Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 19:33 schreef superniger het volgende:
Mobiel fokken is echt niet meer te doen. Jammer.
Safari op mijn eifoon kut maar chrome werkt welquote:Op vrijdag 13 december 2019 19:33 schreef superniger het volgende:
Mobiel fokken is echt niet meer te doen. Jammer.
Toto? (lol)quote:
Zingt Charles Groenhuijsen tegenwoordig ?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:05 schreef NoCigar het volgende:
Waarom gaat een zangers eik een talkshow presenteren?
Zijn kalend hoofd (helaas) moet maar eens in de revisie!quote:
Oké Maik.quote:
Terechtquote:Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Bocaj het volgende:
Pelosi wil de macht van Trump wat inperken las ik!
Trump is de grootste tering debiel die er isquote:
Pelosi moet stofzuigen en koken.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Bocaj het volgende:
Nou nou nou nou nou....quote:Op maandag 6 januari 2020 19:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Trump is de grootste tering debiel die er is
Kijk maar even goed naar wat die nu zegt.quote:
Met als grootste tegenstander iemand als Pelosi hoeft Trump zich geen enkele zorgen te maken.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:15 schreef Bocaj het volgende:
Ken het filmpje... niemand is perfect!quote:Op maandag 6 januari 2020 19:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kijk maar even goed naar wat die nu zegt.
Nee we vragen iemand die met zijn vette klauwen diep in Trumps reet zit, die Deense dog zeker.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:22 schreef Bocaj het volgende:
Charles moet je niets vragen over Trump want hij is een Trump hater!!!
RTL4quote:Op maandag 6 januari 2020 19:26 schreef superniger het volgende:
Straks krijgen we dit ook te zien bij Jinek en OP1.
Jensen?!quote:Op maandag 6 januari 2020 19:27 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wel weet wie ik bedoel.
Verfrissend!quote:
Ja jammer, was die lekker zuur?quote:
Typisch met zijn wenkbrauwen!quote:
Gewoon met rust beginnen.quote:
quote:
Nadia.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:44 schreef Bocaj het volgende:
Hoe heette die vervangster van Jinek ook alweer... die deed het ook best goed!
Nadia Mesaoud? Die had al getekend bij de vpro.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:44 schreef Bocaj het volgende:
Hoe heette die vervangster van Jinek ook alweer... die deed het ook best goed!
Moussaid, gaat op zaterdag een cultureel showtje doen.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nadia Mesaoud? Die had al getekend bij de vpro.
Wie is dat in godsnaam?quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind de tafelheer juist een beetje irritant. Te aanwezig.
Een stand-up comedian. Volgens de Volkskrant het talent van 2020. Dus dan weet je het wel.quote:
Maar wel lekker divers, ik las in het npo topic dat ze dat wel goed vindt.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
Npo rtl neukt je binnenkort toch de moeder met reclamequote:Op maandag 6 januari 2020 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
Keuzestress gaan we dit kijken of Jinek
Nou, als je de gasten bekijkt bij OP1 dan zou ik Jinek kiezen,quote:Op maandag 6 januari 2020 19:51 schreef RensAjacied het volgende:
Keuzestress gaan we dit kijken of Jinek
Jinek is ook kut las ikquote:Op maandag 6 januari 2020 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, als je de gasten bekijkt bij OP1 dan zou ik Jinek kiezen,
Yep, dit is meer een RTL tafel met die B artiesten.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jinek is ook kut las ik
Maar slechte opening ja jeetje de npo bakt er echt niks van de laatste tijd
Ja nogalquote:Op maandag 6 januari 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Hij wordt een beetje bevoogdend behandeld door Giovanca.
Die jongen doet het leuk niks mis mee.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2020 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die jongen doet het leuk niks mis mee.
Ja lijk mij leuk ga misschien zaterdag kijken. Natuurlijk na WIDM en Moltalk.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Moussaid, gaat op zaterdag een cultureel showtje doen.
Zal wel van hem af moeten komen, de mede presentatrice heeft niet veel te melden volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Die Schimmelpenninck is helemaal niet rechts: linkerkant D'66 schat ik, bijveel onderwerpen.
Welmoed is iedere morgen te zien op NPO 1 bij WNL .quote:Op maandag 6 januari 2020 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel van hem af moeten komen, de mede presentatrice heeft niet veel te melden volgens mij.
Dat doet ze wel goed vind ik, soms ook best pittige vragen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wielmoer is elke orgen te z
[..]
welmoed is iedere morgen te zien op NPO 1 bij WNL .
Dat klopt ze doet het goed.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Dat doet ze wel goed vind ik, soms ook best pittige vragen.
Mwahh, hij weet volgens mij zelf ook wel dat hij druk kan zijn! (Als je dat bedoelt!)quote:
Gastquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is deze ouwe doos langdradig....
Totaal niet... ik hang aan haar lippen! (Matthijs leidt ook goed!)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat? Omdat het een triest onderwerp is mag je niet zeggen dat ze veel te lang van stof is?quote:
Ze is 97, ze praat niet zo vaak Nederlands meer, zit over Ravensbruck te vertellen en dan zeiken over lAngDrAdiG. Idioot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat? Omdat het een triest onderwerp is mag je niet zeggen dat ze veel te lang van stof is?
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze is 97, ze praat niet zo vaak Nederlands meer, zit over Ravensbruck te vertellen en dan zeiken over lAngDrAdiG. Idioot.
Niemand verbiedt je toch om je mening te geven joh mallootquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Subtieler kan ook....quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is gewoon debiel om je daar op te focussen als je naar haar verhaal luistert. Maar wees vooral zo zuur.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Hou je bek naziquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, ik luister naar haar verhaal, daarom stoort het mij juist dat ze te veel onnodig uitwijdt over allerlei bijzaken die er niet toe doen en het dan zo lang duurt om tot de kern te komen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is gewoon debiel om je daar op te focussen als je naar haar verhaal luistert. Maar wees vooral zo zuur.
Nogmaals, een 97-jarige vrouw die al heel lang in Londen woont. Mag het?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, ik luister naar haar verhaal, daarom stoort het mij juist dat ze te veel onnodig uitwijdt over allerlei bijzaken die er niet toe doen en het dan zo lang duurt om tot de kern te komen.
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:48 schreef RamboDirk het volgende:
Schakel net in, gaat dit over Marco von Basten?
Er zijn ook wel krijgsraden geweest om verraders te straffen...quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Daar mag wel eens veel meer aandacht voor zijn, dat smerige nazi gespuis dat zo weer verder kon in hoge functies.
quote:
Haast niet te bevatten... zo dicht langs leven en dood en hoop!quote:
Mijn familie heeft in Jappenkampen gezeten dus ik ken wel wat persoonlijke verhalen maar zo heftig als dit hoor je toch zelden. Hele pientere vrouw en nog heel scherp voor een 97 jarige vrouw. Al had ik liever een Jeroen Pauw dit laten doen, ik vind Nieuwkerk toch niet zo tijdens dit soort onderwerpenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:52 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Haast niet te bevatten... zo dicht langs leven en dood en hoop!
Mooiquote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:39 schreef Strani het volgende:
Net gekeken, prachtige uitzending. Heel goed dat een programma als DWDD gewoon een klein uur uittrekt om zulke verhalen mee te kunnen geven aan jongere generaties.
En die vrouw is een heldin zoals het woord bedoeld is. Niet zoals we het nu gebruiken, zoals met sportmensen of iemand die een goede grap maakt.
Zeg Tim, wat als jij jouw hoofd eens in een emmer met zoutzuur stop...quote:Op woensdag 8 januari 2020 19:23 schreef NoCigar het volgende:
Hé, Tim Hofman, lang geleden zeg. Hoe gaat het met je vriendin? Waarom blijf je niet van tv?
Haha, dat was inderdaad wel even tenenkrommend.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:07 schreef satecl het volgende:
Die tafeldame die begint te zeuren bij het stuk over klassieke muziek: ‘waarom geen vrouwen!!???’
Man man man.
Sowieso zijn ze weer aardig politiek correct bezig bij DWDD. Ook vandaag.quote:Op woensdag 8 januari 2020 22:07 schreef satecl het volgende:
Die tafeldame die begint te zeuren bij het stuk over klassieke muziek: ‘waarom geen vrouwen!!???’
Man man man.
Verdomd matig dat Aart niet eens een volledige uitzending krijgt.quote:AART STAARTJES OVERLEDEN
'De Stratemakeropzeeshow', 'De film van Ome Willem' en natuurlijk 'Sesamstraat': hele generaties groeiden op met Aart Staartjes, de ongekroonde koning van de Nederlandse kindertelevisie. Hij is op 81-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk. We gedenken de acteur, regisseur, presentator, documentairemaker en schrijver met Henny Vrienten, Bert Plagman (Tommie) en Renée Menschaar (Pino).
JEANGU MACROOY NAAR EUROVISIE SONGFESTIVAL
Groot nieuws afgelopen vrijdag: Jeangu Macrooy zal ons land vertegenwoordigen op het aanstaande Songfestival in Rotterdam. Duncan Laurence zegevierde de vorige editie, zal het Jeangu lukken om Nederland twee keer achter elkaar te laten winnen? We hoppen het van harte! Aan tafel Jeangu én 'Mr. Songfestival' Cornald Maas.
MUZIEK: RUBEN HEIN EN HET NATIONAAL JEUGD JAZZ ORKEST
Het Nationaal Jeugd Jazz Orkest stelt elke twee jaar een nieuwe artistiek leider aan om de eigen talenten klaar te stomen voor een muzikale carrière. Na onder meer gitarist Anton Goudsmit en trompettist Eric Vloeimans is nu de beurt aan Ruben Hein. Vanavond hoor je het resultaat van de samenwerking in het nummer ‘Out Of My Mind’.
Ze praten toch gewoon over Aart Staartjes.quote:Op maandag 13 januari 2020 19:04 schreef superniger het volgende:
Langer dan 1 minuut.![]()
Graag afkappen Matthijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mooi was datquote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Kippenvel inderdaad. Mooi gedaan door Tommiequote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Komt omdat het een gedicht is geschreven door Wilmink.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
Enige jammere is dat ze hetzelfde liedje al eerder hebben gedaan voor Wilmink. Ook door Tommy.
Gaat het vriezen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de verandering weer 's een Elfstedentocht-item.
23 jaar en 10 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer is de aanleiding het 111-jarig bestaan.
ik ken iemand die als transgender geboren isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:05 schreef Bocaj het volgende:
Nkkie Tutorials is transgender!![]()
![]()
Vond haar als vrouw al een beetje veel van alles... Oh wacht...
Dat is dan wel weer mooi!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ken iemand die als transgender geboren is
hij mocht van mama kiezen wat'ie mocht worden
Na dit te horen niet meer geloof ik.quote:
Als ze volwassen zijn.....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb geen moeite met transgenders. Het blijft wel een beetje gek. Maar laat lekker gaan joh.
Ze moeten het lekker doen joh, heb er geen last van. Ik snap er alleen bijna geen bal meer van, non binair?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb geen moeite met transgenders. Het blijft wel een beetje gek. Maar laat lekker gaan joh.
Ik ben wel van mening dat iemand zoiets moet vertellen voordat je met iemand date en sowieso voor seksuele handelingen. Voor de rest ga lekker je gang.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moeten het lekker doen joh, heb er geen last van. Ik snap er alleen bijna geen bal meer van, non binair?
Ik heb als zolderkamerautist toch nooit seksuele handelingen met anderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat iemand zoiets moet vertellen voordat je met iemand date en sowieso voor seksuele handelingen. Voor de rest ga lekker je gang.
Sadquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb als zolderkamerautist toch nooit seksuele handelingen met anderen.
Haha mooi, komische vent ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken![]()
https://www.instagram.com/doctornasrswunderkammer
Of Martquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden Erben en Dominee Gremdaat voor dit onderwerp moeten uitnodigen.
Nee, het is al 23 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:49 schreef Bocaj het volgende:
Na 1963 duurde het ook nog tot 1985 voordat de volgende kwam... (22 jaar)
En sinds 1997.... ook weer!
Dat zeg ik... het duurt gewoon lang voordat alles op groen staat!quote:
Zou natuurlijk eind februari nog kunnen, maargoed kans is klein natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze winter kan het niet meer eens, er komt dus sowieso nog 1 jaar bij.
The Never Ending Story, la la la la laquote:
Een type Thatcher zou nochtans geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:18 schreef Bocaj het volgende:
Tijd voor een vrouwelijke leider in Engeland? Hebben we net gehad joh!
Nee, maar dat soort leiders zijn dun gezaaid!quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een type Thatcher zou nochtans geen kwaad kunnen.
Edit: Ik heb autisme, bedoel ik natuurlijkquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:29 schreef Kanaroe het volgende:
Zelfdiagnose n.a.v dit tafelgesprek.......ik ben ook een autist
MISSCHIEN BEN JE HOMO !quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:29 schreef Kanaroe het volgende:
Zelfdiagnose n.a.v dit tafelgesprek.......ik ben ook een autist
Ja joh, de wereld draait doooorrrrquote:Op donderdag 16 januari 2020 19:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
MISSCHIEN BEN JE HOMO !
Wat een eerlijkheid
Hallo het is 2020. Dit kan echt niet meer hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:31 schreef Oscar. het volgende:
[..]
MISSCHIEN BEN JE HOMO !
Wat een eerlijkheid
Genderneutraal?quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:39 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hallo het is 2020. Dit kan echt niet meer hoor.
Op zijn minst!quote:
of mileyquote:
Klinkt wel lekker.quote:Op donderdag 16 januari 2020 19:47 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit is gewoon haar nummer met een mixje erachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |