quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Bedankt Zipportal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Net over het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?quote:
en Clemens en Hopp?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kurz > Schindler > Eidams > Münch
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Je vergeet Clemens en Hopp nogquote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh ja, Artut ook nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Clemens en Hopp zij wel prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Baanwielrennersmannetjequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
The cubequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
Jep.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegmanquote:
En haar contract blijven verlengen want zo goed hequote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegman
Doelt Rits hier niet op de keurige set van MVG?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Rits vindt deze wedstrijd wel ok.twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een erg Kurz WK voor Wilson
Hij schijnt wielrennen geen sport te vindenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
JR is volgens mij geen sportliefhebber
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegman
Dat is gewoon cabaret, dat moet ik lezenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij schijnt wielrennen geen sport te vinden
Wiegman is een act.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.
Enige vrouw met een diploma zo wat.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En haar contract blijven verlengen want zo goed he
Dan nemen ze toch een manquote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Enige vrouw met een diploma zo wat.
Heeft Anderson al eens verslagen op de Duitse uitmelkworldserie.quote:
Vrouwen van nu willen alleen een vrouw, want feminisme of zo.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan nemen ze toch een man
Robert Maaskantquote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan nemen ze toch een man
Valt nog niet mee, Barca voetbalt niet maar krijgt wel dikke kansen, Real domineert op z’n De Boers zonder uitgespeelde kansenquote:
Paar jaar terug had je Elis ‘De Tank’ Ligtlee in een jurkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarschijnlijk het enige hoogtepunt van dat mensonterend gala, maar wat voor één
[ afbeelding ]
Lief meisjequote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Waarschijnlijk het enige hoogtepunt van dat mensonterend gala, maar wat voor één
[ afbeelding ]
Ja goed, wel het voordeel van vrouwensportploegen bij gala. Zag ook een foto van Jackie Groenen dacht ikquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten hoe vadsig ze nu is.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Paar jaar terug had je Elis ‘De Tank’ Ligtlee in een jurk
Paar jaar terug gewerkt bij de RAI. Stond ik in de garage. Zag ik al die dames in galajurkquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat toevallig deze editie?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef StephanL het volgende:
Paar jaar terug gewerkt bij de RAI. Stond ik in de garage. Zag ik al die dames in galajurk![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Szura het volgende:
Die is echt mokerdik.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb zo veel dames gezien, dat ik echt niet weet wie, wie was en elke sport.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Was dat toevallig deze editie?
[..]
Net te lang naar mijn mening. Maar ik ben dan ook maar 1.85mquote:Op woensdag 18 december 2019 21:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Paar jaar terug gewerkt bij de RAI. Stond ik in de garage. Zag ik al die dames in galajurk![]()
Nederlandse dames van Volleybalteam, allemaal boven de 1.80
Hebben we eens een afgetrainde darter krijg je ditquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diogo ziet er niet uit met alle respect
Ariana ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |