Ja snap ik volledig uiteraardquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze sta jij voor mij in de categorie 'oppervlakkig' en 'oninteressant'
Kan ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las visgerelateerde kutgrappen
Zijn er foto's van jou op fiets?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik volledig uiteraard
Oh yeahquote:
Kreeg ooit een duw tijdens een concert dus ik draai me boos om keek ik tegen Peter zijn navel aan, heb hem een biertje gegeven.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ooit een duw tijdens een concert dus ik draai me boos om keek ik tegen Peter zijn navel aan, heb hem een biertje gegeven.
Wacht even: welke bobbel en waarom lag jij daarnaar te kijken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste slapie in dienst was ook een wielrenner uit Axel, paar keer tegen die bobbel aan liggen kijken met een kater, daarna snel geregeld dat er een gitarist naast me ging pitten, klopte beter.
NIet vrijwillig, als ik dronken in bed viel dan ging Harm-Jan wielrennenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even: welke bobbel en waarom lag jij daarnaar te kijken?
Hij had best een krom apparaat toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:17 schreef Molo het volgende:
Iedereen weet dat Peters navel nooit zichtbaar is, want penor
Nee behoorlijk recht hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had best een krom apparaat toch?
Waarom weet ik dit?
Waar het hart vol van is.......quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had best een krom apparaat toch?
Waarom weet ik dit?
Met Petertje in je zit je wel vol denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.......
Opgezocht, beetje vies kleurtje piel wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee behoorlijk recht hoor![]()
Staan zat foto's op dass interwebz van
Petertje krijgt met gemak 40/45 mensen vol bij zijn eerste poging.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met Petertje in je zit je wel vol denk ik
Eeeuehmquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met Petertje in je zit je wel vol denk ik
Toch vrij normaal? Beter dan een tum tummetje qua teveel vel of een grijze tokusquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Opgezocht, beetje vies kleurtje piel wel.
Ja dat is díe Peterquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Petertje krijgt met gemak 40/45 mensen vol bij zijn eerste poging.
Ziet eruit als een king prawn die te lang in de wokpan heeft gelegen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Toch vrij normaal? Beter dan een tum tummetje qua teveel vel of een grijze tokus
Garnalrmquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als een king prawn die te lang in de wokpan heeft gelegen.
Goed voor de motoriek wel jaquote:
Beeld verspringt telkens. Als ik ergens op druk, floef ie stiekem naar beneden en druk ik op algemene voorwaardenquote:
De mijne is moooerquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
Heb ik toch echt een veel mooiere pik
Jahquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Goed voor de motoriek wel ja
Ben jij ook al zat na twee drankjes?
Verschil moet er zijnquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat is díe Peter![]()
Deze Peter drie max denk ik, is toch een andere League
Ik vind het een prima lul om te zien eigenlijk, en ik heb er velen gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ziet eruit als een king prawn die te lang in de wokpan heeft gelegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Je bent gewoon zat als een aap, chickiequote:Op zaterdag 14 december 2019 23:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Beeld verspringt telkens. Als ik ergens op druk, floef ie stiekem naar beneden en druk ik op algemene voorwaarden
3e Wiske cola was zwaarquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent gewoon zat als een aap, chickie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |