie wel gelukt.
pi_190719348
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je 't wel gelezen?
Eentje erin zei letterlijk dat ze naar een psych ging of iets om naar haar eigen gedrag te kijken....

Daarbij zrggen sommigen ook dat ze kritisch / kritischer kijken en zien de verschillen tussen online en offline dating.
Dus volgens mij is die zelfreflectie wel gelukt.
Naar de psych moeten bevestigd dat ze crazy is.

Kritischer kijken is alleen en puut op basis van uiterlijk overigens. Naja prima verder, als je toch genoeg aandacht krijgt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190719518
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:48 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Van teveel aanbod worden mensen lui en gaan ze er minder moeite voor doen. Als je vervolgens geen moeite meer ervoor doet word je ook niet verliefd op iemand (daargaat namelijk tijd en moeite in zitten) dus blijf je in een cirkel gaan en kan je blijven daten tot je een ons weegt.
Precies.

Ik denk ook dat veel mensen passief daten; niet duidelijk weten wat ze willen met duidelijke woorden op een lijstje bijv., zodat er altijd helderheid is en dat mensen niet afgeleid worden en afdwalen.

Als iemand weet wat die wil, kan er gericht worden gezocht. Je herkent diegene ook eerder bij het tegenkomen, en je laat diegene niet zomaar gaan om onnozele dingen. Stel je bent vegetarier en ontmoet iemand die ook vegetarier is, dan merk je de X-factor. De kans is ook groot dat er op andere gebieden ook gelijkenissen zijn. En omdat je weet dat je dit niet zomaar meer tegenkomt, ga je ook niet iemand zomaar afwijzen omdat die verkeerde sokken aan heeft of iets dergelijks.

Als het niet duidelijk is welke paar dingen het meest belangrijk zijn in de zoektocht, dan lijkt iedereen ook op iedereen. Dan ga je ook niet extra door om te screenen of iemand bepaalde dingen wel/niet heeft. En nadenken of je er wat mee kan.
  zaterdag 28 december 2019 @ 21:25:31 #160
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190719578
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb je 't wel gelezen?
Eentje erin zei letterlijk dat ze naar een psych ging of iets om naar haar eigen gedrag te kijken....

Daarbij zeggen sommigen ook dat ze kritisch / kritischer kijken en zien de verschillen tussen online en offline dating.
Dus volgens mij is die zelfreflectie wel gelukt.
Gedeeltelijk, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in gezien de aantallen dates die ze gehad hebben. Verder is zeggen =/= doen.

Het is een beetje als dat vrouwen verkondigen dat ze een degelijke kerel willen maar er vervolgens wel met een bad boy eindigen en dan lopen klagen dat die zo tegen haar doet.

Veel gelul maar weinig echt inzicht.
pi_190720102
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Naar de psych moeten bevestigd dat ze crazy is.

Kritischer kijken is alleen en puut op basis van uiterlijk overigens. Naja prima verder, als je toch genoeg aandacht krijgt.
Ik moest hardop lachen :D ^O^
pi_190720172
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gedeeltelijk, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in gezien de aantallen dates die ze gehad hebben. Verder is zeggen =/= doen.

Het is een beetje als dat vrouwen verkondigen dat ze een degelijke kerel willen maar er vervolgens wel met een bad boy eindigen en dan lopen klagen dat die zo tegen haar doet.

Veel gelul maar weinig echt inzicht.
En dit ook ja, zelfs dates gehad, die naderhand met "bad boy" gingen daten en het raar vinden / vonden dat hij na de seks niet meer wilde.. _O-.

En niet 1 keer, nee, 3 a 4x op rij..
  zaterdag 28 december 2019 @ 21:55:15 #163
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190720893
Tja. Je hoeft het idd niet te geloven.
Alles kan er ana de hand zijn. Daarbij gaan de meesten er hier vanuit dat groot aantal dates == relatie.
Gebeurd dat niet, dan ligt het blijkbaar altijd aan de vrouw.
pi_190721148
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Tja. Je hoeft het idd niet te geloven.
Alles kan er ana de hand zijn. Daarbij gaan de meesten er hier vanuit dat groot aantal dates == relatie.
Gebeurd dat niet, dan ligt het blijkbaar altijd aan de vrouw.
Het ligt heus niet altijd aan de vrouw, mannen kunnen ook horken en/of een klootzak zijn.
pi_190721879
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Tja. Je hoeft het idd niet te geloven.
Alles kan er ana de hand zijn. Daarbij gaan de meesten er hier vanuit dat groot aantal dates == relatie.
Gebeurd dat niet, dan ligt het blijkbaar altijd aan de vrouw.
Ehh, ja? Want zij is degene die 100x date zonder succes?
Van die 100 verschillende mannen die 1x een date hebben gehad valt wat minder te zeggen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190721898
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het ligt heus niet altijd aan de vrouw, mannen kunnen ook horken en/of een klootzak zijn.
Law of big numbers mennnnn. Niet alle 100-150.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:36:52 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190722527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 17:55 schreef Generationalpha het volgende:
Daten vanuit vrouwelijk perspectief. De clichés kloppen, extreem veeleisend:

https://www.volkskrant.nl(...)oe-kan-dat~b595c7e1/
Opvallend, ik lees bijna niets veeleisends hierin. Er staat nergens dat een kerel minimaal 6000 euro per maand moet verdienen, dat hij een dikke auto moet rijden. Er staat wel dat één van deze vrouwen steeds weer het gevoel wil hebben dat een man voor haar kiest. 1 van deze vrouwen zegt dat ze mannen kiest op uiterlijk. Er staat ook dat mannen niet eerlijk zijn naar zichzelf over hun intenties.

Maar verder zijn dit vooral vrouwen die heel erg aan zelfreflectie dien middels een gesprek met elkaar. Het gaat amper over mannen.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:41:03 #168
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190722670
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 20:00 schreef ludovico het volgende:
Ach kom nou, 100 dates en er niks uithalen? Hoe dan? Ik heb max 15dates gehad in mijn leven ofzo.
Misschien moet je meer daten.
Resistance is futile.
pi_190722691
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opvallend, ik lees bijna niets veeleisends hierin. Er staat nergens dat een kerel minimaal 6000 euro per maand moet verdienen, dat hij een dikke auto moet rijden. Er staat wel dat één van deze vrouwen steeds weer het gevoel wil hebben dat een man voor haar kiest. 1 van deze vrouwen zegt dat ze mannen kiest op uiterlijk. Er staat ook dat mannen niet eerlijk zijn naar zichzelf over hun intenties.

Maar verder zijn dit vooral vrouwen die heel erg aan zelfreflectie dien middels een gesprek met elkaar. Het gaat amper over mannen.
Neenee, ligt echt aan de vrouwen:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190722696
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Misschien moet je meer daten.
Vrouwen zijn te kritisch op TInder ;)

Krijg misschien een match met 1/200 ofzo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190722724
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opvallend, ik lees niets veeleisends hierin. Er staat nergens dat een kerel minimaal 6000 euro per maand moet verdienen, dat hij een dikke auto moet rijden. Er staat wel dat één van deze vrouwen steeds weer het gevoel wil hebben dat een man voor haar kiest. Er staat ook da mannen niet eerlijk zijn naar zichzelf over hun intenties.

Maar verder zijn dit vooral vrouwen die heel erg aan zelfreflectie dien middels een gesprek met elkaar. Het gaat amper over mannen.
Dit inderdaad.

Ik zie ook nergens 'eisenlijstjes' of wat dan ook. Die vrouwen betrekken het hele daten op hunzelf. Wat zij ervaren en waarom het voor hen niet lukt. Ik lees niet dat een vrouw daar zegt dat de man niet genoeg verdient of geen auto heeft. Een van de vrouwen geeft zelfs aan geghost te zijn door een man waarmee ze een tijdje datete en met een appje een smoesje aan haar gaf. Maar dit zie ik niet als eisenlijstje oid. Dit is gewoon ordinair ghosten.

Zij hebben het niet eens over mannen an sich. Ik vind best wel dat die vrouwen goed reflecteren en evalueren over hun date-ervaringen. En de meeste vrouwen daar hebben de hoop niet opgegeven van Tinder of datingapps. Dus die drang om iemand te vinden is er ook bij hun en zij gaan ook gewoon door met daten.

Ja, ach, 150-200 dates vind ik nog aan de lage kant als vrouw. Maar ik kan mij best voorstellen dat als vrouwen steeds maar die man tegenkomt die alleen wil neuken maar zij helemaal niet, dan kan ik mij best voorstellen dat het ook voor (sommige) vrouwen moeilijk is om die ene man in je Tinderstapel te vinden. Want een zei ook al dat de leuke mannen al van die apps af zijn en allang zijn gesetteld. Niet helemaal waar natuurlijk.
pi_190722765
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef black-soldier het volgende:
Ja, ach, 150-200 dates vind ik nog aan de lage kant als vrouw.
:?
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef black-soldier het volgende:
Want een zei ook al dat de leuke mannen al van die apps af zijn en allang zijn gesetteld. Niet helemaal waar natuurlijk.
:?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190722852
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen zijn te kritisch op TInder ;)

Krijg misschien een match met 1/200 ofzo.
Dat klopt en dat wordt volgens mij ook in dat artikel genoemd. Dat je online veel sneller iemand wegswiped als die net iets heeft wat je niet aanstaat, terwijl als je die man in het echt zou zien en met die man zou praten, je dat helemaal niet zo boeit als vrouw.

Maar je moet je als man niet met een vrouw gaan vergelijken met aantal matches en dates. Vrouwen scoren veeeeel makkelijker een date. Als ze vanavond wil neuken, dan is dat zo geregeld. Als man daten is het sowieso een grotere veldslag. Dat is gewoon een feit en daar moet je gewoon doorheen. Dat doen die vrouwen ook in dat artikel :)
pi_190722891
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

:?
[..]

:?
Ja, dat dus, wat er staat.
pi_190722931
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, dat dus, wat er staat.
Waarom zou 150 specifiek laag zijn voor een vrouw en niet voor een man? Je weet dat de mannen en vrouwen populatie niet zoveel verschilt?

Wat is er niet waar aan leuke mannen gesettled?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:48:20 #176
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190722993
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Vrouwen zijn te kritisch op TInder ;)

Krijg misschien een match met 1/200 ofzo.
Weten we eigenlijk hoeveel mannen er op tinder zitten vs vrouwen? Ik zou dat eerst willen weten voor ik roep dat het aan die veeleisende wijven ligt.
Resistance is futile.
pi_190723026
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Weten we eigenlijk hoeveel mannen er op tinder zitten vs vrouwen? Ik zou dat eerst willen weten voor ik roep dat het aan die veeleisende wijven ligt.
Ze zeggen redelijk 50/50 wel geloof ik maar vrouwen zijn wellicht wat minder actief. :7
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723031
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zou 150 specifiek laag zijn voor een vrouw en niet voor een man? Je weet dat de mannen en vrouwen populatie niet zoveel verschilt?
Voor een vrouw is 150-200 dates in 10 jaar echt niet zo excessief veel. Als ze zou willen had ze op 500 kunnen zitten of zelfs meer. En dat komt omdat vrouwen vaker naar rechts worden geswiped en vaker op vrouwen wordt 'gejaagd' door vrouwen. Mannen zijn helemaal niet zo kieskeurig als het op Tinder aankomt. Puur om de kansen van de man te spreiden. Want zij weten ook dat vrouwen niet alles naar rechts swipen.

Heb vaak in Tinder gekeken van vrouwen. 300 matches was geen uitzondering. Voor een man is 300 matches lastiger, tenzij je in de top 10% zit.

Volgens mij werd in het artikel aangegeven door een van de vrouwen dat de leuke mannen (relatiemateriaal) niet meer op Tinder en apps zitten en allemaal en gesetteld zijn. Dat is niet waar natuurlijk.
pi_190723076
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Voor een vrouw is 150-200 dates in 10 jaar echt niet zo excessief veel. Als ze zou willen had ze op 500 kunnen zitten of zelfs meer. En dat komt omdat vrouwen vaker naar rechts worden geswiped en vaker op vrouwen wordt 'gejaagd' door vrouwen. Mannen zijn helemaal niet zo kieskeurig als het op Tinder aankomt. Puur om de kansen van de man te spreiden. Want zij weten ook dat vrouwen niet alles naar rechts swipen.

Heb vaak in Tinder gekeken van vrouwen. 300 matches was geen uitzondering. Voor een man is 300 matches lastiger, tenzij je in de top 10% zit.
Dus 150 is ook laag voor een man?

:')
Of daten vrouwen met andere vrouwen? :9
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723125
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dus 150 is ook laag voor een man?

:')
Of daten vrouwen met andere vrouwen? :9
Relatief gezien is dat hoog als je de 150 kan aantikken. Tenzij je in de 10% zit.

Maar voor de overige 90% van de mannen is het niet zo gemakkelijk om überhaupt een date te scoren.
pi_190723185
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opvallend, ik lees bijna niets veeleisends hierin. Er staat nergens dat een kerel minimaal 6000 euro per maand moet verdienen, dat hij een dikke auto moet rijden. Er staat wel dat één van deze vrouwen steeds weer het gevoel wil hebben dat een man voor haar kiest. 1 van deze vrouwen zegt dat ze mannen kiest op uiterlijk. Er staat ook dat mannen niet eerlijk zijn naar zichzelf over hun intenties.

Maar verder zijn dit vooral vrouwen die heel erg aan zelfreflectie dien middels een gesprek met elkaar. Het gaat amper over mannen.
Misschien nog eens lezen, bijna alle clichés komen voorbij. Dat mannen niet goed genoeg zijn, ze altijd weer voor haar moeten kiezen (dat is haar verwachtingspatroon, en dus ook haar probleem), die man kan dat niet ruiken..

Verder verschilt het wereldbeeld van vrouwen nogal mbt daten, zoeken bijna perfectie, anders is het niet goed genoeg en kijken ze verder. Hebben aanbod zat, dus doe je minder moeite.

Terwijl je als man hemel en aarde moet bewegen om iets geregeld te krijgen, tenzij je bij de top 10% zit.
pi_190723242
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Misschien nog eens lezen, bijna alle clichés komen voorbij. Dat mannen niet goed genoeg zijn, ze altijd weer voor haar moeten kiezen (dat is haar verwachtingspatroon, en dus ook haar probleem), die man kan dat niet ruiken..

Verder verschilt het wereldbeeld van vrouwen nogal mbt daten, zoeken bijna perfectie, anders is het niet goed genoeg en kijken ze verder. Hebben aanbod zat, dus doe je minder moeite.

Terwijl je als man hemel en aarde moet bewegen om iets geregeld te krijgen, tenzij je bij de top 10% zit.
Het is toch alleen leuk als beide partijen moeite doen. Geen idee waarom zo weinig matches moeite doen maar hey, zo is het leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723247
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Misschien nog eens lezen, bijna alle clichés komen voorbij. Dat mannen niet goed genoeg zijn, ze altijd weer voor haar moeten kiezen (dat is haar verwachtingspatroon, en dus ook haar probleem), die man kan dat niet ruiken..

Verder verschilt het wereldbeeld van vrouwen nogal mbt daten, zoeken bijna perfectie, anders is het niet goed genoeg en kijken ze verder. Hebben aanbod zat, dus doe je minder moeite.

Terwijl je als man hemel en aarde moet bewegen om iets geregeld te krijgen, tenzij je bij de top 10% zit.
Dat zeggen ze toch ook en dat beseffen ze toch nu wel? Het is niet zo dat ze dat bagatelliseren oid. Ze weten ook best dat ze té kieskeurig zijn soms. Dat spreken ze nu juist uit. Dat betrekken ze op hunzelf.
  zaterdag 28 december 2019 @ 22:59:25 #184
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190723441
Van Vice geplukt:

quote:
Onderzoekers van de Queen Mary Universiteit in Londen, de Sapienza Universiteit in Rome en de Royal Ottawa Health Care Group maakten nep-tinderaccounts van mannen en vrouwen aan en liketen automatisch iedereen binnen een straal van honderd kilometer. Hun conclusie, waarover je bijvoorbeeld kan lezen in de Washington Post, bevestigen wat veel tindergebruikers al weten: vrouwen zijn veel kieskeuriger dan mannen.

De mannelijke profielen kregen maar 0,6 procent van alle keren een match, terwijl 10 procent van de vrouwelijke profielen terug werd geliket, vooral door mannen. De onderzoekers veronderstellen daarom dat vrouwen kieskeuriger zijn op Tinder, dat ze alleen de profielen liken van mensen die ze echt aantrekkelijk vinden, terwijl mannen alle profielen liken die ze zien.

Om het nog erger te maken: mannen sturen minder snel een berichtje. Maar 7 procent van de mannen die een match hadden met een nepprofiel stuurden een berichtje, tegenover 21 procent van de vrouwen. Hierdoor ontstaat een verschrikkelijke onproductieve vicieuze cirkel: vrouwen worden nog kieskeuriger omdat ze een match lijken te hebben met bijna iedereen die ze liken, en mannen krijgen te maken met hele kieskeurige vrouwen en verlagen daarom hun standaard nog meer.
Even benieuwd of de heren hier zich daarin kunnen vinden. Dit leest alsof jullie lukraak alles liken om vervolgens te niets (terug) te sturen. Maar is dat zo?

Ik swipe al een paar jaar niet meer, maar ik likete alleen iemand waarmee ik aab de hand van de foto's/profiel wel zou willen chatten. Staan mannen daar echt anders in?
Resistance is futile.
pi_190723518
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Seven. het volgende:
Van Vice geplukt:
[..]

Even benieuwd of de heren hier zich daarin kunnen vinden. Dit leest alsof jullie lukraak alles liken om vervolgens te niets (terug) te sturen. Maar is dat zo?

Ik swipe al een paar jaar niet meer, maar ik likete alleen iemand waarmee ik aab de hand van de foto's/profiel wel zou willen chatten. Staan mannen daar echt anders in?
Als ik naar profielen kijk ben ik 2 uur aan het swipen voor een match ofzo.

Alles wegswipen als je een TInderdate zou willen is pure noodzaak joh.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:01:45 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190723531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Voor een vrouw is 150-200 dates in 10 jaar echt niet zo excessief veel. Als ze zou willen had ze op 500 kunnen zitten of zelfs meer. En dat komt omdat vrouwen vaker naar rechts worden geswiped en vaker op vrouwen wordt 'gejaagd' door vrouwen. Mannen zijn helemaal niet zo kieskeurig als het op Tinder aankomt. Puur om de kansen van de man te spreiden. Want zij weten ook dat vrouwen niet alles naar rechts swipen.

Heb vaak in Tinder gekeken van vrouwen. 300 matches was geen uitzondering. Voor een man is 300 matches lastiger, tenzij je in de top 10% zit.

Volgens mij werd in het artikel aangegeven door een van de vrouwen dat de leuke mannen (relatiemateriaal) niet meer op Tinder en apps zitten en allemaal en gesetteld zijn. Dat is niet waar natuurlijk.
Klopt. Ik had bij 75% van de mannen die ik likete een match. Enorm hoog natuurlijk.

En ik heb m'n wederhelft via tinder leren kennen.
Resistance is futile.
pi_190723546
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Seven. het volgende:
Van Vice geplukt:
[..]

Even benieuwd of de heren hier zich daarin kunnen vinden. Dit leest alsof jullie lukraak alles liken om vervolgens te niets (terug) te sturen. Maar is dat zo?

Ik swipe al een paar jaar niet meer, maar ik likete alleen iemand waarmee ik aab de hand van de foto's/profiel wel zou willen chatten. Staan mannen daar echt anders in?
Ben je een vrouw?

Nee, ik herken mij er niet helemaal in. Het eerste stuk ervaar ik wel. In die zin dat mannen bijna alles liken en vrouwen veel en veel selectiever swipen. Maar mannen doen dat omdat zij weten dat vrouwen nauwelijks liken en dus hun kansen willen spreiden. Vrouwen weten aan de andere kant dat mannen alles swipen en dus maar selectiever swipen met diegene waar ze denkt dat hij echt heel leuk is.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:02:49 #188
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190723584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als ik naar profielen kijk ben ik 2 uur aan het swipen voor een match ofzo.

Alles wegswipen als je een TInderdate zou willen is pure noodzaak joh.
Waarom swipe je niet gewoon de vrouwen waarmee je wel zou willen chatten?
Resistance is futile.
pi_190723588
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt. Ik had bij 75% van de mannen die ik likete een match. Enorm hoog natuurlijk.

En ik heb m'n wederhelft via tinder leren kennen.
+- wel een beetje wat ik ook like op tinder als ik naar de profielen kijk, dat is dan +- puur gebaseerd op uiterlijk, tenzij er echt gezeik staat in der bio dan swipe ik alsnog weg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723620
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom swipe je niet gewoon de vrouwen waarmee je wel zou willen chatten?
2 uur swipen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723623
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Seven. het volgende:
Van Vice geplukt:
[..]

Even benieuwd of de heren hier zich daarin kunnen vinden. Dit leest alsof jullie lukraak alles liken om vervolgens te niets (terug) te sturen. Maar is dat zo?

Ik swipe al een paar jaar niet meer, maar ik likete alleen iemand waarmee ik aab de hand van de foto's/profiel wel zou willen chatten. Staan mannen daar echt anders in?
Ik like sowieso niet alles, buiten de apps vind ik ook niet iedereen aantrekkelijk. Genoeg vrouwen die ook niets sturen na een match.

Dit soort "onderzoeken" zegt mij nooit zoveel, kunnen namelijk suggestieve antwoorden gegeven zijn om (bewust) een bepaald beeld te scheppen.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:05:19 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190723673
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom swipe je niet gewoon de vrouwen waarmee je wel zou willen chatten?
Omdat ie dan alle foto's moet bekijken en/of teksten moet lezen. Dus dat kost tijd.
Terwijl het niet perse een match oplevert.

Hij kan ook alles swipen, en dan kritischer gaan kijken naar die enkele match die hij heeft.

(maar ondertussen wel zeuren hier dat vrouwen zoveel matches hebben :+ )
pi_190723744
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ie dan alle foto's moet bekijken en/of teksten moet lezen. Dus dat kost tijd.
Terwijl het niet perse een match oplevert.

Hij kan ook alles swipen, en dan kritischer gaan kijken naar die enkele match die hij heeft.

(maar ondertussen wel zeuren hier dat vrouwen zoveel matches hebben :+ )
Is wel waar. Maar alsnog. Vrouwen daten echt maar met een enkeling in haar tinderlijst.
pi_190723760
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Cue_ het volgende:
(maar ondertussen wel zeuren hier dat vrouwen zoveel matches hebben )
Precies, wil ik ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723766
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt. Ik had bij 75% van de mannen die ik likete een match. Enorm hoog natuurlijk.

En ik heb m'n wederhelft via tinder leren kennen.
Duh, zelfs "lelijke" vrouwen met foto, of vrouwen zonder foto krijgen nog matches..

Ik heb weleens meegekeken met een gemiddelde vrouw die een Tinder account aangemaakt had, binnen 2 uur (!) stond de teller al op 99+ likes.

Dus ja, als vrouw is Tinder een goudmijn, kun je niemand vinden, dan ben je veel te kritisch of is er iets anders aan de hand.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:07:34 #196
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190723767
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Misschien nog eens lezen, bijna alle clichés komen voorbij. Dat mannen niet goed genoeg zijn, ze altijd weer voor haar moeten kiezen (dat is haar verwachtingspatroon, en dus ook haar probleem), die man kan dat niet ruiken..

Verder verschilt het wereldbeeld van vrouwen nogal mbt daten, zoeken bijna perfectie, anders is het niet goed genoeg en kijken ze verder. Hebben aanbod zat, dus doe je minder moeite.

Terwijl je als man hemel en aarde moet bewegen om iets geregeld te krijgen, tenzij je bij de top 10% zit.
Dit zijn domweg geen veeleisende vrouwen. Het gevoel dat iemand keer op keer voor je kiest, dat is de eerste voorwaarde voor een relatie natuurlijk. Wie wil er nou daten met iemand (man of vrouw) die je het gevoel geeft dat er nog 10 andere lijntjes uitgegooid zijn? Daten met serieuze intenties heet dat.

Dat mannen niet goed genoeg zijn en al de rest vul jij ter plekke zelf in.
Resistance is futile.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:07:59 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190723782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is wel waar. Maar alsnog. Vrouwen daten echt maar met een enkeling in haar tinderlijst.
Ja tuurlijk is 't waar.. Als alle mannen elke vrouw liked, is dat natuurlijk ook logisch.
pi_190723811
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is 't waar.. Als alle mannen elke vrouw liked, is dat natuurlijk ook logisch.
Ja, maar ik probeer aan te geven dat het voor een vrouw soms ook niet eenvoudig is om die ene man te vinden in dat Tindergeweld. Voor een vrouwe wel gemakkelijker dan voor een man, dat weer wel.
pi_190723912
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dit zijn domweg geen veeleisende vrouwen. Het gevoel dat iemand keer op keer voor je kiest, dat is de eerste voorwaarde voor een relatie natuurlijk. Wie wil er nou daten met iemand (man of vrouw) die je het gevoel geeft dat er nog 10 andere lijntjes uitgegooid zijn? Daten met serieuze intenties heet dat.

Dat mannen niet goed genoeg zijn en al de rest vul jij ter plekke zelf in.
Dit is precies wat ik bedoel, vrouwen kijken zo anders naar het daten dan mannen..

Ze zijn juist wèl veeleisend, anders hadden ze meer dates en of zelfs al een relatie gehad. Maar velen zijn rupsje nooit genoeg en het moet altijd beter.. (gras groen enzo)..
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:12:44 #200
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190723944
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, maar ik probeer aan te geven dat het voor een vrouw soms ook niet eenvoudig is om die ene man te vinden in dat Tindergeweld. Voor een vrouwe wel gemakkelijker dan voor een man, dat weer wel.
Was ook niet speciaal naar jou.

Maar ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat de meeste mannen hier zeuren over iets wat ze zelf veroorzaken. En dat maar niet willen inzien ofzo.

Of ze zien het wel in, maar willen het alsnog als punt gebruiken of iets.
pi_190723992
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel, vrouwen kijken zo anders naar het daten dan mannen..

Ze zijn juist wèl veeleisend, anders hadden ze meer dates en of zelfs al een relatie gehad. Maar velen zijn rupsje nooit genoeg en het moet altijd beter.. (gras groen enzo)..
Nouja tenzij ze je leren kennen dus, dan vinden ze je wel leuk want dan zien ze je wel als persoon.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190723998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was ook niet speciaal naar jou.

Maar ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat de meeste mannen hier zeuren over iets wat ze zelf veroorzaken. En dat maar niet willen inzien ofzo.

Of ze zien het wel in, maar willen het alsnog als punt gebruiken of iets.
ja, maar het is Fok Forum hé, wat verwacht je _O- _O-
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:14:32 #203
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724011
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Is wel waar. Maar alsnog. Vrouwen daten echt maar met een enkeling in haar tinderlijst.
Klopt. Ik zat elke avond 2 uur te swipen en ik had veel matches. Maar ik kreeg vaak geen respons, of er bleek tijdens het chatten al geen enkele chemie te zijn. Van die routinematige gesprekjes die geen enkele emotie buiten pure verveling oproepen.

Ik was in het begin veel te gretig. Uiteindelijk besloten om alleen te daten als ik vanwege het online contact ook echt zin had om af te spreken. Dat was ook altijd gezellig, en soms zelfs meer. Ik heb echt wel wat dates gehad waar ik geen flikker zin in had, en die waren ook eigenlijk allemaal geen succes.
Resistance is futile.
pi_190724033
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was ook niet speciaal naar jou.

Maar ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat de meeste mannen hier zeuren over iets wat ze zelf veroorzaken. En dat maar niet willen inzien ofzo.

Of ze zien het wel in, maar willen het alsnog als punt gebruiken of iets.
Wat bedoelt u?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724062
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ie dan alle foto's moet bekijken en/of teksten moet lezen. Dus dat kost tijd.
Terwijl het niet perse een match oplevert.

Hij kan ook alles swipen, en dan kritischer gaan kijken naar die enkele match die hij heeft.

(maar ondertussen wel zeuren hier dat vrouwen zoveel matches hebben :+ )
Lekker bezig met generaliseren.. :N.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:16:21 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190724071
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker bezig met generaliseren.. :N.
Zeg jij _O-
pi_190724084
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Seven. het volgende:
Even benieuwd of de heren hier zich daarin kunnen vinden. Dit leest alsof jullie lukraak alles liken om vervolgens te niets (terug) te sturen. Maar is dat zo?
In het begin bekeek ik alle foto's en las ik alle profielteksten en maakte op basis daarvan een keuze. Dat kostte mij uren per dag. Na twee maanden had ik welgeteld 1 match, met wie ik niet meer dan drie zinnen heb kunnen wisselen. Daarna heeft zij die match verbroken. Dat heeft er inderdaad toe geleid dat ik tegenwoordig veelal oordeel op basis van één foto en dus heel wat minder selectief ben.

In het tweede deel herken ik mij niet. Sinds een week heb ik nu drie matches. Ik heb op basis van de informatie uit hun profiel alle drie de matches een bericht gestuurd. Geen van de vrouwen heeft nog een reactie teruggestuurd.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:16:43 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_190724085
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Lekker bezig met generaliseren.. :N.
Hij heeft dit trouwens letterlijk zo hier eens gezegd hoor
pi_190724113
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij heeft dit trouwens letterlijk zo hier eens gezegd hoor
??
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724118
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg jij _O-
Jazeker zeg ik dat, maar je komt hier gewoon even gezellig "buurten" voor wat afleiding in je relatie..
pi_190724134
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klopt. Ik zat elke avond 2 uur te swipen en ik had veel matches. Maar ik kreeg vaak geen respons, of er bleek tijdens het chatten al geen enkele chemie te zijn. Van die routinematige gesprekjes die geen enkele emotie buiten pure verveling oproepen.

Ik was in het begin veel te gretig. Uiteindelijk besloten om alleen te daten als ik vanwege het online contact ook echt zin had om af te spreken. Dat was ook altijd gezellig, en soms zelfs meer. Ik heb echt wel wat dates gehad waar ik geen flikker zin in had, en die waren ook eigenlijk allemaal geen succes.
Dit hoor ik vaker van vrouwen.

In het begin met jan alleman daten en praten (zover mogelijk is om 100 gesprekken gaande te houden). Na een tijdje wordt het gewoon teleurstellend als je met iedereen gaat daten. Wat ik laatst van een vriendin hoorde is dat ze alleen date als ze een klik had op de app en hij een tijdje een gesprek kon onderhouden zonder naar seks te hinten. En vaak waren deze dates veel leuker dan de dates waarmee ze met iedereen maar ging daten om het daten.

En raad eens: ze heeft een vriend via Tinder. Dit kun je van twee kanten bekijken. Voor haar geen verrassing, want keus genoeg en kan dus die ene man makkelijker vinden. Voor die man is het een speld in een hooiberg. Van de zoveel matches een date én een relatie. Dat is een halve speld in een hooiberg voor hem.
pi_190724170
Nog steeds dezelfde discussie?
pi_190724210
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef bitterbal het volgende:
Nog steeds dezelfde discussie?
Ja, jij nog steeds geen vriendje omdat je mij steeds afwijst.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:19:56 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724213
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel, vrouwen kijken zo anders naar het daten dan mannen..

Ze zijn juist wèl veeleisend, anders hadden ze meer dates en of zelfs al een relatie gehad. Maar velen zijn rupsje nooit genoeg en het moet altijd beter.. (gras groen enzo)..
Bullshit. Rupsje nooitgenoeg zeggen tegen vrouwen omdat ze realistisch swipen.. Je bent gewoon enorm teleurgesteld en dat parkeer je bij vrouwen. Misschien moet jij eens aan wat zelfreflectie doen.
Resistance is futile.
pi_190724225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, jij nog steeds geen vriendje omdat je mij steeds afwijst.
Jeps.
pi_190724237
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bullshit. Rupsje nooitgenoeg zeggen tegen vrouwen omdat ze realistisch swipen.. Je bent gewoon enorm teleurgesteld en dat parkeer je bij vrouwen. Misschien moet jij eens aan wat zelfreflectie doen.
Weethetevennietmeer is nogal verzuurd geraakt de afgelopen tijd.
pi_190724271
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Weethetevennietmeer is nogal verzuurd geraakt de afgelopen tijd.
Sinterklaas en kerst zonder partner... Oud en Nieuw zonder partner...

Dat hakt erin....
pi_190724282
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Seven. het volgende:
Rupsje nooitgenoeg zeggen tegen vrouwen omdat ze realistisch swipen.
Realistisch swipen? 0.6%?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724311
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Realistisch swipen? 0.6%?
Ach kom op zeg, waar is dat getal op gebaseerd dan?

Ja, van een onderzoek van Vice, kom op. Pak de bron er even bij.
pi_190724314
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Jeps.
Mijnes is hier 31 december :@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724348
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, waar is dat getal op gebaseerd dan?

Ja, van een onderzoek van Vice, kom op. Pak de bron er even bij.
Maareh, dat is ook wat ik heb op Tinder. 0.6% kans bij een vrouw als ik haar aanspreek in het echt is overdreven laag qua kans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724356
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef bitterbal het volgende:
Nog steeds dezelfde discussie?
Nee, alweer dezelfde discussie.
pi_190724368
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Bullshit. Rupsje nooitgenoeg zeggen tegen vrouwen omdat ze realistisch swipen.. Je bent gewoon enorm teleurgesteld en dat parkeer je bij vrouwen. Misschien moet jij eens aan wat zelfreflectie doen.
Ja doei, echt niet hè, Ik parkeer helemaal niets bij vrouwen. Dat maak jij ervan. Dit is niet realistisch swipen, sensatie zoekerij; behoe, het lukt mij niet om iemand te vinden.. Wellicht eens je wensen / eisenlijstje bijstellen naar iets wat wel realistisch is..
pi_190724376
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh, dat is ook wat ik heb op Tinder. 0.6% kans bij een vrouw als ik haar aanspreek in het echt is overdreven laag qua kans.
Yep, deal with it.
pi_190724410
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep, deal with it.
Dus niet realistisch en overdreven kritisch want ze geven mannen geen kans die in het echt wel degelijk kans zouden maken ;)

Overschot aan aandacht indiceert voor mij toch wel dat er een overschot aan mannen actief is op Tinder overigens.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:25:10 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724424
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Was ook niet speciaal naar jou.

Maar ik blijf het wonderbaarlijk vinden dat de meeste mannen hier zeuren over iets wat ze zelf veroorzaken. En dat maar niet willen inzien ofzo.

Of ze zien het wel in, maar willen het alsnog als punt gebruiken of iets.
En dat vond ik ook een zeer scherpe opmerking in het interview. Het gebrek aan zelfkennis bij mannen. Bij een aantal mannelijke users hier vertaalt zich dat naar 'niet onder ogen willen zien dat ze vooral willen neuken'. Vrouwen merken dat echt wel en dat gevoel willen vrouwen nou net niet als ze gaan daten. Dan laten ze zich liever vollopen in de kroeg om gezellig met een leukerd naar huis te gaan.
Resistance is futile.
pi_190724439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Weethetevennietmeer is nogal verzuurd geraakt de afgelopen tijd.
Nee hoor, helemaal niet. Dat "denken" jullie, geen idee waarom overigens. Ik klaag niet, zeur niet, probeer alleen mensen een spiegel voor te houden, maar dan krijg je meteen "bullshit" naar je hoofd geslingerd..
pi_190724450
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dat vond ik ook een zeer scherpe opmerking in het interview. Het gebrek aan zelfkennis bij mannen. Bij een aantal mannelijke users hier vertaalt zich dat naar 'niet onder ogen willen zien dat ze vooral willen neuken'. Vrouwen merken dat echt wel en dat gevoel willen vrouwen nou net niet als ze gaan daten. Dan laten ze zich liever vollopen in de kroeg om gezellig met een leukerd naar huis te gaan.
Je kan ook naar de kroeg om een relatie te fixen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724461
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. Dat "denken" jullie, geen idee waarom overigens. Ik klaag niet, zeur niet, probeer alleen mensen een spiegel voor te houden, maar dan krijg je meteen "bullshit" naar je hoofd geslingerd..
Enige wat je hier doet is zeuren man over het andere geslacht op dating apps. Waar heb je het over?
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:27:13 #230
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724489
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Realistisch swipen? 0.6%?
Met hoeveel van de vrouwen die jij kent in het echte leven heb jij een chemie waarvan je zegt 'zeer interessant, die wil ik beter leren kennen'? Dat zal echt niet meer zijn dan 5%.

Hoeveel vrouwen ken je die je zou doen? 50% van alle vrouwen onder 45 jaar of zo?
Resistance is futile.
pi_190724519
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Enige wat je hier doet is zeuren man over het andere geslacht op dating apps. Waar heb je het over?
Nee hoor, ik reageer gewoon op de lopende discussie, dat hetgeen niet in jullie straatje past, daar kan ik niets aan doen.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:28:08 #232
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ach kom op zeg, waar is dat getal op gebaseerd dan?

Ja, van een onderzoek van Vice, kom op. Pak de bron er even bij.
En dat, Vice kun je amper serieus nemen.
Resistance is futile.
pi_190724552
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja doei, echt niet hè, Ik parkeer helemaal niets bij vrouwen. Dat maak jij ervan. Dit is niet realistisch swipen, sensatie zoekerij; behoe, het lukt mij niet om iemand te vinden.. Wellicht eens je wensen / eisenlijstje bijstellen naar iets wat wel realistisch is..
Als je eis is iemand die voor je gaat, iets toe kan voegen aan je leven en waar je je toe aangetrokken voelt hoop ik dat ze never nooit hun eisenlijstje aanpassen. En dat Zijn nou net de eisen van de vrouwen in dat artikel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:29:17 #234
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maareh, dat is ook wat ik heb op Tinder. 0.6% kans bij een vrouw als ik haar aanspreek in het echt is overdreven laag qua kans.
Drank doet de rest. No joke.
Resistance is futile.
pi_190724570
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Met hoeveel van de vrouwen die jij kent in het echte leven heb jij een chemie waarvan je zegt 'zeer interessant, die wil ik beter leren kennen'? Dat zal echt niet meer zijn dan 5%.

Hoeveel vrouwen ken je die je zou doen? 50% van alle vrouwen onder 45 jaar of zo?
Dat kan, 5%, maar op basis van alleen uiterlijk kan ik toch niet concluderen wie binnen die 5% valt?

Ehh, op Tinder qua wat ik zie 80%, in het echt denk ik eerder 25%.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724595
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

En dat, Vice kun je amper serieus nemen.
Waarom kom je dan aankakken met dat bericht van Vice? :O 8)7. Huiswerkopdracht ofzo?
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:30:33 #237
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja doei, echt niet hè, Ik parkeer helemaal niets bij vrouwen. Dat maak jij ervan. Dit is niet realistisch swipen, sensatie zoekerij; behoe, het lukt mij niet om iemand te vinden.. Wellicht eens je wensen / eisenlijstje bijstellen naar iets wat wel realistisch is..
Mijn punt bij de dames in dit interview is dat we, ondanks de lap tekst, eigenlijk niet weten welke eisen ze stellen. Want daar gaat het hele interview niet over!
Resistance is futile.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:33:57 #238
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190724734
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Opvallend, ik lees bijna niets veeleisends hierin. Er staat nergens dat een kerel minimaal 6000 euro per maand moet verdienen, dat hij een dikke auto moet rijden. Er staat wel dat één van deze vrouwen steeds weer het gevoel wil hebben dat een man voor haar kiest. 1 van deze vrouwen zegt dat ze mannen kiest op uiterlijk. Er staat ook dat mannen niet eerlijk zijn naar zichzelf over hun intenties.

Maar verder zijn dit vooral vrouwen die heel erg aan zelfreflectie dien middels een gesprek met elkaar. Het gaat amper over mannen.
En zo is het ook voor mannen eigenlijk.

Blijft een wisselwerking allemaal. Prima dat een man voor een vrouw moet kiezen, maar een vrouw die mij als man kiest maakt haar eigenlijk ook wel aantrekkelijker.

Aan de andere kant... 200 dates en nog niks? Ik zit misschien op net geen kwart van dat en moet er stiekem eigenlijk niet aan denken dat ik er 100-150 later nog steeds niets blijvends heb uitgehaald. Leuk hoor, af en toe seks of een leuke avond, maar aan het eind van de week wil ik ook gewoon iemand die tegen mij aan op de bank in slaap valt bij een slechte film... Veel leuker.

Maar denk wel dat het kritische meer iets van vrouwen is dan van mannen. Mannen, thans ik, zijn toch meer van de 'we zien wel'-houding.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:34:55 #239
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190724770
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat kan, 5%, maar op basis van alleen uiterlijk kan ik toch niet concluderen wie binnen die 5% valt?

Ehh, op Tinder qua wat ik zie 80%, in het echt denk ik eerder 25%.
Vrouwen willen zich voelen als die 5% bij het online daten. In werkelijkheid krijg je als vrouw het gevoel dat je bij de 50% hoort als je op tinder gaat.

Dat ligt niet alleen aan de mannen, dat ligt aan de vicieuze cirkel. Een succesvolle man op tinder geeft een vrouw het gevoel dat hij haar als mens wil leren kennen, niet als neukvlees. Dat deed Six. tenminste wel. En de twee tinder relaties die ik daarvoor had ook.
Resistance is futile.
pi_190724804
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als je eis is iemand die voor je gaat, iets toe kan voegen aan je leven en waar je je toe aangetrokken voelt hoop ik dat ze never nooit hun eisenlijstje aanpassen. En dat Zijn nou net de eisen van de vrouwen in dat artikel.
Dan blijven ze dus voorlopig nog even single :P.
pi_190724887
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vrouwen willen zich voelen als die 5% bij het online daten. In werkelijkheid krijg je als vrouw het gevoel dat je bij de 50% hoort als je op tinder gaat.

Dat ligt niet alleen aan de mannen, dat ligt aan de vicieuze cirkel. Een succesvolle man op tinder geeft een vrouw het gevoel dat hij haar als mens wil leren kennen, niet als neukvlees. Dat deed Six. tenminste wel. En de twee tinder relaties die ik daarvoor had ook.
Je bent al een hele stap verder, voordat je tegen een vrouw kan praten op Tinder moet je eerste een match hebben, die krijg ik slechts 1/150. Terwijl ik mijzelf wel wat hogere succesrate geef in het echte leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190724949
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan blijven ze dus voorlopig nog even single :P.
Dat is een keuze. De andere is genoegen nemen met een man waar je zelf niet helemaal vol van bent en die niet helemaal weg van jou is. Ben je zo weer single. Of ongelukkig, maar wel met een relatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190724986
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is een keuze. De andere is genoegen nemen met een man waar je zelf niet helemaal vol van bent en die niet helemaal weg van jou is. Ben je zo weer single. Of ongelukkig, maar wel met een relatie.
Goed gezegd hahah.

Of, van alles een beetje. In het artikel ging een vrouw met een kleinere man, ze hebben een kind samen. Op Tinder was dat swipe naar links. Dus vrouwen kunnen ook de wat mindere punten accepteren van een man. Maar dat kan IRL makkelijker dan online.
pi_190725005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef ludovico het volgende:
Dus niet realistisch en overdreven kritisch want ze geven mannen geen kans die in het echt wel degelijk kans zouden maken ;)
Dit klinkt een beetje alsof jij vindt dat jij recht hebt op een match / gesprek / date.

quote:
Overschot aan aandacht indiceert voor mij toch wel dat er een overschot aan mannen actief is op Tinder overigens.
Dat is toch geen relatie die je 1 op 1 kunt leggen? Als er evenveel mannen als vrouwen actief zijn op Tinder, maar mannen veel vaker 'liken' dan vrouwen, dan krijgen vrouwen veel meer likes dan mannen. Beide groepen kunnen dan nog steeds even actief zijn op Tinder. Tenzij jij actief zien gelijkstelt aan likes uitdelen. Vrouwen zijn alleen effectiever in het verzamelen van likes. Dan is de vraag: leidt een veel groter aantal likes tot meer en leukere gesprekken? En tja, dat zou wel 'ns tegen kunnen vallen. Want als een man een vrouw liket omdat zij een vrouw is (en dus niet omdat iets in haar profiel hem aanspreekt) .... Die hoef ik niet af te maken, wel?
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:41:14 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190725025
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

En zo is het ook voor mannen eigenlijk.

Blijft een wisselwerking allemaal. Prima dat een man voor een vrouw moet kiezen, maar een vrouw die mij als man kiest maakt haar eigenlijk ook wel aantrekkelijker.

Aan de andere kant... 200 dates en nog niks? Ik zit misschien op net geen kwart van dat en moet er stiekem eigenlijk niet aan denken dat ik er 100-150 later nog steeds niets blijvends heb uitgehaald. Leuk hoor, af en toe seks of een leuke avond, maar aan het eind van de week wil ik ook gewoon iemand die tegen mij aan op de bank in slaap valt bij een slechte film... Veel leuker.

Maar denk wel dat het kritische meer iets van vrouwen is dan van mannen. Mannen, thans ik, zijn toch meer van de 'we zien wel'-houding.
Mooi O+ . Als ik single was, en op zoek naar een date, dan zou je me dit soort berichten moeten sturen om de juiste snaar te raken.

Oprecht, maar niet desperate. De diepte in. Iemand online al proberen te leren kennen.
Resistance is futile.
pi_190725026
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:38 schreef miss_sly het volgende:
Dat is een keuze. De andere is genoegen nemen met een man waar je zelf niet helemaal vol van bent en die niet helemaal weg van jou is. Ben je zo weer single. Of ongelukkig, maar wel met een relatie.
Ook jij bent een stap verder, je kan hier toch niet op oordelen op basis van alleen uiterlijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:43:21 #247
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190725094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:35 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan blijven ze dus voorlopig nog even single :P.
Vind je dat geen redelijke eisen dan?
Resistance is futile.
pi_190725169
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:40 schreef Groepfunder het volgende:
Dat is toch geen relatie die je 1 op 1 kunt leggen? Als er evenveel mannen als vrouwen actief zijn op Tinder, maar mannen veel vaker 'liken' dan vrouwen, dan krijgen vrouwen veel meer likes dan mannen. Beide groepen kunnen dan nog steeds even actief zijn op Tinder. Tenzij jij actief zien gelijkstelt aan likes uitdelen. Vrouwen zijn alleen effectiever in het verzamelen van likes. Dan is de vraag: leidt een veel groter aantal likes tot meer en leukere gesprekken? En tja, dat zou wel 'ns tegen kunnen vallen. Want als een man een vrouw liket omdat zij een vrouw is (en dus niet omdat iets in haar profiel hem aanspreekt) .... Die hoef ik niet af te maken, wel?
Iedere match van een vrouw = +- match van een man, ieder bericht van een man is +- bericht aan een vrouw.

Dus als een vrouw 100 berichten krijgt zijn er 100 berichten verzonden van mannen.
Als dat een beetje 1/1 zou zijn dan zou een vrouw die overladen wordt met berichten een mannelijk evenbeeld moeten hebben dat vrouwen overlaadt met berichten.

Dat laatste beeld herken ik niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:46:47 #249
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190725230
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mooi O+ . Als ik single was, en op zoek naar een date, dan zou je me dit soort berichten moeten sturen om de juiste snaar te raken.

Oprecht, maar niet desperate. De diepte in. Iemand online al proberen te leren kennen.
Dat probeer ik ook eigenlijk wel. Heb toevallig morgen een date waar ik alleen met het online contact al superveel zin in heb...

Paar weken daarvoor had ik er vijf in zes dagen... Alle vijf doodgebloed; doorg geblockt of door geghost... Tja... En eerlijk, dat doe ik nooit meer. Routinematig naar een date, dat is het ook gewoon niet. Mensen ontmoeten is leuk, maar een beetje kwaliteitsavond is wel leuker dan de zoveelste keer hetzelfde wijntje in weer diezelfde kroeg.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190725243
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

Vind je dat geen redelijke eisen dan?
Nee! Aangezien ze na 200 dates nog niemand hebben gevonden, waar moet iemand dan in godsnaam wél aan voldoen om überhaupt een relatie te krijgen?!

En er zijn er genoeg die hun eisen (man of vrouw) wel bijstellen, omdat ze niet alleen willen of kunnen zijn.
pi_190725325
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee! Aangezien ze na 200 dates nog niemand hebben gevonden, waar moet iemand dan in godsnaam wél aan voldoen om überhaupt een relatie te krijgen?!

En er zijn er genoeg die hun eisen (man of vrouw) wel bijstellen, omdat ze niet alleen willen of kunnen zijn.
Bij 200 dates mag je toch wel concluderen dat het aan jezelf ligt ja met ofwel vreemde eisen, ofwel dat blijkbaar niemand je interessant vindt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190725436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij 200 dates mag je toch wel concluderen dat het aan jezelf ligt ja met ofwel vreemde eisen, ofwel dat blijkbaar niemand je interessant vindt.
150 dates ging het over in het artikel in 10 jaar! Maar 150 dates is voor een vrouw echt niet (super) veel.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:51:39 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190725438
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee! Aangezien ze na 200 dates nog niemand hebben gevonden, waar moet iemand dan in godsnaam wél aan voldoen om überhaupt een relatie te krijgen?!

En er zijn er genoeg die hun eisen (man of vrouw) wel bijstellen, omdat ze niet alleen willen of kunnen zijn.
Zou jij genoegen nemen met iemand tot wie je je niet aangetrokken voelt, die niets toevoegt aan je leven en die niet 100% voor jou gaat?

Want dan ligt het probleem bij jou en je zelfbeeld. Deze voorwaarden bijstellen leidt niet tot fijne gelukkige relaties.
Resistance is futile.
pi_190725511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iedere match van een vrouw = +- match van een man, ieder bericht van een man is +- bericht aan een vrouw.

Dus als een vrouw 100 berichten krijgt zijn er 100 berichten verzonden van mannen.
Als dat een beetje 1/1 zou zijn dan zou een vrouw die overladen wordt met berichten een mannelijk evenbeeld moeten hebben dat vrouwen overlaadt met berichten.

Dat laatste beeld herken ik niet.
Dat ligt eraan wat jij als 'actief zijn' definieert. Als een vrouw uren profielen van mannen bestudeert en selectief likes uitdeelt, dan is zij in jouw definitie niet actief? Want zij creëert geen matches en verstuurt geen berichten. Maar volgens mij is zij juist wel een actieve gebruiker. Als Tinder meldt dat er evenveel vrouwen als mannen actief zijn op Tinder, dan weet je nog niet: of zij even vaak en even lang op Tinder actief zijn, noch wat zij op de app doen. Alleen dat er ongeveer mannen als vrouwen een account hebben en wel 'ns inloggen.
En geen, of weinig, matches krijgen is niet leuk. Maar voortdurend geunmatched worden of gesprekken met mensen die eigenlijk niet in jou geïnteresseerd zijn ... ook niet leuk.
  zaterdag 28 december 2019 @ 23:54:14 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190725554
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bij 200 dates mag je toch wel concluderen dat het aan jezelf ligt ja met ofwel vreemde eisen, ofwel dat blijkbaar niemand je interessant vindt.
Waarom mag je dat dan wel concluderen?
Resistance is futile.
pi_190725568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

150 dates ging het over in het artikel in 10 jaar. Maar 150 dates is voor een vrouw echt niet (super) veel.
Dat is en blijft een hele vreemde stelling, je snapt dat een vrouw bij 150 dates ook 150 mannen gedate zou moeten hebben? Dus dat het aantal dates bij mannen ook skyhigh zou moeten zijn als 150 gebruikelijk zou zijn bij vrouwen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190725624
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is en blijft een hele vreemde stelling, je snapt dat een vrouw bij 150 dates ook 150 mannen gedate zou moeten hebben? Dus dat het aantal dates bij mannen ook skyhigh zou moeten zijn als 150 gebruikelijk zou zijn bij vrouwen?
Ja, in theorie zou dat wel kloppen. Maar dat is helemaal niet reëel wat je nu schetst. Het is dus echt niet zo in de praktijk dat mannen net zo skyhigh matches krijgen als vrouwen (tenzij top 10%). Dat is gewoon een misvatting.
pi_190725672
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom mag je dat dan wel concluderen?
Omdat law of big numbers met zo een 99.999% zekerheid wel dicteert dat het praktisch niet mogelijk is dat je bij 200 dates random alleen maar idioten hebt gedate.

Het is flauwekul dat 90% van de mannen ongeschikt is voor een relatie of niet leuk of whatever. Laat staan als ze al door de uiterlijke selectie (en zelfs ook een stukje innerlijk!) zijn geweest! Ze ging er immers mee op date!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190725732
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Sinterklaas en kerst zonder partner... Oud en Nieuw zonder partner...

Dat hakt erin....
Dan doe je toch iets niet goed? Ik heb talloze kersten en O&Ns zonder partner gehad en werkelijk nooit het gevoel gehad dat dat er in hakte. Op de katers na...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190725745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, in theorie zou dat wel kloppen. Maar dat is helemaal niet reëel wat je nu schetst. Het is dus echt niet zo in de praktijk dat mannen net zo skyhigh matches krijgen als vrouwen (tenzij top 10%). Dat is gewoon een misvatting.
Daarom denk ik dat het gemiddelde aantal matches dus anders is voor mannen en vrouwen, wat een behoorlijke indicatie is voor een (veel) grotere groep mannen op Tinder dan vrouwen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 december 2019 @ 00:02:03 #261
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190725811
Hier een theorietje:

Zou het zo kunnen zijn dat mannen, hoewel wezenlijk anders dan vrouwen, toch ook gewoon hun onzekerheden hebben? Mannen zijn echter vanuit hun opvoeding gewend dat ze niet onzeker en emotioneel mogen zijn, bovendien hoger libido. Dat leidt er voor veel mannen toe dat ze relatief harder werken voor dates en seks en ze worden ook nog eens buitenproportioneel gekwetst door afwijzing (want 10x zoveel efforts dan vrouwen en succesvolle mannen, en daarnaast ook nog eens geen emotionele uitweg voor alle negativiteit die daarmee gepaard gaat).

Dus uiteindelijk zijn single mannen ongelukkiger dan single vrouwen. Even heel kort door de bocht.
Resistance is futile.
pi_190725816
Is er niet ook een mogelijkheid dat je bij de date zo gefocust raakt op het zoeken van de ware, dat je een potentiële partner over het hoofd kunt zien? Iemand kan iets hebben dat je niet meteen aanspreekt, maar dat - als je hem/haar beter leert kennen - toch minder zwaar voor je telt dan je aanvankelijk dacht. Verliefdheid doet rare dingen met mensen, maar moet daarvoor wel de kans krijgen. Ook als je er vanuit gaat dat tussen 200 dates wel een geschikte partner moet zitten. Je moet hem/haar dan nog wel zien te ontdekken.
pi_190725828
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets niet goed? Ik heb talloze kersten en O&Ns zonder partner gehad en werkelijk nooit het gevoel gehad dat dat er in hakte. Op de katers na...
Voelt zich ongewild, jij niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 00:02:34 #264
5428 crew  miss_sly
pi_190725832
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

150 dates ging het over in het artikel in 10 jaar! Maar 150 dates is voor een vrouw echt niet (super) veel.
Het is bovendien dus zo’n 15 dates per jaar. Dat is iedere 3-4 weken een date. Dat is niet overdreven veel, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190725872
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef Seven. het volgende:
Hier een theorietje:

Zou het zo kunnen zijn dat mannen, hoewel wezenlijk anders dan vrouwen, toch ook gewoon hun onzekerheden hebben? Mannen zijn echter vanuit hun opvoeding gewend dat ze niet onzeker en emotioneel mogen zijn, bovendien hoger libido. Dat leidt er voor veel mannen toe dat ze relatief harder werken voor dates en seks en ze worden ook nog eens buitenproportioneel gekwetst door afwijzing (want 10x zoveel efforts dan vrouwen en succesvolle mannen, en daarnaast ook nog eens geen emotionele uitweg voor alle negativiteit die daarmee gepaard gaat).

Dus uiteindelijk zijn single mannen ongelukkiger dan single vrouwen. Even heel kort door de bocht.
Zou heel goed kunnen... SOwieso dat mannen meer zelfmoord plegen dan vrouwen, vraag me af hoeveel % daarvan single is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 29 december 2019 @ 00:03:59 #266
5428 crew  miss_sly
pi_190725886
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat law of big numbers met zo een 99.999% zekerheid wel dicteert dat het praktisch niet mogelijk is dat je bij 200 dates random alleen maar idioten hebt gedate.

Het is flauwekul dat 90% van de mannen ongeschikt is voor een relatie of niet leuk of whatever. Laat staan als ze al door de uiterlijke selectie (en zelfs ook een stukje innerlijk!) zijn geweest! Ze ging er immers mee op date!
Als iemand niet verder wil daten, betekent dat toch niet dat de ander een idioot is? Dan is er niet voldoende om een relatie op te bouwen en kappen ze het af. Lijkt me niets mis mee.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_190725975
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Als iemand niet verder wil daten, betekent dat toch niet dat de ander een idioot is? Dan is er niet voldoende om een relatie op te bouwen en kappen ze het af. Lijkt me niets mis mee.
Voor normale mensen die elkaar beide leuk vinden op basis van uiterlijk en op basis van een stukje innerlijk (op basis van chat) is de kans op een kans op relatie match heus wel reëel, dat dat 200x niet gebeurt dus gewoon niet zo. :')

De strekking van mijn verhaal lijkt mij duidelijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190726041
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het is bovendien dus zo’n 15 dates per jaar. Dat is iedere 3-4 weken een date. Dat is niet overdreven veel, toch?
Nee, zeker niet. Zeker voor een vrouw is dat niet veel. Dat is juist wat ik probeer te zeggen :P
  zondag 29 december 2019 @ 00:09:21 #269
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190726067
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef Seven. het volgende:
Hier een theorietje:

Zou het zo kunnen zijn dat mannen, hoewel wezenlijk anders dan vrouwen, toch ook gewoon hun onzekerheden hebben? Mannen zijn echter vanuit hun opvoeding gewend dat ze niet onzeker en emotioneel mogen zijn, bovendien hoger libido. Dat leidt er voor veel mannen toe dat ze relatief harder werken voor dates en seks en ze worden ook nog eens buitenproportioneel gekwetst door afwijzing (want 10x zoveel efforts dan vrouwen en succesvolle mannen, en daarnaast ook nog eens geen emotionele uitweg voor alle negativiteit die daarmee gepaard gaat).

Dus uiteindelijk zijn single mannen ongelukkiger dan single vrouwen. Even heel kort door de bocht.
Klopt ook wel hoor ergens.

Al klopt het dan weer niet dat mannen niet onzeker en emotioneel mogen zijn. Sterker nog, het is meer en meer de tijd om ook als man de gevoelskant te laten zien. En daar ook gewoon open over te zijn.

Hoe dat uitgedragen wordt, dat is wel vaak tricky. Zeurders en creepy wanhopigerds schieten zichzelf vaak in de voet. Out of my leauge-denkers bijvoorbeeld. Heb ik ook jarenlang last van gehad, is achteraf allemaal onzin gebleken.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190726079
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen... SOwieso dat mannen meer zelfmoord plegen dan vrouwen, vraag me af hoeveel % daarvan single is.
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat huiselijk geweld vaker wordt gepleegd door mannen. Dus dan kan je ook weer de andere kant op.
pi_190726097
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:09 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan je ook zeggen dat huiselijk geweld vaker wordt gepleegd door mannen. Dus dan kan je ook weer de andere kant op.
Dacht niet dat dit waar was eerlijk gezegd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190726124
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef Seven. het volgende:
Hier een theorietje:

Zou het zo kunnen zijn dat mannen, hoewel wezenlijk anders dan vrouwen, toch ook gewoon hun onzekerheden hebben? Mannen zijn echter vanuit hun opvoeding gewend dat ze niet onzeker en emotioneel mogen zijn, bovendien hoger libido. Dat leidt er voor veel mannen toe dat ze relatief harder werken voor dates en seks en ze worden ook nog eens buitenproportioneel gekwetst door afwijzing (want 10x zoveel efforts dan vrouwen en succesvolle mannen, en daarnaast ook nog eens geen emotionele uitweg voor alle negativiteit die daarmee gepaard gaat).

Dus uiteindelijk zijn single mannen ongelukkiger dan single vrouwen. Even heel kort door de bocht.
Hier zou een kern van waarheid in kunnen zitten. En dan leven die single mannen, volgens dit onderzoek, ook nog eens een decennium korter dan hun getrouwde vrienden. :7
pi_190726137
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:09 schreef Kleurplaatje het volgende:
Al klopt het dan weer niet dat mannen niet onzeker en emotioneel mogen zijn. Sterker nog, het is meer en meer de tijd om ook als man de gevoelskant te laten zien. En daar ook gewoon open over te zijn.

Wordt letterlijk niemand nat van en mannen vinden het ook maar kut en vrouwen vinden het ook kut. Nee, de maatschappij vindt emotionele mannen helemaal niks.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190726174
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wordt letterlijk niemand nat van en mannen vinden het ook maar kut en vrouwen vinden het ook kut. Nee, de maatschappij vindt emotionele mannen helemaal niks.
Klopt.

Leuk en aardig theoretisch gezien. Maar als een vrouw een huilende kerel voor zich ziet dan gaat zij ook denken wtf. Maatschappelijk gezien is het gewoon niet 'normaal' dat een man emotioneel is (tot op een bepaalde hoogte denk ik).
  zondag 29 december 2019 @ 00:17:01 #275
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190726315
Hier een theorietje:

Zou het zo kunnen zijn dat mannen, hoewel wezenlijk anders dan vrouwen, toch ook gewoon hun onzekerheden hebben? Mannen zijn echter vanuit hun opvoeding gewend dat ze niet onzeker en emotioneel mogen zijn, bovendien hoger libido. Dat leidt er voor veel mannen toe dat ze relatief harder werken voor dates en seks en ze worden ook nog eens buitenproportioneel gekwetst door afwijzing (want 10x zoveel efforts dan vrouwen en succesvolle mannen, en daarnaast ook nog eens geen emotionele uitweg voor alle negativiteit die daarmee gepaard gaat).

Dus uiteindelijk zijn single mannen ongelukkiger dan single vrouwen. Even heel kort door de bocht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2019 23:57 schreef ludovico het volgende:

[..]

Omdat law of big numbers met zo een 99.999% zekerheid wel dicteert dat het praktisch niet mogelijk is dat je bij 200 dates random alleen maar idioten hebt gedate.

Het is flauwekul dat 90% van de mannen ongeschikt is voor een relatie of niet leuk of whatever. Laat staan als ze al door de uiterlijke selectie (en zelfs ook een stukje innerlijk!) zijn geweest! Ze ging er immers mee op date!
Als je met jezelf overhoop ligt, dan is niemand geschikt voor een relatie met jou.

Dus ja, dan is 90% van de mannen ongeschikt, al was het maar omdat je op dat moment in je leven onmogelijk een fijne relatie uit de grond kunt stampen.
Resistance is futile.
pi_190726329
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wordt letterlijk niemand nat van en mannen vinden het ook maar kut en vrouwen vinden het ook kut. Nee, de maatschappij vindt emotionele mannen helemaal niks.
Onzin.

Heb 2 serieuze relaties gehad in mijn leven en beide mannen ziin zachtaardige types, totaal niet alpha/macho/hoejehetwilnoemen.

Ook bij vriendinnen herken ik dit totaal niet. De stereotype alfaman is ook voor -zonder uitzondering al mijn- vriendinnen eerder iets waar van gegriezeld dan van gedroomd wordt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190726348
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef Seven. het volgende:
Als je met jezelf overhoop ligt, dan is niemand geschikt voor een relatie met jou.

Dus ja, dan is 90% van de mannen ongeschikt, al was het maar omdat je op dat moment in je leven onmogelijk een fijne relatie uit de grond kunt stampen.
Dan zijn we dus terug bij af dat er wss wat aan de vrouw lag ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190726409
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Onzin.

Heb 2 serieuze relaties gehad in mijn leven en beide mannen ziin zachtaardige types, totaal niet alpha/macho/hoejehetwilnoemen.
Daar heb ik het niet over.

quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook bij vriendinnen herken ik dit totaal niet. De stereotype alfaman is ook voor -zonder uitzondering al mijn- vriendinnen eerder iets waar van gegriezeld dan van gedroomd wordt.
Waarvan akte.

Ik denk dat je emotionele man een beetje anders definieerd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 december 2019 @ 00:22:27 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190726503
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wordt letterlijk niemand nat van en mannen vinden het ook maar kut en vrouwen vinden het ook kut. Nee, de maatschappij vindt emotionele mannen helemaal niks.
Er is een enorm verschil tussen emotioneel zijn en goed kunnen praten over je gevoelens.

Ik word in ieder geval heel blij van mannen die raad weten met hun eigen gevoelens, en met de mijne.
Resistance is futile.
pi_190726525
Kan me echter voorstellen dat het makkelijker is om te denken dat je al 100 jaar single bent omdat je geen Fabio bent dan om eens daadwerkelijk aan introspectie te doen en om te moeten concluderen dat je zelf nou eenmaal nogal wat gebreken hebt :D

En daar is totaal niets mis mee agz dit voor vrijwel iedereen geldt, maar dat inzien (en je dus ook beseffen dat je voor 98% vd andere -indien hetero- sekse geen relatiemateriaal bent) zou je denk ik wel verder helpen in je zoektocht naar die enkeling die wél bij je past.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 29 december 2019 @ 00:23:32 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190726544
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan zijn we dus terug bij af dat er wss wat aan de vrouw lag ;)
Het zit 'm dan toch vooral in de wisselwerking? Het zijn ook de mannen die met zichzelf overhoop liggen die uiteindelijk daten met dit soort vrouwen.
Resistance is futile.
pi_190726592
Wat me weet brengt bij de zeldzaamheid van liefde...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 29 december 2019 @ 00:25:10 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190726618
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klopt.

Leuk en aardig theoretisch gezien. Maar als een vrouw een huilende kerel voor zich ziet dan gaat zij ook denken wtf. Maatschappelijk gezien is het gewoon niet 'normaal' dat een man emotioneel is (tot op een bepaalde hoogte denk ik).
In Amerika is het echter doodnormaal dat mannen huilen? We worden op TV doodgegooid met Beverly Huilbillies.
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 00:25:53 #284
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190726664
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wordt letterlijk niemand nat van en mannen vinden het ook maar kut en vrouwen vinden het ook kut. Nee, de maatschappij vindt emotionele mannen helemaal niks.
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klopt.

Leuk en aardig theoretisch gezien. Maar als een vrouw een huilende kerel voor zich ziet dan gaat zij ook denken wtf. Maatschappelijk gezien is het gewoon niet 'normaal' dat een man emotioneel is (tot op een bepaalde hoogte denk ik).
Gelul.

Een jankende man is het ook niet nee. Net als een hysterica die alles bijeenkrijst.

Maar een man die ook maar aangeeft een man te zijn... Wat is daar mis mee?

Ik heb door mij kwetsbaar op te stellen meer bereikt dan met jarenlang een schild om mij heen te hebben... En ja, ook op relationeel gebied. Sterker nog, zelfs op relationeel gebied.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
  zondag 29 december 2019 @ 00:29:51 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190726814
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat me weet brengt bij de zeldzaamheid van liefde...
Ja, echte liefde is echt zeldzaam.

Zo iemand die het beste in je naar boven haalt, bij wie je jezelf nog leuker vindt dan normaal. Iemand waaraan je niet steeds hoeft te vragen wat hij ervan vindt omdat je allang weet. Iemand die je bijna net zo goed kent als dat je jezelf kent. Iemand van wie de onhebbelijkheden je het bloed zo onder de nagels vandaan trekt, dat je er gewoon enorm om moet lachen en dan maar weer je schouders ophaalt 'want zo is hij nu eenmaal' O+ .
Resistance is futile.
pi_190726843
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan me echter voorstellen dat het makkelijker is om te denken dat je al 100 jaar single bent omdat je geen Fabio bent dan om eens daadwerkelijk aan introspectie te doen en om te moeten concluderen dat je zelf nou eenmaal nogal wat gebreken hebt :D

En daar is totaal niets mis mee agz dit voor vrijwel iedereen geldt, maar dat inzien (en je dus ook beseffen dat je voor 98% vd andere -indien hetero- sekse geen relatiemateriaal bent) zou je denk ik wel verder helpen in je zoektocht naar die enkeling die wél bij je past.
Tinder is echt geen goede illustratie voor je marktwaarde.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190726892
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2019 00:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het zit 'm dan toch vooral in de wisselwerking? Het zijn ook de mannen die met zichzelf overhoop liggen die uiteindelijk daten met dit soort vrouwen.
De kans dat 200 mannen allemaal labiel zijn < dat de enkele vrouw wss labiel is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190726931
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:25 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]


[..]

Gelul.

Een jankende man is het ook niet nee. Net als een hysterica die alles bijeenkrijst.

Maar een man die ook maar aangeeft een man te zijn... Wat is daar mis mee?

Ik heb door mij kwetsbaar op te stellen meer bereikt dan met jarenlang een schild om mij heen te hebben... En ja, ook op relationeel gebied. Sterker nog, zelfs op relationeel gebied.
Dat definieer ik niet als emo man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 december 2019 @ 00:33:12 #289
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_190726964
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat definieer ik niet als emo man.
Wat dan wel?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_190727009
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:33 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Wat dan wel?
Bedtijd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 29 december 2019 @ 00:36:34 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190727078
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

De kans dat 200 mannen allemaal labiel zijn < dat de enkele vrouw wss labiel is.
Vrouwen worden ook al veel eerder als labiel bestempeld.

We geven het niet toe als mensen zijnde maar ook mannen hebben vaak emotionele problemen. Het leidt alleen veel minder tot uiterlijk vertoon (huilbuien, stemmingswisselingen). Ook mannen hebben problemen in de hechting en ook mannen zijn onzeker over zichzelf. En dat leidt ertoe dat ze moeite hebben met het aangaan van relaties. Dat is echt niet minder dan bij vrouwen.
Resistance is futile.
pi_190727196
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tinder is echt geen goede illustratie voor je marktwaarde.

Is it?

Ik ben al jaren gelukkig met iemand die ik op Tinder voorbij zou swipen...


Never mind :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 29 december 2019 @ 01:26:23 #293
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_190728111
quote:
17s.gif Op zondag 29 december 2019 00:29 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, echte liefde is echt zeldzaam.

Zo iemand die het beste in je naar boven haalt, bij wie je jezelf nog leuker vindt dan normaal. Iemand waaraan je niet steeds hoeft te vragen wat hij ervan vindt omdat je allang weet. Iemand die je bijna net zo goed kent als dat je jezelf kent. Iemand van wie de onhebbelijkheden je het bloed zo onder de nagels vandaan trekt, dat je er gewoon enorm om moet lachen en dan maar weer je schouders ophaalt 'want zo is hij nu eenmaal' O+ .
Ik denk dat teveel mensen zoeken naar iets wat juist makkelijk te vinden is als ze iets meer moeite zouden doen voor een ander en verder kijken dan hun neus lang is.

Mannen zijn makkelijker in dat opzicht en geven zich eerder de kans om dat met tijd te laten groeien. Vrouwen willen vanaf het begin al meteen die vonk en 9 van de 10 keer is dat een onrealistische instelling en daardoor mis je wellicht iemand die dat wel kan worden als je het meer tijd had geven.

Zelf vind ik de manier waarop veel vrouwen daten daardoor ook dom, aangezien als je in een relatie met iemand komt gevoel ook veranderd en dan zal je er ook moeite voor moeten blijven doen. Maar het is ook niet voor niks dat relaties tegenwoordig geen stand meer houden. :s)
(Let op het gaat niet om iedereen maar om het overgrote deel)
  zondag 29 december 2019 @ 02:12:18 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_190728922
quote:
6s.gif Op zondag 29 december 2019 01:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk dat teveel mensen zoeken naar iets wat juist makkelijk te vinden is als ze iets meer moeite zouden doen voor een ander en verder kijken dan hun neus lang is.

Mannen zijn makkelijker in dat opzicht en geven zich eerder de kans om dat met tijd te laten groeien. Vrouwen willen vanaf het begin al meteen die vonk en 9 van de 10 keer is dat een onrealistische instelling en daardoor mis je wellicht iemand die dat wel kan worden als je het meer tijd had geven.

Zelf vind ik de manier waarop veel vrouwen daten daardoor ook dom, aangezien als je in een relatie met iemand komt gevoel ook veranderd en dan zal je er ook moeite voor moeten blijven doen. Maar het is ook niet voor niks dat relaties tegenwoordig geen stand meer houden. :s)
(Let op het gaat niet om iedereen maar om het overgrote deel)
Zolang je in die modus blijft hangen van 'vrouwen willen er geen moeite voor doen' en 'vrouwen hebben onrealistische verwachtingen', zul je ook single blijven. Je kunt het nog zo dom vinden, hoe vrouwen daten maar uiteindelijk komt het toch weer neer op 1 ding: je bent onzeker wegens slechte ervaringen in het verleden. In plaats van zelfreflectie toe te passen, kies je ervoor om geen enkele verantwoordelijkheid te nemen en leg je de schuld bij vrouwen. Lekker slachtofferen.... sinds deel 1 van de singles-reeks, nu ruim 10 jaar geleden, heb je daar in ieder geval geen resultaat mee bereikt.

Een aantal misvattingen wil ik ook even rechtzetten:

1. Vrouwen willen niet voelen/horen hoe dom en onrealistisch ze wel niet zijn wat betreft daten.

2. Een goede relatie kost vrijwel geen moeite, maar levert je vooral heel veel positieve energie op (zelfs in slechte tijden). Het kost ook geen moeite om dit te onderhouden, je blijft in contact om te zorgen dat je niet uit elkaar drijft maar ook dat is gewoon genieten.

3. Relaties houden geen stand meer, omdat het idee van 'een relatie is beter dan alleen zijn' gebaseerd bleek te zijn op niets anders dan economische afhankelijkheid.

4. Je gevoel voor de ander hoeft helemaal niet fundamenteel te veranderen naarmate de relatie vordert. Als het goed zit, dan is vriendschap de basis gecombineerd met verliefdheid. Zonder de verliefdheid, kan geen fijne gezonde intimiteit ontstaan. Zelfs al verdwijnt de intimiteit tijdelijk, dan nog is er een stevige vriendschapsbasis om op terug te vallen.

5. Mannen zijn niet 'makkelijker' in hun eisen, maar blijven meer hangen want 'seks is beter dan geen seks, zelfs al voel ik niet veel voor haar'. En teruggaan naar een leven met aanzienlijk lagere kansen op seks.. nahh, maar weinig mannen die genoeg zelfvertrouwen hebben om een slechte relatie op te geven voor dat vooruitzicht. Het moet voor een man al veeeeeeeeeeeeeel slechter zijn dan voor een vrouw om tot zo'n beslissing te komen.

Ik denk dat jij juist degene bent die dit onnodig complex maakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Seven. op 29-12-2019 02:20:33 ]
Resistance is futile.
  zondag 29 december 2019 @ 07:59:01 #295
545 dop
:copyright: dop
pi_190730360
De liefde wordt veel te vaak als een transactie gezien.
Waar bij je iets geeft en er iets voor terug krijgt.
Dat klopt niet en werkt niet.

Liefde is delen, je geeft niets weg, en je kunt niets verliezen, je deelt.
Zelfs als je deelt en de ander kan niet antwoorden, dan ben je niets verloren.
Als je dat stukje snapt, kun je makkelijker bij jezelf blijven, en hoef je niet bang te zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_190730784
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2019 02:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zolang je in die modus blijft hangen van 'vrouwen willen er geen moeite voor doen' en 'vrouwen hebben onrealistische verwachtingen', zul je ook single blijven. Je kunt het nog zo dom vinden, hoe vrouwen daten maar uiteindelijk komt het toch weer neer op 1 ding: je bent onzeker wegens slechte ervaringen in het verleden. In plaats van zelfreflectie toe te passen, kies je ervoor om geen enkele verantwoordelijkheid te nemen en leg je de schuld bij vrouwen. Lekker slachtofferen.... sinds deel 1 van de singles-reeks, nu ruim 10 jaar geleden, heb je daar in ieder geval geen resultaat mee bereikt.

Een aantal misvattingen wil ik ook even rechtzetten:

1. Vrouwen willen niet voelen/horen hoe dom en onrealistisch ze wel niet zijn wat betreft daten.

2. Een goede relatie kost vrijwel geen moeite, maar levert je vooral heel veel positieve energie op (zelfs in slechte tijden). Het kost ook geen moeite om dit te onderhouden, je blijft in contact om te zorgen dat je niet uit elkaar drijft maar ook dat is gewoon genieten.

3. Relaties houden geen stand meer, omdat het idee van 'een relatie is beter dan alleen zijn' gebaseerd bleek te zijn op niets anders dan economische afhankelijkheid.

4. Je gevoel voor de ander hoeft helemaal niet fundamenteel te veranderen naarmate de relatie vordert. Als het goed zit, dan is vriendschap de basis gecombineerd met verliefdheid. Zonder de verliefdheid, kan geen fijne gezonde intimiteit ontstaan. Zelfs al verdwijnt de intimiteit tijdelijk, dan nog is er een stevige vriendschapsbasis om op terug te vallen.

5. Mannen zijn niet 'makkelijker' in hun eisen, maar blijven meer hangen want 'seks is beter dan geen seks, zelfs al voel ik niet veel voor haar'. En teruggaan naar een leven met aanzienlijk lagere kansen op seks.. nahh, maar weinig mannen die genoeg zelfvertrouwen hebben om een slechte relatie op te geven voor dat vooruitzicht. Het moet voor een man al veeeeeeeeeeeeeel slechter zijn dan voor een vrouw om tot zo'n beslissing te komen.

Ik denk dat jij juist degene bent die dit onnodig complex maakt.
Lekker roepen dat andere mensen onzeker zijn, gaat goed of niet, vanuit je "relatie"?

Even wat misverstanden uit de wereld helpen:

1: Niemand wil dat horen, ongeacht of je nu man of vrouw bent, maar sommige zien dat gewoon niet in, hoeveel spiegels je ze ook laat zien.

2: In een ideale relatie ja, maar die bestaat niet. Buiten dat, we zitten in een datingapp topic, dus je bent al 35 stappen te ver.

3: Relaties houden geen stand omdat velen opzoek zijn naar iets beters, iemand is immers maar 1 swipe verwijderd van een andere "leukerd", bij het minste of geringste wat iemand niet aanstaat ben je af.

4: Mensen veranderen, gevoelens veranderen, je blijft echt niet jaren op je roze wolk zitten, en van die vriendschap basis blijft weinig over.

5: Nee dus hè, heeft niets met mannen te maken. Liever geen seks, dan het "moeten" met een onaantrekkelijk iemand. Liever geen relatie dan een slechte relatie. Al gaan velen, uiteindelijk toch voor 2de keus, omdat ze niet alleen kunnen zijn, en dat zijn er heel veel, die dat niet kunnen. Of de biologische klok begint te tikken, dus druk hoger.

Verder kun je deze discussie beter in een ander topic voeren, gaat veel te ver hier voor "datingsites en apps".
pi_190730791
Misschien overschat je je eigen (spiegel)kwaliteiten wel ernstig?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190730807
En ik ken in mijn eigen omgeving maar 1 iemand van wie ik in 1 situatie denk dat ze echt uit gemakzucht in een relatie is gebleven tot er een nieuwe voorbij kwam.

In wat voor milieu leef je als dat schering en inslag ia? Duindorp?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_190732245
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wordt letterlijk niemand nat van en mannen vinden het ook maar kut en vrouwen vinden het ook kut. Nee, de maatschappij vindt emotionele mannen helemaal niks.
Wat is emotioneel?

Labiel niet nee. Gevoelig wel.
  zondag 29 december 2019 @ 11:35:36 #300
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_190733189
Graag een man die over zijn gevoelens kan praten ja. O+
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 29 december 2019 @ 11:39:44 #301
176766 crew  zoem
zoemt
pi_190733255
Nieuw topic, nieuwe kansen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')