abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190405185
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah tof!

Nu moet ik denken aan 'Wolvensaga' van Käthe Recheis. Dat boek heb ik ooit verslonden.
En de Jack London Omnibus ook O+
Jack london is wel geniaal ja.

Dit was wel een iets ander type hoor.
Gaat over een meisje dat een of ander serum ingespoten krijgt waardoor ze in een wolf kan veranderen.

Young adult.. best wel spannend.
Mijn gup las het eerste deel toen ze 8 was...
het 2e deel een week later...
de schrijfster kreeg een hartaanval toen ze het hoorde...
En deel 3 staat hier dus inmiddels ook in de kast.
pi_190405327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:42 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wat heb je bij een deja-vu?

Ik vind zo'n aura echt heel stom. Je ziet geen klap, wordt er draaierig van en weet niet wanneer het weer stopt. Hoofd :r
Raar gevoel wat door mijn lijf trekt. Dan krijg ik een.. Dit heb ik al eens meegemaakt gevoel.. En daarna misselijk. Is echt een heel naar gevoel. Het schijnt iets te zijn dat de linker en de rechterhelft van je hersenen even uit de pas lopen ofzo.

Ik denk dat het ook een deel psychisch is. Ik heb het gekregen na een periode van ontzettend veel stress.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190405341
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had dinsdag tijdens het sporten een migraine aura. Ik geniet meestal maar gewoon van alle glitter en lichtjes en kleuren 8-) (moet er wel bij gaan zitten, want staan lukt niet meer) Ik moet er wel even bij zeggen dat ik vervolgens nog nooit hoofdpijn heb gekregen.
Ja, het is wel een soort jaren 80 frenzy :+ Ik vind het weinig kunnen zien naar erbij en hoewel ik geen echte migraine krijg is het ook niet jofel. Wetende dat dat gaat komen helpt niet zo. Ik krijg trouwens geen hoofdpijn als ik direct ga slapen bij een aura, maar de timing is maar zelden ideaal ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190405395
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:53 schreef Clubsoda het volgende:

Ja, het is wel een soort jaren 80 frenzy :+ Ik vind het weinig kunnen zien naar erbij en hoewel ik geen echte migraine krijg is het ook niet jofel. Wetende dat dat gaat komen helpt niet zo. Ik krijg trouwens geen hoofdpijn als ik direct ga slapen bij een aura, maar de timing is maar zelden ideaal ;)
Ik vind de glitter oprecht wel geinig en idd een enorme 80's vibe 8-)
Alleen kan ik dan niet zo veel meer. Op de fiets moet ik onmiddelijk afstappen. En soms word ik heel beroerd. Maar godzijdank geen hoofdpijn.

Wel handig dat je weet dat direct naar bed gaan helpt. Alleen ben ik meestal niet thuis als ik het krijg en juist druk bezig. Jij krijgt het vast ook niet in alle rust thuis op de bank.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190405407
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Raar gevoel wat door mijn lijf trekt. Dan krijg ik een.. Dit heb ik al eens meegemaakt gevoel.. En daarna misselijk. Is echt een heel naar gevoel. Het schijnt iets te zijn dat de linker en de rechterhelft van je hersenen even uit de pas lopen ofzo.

Ik denk dat het ook een deel psychisch is. Ik heb het gekregen na een periode van ontzettend veel stress.
Dat klinkt inderdaad niet prettig. Mal wat een lijf kan doen dan opeens.
pi_190405418
Zo’n aura heb ik, afkloppen, al zeker eenhalf jaar niet meer gehad. Maar genieten van dat geschitter en kleuren doe ik echt niet. Zwaar irritant dat je niets goed ziet, lezen gaat niet, maar fietsen durf ik ook niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_190405485
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind de glitter oprecht wel geinig en idd een enorme 80's vibe 8-)
Alleen kan ik dan niet zo veel meer. Op de fiets moet ik onmiddelijk afstappen. En soms word ik heel beroerd. Maar godzijdank geen hoofdpijn.

Wel handig dat je weet dat direct naar bed gaan helpt. Alleen ben ik meestal niet thuis als ik het krijg en juist druk bezig. Jij krijgt het vast ook niet in alle rust thuis op de bank.
Een keer, vandaar dat ik weet dat het werkt :D Gisteren zat ik in de bus, op weg naar de bioscoop voor Frozen II, dus dat slaapt wel ongelukkig :+

Ik leerde trouwens gisteren ook dat je met aura's een verhoogd risico hebt op een ischemisch CVA. Goed om te weten, kun je niets aan doen :P
pi_190405511
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:59 schreef Clubsoda het volgende:

Een keer, vandaar dat ik weet dat het werkt :D Gisteren zat ik in de bus, op weg naar de bioscoop voor Frozen II, dus dat slaapt wel ongelukkig :+

Ik leerde trouwens gisteren ook dat je met aura's een verhoogd risico hebt op een ischemisch CVA. Goed om te weten, kun je niets aan doen :P
Die kennis had je an sich niet hoeven delen van mij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_190405551
Sorry ;(
pi_190405584
Migraineboks. Want deze week was nog helemaal niet klote gelukkig.
Spoilers!
pi_190405607
:*
pi_190405824
Hey, @derLudolf is er een luchtmachtbasis in de buurt aan het oefenen of zo?? Al de hele avond herrie.
pi_190405882
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:10 schreef Isabeau het volgende:
Hey, @:DerLudolf is er een luchtmachtbasis in de buurt aan het oefenen of zo?? Al de hele avond herrie.
Weet niet waar je zit. Maar de afgelopen avonden waren ze met f16 tussen Eindhoven en volkol aan het oefenen. Misschien nu ook op andere luchthavens. Het was hier ook flinke herrie. Nu vandaag eindelijk eens rustig haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190405890
quote:
Hey, @:DerLudolf is er een luchtmachtbasis in de buurt aan het oefenen of zo?? Al de hele avond herrie.
nvm, ik heb het al gevonden. Nachtoefeningen met F16's tot max 23.00
Leeuwarden hier.
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 21:15:24 #190
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190405968
quote:
Niks van gemerkt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190405980
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:15 schreef derLudolf het volgende:

Niks van gemerkt.
Volgens plaatje op defensie.nl ook in jouw buurt.
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 21:17:26 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190406049
Vind het hier nog wel meevallen. In/rondom Nordhorn me wel eens de pleuris geschrokken als een Tornado op 300m hoogte over vloog.

https://de.m.wikipedia.or(...)%C3%9Fplatz_Nordhorn
  donderdag 12 december 2019 @ 21:30:30 #193
63722 z80
I fink you freaky
pi_190406610
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:17 schreef derLudolf het volgende:
Vind het hier nog wel meevallen. In/rondom Nordhorn me wel eens de pleuris geschrokken als een Tornado op 300m hoogte over vloog.

https://de.m.wikipedia.or(...)%C3%9Fplatz_Nordhorn
Een tornado valt wel mee. Een harrier of beter gezegd een herrieer is veel luidruchtiger. Die krengen stonden in Weeze en kwamen met regelmaat over Groesbeek heen op niet al te veel hoogte.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 21:47:33 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190407131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:30 schreef z80 het volgende:

[..]

Een tornado valt wel mee. Een harrier of beter gezegd een herrieer is veel luidruchtiger. Die krengen stonden in Weeze en kwamen met regelmaat over Groesbeek heen op niet al te veel hoogte.
Vond het nog steeds een flinke bak lawaai. Die Harrier is ook wel wat ouder...
pi_190407327
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nvm, ik heb het al gevonden. Nachtoefeningen met F16's tot max 23.00
Leeuwarden hier.
Ja ze zijn aan het buitenspelen waarbij de nieuwe F35 ook af en toe mag meedoen.
En die veroorzaakt enorm laagfrequente bromgeluiden in en om huis als ie snel wendt.

Hier een combo'tje van 1 ibu en 1 paracetamolletje verder, een uurtje voorlezen en het gevoel is weer een beeeetje normaal. Nu nog slechts lichte hoofdpijn achter mijn ogen, als een grondig koutje.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190407392
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:53 schreef fietsie het volgende:

Ja ze zijn aan het buitenspelen waarbij de nieuwe F35 ook af en toe mag meedoen.
En die veroorzaakt enorm laagfrequente bromgeluiden in en om huis als ie snel wendt.

Hier een combo'tje van 1 ibu en 1 paracetamolletje verder, een uurtje voorlezen en het gevoel is weer een beeeetje normaal. Nu nog slechts lichte hoofdpijn achter mijn ogen, als een grondig koutje.

ooooh! Ik was buiten en de lucht trilde er bijna van. Inderdaad laag frequente herrie.
pi_190407414
En hoofdpijn is kut :*
pi_190407425
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ooooh! Ik was buiten en de lucht trilde er bijna van. Inderdaad laag frequente herrie.
Wat ik er van begrepen heb is dat 1 van de doelen van de huidige oefeningen is om vast te stellen wat ze moeten veranderen aan de jarenlang ingesleten F16 oefengewoonten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190407460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:56 schreef fietsie het volgende:

Wat ik er van begrepen heb is dat 1 van de doelen van de huidige oefeningen is om vast te stellen wat ze moeten veranderen aan de jarenlang ingesleten F16 oefengewoonten.
Oh, ik dacht dat het FWIT was.
pi_190407527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het FWIT was.
Op t werk kregen we te horen dat er vooral wat interferentie met die gele heli's kon zijn in de avond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')