SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
De ESF Top 2000 Playlist: A playlist featuring Creedence Clearwater Revival, Stevie Nicks, Prince, and others
Koel en donker bewaren
Oh jee, maar goed uitrusten danquote:Op zondag 22 december 2019 00:24 schreef Guanabana het volgende:
Nu ga ik naar bed, had een hele mental breakdown eerder.
Okequote:Op zondag 22 december 2019 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het niet belerend hoor
quote:
Nog altijd niet gezienquote:Op zondag 22 december 2019 00:23 schreef Guanabana het volgende:
Aardige film, vind 'm zelf wat overrated, maar wel oke.
Jullie hebben je wel ingehouden jaquote:
Ik ga nu nog voor theequote:
twitter:RussInCheshire twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 11:27:17Trade talks, a prediction:UK - We don't like our dealEU - Why not?UK - We only get 95% of what we wantEU - It only gives us 95% tooUK - We want a new deal that gives us 100% of what we wantEU - But that means we only get 90% of what we want1/13 reageer retweet
Wa bende toch een opperste baas!quote:Op zondag 22 december 2019 10:15 schreef Fred_B het volgende:
Bij de updates van de landentopics zijn we na Moldavië aangekomen bij de letter N. Dat betekent dat we toe zijn aan de jury-winnaar, publiekswinnaar en eindwinnaar van het ESF van 2019. Als eerste vandaag de jury-favoriet Noord-Macedonië!
ESF / ESF-Land van de week: NOORD-MACEDONIË
Och, ondanks dat zal je dit topic waarschijnlijk wel overleven.quote:Op zondag 22 december 2019 11:40 schreef Dave het volgende:
Ik heb de film niet gezien, dus snap de referentie niet.
Goedemorgen!
Smakelijk gelachenquote:Op zondag 22 december 2019 11:25 schreef Hamlapjes het volgende:
Goed draadje dittwitter:RussInCheshire twitterde op zaterdag 21-12-2019 om 11:27:17Trade talks, a prediction:UK - We don't like our dealEU - Why not?UK - We only get 95% of what we wantEU - It only gives us 95% tooUK - We want a new deal that gives us 100% of what we wantEU - But that means we only get 90% of what we want1/13 reageer retweet
Alle ultrarechtse bullshit krijgt al vrij snel vleugels op Twitter.quote:Op zondag 22 december 2019 12:52 schreef Dave het volgende:
Waarom is #Nexit ineens trending op Twitter? Botjes aan het werk?
Ik weet dat we de huillach hier normaal alleen ironisch gebruiken maar voor deze maak ik een uitzondering: Nexitsupportersquote:Op zondag 22 december 2019 12:52 schreef Dave het volgende:
Waarom is #Nexit ineens trending op Twitter? Botjes aan het werk?
Oja?quote:Op zondag 22 december 2019 13:11 schreef Strani het volgende:
Ik weet dat we de huillach hier normaal alleen ironisch gebruiken
Oh geen idee, ik gebruik hem gewoon normaal hoorquote:Op zondag 22 december 2019 13:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een ongeschreven regel was hier ja
Misschien is ironisch ook niet het juiste woord inderdaad. Maar ik gebruik 'm hier eigenlijk nooit serieus richting andere ESF-ers.quote:Op zondag 22 december 2019 13:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik gebruik hem gewoon normaal hoor
En hoe gebruik je die smiley ironisch dan inderdaad?
Filmpje?quote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Wiebelt de Erasmusbrug nou zo extreem (op 11:50) of komt dat door de manier van filmen.
Ah, nee richting andere personen wordt hier niet snel gedaan nee. Wil het soms wel though.quote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is ironisch ook niet het juiste woord inderdaad. Maar ik gebruik 'm hier eigenlijk nooit serieus richting andere ESF-ers.
Ziet er wel apart uit ja.quote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Wiebelt de Erasmusbrug nou zo extreem (op 11:50) of komt dat door de manier van filmen.
quote:Op zondag 22 december 2019 13:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Staat gewoon paar posts hierboven
Gaat zo snel hier joh, allemaalquote:Op zondag 22 december 2019 13:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er precies onder had gepost maar jullie waren al wat verder
De camera wiebeltquote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Zoals Herman Finkers ooit zei over een restaurant waarvan het uitzicht steeds veranderde:quote:Op zondag 22 december 2019 13:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De camera wiebeltKijk maar aan de zijkant van het frame.
Hij is volgens mij vlak na de opening wel gesloten geweest omdat hij extreem wiebelde bij harde wind, maar ik neem aan dat dat inmiddels verholpen is.quote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Wat ik denk:quote:Op zondag 22 december 2019 13:25 schreef Em31 het volgende:
Klassieker, net als Snatchquote:
https://decorrespondent.n(...)d/276086360-31f1b6d4quote:Op zondag 22 december 2019 14:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Waarom wil men eigenlijk een publieke zender met de naam "Ongehoord Nederland" oprichten?
Als je écht ongehoord wil blijven moet je anno 2020 nog iets met TV gaan doen
Dat vat het prima samenquote:Op zondag 22 december 2019 14:58 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
https://decorrespondent.n(...)d/276086360-31f1b6d4
En dat terwijl ze niet eens bestaanquote:Op zondag 22 december 2019 16:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen jaren ook een gezonde hekel gekregen aan 'de gewone mensen'.
Precies.quote:Op zondag 22 december 2019 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat terwijl ze niet eens bestaan
En heel erg gehoord worden over het algemeenquote:Op zondag 22 december 2019 17:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dat terwijl ze niet eens bestaan
Ja, klopt. De "goh, wie had dat gedacht", "het zijn toch allemaal doctoren en tandartsen" en "ik heb een lichtgetint vermoeden" opmerkingen vliegen je om de oren op Twitter, Facebook en FOK!quote:Op zondag 22 december 2019 18:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En heel erg gehoord worden over het algemeen
Ja of in de grootste krant van nederland.quote:Op zondag 22 december 2019 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, klopt. De "goh, wie had dat gedacht", "het zijn toch allemaal doctoren en tandartsen" en "ik heb een lichtgetint vermoeden" opmerkingen vliegen je om de oren op Twitter, Facebook en FOK!
Maar toch is men ongehoord...
Ja... en is het niet Geert die zelf meermalen weigerde om in "linkse NPO programma's" op te treden? Krijg je een keer kans om gehoord te worden, sla je het afquote:Op zondag 22 december 2019 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja of in de grootste krant van nederland.
Zag laatst ook ergens een opsomming in welke programma's karskens allemaal te gast is geweest afgelopen jaren. Ongeveer elk nieuws/talkshow programma die er is.
Ach een wat rechts geluid op de buis vind ik opzich wel prima hoor als zoveel mensen dat nou echt willen.quote:Op zondag 22 december 2019 19:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja... en is het niet Geert die zelf meermalen weigerde om in "linkse NPO programma's" op te treden? Krijg je een keer kans om gehoord te worden, sla je het af
Maar goed, een eigen omroep is ook wel prima. Dan weet ik welk kanaal ik voorbij kan zappen als ik per ongeluk toch een keer TV kijk
Hopelijk wordt het niet ongehoord slecht, zonde van het belastinggeld.
Ik gok een beetje in het midden, zoals ik.quote:Op zondag 22 december 2019 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Politiek ligt het ook wel ingewikkeld.
Uiteraard zijn er problemen die gepaard gaan met immigratie. Er zijn echter meerdere manieren om daar mee te dealen. De oplossing "kom binnen en red je kont maar" van de VVD vind ik niet echt de beste. Niet dat andere partijen het veel beter gedaan hebben maar kijkend naar de terugloop van het aantal succesvol ingeburgerden lijkt dat die manier niet werkt.
Tegelijkertijd is het zorgwekkend dat politici aan de macht proberen te komen door zich op te werpen als "de verlosser van alle problemen" zonder daadwerkelijk uitvoerbare plannen te hebben.
Ja, "grenzen dicht", "harder straffen", "meer politie", bla bla bla. Maar als harder straffen een oplossing was dan had de USA niet de meeste gevangen per 100.000 inwoners van alle westerse landen.
En wat houdt "grenzen dicht" in? Zegen we Schengen op? Moet iedereen een visum aanvragen? Gaan we hekken om Nederland zetten? Laten we de haven in Rotterdam failliet gaan?
Waarom niet wat meer praktisch kijken naar de problemen en die proberen op te lossen.
Maarja, het volk heeft wel vaker de verkeerde mensen de macht geschonken
Ben ik links? Ben ik rechts? U zegt het maar
Jamaar Em het zijn de mense! En die mag je niet negere!quote:Op zondag 22 december 2019 19:19 schreef Em31 het volgende:
Of het echt veel mensen zijn kun je je ook nog afvragen. Wat is 50.000 op 17 miljoende aandacht voor bepaalde onderwerpen vind ik soms nogal scheef. Maar dat artikel hierboven legt dat wel goed uit ja.
We kunnen iedere boef natuurlijk niet een uurtje in de ring zetten met Rico en Badrquote:Op zondag 22 december 2019 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik gok een beetje in het midden, zoals ik.
Edit: Hoewel ik wel vind dat sommige straffen in Nederland gewoon té zacht zijn.
Nou ik als mens vind dat dat soms wel magquote:Op zondag 22 december 2019 19:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Jamaar Em het zijn de mense! En die mag je niet negere!
De mensen moeten gewoon niet zeuren hoorquote:Op zondag 22 december 2019 19:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou ik als mens vind dat dat soms wel mag
En dan stemmen ze op super-elitaire figuren als Fortuyn, Baudet en Trump. De laatste heeft letterlijk een gouden toilet, maar hij komt op voor de gewone man. Sure.quote:Op zondag 22 december 2019 18:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies.
Ik snap sowieso niet dat mensen uit de lage klasse zichzelf graag als 'gewone mensen' en 'het volk' zien. Dat terwijl een enorm groot deel van de samenleving uit de middenklasse bestaat.
Dat wordt terugkijken!quote:
Ik vond Fortuyn eigenlijk best opkomen voor de gewone Nederlander. Ondanks dat hij er zelf zeker geen was.quote:Op zondag 22 december 2019 20:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
En dan stemmen ze op super-elitaire figuren als Fortuyn, Baudet en Trump. De laatste heeft letterlijk een gouden toilet, maar hij komt op voor de gewone man. Sure.
quote:
Was vorig jaar ookquote:Op zondag 22 december 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
HHB als thema kerst, opgenomen in de zomer. Het is daar duidelijk 30 graden ofzo
Tuurlijk, maar blijft wel weer even apart om te zienquote:
Ze geven het bij HHB wel gewoon toequote:Op zondag 22 december 2019 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar blijft wel weer even apart om te zien
Klopt, dat is wel tof inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze geven het bij HHB wel gewoon toeBij tv-series vaak genoeg gezien dat bij de kerstaflevering de loofbomen vol in het blad staan
Het verschil met Fortuyn en Baudet / Wilders is dat ik wel lang naar Fortuyn kon luisteren, of ik het nu met hem eens was of niet. Er zat nog aardig wat nuance in die man en dat mis ik wel eens.quote:Op zondag 22 december 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Fortuyn eigenlijk best opkomen voor de gewone Nederlander. Ondanks dat hij er zelf zeker geen was.
Wat ik vooral fijn aan hem vond, was dat hij experts uit de werelden haalde (en raadpleegde) voordat hij er een mening over vormde. Zoals zorg.
Nu ga ik daar dus op lettenquote:Op zondag 22 december 2019 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Die ene Limburgse heeft wel flinke jetsers hè?
Ik let normaal gesproken niet zo op jetsersquote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Want dat had je vorige keer nog niet gezien?
Guana let juist alleen maar op jetsers.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik let normaal gesproken niet zo op jetsers
Deze sprongen nogal in het oog.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik let normaal gesproken niet zo op jetsers
Ze let anders ook goed op penislengtes per landquote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Guana let juist alleen maar op jetsers.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie je nou bedoeltquote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deze sprongen nogal in het oog.
Maar misschien ben ik deep down wel een vies mannetje dat op jetsers let
Aline ofzo, of Eline!quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie je nou bedoeltDie schorten zitten zo in de weg
Oh, die kwam net voorbij volgens mij! Even opletten straks.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt. Fortuyn sprak ook veel mensen aan vanuit de linkerkant van het spectrum. Hij heeft niet voor niks zelf bij de PvdA gezeten.quote:Op zondag 22 december 2019 20:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het verschil met Fortuyn en Baudet / Wilders is dat ik wel lang naar Fortuyn kon luisteren, of ik het nu met hem eens was of niet. Er zat nog aardig wat nuance in die man en dat mis ik wel eens.
Maar ik stem al jaren GL / SP / PvdD dus aan mij hebben ze sowieso weinig
De persoon die niet hoeft rond te komen van een uitkering, maar ook niet rijk is. De lage middenklasse tot de hogere middenklasse.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan, de 'gewone Nederlander'?
Dat is een definitie die men verzonnen heeft, met als doel het uitsluiten van mensen die niet in deze categorie passen. Wat mij betreft zijn alle Nederlanders 'gewone Nederlanders' en ik erger me dus ook enorm aan hoe die term misbruikt wordt.quote:Op zondag 22 december 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Fortuyn sprak ook veel mensen aan vanuit de linkerkant van het spectrum. Hij heeft niet voor niks zelf bij de PvdA gezeten.
Een deel hiervan was de boze SP'er, maar een deel ook mensen die ontevreden waren met de koers van de PvdA, die al lang niet meer op kwam voor de arbeider.
[..]
De persoon die niet hoeft rond te komen van een uitkering, maar ook niet rijk is. De lage middenklasse tot de hogere middenklasse.
Hm da's ook weer zo. Het wordt misschien tijd voor een interventionquote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze let anders ook goed op penislengtes per land
Halloooooquote:
Oh god, als mijn vriend en ik HHB kijken of GBBO is het één en al sexual innuendos maken.quote:
Eensquote:Op zondag 22 december 2019 20:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een definitie die men verzonnen heeft, met als doel het uitsluiten van mensen die niet in deze categorie passen. Wat mij betreft zijn alle Nederlanders 'gewone Nederlanders' en ik erger me dus ook enorm aan hoe die term misbruikt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |