Planningquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef Muck het volgende:
[..]
3e Wiske cola was zwaar
En niet de palmen
Ssstttt...quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee behoorlijk recht hoor![]()
Staan zat foto's op dass interwebz van
Ok, doe ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:32 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Ssstttt...
Ga nou mee in die fantasieverhaaltjes van Uitstraling.
Gewoon zeggen dat hij een krom apparaat heeft. Ga mee in zijn fantasieën.
Nu verwacht ik ook een uitgebreide foto reportage in KPD plus een vlog waarin het een en ander word uitgelegd!quote:
Wie ben jij dan weerquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:37 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Goed zo, Haags mokkeltje.
Ook een psychiatrisch patiënt als Uitstraling heeft recht op FOK!.
Haags is minnekker mokkelquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:37 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Goed zo, Haags mokkeltje.
Ook een psychiatrisch patiënt als Uitstraling heeft recht op FOK!.
Who’s Johnny?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:39 schreef Molo het volgende:
Ik wil echt als volgende vent iemand met zulk haar als Johnny
Pas je prima tussen!quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:38 schreef UitStraling het volgende:
KPD is beetje als lauw gemengd gehakt onder een TL lamp, erg sexy.
Awyeahquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zegt me nog niks. Is dat die slechte film?
Zo awesome slecht dat hij goed isquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zegt me nog niks. Is dat die slechte film?
Op KPD wel, op de privé servers moet je het eerst verdienen heb ik van horen zeggen.........quote:
Koos gaat m meteen verwijderen, is zonde van de harde schijf zegt hij, zo slechtquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo awesome slecht dat hij goed is![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op KPD wel, op de privé servers moet je het eerst verdienen heb ik van horen zeggen.........
Niet op netflix helaas.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo awesome slecht dat hij goed is![]()
Over een half jaartje is hij het weer vergeten en download hij hem opnieuw op jouw aanradenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Koos gaat m meteen verwijderen, is zonde van de harde schijf zegt hij, zo slecht![]()
Net afgelopen, Johnny is dood![]()
![]()
![]()
Nee die moet je downloaden kopenquote:
Netflix krijgt de rechten niet voor zulke cultfilmsquote:
Vrees dat hij dit wel onthoudtquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Over een half jaartje is hij het weer vergeten en download hij hem opnieuw op jouw aanraden
Ik drop wel weer een USB stickje als het weer zo ver isquote:
Dankquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drop wel weer een USB stickje als het weer zo ver is
Met je lul toch wel mag ik hopen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sla net zowat de wasbak kapot godverdomme.
De ware aard van Muck, met wat booze opquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Is je account gehackt, Muck?
Als mannelijke user moet je bewijs materiaal inleveren bij Danny dat je dit kunt, anders word je account geweigerd!quote:
Wat een wildebeestquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
De ware aard van Muck, met wat booze op
Heh?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
Wat voor UI hebben jullie trouwens? Rabbit en US??
Ik een gifje uit een clip van Alexis Jordan.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
Wat voor UI hebben jullie trouwens? Rabbit en US??
In wat voor uithoek woon jijquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Waarom bestaan er geen verwarmde wasbakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |