Ja snap ik volledig uiteraardquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze sta jij voor mij in de categorie 'oppervlakkig' en 'oninteressant'
Kan ookquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las visgerelateerde kutgrappen
Zijn er foto's van jou op fiets?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja snap ik volledig uiteraard
Oh yeahquote:
Kreeg ooit een duw tijdens een concert dus ik draai me boos om keek ik tegen Peter zijn navel aan, heb hem een biertje gegeven.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg ooit een duw tijdens een concert dus ik draai me boos om keek ik tegen Peter zijn navel aan, heb hem een biertje gegeven.
Wacht even: welke bobbel en waarom lag jij daarnaar te kijken?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
Mijn eerste slapie in dienst was ook een wielrenner uit Axel, paar keer tegen die bobbel aan liggen kijken met een kater, daarna snel geregeld dat er een gitarist naast me ging pitten, klopte beter.
NIet vrijwillig, als ik dronken in bed viel dan ging Harm-Jan wielrennenquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht even: welke bobbel en waarom lag jij daarnaar te kijken?
Hij had best een krom apparaat toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:17 schreef Molo het volgende:
Iedereen weet dat Peters navel nooit zichtbaar is, want penor
Nee behoorlijk recht hoorquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had best een krom apparaat toch?
Waarom weet ik dit?
Waar het hart vol van is.......quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij had best een krom apparaat toch?
Waarom weet ik dit?
Met Petertje in je zit je wel vol denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.......
Opgezocht, beetje vies kleurtje piel wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee behoorlijk recht hoor![]()
Staan zat foto's op dass interwebz van
Petertje krijgt met gemak 40/45 mensen vol bij zijn eerste poging.quote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met Petertje in je zit je wel vol denk ik
Eeeuehmquote:Op zaterdag 14 december 2019 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Met Petertje in je zit je wel vol denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |