Hmm ik ken iemand die in een dergelijke situatie ook in land van herkomst geweest is en alles...quote:Op donderdag 26 december 2019 11:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk meteen even dat geld overboeken. Het liefst wat extra, want stel dat ze anders tekort komt.
Dat je haar niet kent is natuurlijk bijzaak en dat dit soort oplichters hun huiswerk best wel doen een fabeltje.
Tuurlijk, gewoon doenquote:Op donderdag 26 december 2019 12:14 schreef Astro_boy het volgende:
Het lijkt mij ook wel echt. Wat je zou kunnen doen is afspreken om naar Hong Kong te vliegen en haar te ontmoeten. Je zou haar eerst al wat cadeautjes kunnen sturen. Of wat geld voor haar familie. Om zo jouw goede intentie te bewijzen.
Welke FOK!ker is dit?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:08 schreef Pippi het volgende:
[..]
Tuurlijk, gewoon doen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)p-chinese-luchthaven
En daarna hopen dat 538 je uit de financiële ellende haalt
Is ie weer terug?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:32 schreef M1stral het volgende:
Ik denk Zomaar-Een-Chinees. Verklaart de nick ook wel.
Geen idee of ie terug is.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:39 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Is ie weer terug?
Waar was ie eigenlijk? Geband?
Lokkertjesquote:Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef ludovico het volgende:
Ik krijg echt alleen maar hele lekkere vrouwen te zien op Tinder, waarom is dat?
Naja heeft wel wat als je aan het masturberen bent.quote:
Ligt aan je locatie vaak en je swipe gedrag.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef ludovico het volgende:
Ik krijg echt alleen maar hele lekkere vrouwen te zien op Tinder, waarom is dat?
Alles op like werkt goed?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:06 schreef black-soldier het volgende:
Ligt aan je locatie vaak en je swipe gedrag.
Niet perse, als je bepaald soort types wegswiped, dan krijg je die relatief minder te zien. Als je alleen maar brunettes wegswiped maar blondjes allemaal naar rechts, dan krijg je vaker blondjes te zien dan brunettes. Relatief natuurlijk, niet absoluut.quote:
Ik swipe veel 30+ of 18-19, ben zelf 27.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:21 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Niet perse, als je bepaald soort types wegswiped, dan krijg je die relatief minder te zien. Als je alleen maar brunettes wegswiped maar blondjes allemaal naar rechts, dan krijg je vaker blondjes te zien dan brunettes. Relatief natuurlijk, niet absoluut.
Maar ligt ook aan afstand, locatie en leeftijd. Ik swipe veel twintigers, want ik zit ook in die range en ik ben ook zelf in de twintig.
Ik niet, ik Swipe veel twintigers. Ik heb mijn range tot 45 staan. Vrouwen van 30 of 40 relatief weinig. Vrouwen van in de 20 weer relatief veel.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik swipe veel 30+ of 18-19, ben zelf 27.
Meer succes met 30+ers. Maar daar zie je minder vaak bikini pics.
1/200 ofzo geeft een like'je terug. Matig![]()
Ik zet de teller er specifiek op natuurlijk. Speel die leeftijdscategoriën af en toe uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:49 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik niet, ik Swipe veel twintigers. Ik heb mijn range tot 45 staan. Vrouwen van 30 of 40 relatief weinig. Vrouwen van in de 20 weer relatief veel.
Geen idee hoe dat komt.
Ik heb ook niet elke dag 100 matches. Maar die matches heb ik dan weer wel. Om de zoveel tijd een leuke match. Maar zeker niet zoveel als vrouwen normaal hebben.
Zelfde in mijn omgeving ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:06 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ligt aan je locatie vaak en je swipe gedrag.
Maar ook omdat op Tinder ook de leukere vrouwen zitten tegenwoordig. Dat 'hockeymeisje' of 'girl next door' zit er nu ook massaal op. Medestudentes die ik kende zeiden paar jaar terug nee geen Tinder en weigerden ze erop te gaan. Nu zitten ze er massaal op. Allemaal leuke wijven.
Waar baseer je dat op?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat 90% van die vrouwen op TInder een catfish is
Dat viel mij ook al op. Eigenlijk is dat vooral op Tinder zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:03 schreef ludovico het volgende:
Sommige expats zitten hier al jaren en kunnen geeneens 2 zinnen Nederlands.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef M1stral het volgende:
Ik weet niet, zag wel altijd hoop aantrekkelijke vrouwen, maar op Tinder matchte ik echt ontzettend vaak expats. Wel hoop toffe dates aan overgehouden overigens en doorgaans mooier dan de Nederlandse vrouw.
Allemaal perfecte foto's van veel knappere vrouwen dan op straat en ehh, bijna nooit een match terug joh.quote:
Ik zie ze echt wel hoor, niet alleen op Tinder. Maar ik ben op zoek naar een doosnee vrouw.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Allemaal perfecte foto's van veel knappere vrouwen dan op straat en ehh, bijna nooit een match terug joh.
Met make up kan je ook veel voor elkaar krijgen. Maar je moet het maar willen, elke dag uren lang aan jezelf werken met make up om er tiptop uit te zien.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:59 schreef ludovico het volgende:
Maarja veel vrouwen maken er wel een sport van om zichzelf super mooi te laten fotograferen dus opzicht, kan het enigszins bedrog zijn natuurlijk dat het lijkt dat er alleen maar modellen op Tinder staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |