Oh.quote:
Dan komt de druk van heel Duitslandquote:Op woensdag 18 december 2019 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit kon wel eens een "definitieve doorbraak van" worden
Wereld oorlog?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:42 schreef Szura het volgende:
Tranentrekkend die Wilson. Kan beter een WO over geven.
Dit. Kan iemand ff mij quoten als de volgende begint en die rooie weer op de bühne staat?quote:
Elke vloerdwaas een boete gevenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geef die Wilson maar een boete
Net als Mansell
Wat dan?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:43 schreef WAvanBuren het volgende:
Er gaat iets gruwelijk fout met de bingokaart in de OP.
Is dit een verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Och Duitsers gaan wel vaker voortvarend van start en lijken even niet stoppen.... maar dan....
Nee nee, ik bedoel die voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog?
Is de Paus katholiek?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit een verwijzing naar de Tweede Wereldoorlog?
Het is geen zelfupdatend plaatje. Ik upload vanavond wel weer de geupdatequote:Op woensdag 18 december 2019 20:45 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
We hadden een bingo 45min geleden.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is geen zelfupdatend plaatje. Ik upload vanavond wel weer de geupdate.
Kom er maar in JR-Stylequote:Op woensdag 18 december 2019 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stap op deze trein naar het oosten.
Ik kan me herinneren dat er een user was die iedereen afbrandde die meende dat Wilson geen wereldkampioen ging worden.quote:
Live beelden van een gijzelingquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat eigenlijk met dat bankje met die 4 gemankeerden?
sky probeert golf te promotenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom die commentatoren telkens in beeld?
Dat boeit echt NIEMAND.
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
sky probeert golf te promoten
Golf is een sportquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Stichting doe een wens heeft 4 downies in het commentaarhokje gezet.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat eigenlijk met dat bankje met die 4 gemankeerden?
andere niche sport pluggenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik vind midgetwerpen ook veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Nieuwe bingo kaart voor de kwartfinale als t zo doorgaatquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andere niche sport pluggen
volgend jaar op de bingo
Zou kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef Platinumgoat het volgende:
Wilson gaat nu 3 setjes pakken let maar op!
Fresia door de kamer gooienquote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind midgetwerpen ook veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dalijk die dansmarietjes weerquote:
Kontplassenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fresia door de kamer gooien![]()
@:Zipportal
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Bedankt Zipportal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Net over het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?quote:
en Clemens en Hopp?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kurz > Schindler > Eidams > Münch
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Je vergeet Clemens en Hopp nogquote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh ja, Artut ook nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Clemens en Hopp zij wel prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Baanwielrennersmannetjequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
The cubequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
Jep.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegmanquote:
En haar contract blijven verlengen want zo goed hequote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegman
Doelt Rits hier niet op de keurige set van MVG?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Rits vindt deze wedstrijd wel ok.twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een erg Kurz WK voor Wilson
Hij schijnt wielrennen geen sport te vindenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
JR is volgens mij geen sportliefhebber
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegman
Dat is gewoon cabaret, dat moet ik lezenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij schijnt wielrennen geen sport te vinden
Wiegman is een act.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.
Enige vrouw met een diploma zo wat.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En haar contract blijven verlengen want zo goed he
Dan nemen ze toch een manquote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige vrouw met een diploma zo wat.
Heeft Anderson al eens verslagen op de Duitse uitmelkworldserie.quote:
Vrouwen van nu willen alleen een vrouw, want feminisme of zo.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan nemen ze toch een man
Robert Maaskantquote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan nemen ze toch een man
Valt nog niet mee, Barca voetbalt niet maar krijgt wel dikke kansen, Real domineert op z’n De Boers zonder uitgespeelde kansenquote:
Paar jaar terug had je Elis ‘De Tank’ Ligtlee in een jurkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarschijnlijk het enige hoogtepunt van dat mensonterend gala, maar wat voor één
[ afbeelding ]
Lief meisjequote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarschijnlijk het enige hoogtepunt van dat mensonterend gala, maar wat voor één
[ afbeelding ]
Ja goed, wel het voordeel van vrouwensportploegen bij gala. Zag ook een foto van Jackie Groenen dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten hoe vadsig ze nu is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Paar jaar terug had je Elis ‘De Tank’ Ligtlee in een jurk
Paar jaar terug gewerkt bij de RAI. Stond ik in de garage. Zag ik al die dames in galajurkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat toevallig deze editie?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef StephanL het volgende:
Paar jaar terug gewerkt bij de RAI. Stond ik in de garage. Zag ik al die dames in galajurk![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Szura het volgende:
Die is echt mokerdik.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb zo veel dames gezien, dat ik echt niet weet wie, wie was en elke sport.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was dat toevallig deze editie?
[..]
Net te lang naar mijn mening. Maar ik ben dan ook maar 1.85mquote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Paar jaar terug gewerkt bij de RAI. Stond ik in de garage. Zag ik al die dames in galajurk![]()
Nederlandse dames van Volleybalteam, allemaal boven de 1.80
Hebben we eens een afgetrainde darter krijg je ditquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diogo ziet er niet uit met alle respect
Ariana ook niet
Josh Paynequote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben we eens een afgetrainde darter krijg je dit
Nee man, deze is beter. Epitáfio zou nog beter zijn, maar dat is wat diepzinnig voor de zwakzinnigen in het publiek.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef BB-King het volgende:
Had beter voor het nummer BRASIL LALALALALALA LALALALALALALA BRASIL kunnen kiezen.
Ik ook. En dan nog hakken aanquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Net te lang naar mijn mening. Maar ik ben dan ook maar 1.85m
Brasil, decime que se siente zul je bedoelenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef BB-King het volgende:
Had beter voor het nummer BRASIL LALALALALALA LALALALALALALA BRASIL kunnen kiezen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuk dat de gehandicapte broertje van kaka ook een hobby heeft
Waarom zou je in godsnaam een Spaans liedje kiezen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brasil, decime que se siente zul je bedoelen
Of iets van Olodum.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, deze is beter. Epitáfio zou nog beter zijn, maar dat is wat diepzinnig voor de zwakzinnigen in het publiek.
zal wel een paupertattoozetter zijn geweest dan, want het ziet er niet uitquote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met Ted wezen tattoo-shoppen recentelijk?
Gast.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef BB-King het volgende:
Die Braziliaan lijkt een beetje op de zoon van Co Stompé.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuk dat de gehandicapte broertje van kaka ook een hobby heeft
Chapeau.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik loop binnen hoor.
Ik zag dat Cullen ook begonnen is aan zijn andere arm.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met Ted wezen tattoo-shoppen recentelijk?
Dus jij kunt ons niets vertellen over de verrichtingen van Faberquote:
Die was na dag 1 al afgestreeptquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus jij kunt ons niets vertellen over de verrichtingen van Faber
Die blijft op het tweede scherm.quote:
Dan krijg je uiteindelijk niks goed mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Soms doe ik drie schermen, maar dat is nu echt niet de moeite waard.
Je hebt nog iets nougera of zo iets toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Portela kan er geen hol van maar krijgt elk jaar netjes een wildcard.
Das een Spanjaard.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt nog iets nougera of zo iets toch?
Sympathiek dat hij een gratis uitje krijgt van Barryquote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Portela kan er geen hol van maar krijgt elk jaar netjes een wildcard.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Sympathiek dat hij een gratis uitje krijgt van Barry
Ja verkeerde topic, de altijd onsympathieke L Suarez wilde weer een pingel versierenquote:
Walgelijk mannetje is datquote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja verkeerde topic, de altijd onsympathieke L Suarez wilde weer een pingel versieren
Ik kan Suarez niet haten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja verkeerde topic, de altijd onsympathieke L Suarez wilde weer een pingel versieren
dokter dan maarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dochter of zoon van Diogo net zoveel talent heeft als zijn/haar vader adviseer ik hem/haar om ander sport te proberen
Wat een onzin.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had nooit meer mogen voetballen die psychopaat.
Maar dat kan hij wel.quote:
Als vd poel niet wint kan ik het meteen niet seriues nemenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Nu even naar uitreiking kijken
Hopen dat vd poel wint
Is toepasselijker. Zie hoe hij nou staat te kwasten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een Spaans liedje kiezen?
Captain van het winnende cl team is ook wel iets voor te zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als vd poel niet wint kan ik het meteen niet seriues nemen
Denk dat de kracht bij hem er meer in zit dat hij achter elkaar doorgaat met enorme kutgrappen dan dat je er af en toe één los hoort.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Wie is Ton Kas en waarom is deze man grappig?
Die vent van de reclames op RTL7 en dat is hij niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Wie is Ton Kas en waarom is deze man grappig?
Hij is niet aanwezig omdat de Vlamingen vandaag dezelfde avond hebben of wat?quote:
Soms best handig voor belangrijk nieuws.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
pushmeldingen aan hebben
Sport is nooit belangrijk. Sportmeldingen uit, nieuws aan.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms best handig voor belangrijk nieuws.
Dat was er de afgelopen dagen nogal wat, aldus de NOS.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of andere lul de behanger die sportman van het jaar is omdat hij af en toe op een fietsje zit.quote:
Wielrennen is geen sport.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een of andere lul de behanger die sportman van het jaar is omdat hij af en toe op een fietsje zit.
Mitroglouquote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport.
Mitrogoal.
Dat was een paar jaar geleden zo ja, toen je wist dat er echt wat was wanneer zo’n melding binnenkwam.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
Kijken jullie dat gala op het tweede scherm?
ja sinds het kampioenschap van Feyenoord is dat allemaal wat minder geworden.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat was een paar jaar geleden zo ja, toen je wist dat er echt wat was wanneer zo’n melding binnenkwam.
Neequote:Op woensdag 18 december 2019 21:28 schreef Coco. het volgende:
Kijken jullie dat gala op het tweede scherm?
Nou, als er iets brekend nieuws is, dan is het wel een kampioenschap van Feyenoordquote:Op woensdag 18 december 2019 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja sinds het kampioenschap van Feyenoord is dat allemaal wat minder geworden.
VASK Vinzquote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nou, als er iets brekend nieuws is, dan is het wel een kampioenschap van Feyenoordzo vask komt dat niet voor.
En eindexamengala?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gala's buiten sport om zijn ook kut trouwens.
De Oscars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |