Aaaawquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee![]()
Bij vlagen ineens wel, maar het wordt steeds minder.
Vorig jaar zei ze tegen haar dochter: huh? Waar komen die kinderen vandaan?!
Mijn nicht heeft 4 kinderen, waarvan de oudste al studeert...![]()
Tien minuten later: hey Muckie! Hoi!
O jee, Haags, weet je nog welke dag het vandaag is?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey ben ik nou dement of lees ik dat verhaal voor de 2e keer?
Nee wel een tik op de vingers van @yvonnequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijgen we een rekening voor posten buiten onze bundel?
Ja 34 december, hoezo?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O jee, Haags, weet je nog welke dag het vandaag is?
Terecht wel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel een tik op de vingers van @:yvonne
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja 34 december, hoezo?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die komen erg hard aan geloof ik
Latersquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Goed. Eten en lamlendig op de bank hangen en zo
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Krijgen we een rekening voor posten buiten onze bundel?
Lekker toch?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee wel een tik op de vingers van @:yvonne
helemaal niet meegekregen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Bussen vol toeristen uit het buitenland zijn vandaag naar de kerstmarkt in Dordrecht gekomen. Maar die is afgelast
EINDELIJKquote:Op zaterdag 14 december 2019 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
helemaal niet meegekregen.
Fipo hier
Ben alweer wegquote:
Jawel, hier gebeurd niksquote:
Kom naar het vorige topicquote:
Krijg je ervan als de mods opeens opgeven enzo.quote:
Ik wil er wel posten maar kan nietquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krijg je ervan als de mods opeens opgeven enzo.
Dat ook al.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uhm dat ging een beetje nis
Was ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die UI laat wel het zaad uit de ballen rennen en achter een muurtje schuilen
Voor je het weet gaan ze met onze privé spelenquote:
Huh, waar?quote:
Jahquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze met onze privé spelen![]()
Jahquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet gaan ze met onze privé spelen![]()
Dær!quote:
Oeh, lekker!quote:
Laptop hier ook maar weer, werd tureluurs van springfok.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
Gaat lekker Voxs!![]()
Ik FOK! nu gelukkig vanaf de laptop op de bank
Sorryquote:
Dat is wel kut met al die nieuwe ads mobiel gezienquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laptop hier ook maar weer, werd tureluurs van springfok.
Ja echt het verspringt ook niet logisch, dus steeds klik ik vier topics beneden het eigenlijke topic en meer van dat soort ergernissen.quote:Op zaterdag 14 december 2019 19:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel kut met al die nieuwe ads mobiel gezien
Dat hij überhaupt gedachten heeft is wonderbaarlijk.quote:
Geen idee wie het isquote:Op zaterdag 14 december 2019 19:58 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat hij überhaupt gedachten heeft is wonderbaarlijk.
Pas net wakker van flink feesten afgelopen nacht?quote:
Neuh, ben sinds 7 uur wakker. Ik poogde een dutje, maar dat faalde.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pas net wakker van flink feesten afgelopen nacht?
Matcht an sich met het personage.quote:
Van Yvonne mocht de toko hier liefste dicht begreep ik eerder via een vogeltjequote:Op zaterdag 14 december 2019 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is Yvonne echt nog nooit eerder hier geweest
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Van Yvonne mocht de toko hier liefste dicht begreep ik eerder via een vogeltje
Usability is niet echt meegenomen erin neequote:Op zaterdag 14 december 2019 19:45 schreef Voxs het volgende:
Mobiel fokken is een uitdaging tegenwoordig. Al meerdere keren trs van antwoord voorzien en er net op tijd achter gekomen dat ik een tr aan het maken was.
Ja, die ook vaakquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Usability is niet echt meegenomen erin nee![]()
Net als de kans dat je op 'privacy' klikt vrij groot is als je eigenlijk op MyAT wilt klikken, en zulks
IJsdrankjequote:Op zaterdag 14 december 2019 20:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, ben sinds 7 uur wakker. Ik poogde een dutje, maar dat faalde.
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steunen jullie BARNEY ARMY vanavond ?
Altijd als ik mensen over darten of the Barney Army hoor krijg ik altijd deze neigingquote:Op zaterdag 14 december 2019 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steunen jullie BARNEY ARMY vanavond ?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd als ik mensen over darten of the Barney Army hoor krijg ik altijd deze neiging [ afbeelding ]
[..]
Altijd als ik mensen over darten of the Barney Army hoor krijg ik altijd deze neiging [ afbeelding ]
[..]
Iets dat concentratie helpt?quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ooit met een inmiddels ex collega erover gehad wat voor soort middelen prestatie bevorderend konden zijn voor darters waardoor een doping controle nodig zou zijn bij prof wedstrijden
We kwamen op ritalin of zulke dingen. Officiële conclusie was gewoon zo min mogelijk in contact komen met darten en mocht je er toch niet omheen kunnen zorgen dat je genoeg alcohol tot je kunt nemenquote:
Gewoon de darts jatten, dan trappen ze je snel genoeg weg.quote:Op zaterdag 14 december 2019 20:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We kwamen op ritalin of zulke dingen. Officiële conclusie was gewoon zo min mogelijk in contact komen met darten en mocht je er toch niet omheen kunnen zorgen dat je genoeg alcohol tot je kunt nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |