Josh Paynequote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hebben we eens een afgetrainde darter krijg je dit
Nee man, deze is beter. Epitáfio zou nog beter zijn, maar dat is wat diepzinnig voor de zwakzinnigen in het publiek.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef BB-King het volgende:
Had beter voor het nummer BRASIL LALALALALALA LALALALALALALA BRASIL kunnen kiezen.
Ik ook. En dan nog hakken aanquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Net te lang naar mijn mening. Maar ik ben dan ook maar 1.85m
Brasil, decime que se siente zul je bedoelenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef BB-King het volgende:
Had beter voor het nummer BRASIL LALALALALALA LALALALALALALA BRASIL kunnen kiezen.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuk dat de gehandicapte broertje van kaka ook een hobby heeft
Waarom zou je in godsnaam een Spaans liedje kiezen?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Brasil, decime que se siente zul je bedoelen
Of iets van Olodum.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, deze is beter. Epitáfio zou nog beter zijn, maar dat is wat diepzinnig voor de zwakzinnigen in het publiek.
zal wel een paupertattoozetter zijn geweest dan, want het ziet er niet uitquote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met Ted wezen tattoo-shoppen recentelijk?
Gast.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:15 schreef BB-King het volgende:
Die Braziliaan lijkt een beetje op de zoon van Co Stompé.
Dacht ik ookquote:Op woensdag 18 december 2019 21:11 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuk dat de gehandicapte broertje van kaka ook een hobby heeft
Chapeau.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik loop binnen hoor.
Ik zag dat Cullen ook begonnen is aan zijn andere arm.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met Ted wezen tattoo-shoppen recentelijk?
Dus jij kunt ons niets vertellen over de verrichtingen van Faberquote:
Die was na dag 1 al afgestreeptquote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus jij kunt ons niets vertellen over de verrichtingen van Faber
Die blijft op het tweede scherm.quote:
Dan krijg je uiteindelijk niks goed mee.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
Soms doe ik drie schermen, maar dat is nu echt niet de moeite waard.
Je hebt nog iets nougera of zo iets toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Portela kan er geen hol van maar krijgt elk jaar netjes een wildcard.
Das een Spanjaard.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je hebt nog iets nougera of zo iets toch?
Sympathiek dat hij een gratis uitje krijgt van Barryquote:Op woensdag 18 december 2019 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Portela kan er geen hol van maar krijgt elk jaar netjes een wildcard.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Sympathiek dat hij een gratis uitje krijgt van Barry
Ja verkeerde topic, de altijd onsympathieke L Suarez wilde weer een pingel versierenquote:
Walgelijk mannetje is datquote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja verkeerde topic, de altijd onsympathieke L Suarez wilde weer een pingel versieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |