Ik kan Suarez niet haten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja verkeerde topic, de altijd onsympathieke L Suarez wilde weer een pingel versieren
dokter dan maarquote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als dochter of zoon van Diogo net zoveel talent heeft als zijn/haar vader adviseer ik hem/haar om ander sport te proberen
Wat een onzin.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had nooit meer mogen voetballen die psychopaat.
Maar dat kan hij wel.quote:
Als vd poel niet wint kan ik het meteen niet seriues nemenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Nu even naar uitreiking kijken
Hopen dat vd poel wint
Is toepasselijker. Zie hoe hij nou staat te kwasten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam een Spaans liedje kiezen?
Captain van het winnende cl team is ook wel iets voor te zeggenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Als vd poel niet wint kan ik het meteen niet seriues nemen
Denk dat de kracht bij hem er meer in zit dat hij achter elkaar doorgaat met enorme kutgrappen dan dat je er af en toe één los hoort.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Wie is Ton Kas en waarom is deze man grappig?
Die vent van de reclames op RTL7 en dat is hij niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:23 schreef Pino112 het volgende:
Wie is Ton Kas en waarom is deze man grappig?
Hij is niet aanwezig omdat de Vlamingen vandaag dezelfde avond hebben of wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |