Ik vind midgetwerpen ook veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Nieuwe bingo kaart voor de kwartfinale als t zo doorgaatquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andere niche sport pluggen
volgend jaar op de bingo
Zou kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef Platinumgoat het volgende:
Wilson gaat nu 3 setjes pakken let maar op!
Fresia door de kamer gooienquote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind midgetwerpen ook veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dalijk die dansmarietjes weerquote:
Kontplassenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fresia door de kamer gooien![]()
@:Zipportal
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Bedankt Zipportal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Net over het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?quote:
en Clemens en Hopp?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kurz > Schindler > Eidams > Münch
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Je vergeet Clemens en Hopp nogquote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh ja, Artut ook nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Clemens en Hopp zij wel prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Baanwielrennersmannetjequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
The cubequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |