En haar contract blijven verlengen want zo goed hequote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegman
Doelt Rits hier niet op de keurige set van MVG?quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef WAvanBuren het volgende:
Rits vindt deze wedstrijd wel ok.twitter:RitsdeBoer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 20:54:24Een beslissende set zou wel heel mooi zijn. #rtl7darts reageer retweet
quote:Op woensdag 18 december 2019 20:59 schreef Doevelaer het volgende:
Dit wordt een erg Kurz WK voor Wilson
Hij schijnt wielrennen geen sport te vindenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
JR is volgens mij geen sportliefhebber
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Oké daar kan ik beter mee leven dan met tactische nitwit Wiegman
Dat is gewoon cabaret, dat moet ik lezenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij schijnt wielrennen geen sport te vinden
Wiegman is een act.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
In de VI stond laatst een hele verhandeling van Pietertje Zwart over (een interview met) Wiegman, die zichzelf extreem goed vindt op tactisch gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |