ja mooi was datquote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Kippenvel inderdaad. Mooi gedaan door Tommiequote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Komt omdat het een gedicht is geschreven door Wilmink.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
Enige jammere is dat ze hetzelfde liedje al eerder hebben gedaan voor Wilmink. Ook door Tommy.
Gaat het vriezen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de verandering weer 's een Elfstedentocht-item.
23 jaar en 10 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer is de aanleiding het 111-jarig bestaan.
ik ken iemand die als transgender geboren isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:05 schreef Bocaj het volgende:
Nkkie Tutorials is transgender!![]()
![]()
Vond haar als vrouw al een beetje veel van alles... Oh wacht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop