Tuurlijk, maar blijft wel weer even apart om te zienquote:
Ze geven het bij HHB wel gewoon toequote:Op zondag 22 december 2019 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar blijft wel weer even apart om te zien
Klopt, dat is wel tof inderdaad.quote:Op zondag 22 december 2019 20:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze geven het bij HHB wel gewoon toeBij tv-series vaak genoeg gezien dat bij de kerstaflevering de loofbomen vol in het blad staan
Het verschil met Fortuyn en Baudet / Wilders is dat ik wel lang naar Fortuyn kon luisteren, of ik het nu met hem eens was of niet. Er zat nog aardig wat nuance in die man en dat mis ik wel eens.quote:Op zondag 22 december 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond Fortuyn eigenlijk best opkomen voor de gewone Nederlander. Ondanks dat hij er zelf zeker geen was.
Wat ik vooral fijn aan hem vond, was dat hij experts uit de werelden haalde (en raadpleegde) voordat hij er een mening over vormde. Zoals zorg.
Nu ga ik daar dus op lettenquote:Op zondag 22 december 2019 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Die ene Limburgse heeft wel flinke jetsers hè?
Ik let normaal gesproken niet zo op jetsersquote:Op zondag 22 december 2019 20:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Want dat had je vorige keer nog niet gezien?
Guana let juist alleen maar op jetsers.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik let normaal gesproken niet zo op jetsers
Deze sprongen nogal in het oog.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik let normaal gesproken niet zo op jetsers
Ze let anders ook goed op penislengtes per landquote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Guana let juist alleen maar op jetsers.
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie je nou bedoeltquote:Op zondag 22 december 2019 20:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Deze sprongen nogal in het oog.
Maar misschien ben ik deep down wel een vies mannetje dat op jetsers let
Aline ofzo, of Eline!quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog steeds niet wie je nou bedoeltDie schorten zitten zo in de weg
Oh, die kwam net voorbij volgens mij! Even opletten straks.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt. Fortuyn sprak ook veel mensen aan vanuit de linkerkant van het spectrum. Hij heeft niet voor niks zelf bij de PvdA gezeten.quote:Op zondag 22 december 2019 20:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het verschil met Fortuyn en Baudet / Wilders is dat ik wel lang naar Fortuyn kon luisteren, of ik het nu met hem eens was of niet. Er zat nog aardig wat nuance in die man en dat mis ik wel eens.
Maar ik stem al jaren GL / SP / PvdD dus aan mij hebben ze sowieso weinig
De persoon die niet hoeft rond te komen van een uitkering, maar ook niet rijk is. De lage middenklasse tot de hogere middenklasse.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan, de 'gewone Nederlander'?
Dat is een definitie die men verzonnen heeft, met als doel het uitsluiten van mensen die niet in deze categorie passen. Wat mij betreft zijn alle Nederlanders 'gewone Nederlanders' en ik erger me dus ook enorm aan hoe die term misbruikt wordt.quote:Op zondag 22 december 2019 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Fortuyn sprak ook veel mensen aan vanuit de linkerkant van het spectrum. Hij heeft niet voor niks zelf bij de PvdA gezeten.
Een deel hiervan was de boze SP'er, maar een deel ook mensen die ontevreden waren met de koers van de PvdA, die al lang niet meer op kwam voor de arbeider.
[..]
De persoon die niet hoeft rond te komen van een uitkering, maar ook niet rijk is. De lage middenklasse tot de hogere middenklasse.
Hm da's ook weer zo. Het wordt misschien tijd voor een interventionquote:Op zondag 22 december 2019 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze let anders ook goed op penislengtes per land
Halloooooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |