quote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Het is geen zelfupdatend plaatje. Ik upload vanavond wel weer de geupdate.
Kom er maar in JR-Stylequote:Op woensdag 18 december 2019 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik stap op deze trein naar het oosten.
Ik kan me herinneren dat er een user was die iedereen afbrandde die meende dat Wilson geen wereldkampioen ging worden.quote:
Live beelden van een gijzelingquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat eigenlijk met dat bankje met die 4 gemankeerden?
sky probeert golf te promotenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom die commentatoren telkens in beeld?
Dat boeit echt NIEMAND.
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
sky probeert golf te promoten
Golf is een sportquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Stichting doe een wens heeft 4 downies in het commentaarhokje gezet.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat eigenlijk met dat bankje met die 4 gemankeerden?
andere niche sport pluggenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik vind midgetwerpen ook veel leukerquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word altijd erg agressief van midgetgolf.
Nieuwe bingo kaart voor de kwartfinale als t zo doorgaatquote:Op woensdag 18 december 2019 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
andere niche sport pluggen
volgend jaar op de bingo
Zou kunnenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:47 schreef Platinumgoat het volgende:
Wilson gaat nu 3 setjes pakken let maar op!
Fresia door de kamer gooienquote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind midgetwerpen ook veel leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dalijk die dansmarietjes weerquote:
Kontplassenquote:Op woensdag 18 december 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fresia door de kamer gooien![]()
@:Zipportal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |