Gok dat ,e wel aan de bètablokkers zitten allemaalquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kwamen op ritalin of zulke dingen. Officiële conclusie was gewoon zo min mogelijk in contact komen met darten en mocht je er toch niet omheen kunnen zorgen dat je genoeg alcohol tot je kunt nemen
Bestaat dat, een half uurtje gamen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
Nog even half uurtje gamen en dan serie kijken op de bank.
Limburgs half uurtjequote:Op zaterdag 14 december 2019 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Bestaat dat, een half uurtje gamen?
Geluid op standje 10, biertje erbij, vrouwmensch die op de achtergrond aan het zeuren is. Ideale zaterdag avondquote:
Gewoon beetje richting je lul dirigeren, jeweettogquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geluid op standje 10, biertje erbij, vrouwmensch die op de achtergrond aan het zeuren is. Ideale zaterdag avond
Maar dan kan ik me niet meer concentreren op het spel -O_quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon beetje richting je lul dirigeren, jeweettog
Ik ga een héle slechte film aanzetten, The Room
Ja preciesquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan kan ik me niet meer concentreren op het spel -O_
En the Room![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem alleen onder invloed helemaal achter elkaar gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja precies
Ik heb m nog nooit helemaal gezien, erg hè![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb hem alleen onder invloed helemaal achter elkaar gezien
Volgens mij heeft muis hem ook nog nooit gezien, al weet ik dat niet zeker en nu durf ik het niet meer te vragenquote:Op zaterdag 14 december 2019 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb Sloveense kruidenthee erbij 😅😅😅
quote:Op zaterdag 14 december 2019 21:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft muis hem ook nog nooit gezien, al weet ik dat niet zeker en nu durf ik het niet meer te vragen
Arme muis.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb me vanmiddag op een topje van mijn wijsvinger geprikt en hij blijft irriteren iedere keer als ik er iets mee aanraak![]()
#liefstedagboek
Oh die is ook het kijken waard hoorquote:
En je middelvinger of piemel inzetten dan?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb me vanmiddag op een topje van mijn wijsvinger geprikt en hij blijft irriteren iedere keer als ik er iets mee aanraak![]()
#liefstedagboek
Die red zichzelf wel voor een avondjequote:
Hoe denk je dat ik momenteel aan het FOK!ken benquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
[..]
En je middelvinger of piemel inzetten dan?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik momenteel aan het FOK!ken ben
Heeft ze ook een Mark?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die red zichzelf wel voor een avondje
Iedereen heeft een Mark. Enige vraag is of je het wil toegevenquote:
True!quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen heeft een Mark. Enige vraag is of je het wil toegeven
Ik had in Limburg serieus een tijd een Markquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had in Limburg serieus een tijd een Mark
Issie vrijgezel denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hij zag er een beetje zo uit, dus ik denk niet dat jij er veel aan hebt als hetero zijndequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij zag er een beetje zo uit, dus ik denk niet dat jij er veel aan hebt als hetero zijnde
Jezus, die armpjes ook echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Hij zag er een beetje zo uit, dus ik denk niet dat jij er veel aan hebt als hetero zijnde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Limburgs overbehaard en de blik van een garnaal, je zult deze man later aan je bed hebben als hij uitgespeeld isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You haven't seen nothing. Contador is nog magerder en die heb ik ooit live gezien een week nadat hij de tour won bij een criterium. Dat is echt vel over beenquote:
Sjengquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgs overbehaard en de blik van een garnaal, je zult deze man later aan je bed hebben als hij uitgespeeld is
Wordt dat team omgedoopt in Nur-Sultan nu de stad van naam is veranderd?quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You haven't seen nothing. Contador is nog magerder en die heb ik ooit live gezien een week nadat hij de tour won bij een criterium. Dat is echt vel over been![]()
[ afbeelding ]
Google maar eens naar wat zijn geschat basis salaris bij Jumbo-Visma gaat worden en tel daar een aantal premies bij op voor overwinningen en premies die bij World Tour wedstrijden ook best prima zijn om een vakantie of auto mee te financieren.quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Limburgs overbehaard en de blik van een garnaal, je zult deze man later aan je bed hebben als hij uitgespeeld is
Oh horrorquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
You haven't seen nothing. Contador is nog magerder en die heb ik ooit live gezien een week nadat hij de tour won bij een criterium. Dat is echt vel over been![]()
[ afbeelding ]
Geen idee. Niets over gehoord eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt dat team omgedoopt in Nur-Sultan nu de stad van naam is veranderd?
Ik vind sporters dood en dood en doodsaaiquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Google maar eens naar wat zijn geschat basis salaris bij Jumbo-Visma gaat worden en tel daar een aantal premies bij op voor overwinningen en premies die bij World Tour wedstrijden ook best prima zijn om een vakantie of auto mee te financieren.
Had laatst iemand van Visma over de vloer op werk. Die worden dus gek van de fietsgerelateerde kutgrappenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Google maar eens naar wat zijn geschat basis salaris bij Jumbo-Visma gaat worden en tel daar een aantal premies bij op voor overwinningen en premies die bij World Tour wedstrijden ook best prima zijn om een vakantie of auto mee te financieren.
Ik las visgerelateerde kutgrappenquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Had laatst iemand van Visma over de vloer op werk. Die worden dus gek van de fietsgerelateerde kutgrappen![]()
![]()
Snap ik volledigquote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Had laatst iemand van Visma over de vloer op werk. Die worden dus gek van de fietsgerelateerde kutgrappen![]()
![]()
Nu lees ik weer kutgerelateerde karpergrappen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las visgerelateerde kutgrappen
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu lees ik weer kutgerelateerde karpergrappen.
Bij deze sta jij voor mij in de categorie 'oppervlakkig' en 'oninteressant'quote:Op zaterdag 14 december 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind sporters dood en dood en doodsaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |