Ah! Zangeres? Of iets anders?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik een gifje uit een clip van Alexis Jordan.
Ja hoor, ze appt me weleensquote:Op zondag 15 december 2019 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jullie kenden deze kant van haar al?
Ja, zangeresje. Heeft ooit maar 1 hitje gehad. Maar vond deze gif wel schattig en cute ofzo.quote:
Of ze ligt keihard te batsen, kan ookquote:Op zondag 15 december 2019 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik geloof dat Muck nu knock-out is
Ziet eruit als een zeer oprechte mevrouw die waarde toevoegt aan de wereldquote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, zangeresje. Heeft ooit maar 1 hitje gehad. Maar vond deze gif wel schattig en cute ofzo.
Denk hetquote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Of ze ligt keihard te batsen, kan ook
Ziet er wel uit als iemand die het goed zou doen in het mannentopic in KPD. Zitten veel homo's en bi's in dat topicquote:
Why not?quote:
Ja, ik weet niet over wiens bowlingballen ze het precies had.quote:Op zondag 15 december 2019 00:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Of ze ligt keihard te batsen, kan ook
Waarde voegt ze wel toe, al weet ik niet hoe oprecht dat isquote:Op zondag 15 december 2019 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziet eruit als een zeer oprechte mevrouw die waarde toevoegt aan de wereld
Ja precies!quote:Op zondag 15 december 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet over wiens bowlingballen ze het precies had.
Van die alcoholboeren in je gezicht.quote:Op zondag 15 december 2019 00:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Why not?
Aangeschoten seks, prrrrrima man
Jaquote:Op zondag 15 december 2019 00:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]je kunt altijd nog oude successen bekijken op Youtube.
Boeit mij dat, de andere partij hoeft niet te drinkenquote:Op zondag 15 december 2019 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die alcoholboeren in je gezicht.
Jaaaaquote:Op zondag 15 december 2019 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vannacht dan maar dromen van je zakelijke successen joh!
Wel handdoekje meenemen mocht je een natte droom krijgenquote:
Slaap met een luier omquote:Op zondag 15 december 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel handdoekje meenemen mocht je een natte droom krijgen
Racisme?quote:Op zondag 15 december 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer wel als roetveegpiet, want dit kan niet meer
Oh nja prima. Ik pas me aan.quote:Op zondag 15 december 2019 00:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik lul gewoon na wat ik op tv hoor.
Denkend aan Barney die zwetend boven je hangt en je een kusje geeftquote:
Een neger die voldoende geld heeft is idd wel ongeloofwaardigquote:Op zondag 15 december 2019 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende keer wel als roetveegpiet, want dit kan niet meer
Hard gewordenquote:Op zondag 15 december 2019 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Denkend aan Barney die zwetend boven je hangt en je een kusje geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |