ja mooi was datquote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Kippenvel inderdaad. Mooi gedaan door Tommiequote:Op maandag 13 januari 2020 19:27 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet een twee drie herrineren dat ik wat tranen heb moeten laten voor de tv, maar t gebeurde wel na afloop van het liedje en t beeld waarbij Aart zich omdraaide en wegliep
Komt omdat het een gedicht is geschreven door Wilmink.quote:Op maandag 13 januari 2020 22:55 schreef Knipoogje het volgende:
Enige jammere is dat ze hetzelfde liedje al eerder hebben gedaan voor Wilmink. Ook door Tommy.
Gaat het vriezen?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 18:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor de verandering weer 's een Elfstedentocht-item.
23 jaar en 10 dagenquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze keer is de aanleiding het 111-jarig bestaan.
ik ken iemand die als transgender geboren isquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:05 schreef Bocaj het volgende:
Nkkie Tutorials is transgender!![]()
![]()
Vond haar als vrouw al een beetje veel van alles... Oh wacht...
Dat is dan wel weer mooi!quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:06 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ken iemand die als transgender geboren is
hij mocht van mama kiezen wat'ie mocht worden
Na dit te horen niet meer geloof ik.quote:
Als ze volwassen zijn.....quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb geen moeite met transgenders. Het blijft wel een beetje gek. Maar laat lekker gaan joh.
Ze moeten het lekker doen joh, heb er geen last van. Ik snap er alleen bijna geen bal meer van, non binair?quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb geen moeite met transgenders. Het blijft wel een beetje gek. Maar laat lekker gaan joh.
Ik ben wel van mening dat iemand zoiets moet vertellen voordat je met iemand date en sowieso voor seksuele handelingen. Voor de rest ga lekker je gang.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze moeten het lekker doen joh, heb er geen last van. Ik snap er alleen bijna geen bal meer van, non binair?
Ik heb als zolderkamerautist toch nooit seksuele handelingen met anderen.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben wel van mening dat iemand zoiets moet vertellen voordat je met iemand date en sowieso voor seksuele handelingen. Voor de rest ga lekker je gang.
Sadquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb als zolderkamerautist toch nooit seksuele handelingen met anderen.
Haha mooi, komische vent ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ben al aan het kijken![]()
https://www.instagram.com/doctornasrswunderkammer
Of Martquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden Erben en Dominee Gremdaat voor dit onderwerp moeten uitnodigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |