Aaaawquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee![]()
Bij vlagen ineens wel, maar het wordt steeds minder.
Vorig jaar zei ze tegen haar dochter: huh? Waar komen die kinderen vandaan?!
Mijn nicht heeft 4 kinderen, waarvan de oudste al studeert...![]()
Tien minuten later: hey Muckie! Hoi!
O jee, Haags, weet je nog welke dag het vandaag is?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey ben ik nou dement of lees ik dat verhaal voor de 2e keer?
Nee wel een tik op de vingers van @yvonnequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijgen we een rekening voor posten buiten onze bundel?
Ja 34 december, hoezo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, Haags, weet je nog welke dag het vandaag is?
Terecht wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel een tik op de vingers van @:yvonne
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja 34 december, hoezo?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen erg hard aan geloof ik
Latersquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed. Eten en lamlendig op de bank hangen en zo
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijgen we een rekening voor posten buiten onze bundel?
Lekker toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel een tik op de vingers van @:yvonne
helemaal niet meegekregen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
EINDELIJKquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
helemaal niet meegekregen.
Fipo hier
Ben alweer wegquote:
Jawel, hier gebeurd niksquote:
Kom naar het vorige topicquote:
Krijg je ervan als de mods opeens opgeven enzo.quote:
Ik wil er wel posten maar kan nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je ervan als de mods opeens opgeven enzo.
Dat ook al.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uhm dat ging een beetje nis
Was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die UI laat wel het zaad uit de ballen rennen en achter een muurtje schuilen
Voor je het weet gaan ze met onze privé spelenquote:
Huh, waar?quote:
Jahquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze met onze privé spelen![]()
Jahquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze met onze privé spelen![]()
Dær!quote:
Oeh, lekker!quote:
Laptop hier ook maar weer, werd tureluurs van springfok.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat lekker Voxs!![]()
Ik FOK! nu gelukkig vanaf de laptop op de bank
Sorryquote:
Dat is wel kut met al die nieuwe ads mobiel gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laptop hier ook maar weer, werd tureluurs van springfok.
Ja echt het verspringt ook niet logisch, dus steeds klik ik vier topics beneden het eigenlijke topic en meer van dat soort ergernissen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel kut met al die nieuwe ads mobiel gezien
Dat hij überhaupt gedachten heeft is wonderbaarlijk.quote:
Geen idee wie het isquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt gedachten heeft is wonderbaarlijk.
Pas net wakker van flink feesten afgelopen nacht?quote:
Neuh, ben sinds 7 uur wakker. Ik poogde een dutje, maar dat faalde.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pas net wakker van flink feesten afgelopen nacht?
Matcht an sich met het personage.quote:
Van Yvonne mocht de toko hier liefste dicht begreep ik eerder via een vogeltjequote:Op zaterdag 14 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Yvonne echt nog nooit eerder hier geweest
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Van Yvonne mocht de toko hier liefste dicht begreep ik eerder via een vogeltje
Usability is niet echt meegenomen erin neequote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef Voxs het volgende:
Mobiel fokken is een uitdaging tegenwoordig. Al meerdere keren trs van antwoord voorzien en er net op tijd achter gekomen dat ik een tr aan het maken was.
Ja, die ook vaakquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Usability is niet echt meegenomen erin nee![]()
Net als de kans dat je op 'privacy' klikt vrij groot is als je eigenlijk op MyAT wilt klikken, en zulks
IJsdrankjequote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ben sinds 7 uur wakker. Ik poogde een dutje, maar dat faalde.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steunen jullie BARNEY ARMY vanavond ?
Altijd als ik mensen over darten of the Barney Army hoor krijg ik altijd deze neigingquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steunen jullie BARNEY ARMY vanavond ?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd als ik mensen over darten of the Barney Army hoor krijg ik altijd deze neiging [ afbeelding ]
[..]
Altijd als ik mensen over darten of the Barney Army hoor krijg ik altijd deze neiging [ afbeelding ]
[..]
Iets dat concentratie helpt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ooit met een inmiddels ex collega erover gehad wat voor soort middelen prestatie bevorderend konden zijn voor darters waardoor een doping controle nodig zou zijn bij prof wedstrijden
We kwamen op ritalin of zulke dingen. Officiële conclusie was gewoon zo min mogelijk in contact komen met darten en mocht je er toch niet omheen kunnen zorgen dat je genoeg alcohol tot je kunt nemenquote:
Gewoon de darts jatten, dan trappen ze je snel genoeg weg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kwamen op ritalin of zulke dingen. Officiële conclusie was gewoon zo min mogelijk in contact komen met darten en mocht je er toch niet omheen kunnen zorgen dat je genoeg alcohol tot je kunt nemen
Gok dat ,e wel aan de bètablokkers zitten allemaalquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kwamen op ritalin of zulke dingen. Officiële conclusie was gewoon zo min mogelijk in contact komen met darten en mocht je er toch niet omheen kunnen zorgen dat je genoeg alcohol tot je kunt nemen
Bestaat dat, een half uurtje gamen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even half uurtje gamen en dan serie kijken op de bank.
Limburgs half uurtjequote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Bestaat dat, een half uurtje gamen?
Geluid op standje 10, biertje erbij, vrouwmensch die op de achtergrond aan het zeuren is. Ideale zaterdag avondquote:
Gewoon beetje richting je lul dirigeren, jeweettogquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geluid op standje 10, biertje erbij, vrouwmensch die op de achtergrond aan het zeuren is. Ideale zaterdag avond
Maar dan kan ik me niet meer concentreren op het spel -O_quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon beetje richting je lul dirigeren, jeweettog
Ik ga een héle slechte film aanzetten, The Room
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan kan ik me niet meer concentreren op het spel -O_
En the Room![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem alleen onder invloed helemaal achter elkaar gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies
Ik heb m nog nooit helemaal gezien, erg hè![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen onder invloed helemaal achter elkaar gezien
Volgens mij heeft muis hem ook nog nooit gezien, al weet ik dat niet zeker en nu durf ik het niet meer te vragenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb Sloveense kruidenthee erbij 😅😅😅
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft muis hem ook nog nooit gezien, al weet ik dat niet zeker en nu durf ik het niet meer te vragen
Arme muis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb me vanmiddag op een topje van mijn wijsvinger geprikt en hij blijft irriteren iedere keer als ik er iets mee aanraak![]()
#liefstedagboek
Oh die is ook het kijken waard hoorquote:
En je middelvinger of piemel inzetten dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb me vanmiddag op een topje van mijn wijsvinger geprikt en hij blijft irriteren iedere keer als ik er iets mee aanraak![]()
#liefstedagboek
Die red zichzelf wel voor een avondjequote:
Hoe denk je dat ik momenteel aan het FOK!ken benquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
En je middelvinger of piemel inzetten dan?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik momenteel aan het FOK!ken ben
Heeft ze ook een Mark?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die red zichzelf wel voor een avondje
Iedereen heeft een Mark. Enige vraag is of je het wil toegevenquote:
True!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Mark. Enige vraag is of je het wil toegeven
Ik had in Limburg serieus een tijd een Markquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had in Limburg serieus een tijd een Mark
Issie vrijgezel denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hij zag er een beetje zo uit, dus ik denk niet dat jij er veel aan hebt als hetero zijndequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij zag er een beetje zo uit, dus ik denk niet dat jij er veel aan hebt als hetero zijnde
Jezus, die armpjes ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Hij zag er een beetje zo uit, dus ik denk niet dat jij er veel aan hebt als hetero zijnde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Limburgs overbehaard en de blik van een garnaal, je zult deze man later aan je bed hebben als hij uitgespeeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You haven't seen nothing. Contador is nog magerder en die heb ik ooit live gezien een week nadat hij de tour won bij een criterium. Dat is echt vel over beenquote:
Sjengquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgs overbehaard en de blik van een garnaal, je zult deze man later aan je bed hebben als hij uitgespeeld is
Wordt dat team omgedoopt in Nur-Sultan nu de stad van naam is veranderd?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You haven't seen nothing. Contador is nog magerder en die heb ik ooit live gezien een week nadat hij de tour won bij een criterium. Dat is echt vel over been![]()
[ afbeelding ]
Google maar eens naar wat zijn geschat basis salaris bij Jumbo-Visma gaat worden en tel daar een aantal premies bij op voor overwinningen en premies die bij World Tour wedstrijden ook best prima zijn om een vakantie of auto mee te financieren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgs overbehaard en de blik van een garnaal, je zult deze man later aan je bed hebben als hij uitgespeeld is
Oh horrorquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You haven't seen nothing. Contador is nog magerder en die heb ik ooit live gezien een week nadat hij de tour won bij een criterium. Dat is echt vel over been![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Niets over gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt dat team omgedoopt in Nur-Sultan nu de stad van naam is veranderd?
Ik vind sporters dood en dood en doodsaaiquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Google maar eens naar wat zijn geschat basis salaris bij Jumbo-Visma gaat worden en tel daar een aantal premies bij op voor overwinningen en premies die bij World Tour wedstrijden ook best prima zijn om een vakantie of auto mee te financieren.
Had laatst iemand van Visma over de vloer op werk. Die worden dus gek van de fietsgerelateerde kutgrappenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Google maar eens naar wat zijn geschat basis salaris bij Jumbo-Visma gaat worden en tel daar een aantal premies bij op voor overwinningen en premies die bij World Tour wedstrijden ook best prima zijn om een vakantie of auto mee te financieren.
Ik las visgerelateerde kutgrappenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Had laatst iemand van Visma over de vloer op werk. Die worden dus gek van de fietsgerelateerde kutgrappen![]()
![]()
Snap ik volledigquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Had laatst iemand van Visma over de vloer op werk. Die worden dus gek van de fietsgerelateerde kutgrappen![]()
![]()
Nu lees ik weer kutgerelateerde karpergrappen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las visgerelateerde kutgrappen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu lees ik weer kutgerelateerde karpergrappen.
Bij deze sta jij voor mij in de categorie 'oppervlakkig' en 'oninteressant'quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind sporters dood en dood en doodsaai
Ja snap ik volledig uiteraardquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze sta jij voor mij in de categorie 'oppervlakkig' en 'oninteressant'
Kan ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las visgerelateerde kutgrappen
Zijn er foto's van jou op fiets?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik volledig uiteraard
Oh yeahquote:
Kreeg ooit een duw tijdens een concert dus ik draai me boos om keek ik tegen Peter zijn navel aan, heb hem een biertje gegeven.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ooit een duw tijdens een concert dus ik draai me boos om keek ik tegen Peter zijn navel aan, heb hem een biertje gegeven.
Wacht even: welke bobbel en waarom lag jij daarnaar te kijken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste slapie in dienst was ook een wielrenner uit Axel, paar keer tegen die bobbel aan liggen kijken met een kater, daarna snel geregeld dat er een gitarist naast me ging pitten, klopte beter.
NIet vrijwillig, als ik dronken in bed viel dan ging Harm-Jan wielrennenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even: welke bobbel en waarom lag jij daarnaar te kijken?
Hij had best een krom apparaat toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:17 schreef Molo het volgende:
Iedereen weet dat Peters navel nooit zichtbaar is, want penor
Nee behoorlijk recht hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had best een krom apparaat toch?
Waarom weet ik dit?
Waar het hart vol van is.......quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had best een krom apparaat toch?
Waarom weet ik dit?
Met Petertje in je zit je wel vol denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.......
Opgezocht, beetje vies kleurtje piel wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee behoorlijk recht hoor![]()
Staan zat foto's op dass interwebz van
Petertje krijgt met gemak 40/45 mensen vol bij zijn eerste poging.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met Petertje in je zit je wel vol denk ik
Eeeuehmquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met Petertje in je zit je wel vol denk ik
Toch vrij normaal? Beter dan een tum tummetje qua teveel vel of een grijze tokusquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgezocht, beetje vies kleurtje piel wel.
Ja dat is díe Peterquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Petertje krijgt met gemak 40/45 mensen vol bij zijn eerste poging.
Ziet eruit als een king prawn die te lang in de wokpan heeft gelegen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch vrij normaal? Beter dan een tum tummetje qua teveel vel of een grijze tokus
Garnalrmquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als een king prawn die te lang in de wokpan heeft gelegen.
Goed voor de motoriek wel jaquote:
Beeld verspringt telkens. Als ik ergens op druk, floef ie stiekem naar beneden en druk ik op algemene voorwaardenquote:
De mijne is moooerquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik toch echt een veel mooiere pik
Jahquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed voor de motoriek wel ja
Ben jij ook al zat na twee drankjes?
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is díe Peter![]()
Deze Peter drie max denk ik, is toch een andere League
Ik vind het een prima lul om te zien eigenlijk, en ik heb er velen gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als een king prawn die te lang in de wokpan heeft gelegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je bent gewoon zat als een aap, chickiequote:Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Beeld verspringt telkens. Als ik ergens op druk, floef ie stiekem naar beneden en druk ik op algemene voorwaarden
3e Wiske cola was zwaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent gewoon zat als een aap, chickie
Planningquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
3e Wiske cola was zwaar
En niet de palmen
Ssstttt...quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee behoorlijk recht hoor![]()
Staan zat foto's op dass interwebz van
Ok, doe ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Ssstttt...
Ga nou mee in die fantasieverhaaltjes van Uitstraling.
Gewoon zeggen dat hij een krom apparaat heeft. Ga mee in zijn fantasieën.
Nu verwacht ik ook een uitgebreide foto reportage in KPD plus een vlog waarin het een en ander word uitgelegd!quote:
Wie ben jij dan weerquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:37 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Goed zo, Haags mokkeltje.
Ook een psychiatrisch patiënt als Uitstraling heeft recht op FOK!.
Haags is minnekker mokkelquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:37 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Goed zo, Haags mokkeltje.
Ook een psychiatrisch patiënt als Uitstraling heeft recht op FOK!.
Who’s Johnny?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:39 schreef Molo het volgende:
Ik wil echt als volgende vent iemand met zulk haar als Johnny
Pas je prima tussen!quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
KPD is beetje als lauw gemengd gehakt onder een TL lamp, erg sexy.
Awyeahquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zegt me nog niks. Is dat die slechte film?
Zo awesome slecht dat hij goed isquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zegt me nog niks. Is dat die slechte film?
Op KPD wel, op de privé servers moet je het eerst verdienen heb ik van horen zeggen.........quote:
Koos gaat m meteen verwijderen, is zonde van de harde schijf zegt hij, zo slechtquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo awesome slecht dat hij goed is![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op KPD wel, op de privé servers moet je het eerst verdienen heb ik van horen zeggen.........
Niet op netflix helaas.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo awesome slecht dat hij goed is![]()
Over een half jaartje is hij het weer vergeten en download hij hem opnieuw op jouw aanradenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos gaat m meteen verwijderen, is zonde van de harde schijf zegt hij, zo slecht![]()
Net afgelopen, Johnny is dood![]()
![]()
![]()
Nee die moet je downloaden kopenquote:
Netflix krijgt de rechten niet voor zulke cultfilmsquote:
Vrees dat hij dit wel onthoudtquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een half jaartje is hij het weer vergeten en download hij hem opnieuw op jouw aanraden
Ik drop wel weer een USB stickje als het weer zo ver isquote:
Dankquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drop wel weer een USB stickje als het weer zo ver is
Met je lul toch wel mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sla net zowat de wasbak kapot godverdomme.
De ware aard van Muck, met wat booze opquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is je account gehackt, Muck?
Als mannelijke user moet je bewijs materiaal inleveren bij Danny dat je dit kunt, anders word je account geweigerd!quote:
Wat een wildebeestquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
De ware aard van Muck, met wat booze op
Heh?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
Wat voor UI hebben jullie trouwens? Rabbit en US??
Ik een gifje uit een clip van Alexis Jordan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
Wat voor UI hebben jullie trouwens? Rabbit en US??
In wat voor uithoek woon jijquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaan er geen verwarmde wasbakken?
Ah! Zangeres? Of iets anders?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik een gifje uit een clip van Alexis Jordan.
Ja hoor, ze appt me weleensquote:Op zondag 15 december 2019 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie kenden deze kant van haar al?
Ja, zangeresje. Heeft ooit maar 1 hitje gehad. Maar vond deze gif wel schattig en cute ofzo.quote:
Of ze ligt keihard te batsen, kan ookquote:Op zondag 15 december 2019 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat Muck nu knock-out is
Ziet eruit als een zeer oprechte mevrouw die waarde toevoegt aan de wereldquote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, zangeresje. Heeft ooit maar 1 hitje gehad. Maar vond deze gif wel schattig en cute ofzo.
Denk hetquote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Of ze ligt keihard te batsen, kan ook
Ziet er wel uit als iemand die het goed zou doen in het mannentopic in KPD. Zitten veel homo's en bi's in dat topicquote:
Why not?quote:
Ja, ik weet niet over wiens bowlingballen ze het precies had.quote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Of ze ligt keihard te batsen, kan ook
Waarde voegt ze wel toe, al weet ik niet hoe oprecht dat isquote:Op zondag 15 december 2019 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet eruit als een zeer oprechte mevrouw die waarde toevoegt aan de wereld
Ja precies!quote:Op zondag 15 december 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet over wiens bowlingballen ze het precies had.
Van die alcoholboeren in je gezicht.quote:Op zondag 15 december 2019 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Why not?
Aangeschoten seks, prrrrrima man
Jaquote:Op zondag 15 december 2019 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je kunt altijd nog oude successen bekijken op Youtube.
Boeit mij dat, de andere partij hoeft niet te drinkenquote:Op zondag 15 december 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die alcoholboeren in je gezicht.
Jaaaaquote:Op zondag 15 december 2019 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vannacht dan maar dromen van je zakelijke successen joh!
Wel handdoekje meenemen mocht je een natte droom krijgenquote:
Slaap met een luier omquote:Op zondag 15 december 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel handdoekje meenemen mocht je een natte droom krijgen
Racisme?quote:Op zondag 15 december 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer wel als roetveegpiet, want dit kan niet meer
Oh nja prima. Ik pas me aan.quote:Op zondag 15 december 2019 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik lul gewoon na wat ik op tv hoor.
Denkend aan Barney die zwetend boven je hangt en je een kusje geeftquote:
Een neger die voldoende geld heeft is idd wel ongeloofwaardigquote:Op zondag 15 december 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer wel als roetveegpiet, want dit kan niet meer
Hard gewordenquote:Op zondag 15 december 2019 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Denkend aan Barney die zwetend boven je hangt en je een kusje geeft
Neuhquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is je account gehackt, Muck?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |