abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190401506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij met zijn 2... maar weet niet of dat normaal is :+
Ja, dat is ook mijn idee. :+

Ik koop er wel gewoon 10 voor 20 man :')
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 12 december 2019 @ 18:21:58 #152
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_190401585
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Met z'n hoevelen delen jullie een rookworst? Of, 'wat is normaal'? :')
Een halve worst pp. :s). Dat is bij mij de gewoonte :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator donderdag 12 december 2019 @ 18:32:32 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_190401737
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, balen. Ik hoop dat ik via Thalys mijn geld terug kan krijgen voor de kaartjes.

Kun je rekenen...
Wel kut. Volgende keer bedenk je je wel te keer of je de trein neemt :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_190401886
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Kun je rekenen...
Wel kut. Volgende keer bedenk je je wel te keer of je de trein neemt :')
Och, mijn collega moest maandag naar de vs, ruim op tijd vertrokken richting Schiphol, alles stond vast, vliegtuig gemist.
En met eerst 9/11 en later met die uitbarsting van die vulkaan op IJsland, was het ook best een uitdaging om iedereen terug te krijgen. T is klote.

Het is de dag van leuke post.
Kreeg net een kerstkaart van een meneer uit Engeland. Een veteraan die ooit eens bij m’n ouders in huis is geweest tijdens de herdenkingen. Ik heb m nooit ontmoet maar na het overlijden van mijn vader krijg ik ieder jaar een kaart met heel veel lieve wensen. De man moet ondertussen bijna 100 zijn.
En ik maak al jaren een eigen kalender met foto’s die ik in de loop can het jaar maakte, maar doordat ik niet veel wandelingen kon maken heb ik niet veel bijzonders om te gebruiken
Dus een kalender besteld van een organisatie die jonge verweesde olifanten opvangt. Zulke schattige foto’s van die kleine olifantjes
We have far more in common than that which devides us..
pi_190402065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Och, mijn collega moest maandag naar de vs, ruim op tijd vertrokken richting Schiphol, alles stond vast, vliegtuig gemist.
En met eerst 9/11 en later met die uitbarsting van die vulkaan op IJsland, was het ook best een uitdaging om iedereen terug te krijgen. T is klote.

Het is de dag van leuke post.
Kreeg net een kerstkaart van een meneer uit Engeland. Een veteraan die ooit eens bij m’n ouders in huis is geweest tijdens de herdenkingen. Ik heb m nooit ontmoet maar na het overlijden van mijn vader krijg ik ieder jaar een kaart met heel veel lieve wensen. De man moet ondertussen bijna 100 zijn.
En ik maak al jaren een eigen kalender met foto’s die ik in de loop can het jaar maakte, maar doordat ik niet veel wandelingen kon maken heb ik niet veel bijzonders om te gebruiken
Dus een kalender besteld van een organisatie die jonge verweesde olifanten opvangt. Zulke schattige foto’s van die kleine olifantjes
Toevallig Vrienden van de Olifant? O+
(ik wist ook geen cadeau voor mijn vriend, sindsdien is 'ie peetvader. Alleen ons weesje stierf onverwachts...en nu hebben we al jaren geen 'eigen' weesolifantje, want ik kan niet kiezen :P )
pi_190402255
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 18:53 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Toevallig Vrienden van de Olifant? O+
(ik wist ook geen cadeau voor mijn vriend, sindsdien is 'ie peetvader. Alleen ons weesje stierf onverwachts...en nu hebben we al jaren geen 'eigen' weesolifantje, want ik kan niet kiezen :P )
Nee, het is David Sheldrick wildlife trust. Volg ze al jaren. Ik kan ook niet kiezen om te adopteren dus geef ik gewoon maar geld. Kon wel janken toen een olifantje die ik al jaren volgde en bezig was “wilde” olifant te worden, door leeuwen was gedood.
pi_190402388
Hm zo kregen wij ooit bij een boek over wolven... folders over een organisatie waar je wolven kunt adopteren... gek genoeg nog niet gedaan.

Misschien leuk voor kerst wel.
pi_190402458
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, het is David Sheldrick wildlife trust. Volg ze al jaren. Ik kan ook niet kiezen om te adopteren dus geef ik gewoon maar geld. Kon wel janken toen een olifantje die ik al jaren volgde en bezig was “wilde” olifant te worden, door leeuwen was gedood.
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ik :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm zo kregen wij ooit bij een boek over wolven... folders over een organisatie waar je wolven kunt adopteren... gek genoeg nog niet gedaan.

Misschien leuk voor kerst wel.
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebben :) .
pi_190402590
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebben :) .
In de basis wel denk ik. Paar weken geleden kwamen weer 2 wildliving orphans naar een van de opvang locaties met hun pasgeborenen. Die laten ze dan aan de verzorgers zien. Zo mooi
pi_190403191
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[..]

Mja dochter is gek op wolven.. de schrijver van haar favoriete boeken ook...

Dus toen ik de “boxset” kocht.. zaten er allemaal wolvenspulletjes bij. Ketting, armbandjes, thee... en dus die folders.
Toch wel leuk
pi_190403661
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dochter is gek op wolven.. de schrijver van haar favoriete boeken ook...

Dus toen ik de “boxset” kocht.. zaten er allemaal wolvenspulletjes bij. Ketting, armbandjes, thee... en dus die folders.
Toch wel leuk
Ah tof!

Nu moet ik denken aan 'Wolvensaga' van Käthe Recheis. Dat boek heb ik ooit verslonden.
En de Jack London Omnibus ook O+
pi_190403838
Pfff thuis gekomen met een hoofdpijn waar je een auto op kunt parkeren, of wellicht ook wel een vrachtwagen...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190403999
Oef, minder fiets. Licht uit en snel naar bed?
pi_190404039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Candaasje het volgende:
Oef, minder fiets. Licht uit en snel naar bed?
Eerst nog Harry Potter en de Vuurbeker uit-voorlezen (laatste tiental bladzijden) en de vaat wegwerken. En dan heet douchen en naar bed ja.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_190404175
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
Pfff thuis gekomen met een hoofdpijn waar je een auto op kunt parkeren, of wellicht ook wel een vrachtwagen...
Ai, niet fijn. Lekker naar bed zo, evt paracetamol zodat de hoofdpijn je niet uit de slaap kan houden.
pi_190404206
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Eerst nog Harry Potter en de Vuurbeker uit-voorlezen (laatste tiental bladzijden) en de vaat wegwerken. En dan heet douchen en naar bed ja.
Ik zou die vaat even lekker laten voor wat 'ie is. Eerst even aan jezelf denken.
pi_190404282
Ik voel met je mee, fiets. Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een aura. Normaalgesproken heb ik daarna milde hoofdpijn die niet zo lang aanhoudt. Maar nu al 1,5 dag flinke hoofdpijn en meh. Vroeg naar bed maar weer en gelukkig bijna weekend.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_190404358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik voel met je mee, fiets. Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een aura. Normaalgesproken heb ik daarna milde hoofdpijn die niet zo lang aanhoudt. Maar nu al 1,5 dag flinke hoofdpijn en meh. Vroeg naar bed maar weer en gelukkig bijna weekend.
Heb je ook dat je dan zo'n vaag gevoel van "ik ben misselijk maar ik hoef niet te spugen" erbij?
pi_190404388
Bij flinke hoofdpijn heb ik dat wel eens ja. Nasty.
pi_190404526
Steekt venijnige hoofdpijnvinger op }:|
Sterkte medepijners.
pi_190404876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef Blues het volgende:
Steekt venijnige hoofdpijnvinger op }:|
Sterkte medepijners.
Heb je dat er ook nog bij? Wat vervelend allemaal. Maar goed dat je hebt besloten om morgen uit te zieken.
pi_190404931
Ik heb ook weleens van die hoofdpijn na wat ik het noem een dejavu.. Echt nasty is dat. En niks helpt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_190404985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heb je ook dat je dan zo'n vaag gevoel van "ik ben misselijk maar ik hoef niet te spugen" erbij?
Met zo'n duizelig-achtig gevoel. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190405053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2019 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ook weleens van die hoofdpijn na wat ik het noem een dejavu.. Echt nasty is dat. En niks helpt.
Wat heb je bij een deja-vu?

Ik vind zo'n aura echt heel stom. Je ziet geen klap, wordt er draaierig van en weet niet wanneer het weer stopt. Hoofd :r
pi_190405155
Ik had dinsdag tijdens het sporten een migraine aura. Ik geniet meestal maar gewoon van alle glitter en lichtjes en kleuren 8-) (moet er wel bij gaan zitten, want staan lukt niet meer) Ik moet er wel even bij zeggen dat ik vervolgens nog nooit hoofdpijn heb gekregen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')