quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Bedankt Zipportal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:55 schreef KennyPowers het volgende:
Net over het randje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.➞
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?quote:
en Clemens en Hopp?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kurz > Schindler > Eidams > Münch
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Je vergeet Clemens en Hopp nogquote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Oh ja, Artut ook nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lees dat Ten Hag de sportcoach van het jaaraward is ontnomen?
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Clemens en Hopp zij wel prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en Clemens en Hopp?![]()
Oh en Yihan Artut?
Baanwielrennersmannetjequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Vertel me meer, heeft de waanzinnig zwakke S Wiegman gewonnen?
twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
The cubequote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
Jep.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Was Eidams dat dikke biggetje die het alleen ooit iets tegen MVG heeft laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |