Persoonlijk vind ik Badoo de beste.quote:Op woensdag 25 december 2019 12:57 schreef DeZoektocht het volgende:
Als ik me wil gaan aanmelden op een datingsite en eventueel daar ook wel voor wil betalen wat raden jullie dan aan? ik ben op zoek naar dames tussen de 25 en 31 dus het zou fijn als die er er op zitten en verder heb ik niet heel veel zin een hele lap tekst over mezelf te schrijven dus als de datingsite een originele manier van info vergaren heeft ben ik voor.
Als je van tokkies en afgelikte boterhammen houdt wel een aanrader ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Badoo de beste.
Gewoon vragen ja. Te lang wachten met vragen voor een date maakt het appen vaak te lang en saai.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:00 schreef zoem het volgende:
Nog steeds aan de praat met de dame op Bumble sinds het weekend. Wel erg leuk. Ze antwoordt meestal snel, dus ze is volgens mij wel enthousiast. Ik vind het wel lastig om aan te sturen op een date dezer dagen, omdat iedereen druk en verzadigd is. Ik wil het contact warm houden, maar ook weer niet té veel appen omdat dan de spanning eraf gaat. Of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon vragen?
kun je uitleggen waarom?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Badoo de beste.
nog een goeie tip?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je van tokkies en afgelikte boterhammen houdt wel een aanrader ja.
Gewoon een profiel met goede foto’s maken op Tinder.quote:
Ik vind mezelf of huidige date niet in die categorieën vallen maar was ook enthousiast over Badooquote:Op woensdag 25 december 2019 13:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
Leuk man! Ik begrijp je dillema.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:00 schreef zoem het volgende:
Nog steeds aan de praat met de dame op Bumble sinds het weekend. Wel erg leuk. Ze antwoordt meestal snel, dus ze is volgens mij wel enthousiast. Ik vind het wel lastig om aan te sturen op een date dezer dagen, omdat iedereen druk en verzadigd is. Ik wil het contact warm houden, maar ook weer niet té veel appen omdat dan de spanning eraf gaat. Of moet ik gewoon niet zo moeilijk doen en gewoon vragen?
Wat is een afgelikte boterham?quote:Op woensdag 25 december 2019 13:15 schreef M1stral het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 december 2019 13:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Gewoon vragen ja. Te lang wachten met vragen voor een date maakt het appen vaak te lang en saai.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Thanks voor de tips! Ik voel me wel gesterkt om het gewoon te vragen. Het gesprek gaat nu toevallig over ergens wat eten, dus daar kan ik mooi op inhakenquote:Op woensdag 25 december 2019 13:53 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Leuk man! Ik begrijp je dillema.
Ik heb er een op een andere app die gerust 3 dagen later reageert.
Daar besteed ik geen tijd meer aan. Als de jouwe snel reageert en vriendelijk, heeft ze meestal wel interesse en zit ze je tijd niet te verdoen. Ik zou gewoon vragen, "Wat doe je voor tweede kerstdag? Samen met mij hand in hand door de binnenstad wandelen zeker?".
Redelijk wat respons, vind de app zelf fijn werken. Aantal prima dates mee gehad. Het werkt voor mij beter dan bijvoorbeeld Tinder.quote:
Dat mag jij vinden. Net als dat ik mag vinden dat ik vind dat het gros aan profielen daar, toch een bepaald slag mensen is.quote:Op woensdag 25 december 2019 13:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf of huidige date niet in die categorieën vallen maar was ook enthousiast over Badoo
Heb er 2 keer rondgespiekt, en heb er hetzelfde gevoel bij...quote:Op woensdag 25 december 2019 16:14 schreef M1stral het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Net als dat ik mag vinden dat ik vind dat het gros aan profielen daar, toch een bepaald slag mensen is.
Stel je een date voor voor over 2 weken toch?quote:Op woensdag 25 december 2019 16:41 schreef Bluesy_McGuffin het volgende:
Al een paar dagen aan het praten met een leuke meid op Tinder. Het hele gesprek ligt eens voor de verandering niet alleen op mijn schouders, dus dat is wel fijn. Ze heeft alleen aangegeven dat ze niet snel afspreekt.
Twijfel daardoor soms een beetje of het wat wordt. Heb eerder het idee dat ze het gewoon leuk vindt om te babbelen en verder niks.
thanks. heb me even aangemeld en blijkt dat ik er al eerder een account heb gehad kennelijk hahaquote:Op woensdag 25 december 2019 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Redelijk wat respons, vind de app zelf fijn werken. Aantal prima dates mee gehad. Het werkt voor mij beter dan bijvoorbeeld Tinder.
Dat er veel randgevallen en afgelikte boterhammen op zitten, dat klopt, maar denk dat dat op de meeste dating apps wel zo is.
Is een man die veel poesjes OM zich heen heeft gehad een afgelikte boterham? Wmb dan wel. Het is niet het een of het ander, maar allebei.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Iemand die veel piemels in zich heeft gehad.
Wel warme appeltaart...quote:
Ik lust wel een appel taartjequote:
Ik zeg ook niet dat het terecht is maar het is wel de betekenis van een afgelikte boterham. Ik vind er weinig mis mee.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is een man die veel poesjes OM zich heen heeft gehad een afgelikte boterham? Wmb dan wel. Het is niet het een of het ander, maar allebei.
Sowieso als je als man veel vrouwen doet, hun kun je dan zeggen dat vrouwen afgelikte boterhammen zijn als je daar zelf aan bijdraagt?
Hoe weten we wie een afgelikte boterham is en wie niet? Vrouwen lopen daar niet mee te koop en de waarheid krijg je zelden te horen. Het kan net zo goed zijn dat een super onschuldig overkomende vrouw of man eckte bedbazen zijn.
Waar vind je weinig mis mee? Met de benaming? Ik denk niet dat vrouwen graag horen dat ze een afgelikte boterham zijn.quote:Op woensdag 25 december 2019 21:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het terecht is maar het is wel de betekenis van een afgelikte boterham. Ik vind er weinig mis mee.
Nee met ervaren vrouwen vind ik weinig mis.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Waar vind je weinig mis mee? Met de benaming? Ik denk niet dat vrouwen graag horen dat ze een afgelikte boterham zijn.
Dat weet je inderdaad niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 17:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Is een man die veel poesjes OM zich heen heeft gehad een afgelikte boterham? Wmb dan wel. Het is niet het een of het ander, maar allebei.
Sowieso als je als man veel vrouwen doet, hun kun je dan zeggen dat vrouwen afgelikte boterhammen zijn als je daar zelf aan bijdraagt?
Hoe weten we wie een afgelikte boterham is en wie niet? Vrouwen lopen daar niet mee te koop en de waarheid krijg je zelden te horen. Het kan net zo goed zijn dat een super onschuldig overkomende vrouw of man eckte bedbazen zijn.
Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.quote:
Zoiets noemen ze oplichtingquote:Op donderdag 26 december 2019 11:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.
Hahaha ok ja ik ook (funny btw) maargoed zal even wat verder het verhaal vertellen. Sinds gister dus en kwam via die site nrs uitgewisseld heel de handel, Ok nu loop ik iets achter want moet dit allemaal nog weer uitleggen omdat het topic erover gesloten was.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Jawel. Heb een keer een dame uit Hong Kong ontmoet. Was in het begin heel leuk, en ze had een hotel en verdiende veel geld, zo beweerde ze. Toen heb ik een kleine investering gedaan, maar naar haar zeggen is het bedrijf failliet gegaan en het geld nooit meer teruggezien. Sindsdien is het contact verwaterd en gebruik ik die app niet meer.
Ja maar echtquote:Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom zou je geld overmaken naar iemand die je niet kent?
Tinder?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef kree het volgende:
En ok kreeg foto’s van duiken etc. Wat ik ook graag weer eens wil doen. Maar de foto’s kloppen adres hotel etc. Ik kan gewoon geen fout er in ontdekken dus denk toch real dan wel?”
Dan moet je natuurlijk meteen even dat geld overboeken. Het liefst wat extra, want stel dat ze anders tekort komt.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha ok ja ik ook (funny btw) maargoed zal even wat verder het verhaal vertellen. Sinds gister dus en kwam via die site nrs uitgewisseld heel de handel, Ok nu loop ik iets achter want moet dit allemaal nog weer uitleggen omdat het topic erover gesloten was.
Het leek mij eerlijk gezegd een raar verhaal allemaal en net wat jullie denken oplichting. Maargoed ze stuurde foto’s en details en echt alles checked ok uit als ik zoek. Mjaaaaa ik vertrouwde het gelijk. Maar er zijn mensen die echt zo opgelicht worden. Punt is ik kan niks vinden waardoor ik denk is fake toen niet en nu nog niet
Wie heeft het over geld over maken? Of ging dit over een andere reactie....? Geen cent van mij hoor krijgt ze. Maar als ik het zo begrijp dan heeft zij wel aardig wat te bestedenquote:Op donderdag 26 december 2019 11:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waarom zou je geld overmaken naar iemand die je niet kent?
Antiland chat app newbies of USA topic, weet niet meer welke preciesquote:
Ah ja.... dat zijn wat shabby idd. Bij Tinder is het vaak wel goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
Antiland chat app newbies of USA topic, weet niet meer welke precies
Ging over een andere reactie;quote:Op donderdag 26 december 2019 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
Wie heeft het over geld over maken? Of ging dit over een andere reactie....? Geen cent van mij hoor krijgt ze. Maar als ik het zo begrijp dan heeft zij wel aardig wat te besteden
quote:Op donderdag 26 december 2019 11:05 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nou met beetje deze vraag eindigde het vorige topic. Hoe ga je uitvinden of het echt is? Niet dus helemaal. Maar ok heb heeeeel veel vragen gesteld en alles checked dan ok uit. Ik denk dat het echt is nu. Maar durf het niet voor 100% te zeggen nog? Kan gewoon niks vinden wat het verhaal tegenspreekt ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk meteen even dat geld overboeken. Het liefst wat extra, want stel dat ze anders tekort komt.
Dat je haar niet kent is natuurlijk bijzaak en dat dit soort oplichters hun huiswerk best wel doen een fabeltje.
Ah okl. Lol zou me niet verbazen als ik diezelfde reactie kreeg nl vandaar de verwarringquote:Op donderdag 26 december 2019 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ging over een andere reactie;
[..]
Wanneer is de eerste date?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ah okl. Lol zou me niet verbazen als ik diezelfde reactie kreeg nl vandaar de verwarring
Waarom zou je uit moeten vinden of het echt is? Stel dat het echt is. Waarom zou jij dan geld moeten sturen? Stuurt ze jou ook geld als jouw wasmachine kapot is en je geen geld hebt voor een nieuwe?quote:Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou met beetje deze vraag eindigde het vorige topic. Hoe ga je uitvinden of het echt is? Niet dus helemaal. Maar ok heb heeeeel veel vragen gesteld en alles checked dan ok uit. Ik denk dat het echt is nu. Maar durf het niet voor 100% te zeggen nog? Kan gewoon niks vinden wat het verhaal tegenspreekt ofzo?
Het lijkt mij ook wel echt. Wat je zou kunnen doen is afspreken om naar Hong Kong te vliegen en haar te ontmoeten. Je zou haar eerst al wat cadeautjes kunnen sturen. Of wat geld voor haar familie. Om zo jouw goede intentie te bewijzen.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:27 schreef kree het volgende:
[..]
Nou met beetje deze vraag eindigde het vorige topic. Hoe ga je uitvinden of het echt is? Niet dus helemaal. Maar ok heb heeeeel veel vragen gesteld en alles checked dan ok uit. Ik denk dat het echt is nu. Maar durf het niet voor 100% te zeggen nog? Kan gewoon niks vinden wat het verhaal tegenspreekt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |