Ja, dat is ook mijn idee.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij met zijn 2... maar weet niet of dat normaal is
Een halve worst pp.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:01 schreef Lonaa het volgende:
Met z'n hoevelen delen jullie een rookworst? Of, 'wat is normaal'?
Kun je rekenen...quote:Op donderdag 12 december 2019 17:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja, balen. Ik hoop dat ik via Thalys mijn geld terug kan krijgen voor de kaartjes.
Och, mijn collega moest maandag naar de vs, ruim op tijd vertrokken richting Schiphol, alles stond vast, vliegtuig gemist.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je rekenen...
Wel kut. Volgende keer bedenk je je wel te keer of je de trein neemt
Toevallig Vrienden van de Olifant?quote:Op donderdag 12 december 2019 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Och, mijn collega moest maandag naar de vs, ruim op tijd vertrokken richting Schiphol, alles stond vast, vliegtuig gemist.
En met eerst 9/11 en later met die uitbarsting van die vulkaan op IJsland, was het ook best een uitdaging om iedereen terug te krijgen. T is klote.
Het is de dag van leuke post.
Kreeg net een kerstkaart van een meneer uit Engeland. Een veteraan die ooit eens bij m’n ouders in huis is geweest tijdens de herdenkingen. Ik heb m nooit ontmoet maar na het overlijden van mijn vader krijg ik ieder jaar een kaart met heel veel lieve wensen. De man moet ondertussen bijna 100 zijn.
En ik maak al jaren een eigen kalender met foto’s die ik in de loop can het jaar maakte, maar doordat ik niet veel wandelingen kon maken heb ik niet veel bijzonders om te gebruiken
Dus een kalender besteld van een organisatie die jonge verweesde olifanten opvangt. Zulke schattige foto’s van die kleine olifantjes
Nee, het is David Sheldrick wildlife trust. Volg ze al jaren. Ik kan ook niet kiezen om te adopteren dus geef ik gewoon maar geld. Kon wel janken toen een olifantje die ik al jaren volgde en bezig was “wilde” olifant te worden, door leeuwen was gedood.quote:Op donderdag 12 december 2019 18:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Toevallig Vrienden van de Olifant?![]()
(ik wist ook geen cadeau voor mijn vriend, sindsdien is 'ie peetvader. Alleen ons weesje stierf onverwachts...en nu hebben we al jaren geen 'eigen' weesolifantje, want ik kan niet kiezen)
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ikquote:Op donderdag 12 december 2019 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, het is David Sheldrick wildlife trust. Volg ze al jaren. Ik kan ook niet kiezen om te adopteren dus geef ik gewoon maar geld. Kon wel janken toen een olifantje die ik al jaren volgde en bezig was “wilde” olifant te worden, door leeuwen was gedood.
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebbenquote:Op donderdag 12 december 2019 19:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm zo kregen wij ooit bij een boek over wolven... folders over een organisatie waar je wolven kunt adopteren... gek genoeg nog niet gedaan.
Misschien leuk voor kerst wel.
In de basis wel denk ik. Paar weken geleden kwamen weer 2 wildliving orphans naar een van de opvang locaties met hun pasgeborenen. Die laten ze dan aan de verzorgers zien. Zo mooiquote:Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ik
[..]
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebben.
Mja dochter is gek op wolven.. de schrijver van haar favoriete boeken ook...quote:Op donderdag 12 december 2019 19:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw, wel een beetje hetzelfde idee denk ik
[..]
Ja, ik vond het wel tof omdat mijn vriend niet van 'spullen' houdt, en ik zo toch een cadeautje kon geven, waar anderen ook wat aan hebben.
Ah tof!quote:Op donderdag 12 december 2019 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dochter is gek op wolven.. de schrijver van haar favoriete boeken ook...
Dus toen ik de “boxset” kocht.. zaten er allemaal wolvenspulletjes bij. Ketting, armbandjes, thee... en dus die folders.
Toch wel leuk
Eerst nog Harry Potter en de Vuurbeker uit-voorlezen (laatste tiental bladzijden) en de vaat wegwerken. En dan heet douchen en naar bed ja.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:05 schreef Candaasje het volgende:
Oef, minder fiets. Licht uit en snel naar bed?
Ai, niet fijn. Lekker naar bed zo, evt paracetamol zodat de hoofdpijn je niet uit de slaap kan houden.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
Pfff thuis gekomen met een hoofdpijn waar je een auto op kunt parkeren, of wellicht ook wel een vrachtwagen...
Ik zou die vaat even lekker laten voor wat 'ie is. Eerst even aan jezelf denken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eerst nog Harry Potter en de Vuurbeker uit-voorlezen (laatste tiental bladzijden) en de vaat wegwerken. En dan heet douchen en naar bed ja.
Heb je ook dat je dan zo'n vaag gevoel van "ik ben misselijk maar ik hoef niet te spugen" erbij?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
Ik voel met je mee, fiets. Gisteren voor het eerst in tijden weer eens een aura. Normaalgesproken heb ik daarna milde hoofdpijn die niet zo lang aanhoudt. Maar nu al 1,5 dag flinke hoofdpijn en meh. Vroeg naar bed maar weer en gelukkig bijna weekend.
Heb je dat er ook nog bij? Wat vervelend allemaal. Maar goed dat je hebt besloten om morgen uit te zieken.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:22 schreef Blues het volgende:
Steekt venijnige hoofdpijnvinger op![]()
Sterkte medepijners.
Met zo'n duizelig-achtig gevoel.quote:Op donderdag 12 december 2019 20:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je ook dat je dan zo'n vaag gevoel van "ik ben misselijk maar ik hoef niet te spugen" erbij?
Wat heb je bij een deja-vu?quote:Op donderdag 12 december 2019 20:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb ook weleens van die hoofdpijn na wat ik het noem een dejavu.. Echt nasty is dat. En niks helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |