Ja lijk mij leuk ga misschien zaterdag kijken. Natuurlijk na WIDM en Moltalk.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Moussaid, gaat op zaterdag een cultureel showtje doen.
Zal wel van hem af moeten komen, de mede presentatrice heeft niet veel te melden volgens mij.quote:Op maandag 6 januari 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Die Schimmelpenninck is helemaal niet rechts: linkerkant D'66 schat ik, bijveel onderwerpen.
Welmoed is iedere morgen te zien op NPO 1 bij WNL .quote:Op maandag 6 januari 2020 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Zal wel van hem af moeten komen, de mede presentatrice heeft niet veel te melden volgens mij.
Dat doet ze wel goed vind ik, soms ook best pittige vragen.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Wielmoer is elke orgen te z
[..]
welmoed is iedere morgen te zien op NPO 1 bij WNL .
Dat klopt ze doet het goed.quote:Op maandag 6 januari 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Dat doet ze wel goed vind ik, soms ook best pittige vragen.
Mwahh, hij weet volgens mij zelf ook wel dat hij druk kan zijn! (Als je dat bedoelt!)quote:
Gastquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is deze ouwe doos langdradig....
Totaal niet... ik hang aan haar lippen! (Matthijs leidt ook goed!)quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat is deze ouwe doos langdradig....
Wat? Omdat het een triest onderwerp is mag je niet zeggen dat ze veel te lang van stof is?quote:
Ze is 97, ze praat niet zo vaak Nederlands meer, zit over Ravensbruck te vertellen en dan zeiken over lAngDrAdiG. Idioot.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat? Omdat het een triest onderwerp is mag je niet zeggen dat ze veel te lang van stof is?
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!quote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze is 97, ze praat niet zo vaak Nederlands meer, zit over Ravensbruck te vertellen en dan zeiken over lAngDrAdiG. Idioot.
Niemand verbiedt je toch om je mening te geven joh mallootquote:Op dinsdag 7 januari 2020 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Oeh, een verschrikkelijk verhaal over de holocaust kan inderdaad nooit langdradig zijn, laat staan dat je dat mag zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |