quote:Op donderdag 12 december 2019 11:16 schreef minilot het volgende:
Nog een nachtmerrieplaatje speciaal voor @:Lonaa:Ieksss, wie is dátSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt vast minder creepy met broekje, overhemd en sjaal en gitaartje. Hoop ik.![]()
Ik dacht je schoonmoeder.quote:Op donderdag 12 december 2019 11:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Rikkert. Van Elly en.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Elly_en_Rikkert
Ah daar was ik ookquote:Op donderdag 12 december 2019 11:59 schreef Lienekien het volgende:
Wij zagen Rikkert nog bij een concert, trouwens, waar Elly bij een van de laatste nummers op het podium kwam om mee te zingen met The Kik.
Ik las net dat er hier een nieuwe kaaswinkel geopend is...wil niet weten waar (nu zo'n zin in kaas)quote:Op donderdag 12 december 2019 12:31 schreef Lonaa het volgende:
Bohh. Ik was in de kaaswinkel. Lekkre dingen geproefd. Ik ben bang dat mijn kerst-kaasplank uit de hand loopt
Ik kocht een stuk extra belegen, knoflookmosterd en scamorza. En dan volgende week uh, meerquote:Op donderdag 12 december 2019 12:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik las net dat er hier een nieuwe kaaswinkel geopend is...wil niet weten waar (nu zo'n zin in kaas)
Kaasquote:Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kocht een stuk extra belegen, knoflookmosterd en scamorza. En dan volgende week uh, meer
heb nog een stuk honing bergkaas liggen. Leek me best een lekkere combi. Maar, ik ben op m'n werk, en die kaas ligt thuis.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kocht een stuk extra belegen, knoflookmosterd en scamorza. En dan volgende week uh, meer
Je gaat uit eigen wil?quote:Op donderdag 12 december 2019 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Songfestivalkaarten in the pocket
Voor welke avond? Een vriend van mij is heel treurig, hem is het niet gelukt.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Songfestivalkaarten in the pocket
Voor de eerste en tweede halve finale, de juryshowquote:Op donderdag 12 december 2019 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor welke avond? Een vriend van mij is heel treurig, hem is het niet gelukt.
Dus ook nog eens 2 avondenquote:Op donderdag 12 december 2019 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor de eerste en tweede halve finale, de juryshow
Ja. Artiesten doen extra hun best, weinig kinderen en we kunnen de uitzendingen op tv op tv kijken. Ik ben helemaal blij. We wilden het liefst naar de grand final jury maar dit is ook super.quote:
quote:
Afgelopen keer vond ik het anders best leuk, op m'n eigen bank, en meepraten in de SC. Was heel grappig zo (meestal kijk ik niet)quote:Op donderdag 12 december 2019 12:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Het is niet mijn 'ding', maar het lijkt me in 'het echt' wel gezelliger en leuker dan thuis op de bank.
Dus kan me je blijdschap wel voorstellen, have fun L_S!![]()
Nog twee nachtjes........ zaterdag komt mijn vriend terug.(Ik ga hem 's ochtends vroeg ophalen. Volgens mij landt 'ie om een uur of 8 op Schiphol, dus dat wordt 6 uur mijn nest uit
)
Gisteren trouwens nog even een 'oefenpresentatie' gegeven voor mijn groepsgenoten. En ze vonden het heel duidelijk, goed tempo, heel relaxt.
En dat terwijl ik normaal zo snel als Matthijs van Nieuwkerk ratel, en over woorden struikel, enz.
Haha, ja ok, maar ik vind er sowieso al weinig aanquote:Op donderdag 12 december 2019 13:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Afgelopen keer vond ik het anders best leuk, op m'n eigen bank, en meepraten in de SC. Was heel grappig zo (meestal kijk ik niet)
quote:Op donderdag 12 december 2019 12:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Misschien vinden de mensen die het zo slecht hebben het wel heel leuk om wat vertier in hun leven te hebben.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
mm, scarmorza vind ik zo lekker Lonaa!
Lucky, ik begrijp daar niets van, het songfestival. Al vind ik zo'n beetje the making of volgen wel leuk. Wat een evenement. En wat een geld gaat daarnaar toe. Ik vind dat altijd dubbel, want met dat geld (en het geld voor het EK/WK voetbal etc, en de olympische spelen) kunnen zoveel andere nuttige dingen gedaan worden. Moeten we ons eigenlijk wel deze gekkigheden permitteren terwijl zoveel mensen het zo moeilijk hebben?
/pessimistische gedachte van de dag. Tijd om werk te vinden en wat aan de wereld te doen.
Was in Ommen, waar wij waren. Afgelopen juni. Open lucht. Mijn man herkende Rikkert.quote:Op donderdag 12 december 2019 12:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ah daar was ik ook
Rikkert gemist trouwens denk ik?
Of gewoon niet opgelet.
Concert was wel leuk... alleen het was wel duidelijk een zitconcert..
Ik had iets meer sfeer verwacht.
Ik vind vaak de shows erom heen zo onnodig geldverslindend. Voetbal gaat toch om het spel, OS toch om de prestaties van de sporters. Al die toeters en bellen erom heen zijn prestige gebeuren, die veel geld kosten. Dat geld kan beter, als je het toch aan sport wil besteden, naar kinderen die willen sporten maar niet kunnen.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Lucky, ik begrijp daar niets van, het songfestival. Al vind ik zo'n beetje the making of volgen wel leuk. Wat een evenement. En wat een geld gaat daarnaar toe. Ik vind dat altijd dubbel, want met dat geld (en het geld voor het EK/WK voetbal etc, en de olympische spelen) kunnen zoveel andere nuttige dingen gedaan worden. Moeten we ons eigenlijk wel deze gekkigheden permitteren terwijl zoveel mensen het zo moeilijk hebben?
/pessimistische gedachte van de dag. Tijd om werk te vinden en wat aan de wereld te doen.
Oooh wij week of wat terug in ahoy...quote:Op donderdag 12 december 2019 13:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Was in Ommen, waar wij waren. Afgelopen juni. Open lucht. Mijn man herkende Rikkert.
Met Boudewijn zelf, toch? Die hadden wij er niet bij. Wel polonaise voor het podium langs en vleermuizen toen de schemer inviel.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oooh wij week of wat terug in ahoy...
Toch leuk en weer eens heel wat andwrs dan dat ik normaal luister
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik ga meer eens verder in m'n Brussels upperclass leven. En de was strijken.
Ik dacht dat jij dat via via je kleding mee kon geven met een Europarlementariër? Gratis gestoomd en gestrekenquote:Op donderdag 12 december 2019 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, ik ga meer eens verder in m'n Brussels upperclass leven. En de was strijken.
Dat vind ik onzin. Na een ESF denk ik niet "goh, nu wil ik naar Finland/Oostenrijk/Israël"quote:Op donderdag 12 december 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
En of daar dan geld ingestoken moet worden vergeet niet dat zo'n esf veel verder gaat dan alleen liedjes zingen hem het is ook een promotie van je land.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De hotels zitten in ieder geval ram vol dus daar is het wel goed voor.
En of daar dan geld ingestoken moet worden vergeet niet dat zo'n esf veel verder gaat dan alleen liedjes zingen he. Het is ook een promotie van je land.
Anders kunnen we wel met geld blijven schuiven. Iedereen is het wel weer ergens niet over eens.
En bestaan trouwens gewoon dingen die er voor zorgen dat kinderen kunnen sporten als ouders het niet kunnen. Geloof dat de gemeente het hier ook doet on de vorm van subsidies.
Verder heb je nog het jeugd sport fonds, het jeugd cultuur fonds en het kinderhulp fonds.
En bij mijn vorige scoutinggroep hadden wij ook een stukje begroting wat voor dat soort kinderen gebruikt werd.
Ik wel.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Na een ESF denk ik niet "goh, nu wil ik naar Finland/Oostenrijk/Israël"
Dan kunnen ze vaak beter "Wie is de Mol" geld geven. De landen waar dat speelt worden nog wel bezocht door kijkers.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Na een ESF denk ik niet "goh, nu wil ik naar Finland/Oostenrijk/Israël"
Dat is toch een programma van de publieke omroep?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze vaak beter "Wie is de Mol" geld geven. De landen waar dat speelt worden nog wel bezocht door kijkers.
Dat wordt meestal ook gesponsord door de toerisme organisatie van het desbetreffende land...quote:Op donderdag 12 december 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze vaak beter "Wie is de Mol" geld geven. De landen waar dat speelt worden nog wel bezocht door kijkers.
Enkel door het ESF? Ik wil wel naar Finland en ik weet dat Oostenrijk mooi is, maar dat staat daar los van.quote:
Ik had echt Geen idee dat Israël zo mooi is nee.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enkel door het ESF? Ik wil wel naar Finland en ik weet dat Oostenrijk mooi is, maar dat staat daar los van.
Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een Indiana Jones film voor mijquote:Op donderdag 12 december 2019 13:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezien.
Maar drie op reis is ook zoiets
Die vleermuizen zijn ook wat waard hoorquote:Op donderdag 12 december 2019 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met Boudewijn zelf, toch? Die hadden wij er niet bij. Wel polonaise voor het podium langs en vleermuizen toen de schemer inviel.
The Kik gaan we wel vaker naartoe. Zo ook Armand nog eens live gezien.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooo, ik val weer eens binnen hoor
Ik heb het dus nog nooit gehadquote:Op donderdag 12 december 2019 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
* DancingPhoebe schuift popcorn, maltezers en liter limo naar Loon.quote:
Finland is sowieso een aanraderquote:Op donderdag 12 december 2019 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enkel door het ESF? Ik wil wel naar Finland en ik weet dat Oostenrijk mooi is, maar dat staat daar los van.
Wil je de kaas niet?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe schuift popcorn, maltezers en liter limo naar Loon.
Geef mij even de nachoos?
Dat ik nog nooit Wie is de mol heb gezien?quote:Op donderdag 12 december 2019 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik wacht op uitleg.
* Lonaa schuift nacho's. Met kaas, zure room en guacemolequote:Op donderdag 12 december 2019 13:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe schuift popcorn, maltezers en liter limo naar Loon.
Geef mij even de nachoos?
Iemand die ik kende was er geweest en die zei.. Het is bos bos bos bos bos en water water water en dan weer bos bos bos.quote:Op donderdag 12 december 2019 13:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Finland is sowieso een aanrader
Daar mijn hartje redelijk verloren..
tijdens huwelijk nooit geweest omdat mijn ex het niks leek... en nu vorig jaar met dochterlief geweest.
Die bleek net zo snel verliefd als ik dus we gaan vast nog wel een keertje
Ha, ik ben nog op tijdquote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa schuift nacho's. Met kaas, zure room en guacemole
Taaaaaaaaaaaally!!!quote:
* DancingPhoebe smult er vanquote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa schuift nacho's. Met kaas, zure room en guacemole
Het is veel bos.. en 1000meren gebied is veel water.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Iemand die ik kende was er geweest en die zei.. Het is bos bos bos bos bos en water water water en dan weer bos bos bos.
Ik wilde er eigenlijk heel graag eens heen maar sindsdien een beetje afgezwakt is dat echt zo of is het landschap wel veel diverser?
Wel in Noorwegen geweest trouwenszo mooi.
Ik hou juist heel veel van natuurquote:Op donderdag 12 december 2019 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is veel bos.. en 1000meren gebied is veel water.
Maar ik vind het schitterend en heerlijk rustig.
Als je weinig hebt met natuur heb je er weinig te zoeken.. hou je daar wel van...
Van noorwegen alleen de kust en oslo gezien.
De kust werd ik ook heel blij van...
Oslo bleek minder mijn ding
Dit was achtwr onze cabin op de stadscamping van helsinki...quote:Op donderdag 12 december 2019 14:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hou juist heel veel van natuur![]()
De fjorden zijn prachtig. Wil echt nog eens terug.
En dagje dierentuin...quote:Op donderdag 12 december 2019 14:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik hou juist heel veel van natuur![]()
De fjorden zijn prachtig. Wil echt nog eens terug.
Oh heerlijk. Meteen in het groenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit was achtwr onze cabin op de stadscamping van helsinki...
[ afbeelding ]
Gewoon letterlijk er meteen achter dus.
quote:Op donderdag 12 december 2019 14:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dit was achtwr onze cabin op de stadscamping van helsinki...
[ afbeelding ]
Gewoon letterlijk er meteen achter dus.
Naar t noorden gaanquote:Op donderdag 12 december 2019 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh heerlijk. Meteen in het groenIk ben de laatste keer als stad alleen in Bergen geweest in Noorwegen. Probeer meestal de steden te ontwijken haha.
Jaloers!quote:Op donderdag 12 december 2019 14:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als het mee zit ziet onze achtertuin er O uit over een paar maanden
Ik vind Zweden mooier dan Finlandquote:Op donderdag 12 december 2019 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, de strijk is weer gedaan. Ik ben zo blij met m'n stoomstrijkijzer. 10 overhemden in 45 minuten! Nog ff een half uurtje pauze voordat het feest weer losbarst.
Finland zal wel op zweden lijken. In het zuiden vind ik het na een tijdje eentonig, heel veel naaldbomen en af en toe een meertje. In het noorden is het spectaculair!
Narvikquote:Op donderdag 12 december 2019 14:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naar t noorden gaanomgeving Mo I Rana / Narvik / Lofoten
ik ben in Finland alleen in Helsinki geweest, dus kan het verder niet beamen of tegenspreken. Maar zuid-Zweden tot ongeveer Sundsvall is eigenlijk redelijk saai na een tijd, behalve de kust. Daarna wordt het veel mooier natuurlijk, met de Höga Kusten en dan het bergachtige...quote:Op donderdag 12 december 2019 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind Zweden mooier dan Finland
Ik ben ooit eens in Göteborg geweest en daar door collega's een sightseeing van de omgeving gehad. Dat was wel heel erg mooi daar. Broer en schoonzus zijn afgelopen zomer door Noorwegen getrokken, ook prachtig. Maar het trekt me om de een of andere reden niet zo om er zelf naar toe te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:29 schreef Jagärtrut het volgende:
zo, de strijk is weer gedaan. Ik ben zo blij met m'n stoomstrijkijzer. 10 overhemden in 45 minuten! Nog ff een half uurtje pauze voordat het feest weer losbarst.
Finland zal wel op zweden lijken. In het zuiden vind ik het na een tijdje eentonig, heel veel naaldbomen en af en toe een meertje. In het noorden is het spectaculair!
Ik niet stiekem... weet niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik vind Zweden mooier dan Finland
Kloptquote:Op donderdag 12 december 2019 14:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ben in Finland alleen in Helsinki geweest, dus kan het verder niet beamen of tegenspreken. Maar zuid-Zweden tot ongeveer Sundsvall is eigenlijk redelijk saai na een tijd, behalve de kust. Daarna wordt het veel mooier natuurlijk, met de Höga Kusten en dan het bergachtige...
Nja ik vind Finland te Russischquote:Op donderdag 12 december 2019 14:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik niet stiekem... weet niet.
Kan ook niet exact zeggen wat nou precies het verschil maakt... maar als je er bent zie je het verschil wel duidelijk.
Mijn hartje bleef in finland...
Ben nooit in rusland geweest.. dus op dat gebied geen mening.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik vind Finland te Russisch
Gaafquote:Op donderdag 12 december 2019 14:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
We besloten snachts nog een rondje te gaan wandelen. Geen spijt van. Dit is bij Vik in Noorwegen
[ afbeelding ]
Kan alleen maar toejuichen.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:39 schreef Blues het volgende:
Staat ook hoog op dat lijstje, ScandinaviëMooi!
Ja, hier ook.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:39 schreef Blues het volgende:
Staat ook hoog op dat lijstje, ScandinaviëMooi!
Ja toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Oh jullie proberen dr te pleasen... dat miste ik even
Dan zijn jullie in ieder geval goed bezig
Gaafquote:Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij gaan in juni naar IJsland. Ben heel benieuwd.
Hmm eenschquote:Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef Blues het volgende:
Ik heb een kennis wonen in Trondheim, die heeft wel eens gezegd dat 'als we in de buurt' warenwe écht langs moesten komen.
Dat is ook heel gaafquote:Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaaf, daar is MeMo net geweest, prachtige foto's weer.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga kijken of we daar in de buurt komenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is ook heel gaafben er alleen nog maar hartje winter geweest
En www.phallus.is staat nog op de Bucket list
Memo?quote:Op donderdag 12 december 2019 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gaaf, daar is MeMo net geweest, prachtige foto's weer.
In IJsland zelf heel weinig. Bij Groenland en Noorwegen/Murmansk meer succes gehadquote:Op donderdag 12 december 2019 14:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ga kijken of we daar in de buurt komen![]()
Noorderlicht gezien? Dat lijkt mij zo mooi
Ah ja wij willen nog eens richting Lapland voor het noorderlicht.. Eerst weer even sparenquote:Op donderdag 12 december 2019 14:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In IJsland zelf heel weinig. Bij Groenland en Noorwegen/Murmansk meer succes gehad
ah af en toe volg ik het niet meer hoor haha.quote:
Jij kent mij nog niet zo goed.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan niet jij hebt net al die nachos al op.
Heb ik niet ooit een tijdje met jou in een appgroep gezeten trouwens. ging over diëten maar eigenlijk was het gewoon de Q showquote:
Ooooh ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb ik niet ooit een tijdje met jou in een appgroep gezeten trouwens. ging over diëten maar eigenlijk was het gewoon de Q show
Ik ookquote:Op donderdag 12 december 2019 15:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ooooh ja.
Toen at ik ook al te veel.
Oh god, Qquote:Op donderdag 12 december 2019 14:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb ik niet ooit een tijdje met jou in een appgroep gezeten trouwens. ging over diëten maar eigenlijk was het gewoon de Q show
Die bestond?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh god, QIk zat in de anti-Q Facebookgroep.
Bloes heeft een Qquote:Op donderdag 12 december 2019 15:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over de tijd dat een user met een Q de Dieetclub verziekte.
quote:Op donderdag 12 december 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De hotels zitten in ieder geval ram vol dus daar is het wel goed voor.
En of daar dan geld ingestoken moet worden vergeet niet dat zo'n esf veel verder gaat dan alleen liedjes zingen he. Het is ook een promotie van je land.
Anders kunnen we wel met geld blijven schuiven. Iedereen is het wel weer ergens niet over eens.
En bestaan trouwens gewoon dingen die er voor zorgen dat kinderen kunnen sporten als ouders het niet kunnen. Geloof dat de gemeente het hier ook doet on de vorm van subsidies.
Verder heb je nog het jeugd sport fonds, het jeugd cultuur fonds en het kinderhulp fonds.
En bij mijn vorige scoutinggroep hadden wij ook een stukje begroting wat voor dat soort kinderen gebruikt werd.
Serieus bestond die whahaha.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zit hier midden in de woonwijk bij ahoy... daar leeft het verder niet echt geloof ik.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:33 schreef Aure het volgende:
[..]
En in Rotterdam hebben we ook nog meedoen in Rotterdam. Zij vergoeden ook contributies voor sport/cultuurlessen, instrumenthuur, scouting, tweedehands computers, schoolreisjes, zwemlessen, fietsen, tweedehands laptops
En ja het ESF kost een smak met geld, maar kan ook veel opleveren. Ik merk dat veel mensen in de stad wel enthousiast zijn. Maar goed, ik werk in de culturele sector en zit vol in het ESF in de wijken gebeuren, dus dat geeft een ietwat vertekend beeld
Nou ja, niet anti-Q alleen. Gewoon een groep zonder haar en haar kliek.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Serieus bestond die whahaha.
Die dieet WhatsApp groep werd al net zo goed verneukt. Alleen maar verhalen die uit een dikke duim gezogen werden ofzo..
Jammere was dat zij beheerder was toen was ze het ineens beu. Pleurde iedereen uit die app groep en verwijderde hem.. Dat was echt raar.
Ja het was toen best vervelend af en toe. Geen idee waarheen die verdwenen is trouwens. Maar een groot gemis is het niet.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, niet anti-Q alleen. Gewoon een groep zonder haar en haar kliek.
Het leeft wel bij bepaalde mensen ja, Bep van het van Swietenhof is in ieder geval wel blij geloof ikquote:Op donderdag 12 december 2019 15:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zit hier midden in de woonwijk bij ahoy... daar leeft het verder niet echt geloof ik.
Maar goed.. buiten het hoge gehalte kunstenaars hier wonen er vooral arbeiders..
die haakten al af toen de prijs van de kaartjes bekend werd want dat kunnen ze gewoon niet betalen.
Ik denk dat het in carnisse voor een hoop mensen gewoon echt niet leeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 15:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Het leeft wel bij bepaalde mensen ja, Bep van het van Swietenhof is in ieder geval wel blij geloof ikHet kan zuidplein/zuidwijk/carnisse echt wel wat brengen. Maar niet iedereen hoeft er ook blij mee te zijn. Je kunt nooit een hele stad pleasen.
He maakt een grapje, toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het mooi om te zien hoe het toerisme in Dordrecht is toegenomen na Koningsdag, The Passion en de Sinterklaasintocht.
Klinkt als een stichting Leergeld. Dat zal er in de meeste gemeenten wel zijn toch?quote:Op donderdag 12 december 2019 15:33 schreef Aure het volgende:
[..]
En in Rotterdam hebben we ook nog meedoen in Rotterdam. Zij vergoeden ook contributies voor sport/cultuurlessen, instrumenthuur, scouting, tweedehands computers, schoolreisjes, zwemlessen, fietsen, tweedehands laptops
Ja geen idee eigenlijk! Ik had laatst pas voor het eerst van ze gehoordquote:Op donderdag 12 december 2019 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klinkt als een stichting Leergeld. Dat zal er in de meeste gemeenten wel zijn toch?
Nee hoor. Steden willen dit soort dingen niet voor niets zo graag organiseren. Het is echt heel goed voor een stad. Je breekt je nek over de toeristen in Dordt tegenwoordig. Er zijn ineens ook weer veel meer winkelpanden bezet en er zijn veel meer leuke restaurants en andere horeca.quote:
Ik hoop dat die naalden een beetje behoorlijk verteren anders kan het nog wel knap pijnlijk worden de volgende dagquote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Als die ooit een app/fbgroep begint vreet ik eh een kerstboom op
Deed ie maar eens gek😉quote:Op donderdag 12 december 2019 16:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Als die ooit een app/fbgroep begint vreet ik eh een kerstboom op
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een bon van van ¤40 is toch ook niets mis mee?
Lavendelgeurzakjes schijnen een beetje uit de gratie te zijnquote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor.
Beter zelfs dan 4 tubes chemische geuren.
Mooie kadootjes toch! als je het gebruikt/tegen kanquote:Op donderdag 12 december 2019 17:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Deed ie maar eens gek😉
En heb je besloten over de werkdag?
Kerstpakket ontvangen van een werkgever van mn.X.
Een pakketje met Rituals met shampoos en scheerschuim![]()
#schippers met baarden.
Vorige week kreeg ik een ¤ 40 bon bij Primera van de bieb.
#paard#bek
Die zijn “écht”, liggen onderin de kledingkast.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Lavendelgeurzakjes schijnen een beetje uit de gratie te zijn
Goeie beslissing.👍🏼quote:Op donderdag 12 december 2019 17:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooie kadootjes toch! als je het gebruikt/tegen kan
Ja hoor, gisteren al besloten niet te werken en goed op te knappen zodat ik ook nog wat aan mijn vakantie heb.
Vrijdag 27 december pas weer werken nu.
Buikvirus woedt nog wel voort
Hmm ik was toch wel blij met mn doosje rituals hoor.quote:Op donderdag 12 december 2019 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee hoor.
Beter zelfs dan 4 tubes chemische geuren.
Ligt eraan. Ontdekte gisteren dat unox 2 maten heeft. De normale (zeg maar hema formaat) neem ik als bv 2 jonge knullen komen eten, 2. Ik denk dat ik 1/3 eet en zij de rest. Maar van de week in de erwtensoep, 7 liter, had ik 2 erin gedaan. Maar daar zat verder ook veel vlees in. Alleen mijn neef had commentaar. Lekkerste erwtensoep even maar fijn dat z’n moeder er nog een rookworst bij had gekochtquote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Met z'n hoevelen delen jullie een rookworst? Of, 'wat is normaal'?
Wij met zijn 2... maar weet niet of dat normaal isquote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Dit heb ik ze serieus al voorgesteld voor de reis naar Indonesiëquote:Op donderdag 12 december 2019 17:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Och Cat, wat klote dit.
Die medereizigers moet dus in het vervolg vooruit sturen, komen jullie gelijktijdig aan
Wij delen een 250 gramsworst.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2019 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit heb ik ze serieus al voorgesteld voor de reis naar Indonesië
Ja, dat is ook mijn idee.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij met zijn 2... maar weet niet of dat normaal is
Een halve worst pp.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Kun je rekenen...quote:Op donderdag 12 december 2019 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, balen. Ik hoop dat ik via Thalys mijn geld terug kan krijgen voor de kaartjes.
Och, mijn collega moest maandag naar de vs, ruim op tijd vertrokken richting Schiphol, alles stond vast, vliegtuig gemist.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je rekenen...
Wel kut. Volgende keer bedenk je je wel te keer of je de trein neemt
Toevallig Vrienden van de Olifant?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, mijn collega moest maandag naar de vs, ruim op tijd vertrokken richting Schiphol, alles stond vast, vliegtuig gemist.
En met eerst 9/11 en later met die uitbarsting van die vulkaan op IJsland, was het ook best een uitdaging om iedereen terug te krijgen. T is klote.
Het is de dag van leuke post.
Kreeg net een kerstkaart van een meneer uit Engeland. Een veteraan die ooit eens bij m’n ouders in huis is geweest tijdens de herdenkingen. Ik heb m nooit ontmoet maar na het overlijden van mijn vader krijg ik ieder jaar een kaart met heel veel lieve wensen. De man moet ondertussen bijna 100 zijn.
En ik maak al jaren een eigen kalender met foto’s die ik in de loop can het jaar maakte, maar doordat ik niet veel wandelingen kon maken heb ik niet veel bijzonders om te gebruiken
Dus een kalender besteld van een organisatie die jonge verweesde olifanten opvangt. Zulke schattige foto’s van die kleine olifantjes
Nee, het is David Sheldrick wildlife trust. Volg ze al jaren. Ik kan ook niet kiezen om te adopteren dus geef ik gewoon maar geld. Kon wel janken toen een olifantje die ik al jaren volgde en bezig was “wilde” olifant te worden, door leeuwen was gedood.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toevallig Vrienden van de Olifant?![]()
(ik wist ook geen cadeau voor mijn vriend, sindsdien is 'ie peetvader. Alleen ons weesje stierf onverwachts...en nu hebben we al jaren geen 'eigen' weesolifantje, want ik kan niet kiezen)
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ikquote:Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, het is David Sheldrick wildlife trust. Volg ze al jaren. Ik kan ook niet kiezen om te adopteren dus geef ik gewoon maar geld. Kon wel janken toen een olifantje die ik al jaren volgde en bezig was “wilde” olifant te worden, door leeuwen was gedood.
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebbenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm zo kregen wij ooit bij een boek over wolven... folders over een organisatie waar je wolven kunt adopteren... gek genoeg nog niet gedaan.
Misschien leuk voor kerst wel.
In de basis wel denk ik. Paar weken geleden kwamen weer 2 wildliving orphans naar een van de opvang locaties met hun pasgeborenen. Die laten ze dan aan de verzorgers zien. Zo mooiquote:Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ik
[..]
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebben.
Mja dochter is gek op wolven.. de schrijver van haar favoriete boeken ook...quote:Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ik
[..]
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebben.
Ah tof!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dochter is gek op wolven.. de schrijver van haar favoriete boeken ook...
Dus toen ik de “boxset” kocht.. zaten er allemaal wolvenspulletjes bij. Ketting, armbandjes, thee... en dus die folders.
Toch wel leuk
Eerst nog Harry Potter en de Vuurbeker uit-voorlezen (laatste tiental bladzijden) en de vaat wegwerken. En dan heet douchen en naar bed ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Candaasje het volgende:
Oef, minder fiets. Licht uit en snel naar bed?
Ai, niet fijn. Lekker naar bed zo, evt paracetamol zodat de hoofdpijn je niet uit de slaap kan houden.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
Pfff thuis gekomen met een hoofdpijn waar je een auto op kunt parkeren, of wellicht ook wel een vrachtwagen...
Ik zou die vaat even lekker laten voor wat 'ie is. Eerst even aan jezelf denken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eerst nog Harry Potter en de Vuurbeker uit-voorlezen (laatste tiental bladzijden) en de vaat wegwerken. En dan heet douchen en naar bed ja.
Heb je ook dat je dan zo'n vaag gevoel van "ik ben misselijk maar ik hoef niet te spugen" erbij?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik voel met je mee, fiets. Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een aura. Normaalgesproken heb ik daarna milde hoofdpijn die niet zo lang aanhoudt. Maar nu al 1,5 dag flinke hoofdpijn en meh. Vroeg naar bed maar weer en gelukkig bijna weekend.
Heb je dat er ook nog bij? Wat vervelend allemaal. Maar goed dat je hebt besloten om morgen uit te zieken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef Blues het volgende:
Steekt venijnige hoofdpijnvinger op![]()
Sterkte medepijners.
Met zo'n duizelig-achtig gevoel.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je ook dat je dan zo'n vaag gevoel van "ik ben misselijk maar ik hoef niet te spugen" erbij?
Wat heb je bij een deja-vu?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ook weleens van die hoofdpijn na wat ik het noem een dejavu.. Echt nasty is dat. En niks helpt.
Jack london is wel geniaal ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah tof!
Nu moet ik denken aan 'Wolvensaga' van Käthe Recheis. Dat boek heb ik ooit verslonden.
En de Jack London Omnibus ook
Raar gevoel wat door mijn lijf trekt. Dan krijg ik een.. Dit heb ik al eens meegemaakt gevoel.. En daarna misselijk. Is echt een heel naar gevoel. Het schijnt iets te zijn dat de linker en de rechterhelft van je hersenen even uit de pas lopen ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat heb je bij een deja-vu?
Ik vind zo'n aura echt heel stom. Je ziet geen klap, wordt er draaierig van en weet niet wanneer het weer stopt. Hoofd
Ja, het is wel een soort jaren 80 frenzyquote:Op donderdag 12 december 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had dinsdag tijdens het sporten een migraine aura. Ik geniet meestal maar gewoon van alle glitter en lichtjes en kleuren(moet er wel bij gaan zitten, want staan lukt niet meer) Ik moet er wel even bij zeggen dat ik vervolgens nog nooit hoofdpijn heb gekregen.
Ik vind de glitter oprecht wel geinig en idd een enorme 80's vibequote:Op donderdag 12 december 2019 20:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, het is wel een soort jaren 80 frenzyIk vind het weinig kunnen zien naar erbij en hoewel ik geen echte migraine krijg is het ook niet jofel. Wetende dat dat gaat komen helpt niet zo. Ik krijg trouwens geen hoofdpijn als ik direct ga slapen bij een aura, maar de timing is maar zelden ideaal
Dat klinkt inderdaad niet prettig. Mal wat een lijf kan doen dan opeens.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Raar gevoel wat door mijn lijf trekt. Dan krijg ik een.. Dit heb ik al eens meegemaakt gevoel.. En daarna misselijk. Is echt een heel naar gevoel. Het schijnt iets te zijn dat de linker en de rechterhelft van je hersenen even uit de pas lopen ofzo.
Ik denk dat het ook een deel psychisch is. Ik heb het gekregen na een periode van ontzettend veel stress.
Een keer, vandaar dat ik weet dat het werktquote:Op donderdag 12 december 2019 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind de glitter oprecht wel geinig en idd een enorme 80's vibe
Alleen kan ik dan niet zo veel meer. Op de fiets moet ik onmiddelijk afstappen. En soms word ik heel beroerd. Maar godzijdank geen hoofdpijn.
Wel handig dat je weet dat direct naar bed gaan helpt. Alleen ben ik meestal niet thuis als ik het krijg en juist druk bezig. Jij krijgt het vast ook niet in alle rust thuis op de bank.
Die kennis had je an sich niet hoeven delen van mij.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef Clubsoda het volgende:
Een keer, vandaar dat ik weet dat het werktGisteren zat ik in de bus, op weg naar de bioscoop voor Frozen II, dus dat slaapt wel ongelukkig
Ik leerde trouwens gisteren ook dat je met aura's een verhoogd risico hebt op een ischemisch CVA. Goed om te weten, kun je niets aan doen
Weet niet waar je zit. Maar de afgelopen avonden waren ze met f16 tussen Eindhoven en volkol aan het oefenen. Misschien nu ook op andere luchthavens. Het was hier ook flinke herrie. Nu vandaag eindelijk eens rustig hahaquote:Op donderdag 12 december 2019 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Hey, @:DerLudolf is er een luchtmachtbasis in de buurt aan het oefenen of zo?? Al de hele avond herrie.
nvm, ik heb het al gevonden. Nachtoefeningen met F16's tot max 23.00quote:Op donderdag 12 december 2019 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Hey, @:DerLudolf is er een luchtmachtbasis in de buurt aan het oefenen of zo?? Al de hele avond herrie.
Niks van gemerkt.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Volgens plaatje op defensie.nl ook in jouw buurt.quote:
Een tornado valt wel mee. Een harrier of beter gezegd een herrieer is veel luidruchtiger. Die krengen stonden in Weeze en kwamen met regelmaat over Groesbeek heen op niet al te veel hoogte.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Vind het hier nog wel meevallen. In/rondom Nordhorn me wel eens de pleuris geschrokken als een Tornado op 300m hoogte over vloog.
https://de.m.wikipedia.or(...)%C3%9Fplatz_Nordhorn
Vond het nog steeds een flinke bak lawaai. Die Harrier is ook wel wat ouder...quote:Op donderdag 12 december 2019 21:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Een tornado valt wel mee. Een harrier of beter gezegd een herrieer is veel luidruchtiger. Die krengen stonden in Weeze en kwamen met regelmaat over Groesbeek heen op niet al te veel hoogte.
Ja ze zijn aan het buitenspelen waarbij de nieuwe F35 ook af en toe mag meedoen.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
nvm, ik heb het al gevonden. Nachtoefeningen met F16's tot max 23.00
Leeuwarden hier.
ooooh! Ik was buiten en de lucht trilde er bijna van. Inderdaad laag frequente herrie.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:
Ja ze zijn aan het buitenspelen waarbij de nieuwe F35 ook af en toe mag meedoen.
En die veroorzaakt enorm laagfrequente bromgeluiden in en om huis als ie snel wendt.
Hier een combo'tje van 1 ibu en 1 paracetamolletje verder, een uurtje voorlezen en het gevoel is weer een beeeetje normaal. Nu nog slechts lichte hoofdpijn achter mijn ogen, als een grondig koutje.
Wat ik er van begrepen heb is dat 1 van de doelen van de huidige oefeningen is om vast te stellen wat ze moeten veranderen aan de jarenlang ingesleten F16 oefengewoonten.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ooooh! Ik was buiten en de lucht trilde er bijna van. Inderdaad laag frequente herrie.
Oh, ik dacht dat het FWIT was.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef fietsie het volgende:
Wat ik er van begrepen heb is dat 1 van de doelen van de huidige oefeningen is om vast te stellen wat ze moeten veranderen aan de jarenlang ingesleten F16 oefengewoonten.
Op t werk kregen we te horen dat er vooral wat interferentie met die gele heli's kon zijn in de avond.quote:
Die rotdingen hebben een tijdje bij ons landingen gedaan toen er gedoe was met de oude gele toestellen.quote:
2 keer per dag 3 dagen per weekquote:Op donderdag 12 december 2019 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die rotdingen hebben een tijdje bij ons landingen gedaan toen er gedoe was met de oude gele toestellen.
Allemachtig wat een bak herrie als die tussen bebouwing moeten landen...
Probleem is meer de voortstuwing. Om horizontaal te kunnen landen moet de uitlaat 90 graden gedraaid worden en een zooi water in de motoren gespoten. Hierdoor zijn er wat andere dingen opgeofferd. Bij een "normale" jet kan de uitgaande lucht met minimale hinder en verstrooiing het toestel verlaten. Bij de Harrier zit hier nog wat ijzerwerk in de weg.quote:Op donderdag 12 december 2019 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vond het nog steeds een flinke bak lawaai. Die Harrier is ook wel wat ouder...
Collega van me heeft bijbaan als fotograaf en heeft hele mooie platen geschoten toen, zijn werkplek kijkt horizontaal uit op het platformquote:
Qquote:Op donderdag 12 december 2019 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooiquote:Op donderdag 12 december 2019 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Collega van me heeft bijbaan als fotograaf en heeft hele mooie platen geschoten toen, zijn werkplek kijkt horizontaal uit op het platform
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooiJa tof, die geeft een mooi zicht op de diepte en afstandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto van Collega, uit zijn zakelijk portfolioOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Op Eelde staat nu een funkelnagelneue Airbus H135 ter vervanging van de EC120.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die rotdingen hebben een tijdje bij ons landingen gedaan toen er gedoe was met de oude gele toestellen.
Allemachtig wat een bak herrie als die tussen bebouwing moeten landen...
Ook niet met mijquote:Op donderdag 12 december 2019 21:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kennis had je an sich niet hoeven delen van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:36 schreef Tele6 het volgende:
Camera- en helikopterverhalen gaan me (deels letterlijk?) boven de pet vrees ik
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan voor mijn housewarming. Voor de minestronesoep de halve groenteafdeling leeggekocht.Die mensen komen je feliciteren met je succes, met je gave nieuwe eigen plekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hartstikke positief dus, sowieso.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op donderdag 12 december 2019 22:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Deze is ook wel mooiMooie foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan voor mijn housewarming. Voor de minestronesoep de halve groenteafdeling leeggekocht.Alles wat Fietsie zegt. De mensen komen omdat ze jou leuk vinden en samen met jou blij zijn met je nieuwe huis. Dat je er buikpijn van hebt is normaal hoor (feestjes geven went niet echt, altijd spannend) maar wat je zegt, over 48 uur is het over en sta je af te wassen 😉SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ik weet ook eigenlijk wel dat ik allemaal mensen op bezoek krijg die niet zo kritisch zijn en die het niet erg vinden om mee te helpen als er wat is. En ze komen omdat ze dat zelf willen.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alles wat Fietsie zegt. De mensen komen omdat ze jou leuk vinden en samen met jou blij zijn met je nieuwe huis. Dat je er buikpijn van hebt is normaal hoor (feestjes geven went niet echt, altijd spannend) maar wat je zegt, over 48 uur is het over en sta je af te wassen 😉
Dat laatste heeft iedereen heus hoor, dat je je zorgen maakt of het wel allemaal goed loopt en voor iedereen leuk is, als je tenminste niet routinematig feestjes geeft.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk wel dat ik allemaal mensen op bezoek krijg die niet zo kritisch zijn en die het niet erg vinden om mee te helpen als er wat is. En ze komen omdat ze dat zelf willen.
De supermarkt is letterlijk om de hoek dus als we wat missen is het ook geen probleem. En A en B komen wat eerder.
Ik baal er vooral van dat het niet zo leuk is als dat het zou kunnen zijn. Waarom zou je een feestje organiseren als het je vooral heel veel stress geeft?
Sommige dingen zijn ver van te voren, tijdens en na afloop leuk 😁 . Da’s net als vakantie, vooraf, tijdens en na is leuk, maar op weg naar schiphol helemaal nietquote:Op donderdag 12 december 2019 22:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk wel dat ik allemaal mensen op bezoek krijg die niet zo kritisch zijn en die het niet erg vinden om mee te helpen als er wat is. En ze komen omdat ze dat zelf willen.
De supermarkt is letterlijk om de hoek dus als we wat missen is het ook geen probleem. En A en B komen wat eerder.
Ik baal er vooral van dat het niet zo leuk is als dat het zou kunnen zijn. Waarom zou je een feestje organiseren als het je vooral heel veel stress geeft?
Dat zit ik al de hele avond, met interessante tv.quote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef borisz het volgende:
Allemaal naar de Beeb of SkyNews nu/.
quote:Op donderdag 12 december 2019 23:02 schreef borisz het volgende:
CON 368.
LAB 191.'
Grootste zege voor CON sinds 1987. De derde zege van Thatcher.
Nederland 1quote:Op donderdag 12 december 2019 22:55 schreef borisz het volgende:
Allemaal naar de Beeb of SkyNews nu/.
1 hele specialequote:Op donderdag 12 december 2019 22:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Q![]()
![]()
Maar het schijnt dat er meer Q-en zijn.
Die was toch dood?quote:Op donderdag 12 december 2019 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja godver mn dokter Phil grap![]()
![]()
Een nieuw referendum wou Brussel niet. Dan is is Boris wel het duidelijkst. Brexit zo snel mogelijk er door fietsen en dan hopelijk duidelijkheid.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
Het is heel simpel. Men is Brexitmoe en Corbyn is nog minder populair dan mijn naamgenoot. Liever de leugens van Boris dan Corbyn en dat zegt genoeg....
#neverforgetquote:Op donderdag 12 december 2019 22:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja godver mn dokter Phil grap![]()
![]()
Hoognodig tijd voor een nieuwe Labour-partijleider met wat meer charisma.quote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
Het is heel simpel. Men is Brexitmoe en Corbyn is nog minder populair dan mijn naamgenoot. Liever de leugens van Boris dan Corbyn en dat zegt genoeg....
Reken maar van yesquote:Op donderdag 12 december 2019 23:39 schreef borisz het volgende:
De SNP heeft ook bijna iedere Schotse seat te pakken. 55 uit 59.
Dus dat wordt ook nog leuk hierna. Nieuw Schots referendum?
In elk geval hadden ze niet iemand moeten hebben die tegen hetgeen is waar de partij voor is...quote:Op donderdag 12 december 2019 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoognodig tijd voor een nieuwe Labour-partijleider met wat meer charisma.
Uitslagen van Labour sinds 1964:
1964: 317
1966: 364
1970: 288
Feb 1974: 301
Oct 1974: 319
1979: 269
1983: 209
1987: 229
1992: 271
1997: 418
2001: 413
2005: 355
2010: 258
2015: 232
2017: 262
2019: 191 [Ipsos MORI exit poll]
Ik heb vanmiddag boodschappen gedaan voor mijn housewarming. Voor de minestronesoep de halve groenteafdeling leeggekocht.Maar ze komen juist omdat ze het leuk vinden en trots zijn dat je het bereikt hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak het jezelf makkelijk.. zorg dat mensen zelf hun drankjes kunnen pakken. Dan hou je ook nog tijd voor een babbeltje her en der over.
Hapjes die je vantevoren kunt maken of kant en klaar.. kun je zo in een schaaltje of bord kieperen..
Het is ook jouw feestje.
Niemand verwacht dat je iedereen entertaint.. dat doen ze heus zelf.
Nog een letter aan het eind van het alfabet?quote:
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikelquote:Op donderdag 12 december 2019 23:09 schreef borisz het volgende:
quote:Take away Brexit, and Johnson is a run-of-the-mill conservative whose policy agenda, instincts, and world view, as opposed to his personality, verge on the dull; a member and defender of the establishment whose wish is to climb atop it, not rip it down. Corbyn is the opposite: a populist who believes in the inherent corruption of the established order, at home and abroad; a man who sees conspiracy and injustice everywhere. Only one of these descriptions comes close to the U.S. president.
Wat leerde je allemaal dan?quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikel)
Ja, ik heb ook zin in dingen.quote:
Corbyn is ook pro Brexit, zijn partij niet. De Brexit komt er wel, dan kun je het beter zsm doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikel)
Labour wilde geloof ik nog een referendum houden over Brexit. Iets wat de EU niet meer wilde. Geloof ik, weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:04 schreef derLudolf het volgende:
Corbyn is ook pro Brexit, zijn partij niet. De Brexit komt er wel, dan kun je het beter zsm doen.
Kun je ook zien aan de koers van de pond
Nou meer van: -jeej- de hoofdpijn is minder, en ik heb nu WEL zin in koffiequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zin in dingen.
Wat let je om koffie te pakken, zetten, kopen of halen? (afhankelijk van waar je bent)
Sowieso levert Johnson betere, hilarische TV en krantenvulling op dan Corbyn. En uiteindelijk is dat toch wat politiek inhoud. Kantenvulling. De belastingdruk verhoogt zichzelf toch wel automatisch, daar heb je geen politici voor nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Labour wilde geloof ik nog een referendum houden over Brexit. Iets wat de EU niet meer wilde. Geloof ik, weet ik niet zeker.
En de mensen zijn Brexit moe en willen het nu maar eens gedaan hebben. En dan is Johnson de betere keus.
Ik dacht net: ik heb zin in koffie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zin in dingen.
Wat let je om koffie te pakken, zetten, kopen of halen? (afhankelijk van waar je bent)
Uhmp? Zei ie dat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik dacht net: ik heb zin in koffie.
En collega staat op: uhmp? Koffie zwart?
Ja graag
goed gedaan dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:26 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Ik heb dinsdag één van mijn twee banen opgezegd. En nu valt pas op hoe moe, gefrustreerd en gestresst ik ben.Emotioneel incontinent ook.
Was dus een goede keus.
Joh wat fijn. Dat geeft de burger moed!quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een kerstdiner met mijn werk, en ik ben helemaal trots. Angst, eten, grote groep mensen, over het algemeen niet mijn favoriete omgeving. Maar ondanks best wat periodes van spanning, ben ik gewoon tot tien uur gebleven. En het was nog best gezellig ook.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een kerstdiner met mijn werk, en ik ben helemaal trots. Angst, eten, grote groep mensen, over het algemeen niet mijn favoriete omgeving. Maar ondanks best wat periodes van spanning, ben ik gewoon tot tien uur gebleven. En het was nog best gezellig ook.
Mijn andere baan wordt op termijn uitgebreid, ik weet nog niet welke termijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joh wat fijn. Dat geeft de burger moed!
En wat een beslissing @:Zilverberg. Maar duidelijkwel een goede. Blijft het nu bij 1 baan of zoek je er toch nog iets bij (of uitbreiding?)
Je kunt dus nu even goed bijkomen dus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn andere baan wordt op termijn uitgebreid, ik weet nog niet welke termijn.
Meestal is bij dat soort bijeenkomsten veel te veel etenquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:58 schreef Myraela het volgende:
Was wel een beetje onhandig opgezet allemaal. En maar weinig eten. Uiteindelijk wel voldoende, maar als ik niet op dieet was geweest was ik nog langs de BurgerKing gegaan.
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Meestal is bij dat soort bijeenkomsten veel te veel etenIk neem wel aan dat het allemaal gezond was?
En super fijn dat het goed ging. En dat je bent gegaan
Nu doe je een Krea'tje. Ik weet niet of je sarcastisch of serieus bentquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:38 schreef Myraela het volgende:
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.
Eetsmakelijk alvast!quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Myr!
Boodschappen voor 20 man stamppot binnen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Nu doe je een Krea'tje. Ik weet niet of je sarcastisch of serieus bent
Vanavond eet ik alleen. Ik denk sushiquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eetsmakelijk alvast!![]()
Ik mag gewoon 2 dagen voor mezelf cateren; moet nog even stinnen wat ik ga eten.
Wat voor stamppot ga je maken?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Myr!
Belangrijk, zinvol besluitquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:26 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Ik heb dinsdag één van mijn twee banen opgezegd. En nu valt pas op hoe moe, gefrustreerd en gestresst ik ben.Emotioneel incontinent ook.
Was dus een goede keus.
Tquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog een letter aan het eind van zijn naam?
Nou, de ambtenaren hier in Brussel drinken regelmatig wijn bij de lunch, hoor ik...quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.
Heerlijk joh, home alone!quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben vanavond ook alleen.. Leuke film bedenken ofzo.
Iedereen is weg met kerstborrels of andere verplichtingen.. Saai
Superleukquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:12 schreef minilot het volgende:
Het kleine kartonnen gitaartje dat ik aan het maken ben met behulp van een doos, een dikke sateprikker en de blauwe elastiekjes die om bosuitjes heen zaten maakt een verrassend aangenaam geluid voor maar een prop!![]()
#fröbel #sintsurprise
Succesquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Myr!
Hier 1 trap en dat vind ik meestal al vervelend.. maar ik weet niet beter omdat ik altijd bovenhuizen heb gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de boodschappen ook binnen. Boodschappen doen vind ik niet zo erg, maar al het spul twee trappen op slepen, en dan ook nog uitpakken heb ik een hele grote hekel aan....
Het beste hier aan vind ik dus dat ik hier uit lees dat je een stuk beter bentquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:30 schreef Blues het volgende:
Ik ga vandaag boodschappen doen en kokenJa jullie lezen het goed: IKKOOK vandaag
Lasagne al forno, voor 2 dagen.
Gaat lukken
Ik vind het vooral een beetje een raar menu. Allegaartje. Of misschien ben ik totaal niet meer op de hoogte van wat in is of zo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:47 schreef Myraela het volgende:
![]()
De drank begon om half vijf, als niet-drinker merk ik wel dat ik meer moeite heb met mensen die wel een glaasje teveel op hebben. Maar toen ik naar huis ging, kon iedereen nog wel gewoon staan. Ik weet niet hoe laat de rest het heeft gemaakt.
Eten was: Oester (overgeslagen) - 2 gefrituurde kipstukjes met 4 wafelfrietjes - 2 sushidingen (overgeslagen) - tonijnburgertje - kipspiesje en een soort loempia (overgeslagen) en volgens mij een dadeltaart, toen had ik mijn jas al aan, dus ook overgeslagen. Niet bijzonder gezond.En bij de borrel vooraf waren er ook gefrituurde hapjes, flammkuchen en bruchettas.
Behalve de oesters was het allemaal een beetje Aziatisch gekruid. Het was niet helemaal goed uitgedacht, maar ach, het was een grote groep en dan is dit nog wel iets sfeervoller dan een buffet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het vooral een beetje een raar menu. Allegaartje. Of misschien ben ik totaal niet meer op de hoogte van wat in is of zo.
Wij gaan volgende week met werk uit eten. Waarom moet dat altijd in december. Al druk zat + genoeg eet momenten.
Stamppot zuurkool en stamppot rucola met zongedroogde tomaat.quote:
Ik heb ze ongeschild gekocht.quote:
Voor de portemonnee wel vermoed ik.. het lijkt me qua werkdruk nog best pittig..quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
En eens. Zoveel eetmomenten in deze periode. Restaurants zullen het wel een heerlijke periode vinden.
Ik heb nu al kramp in mn handen als ik er aan denk..quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ze ongeschild gekocht.Meestal thuis, schil ik ze niet. Ik denk dat ik er nu vol goede moed toch aan begin (met filmpje op de tv) tot ik geen zin meer heb
![]()
9quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb nu al kramp in mn handen als ik er aan denk..![]()
Hoeveel kilo heb je gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |