Ja, ik heb ook zin in dingen.quote:
Corbyn is ook pro Brexit, zijn partij niet. De Brexit komt er wel, dan kun je het beter zsm doen.quote:Op vrijdag 13 december 2019 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tijd geleden een artikel gelezen over Corbyn. Ik wist niet zo heel veel van deze meneer, maar na dat artikel had ik ook Johnson gestemd. Terwijl ik tegen Brexit ben. (en nee, was geen Engels tabloid artikel)
Labour wilde geloof ik nog een referendum houden over Brexit. Iets wat de EU niet meer wilde. Geloof ik, weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:04 schreef derLudolf het volgende:
Corbyn is ook pro Brexit, zijn partij niet. De Brexit komt er wel, dan kun je het beter zsm doen.
Kun je ook zien aan de koers van de pond
Nou meer van: -jeej- de hoofdpijn is minder, en ik heb nu WEL zin in koffiequote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zin in dingen.
Wat let je om koffie te pakken, zetten, kopen of halen? (afhankelijk van waar je bent)
Sowieso levert Johnson betere, hilarische TV en krantenvulling op dan Corbyn. En uiteindelijk is dat toch wat politiek inhoud. Kantenvulling. De belastingdruk verhoogt zichzelf toch wel automatisch, daar heb je geen politici voor nodig.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Labour wilde geloof ik nog een referendum houden over Brexit. Iets wat de EU niet meer wilde. Geloof ik, weet ik niet zeker.
En de mensen zijn Brexit moe en willen het nu maar eens gedaan hebben. En dan is Johnson de betere keus.
Ik dacht net: ik heb zin in koffie.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook zin in dingen.
Wat let je om koffie te pakken, zetten, kopen of halen? (afhankelijk van waar je bent)
Uhmp? Zei ie dat?quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik dacht net: ik heb zin in koffie.
En collega staat op: uhmp? Koffie zwart?
Ja graag
goed gedaan dusquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:26 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Ik heb dinsdag één van mijn twee banen opgezegd. En nu valt pas op hoe moe, gefrustreerd en gestresst ik ben.Emotioneel incontinent ook.
Was dus een goede keus.
Joh wat fijn. Dat geeft de burger moed!quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een kerstdiner met mijn werk, en ik ben helemaal trots. Angst, eten, grote groep mensen, over het algemeen niet mijn favoriete omgeving. Maar ondanks best wat periodes van spanning, ben ik gewoon tot tien uur gebleven. En het was nog best gezellig ook.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik had gisteren een kerstdiner met mijn werk, en ik ben helemaal trots. Angst, eten, grote groep mensen, over het algemeen niet mijn favoriete omgeving. Maar ondanks best wat periodes van spanning, ben ik gewoon tot tien uur gebleven. En het was nog best gezellig ook.
Mijn andere baan wordt op termijn uitgebreid, ik weet nog niet welke termijn.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joh wat fijn. Dat geeft de burger moed!
En wat een beslissing @:Zilverberg. Maar duidelijkwel een goede. Blijft het nu bij 1 baan of zoek je er toch nog iets bij (of uitbreiding?)
Je kunt dus nu even goed bijkomen dus.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mijn andere baan wordt op termijn uitgebreid, ik weet nog niet welke termijn.
Meestal is bij dat soort bijeenkomsten veel te veel etenquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:58 schreef Myraela het volgende:
Was wel een beetje onhandig opgezet allemaal. En maar weinig eten. Uiteindelijk wel voldoende, maar als ik niet op dieet was geweest was ik nog langs de BurgerKing gegaan.
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Meestal is bij dat soort bijeenkomsten veel te veel etenIk neem wel aan dat het allemaal gezond was?
En super fijn dat het goed ging. En dat je bent gegaan
Nu doe je een Krea'tje. Ik weet niet of je sarcastisch of serieus bentquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:38 schreef Myraela het volgende:
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.
Eetsmakelijk alvast!quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Myr!
Boodschappen voor 20 man stamppot binnen.
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Nu doe je een Krea'tje. Ik weet niet of je sarcastisch of serieus bent
Vanavond eet ik alleen. Ik denk sushiquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Eetsmakelijk alvast!![]()
Ik mag gewoon 2 dagen voor mezelf cateren; moet nog even stinnen wat ik ga eten.
Wat voor stamppot ga je maken?quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Myr!
Belangrijk, zinvol besluitquote:Op vrijdag 13 december 2019 10:26 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Ik heb dinsdag één van mijn twee banen opgezegd. En nu valt pas op hoe moe, gefrustreerd en gestresst ik ben.Emotioneel incontinent ook.
Was dus een goede keus.
Tquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nog een letter aan het eind van zijn naam?
Nou, de ambtenaren hier in Brussel drinken regelmatig wijn bij de lunch, hoor ik...quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kei gezond en alcoholvrij, anders zijn we toch geen goede ambtenaren.
Heerlijk joh, home alone!quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben vanavond ook alleen.. Leuke film bedenken ofzo.
Iedereen is weg met kerstborrels of andere verplichtingen.. Saai
Superleukquote:Op vrijdag 13 december 2019 07:12 schreef minilot het volgende:
Het kleine kartonnen gitaartje dat ik aan het maken ben met behulp van een doos, een dikke sateprikker en de blauwe elastiekjes die om bosuitjes heen zaten maakt een verrassend aangenaam geluid voor maar een prop!![]()
#fröbel #sintsurprise
Succesquote:Op vrijdag 13 december 2019 11:43 schreef Lonaa het volgende:
Myr!
Hier 1 trap en dat vind ik meestal al vervelend.. maar ik weet niet beter omdat ik altijd bovenhuizen heb gehad.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb de boodschappen ook binnen. Boodschappen doen vind ik niet zo erg, maar al het spul twee trappen op slepen, en dan ook nog uitpakken heb ik een hele grote hekel aan....
Het beste hier aan vind ik dus dat ik hier uit lees dat je een stuk beter bentquote:Op vrijdag 13 december 2019 12:30 schreef Blues het volgende:
Ik ga vandaag boodschappen doen en kokenJa jullie lezen het goed: IKKOOK vandaag
Lasagne al forno, voor 2 dagen.
Gaat lukken
Ik vind het vooral een beetje een raar menu. Allegaartje. Of misschien ben ik totaal niet meer op de hoogte van wat in is of zo.quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:47 schreef Myraela het volgende:
![]()
De drank begon om half vijf, als niet-drinker merk ik wel dat ik meer moeite heb met mensen die wel een glaasje teveel op hebben. Maar toen ik naar huis ging, kon iedereen nog wel gewoon staan. Ik weet niet hoe laat de rest het heeft gemaakt.
Eten was: Oester (overgeslagen) - 2 gefrituurde kipstukjes met 4 wafelfrietjes - 2 sushidingen (overgeslagen) - tonijnburgertje - kipspiesje en een soort loempia (overgeslagen) en volgens mij een dadeltaart, toen had ik mijn jas al aan, dus ook overgeslagen. Niet bijzonder gezond.En bij de borrel vooraf waren er ook gefrituurde hapjes, flammkuchen en bruchettas.
Behalve de oesters was het allemaal een beetje Aziatisch gekruid. Het was niet helemaal goed uitgedacht, maar ach, het was een grote groep en dan is dit nog wel iets sfeervoller dan een buffet.quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het vooral een beetje een raar menu. Allegaartje. Of misschien ben ik totaal niet meer op de hoogte van wat in is of zo.
Wij gaan volgende week met werk uit eten. Waarom moet dat altijd in december. Al druk zat + genoeg eet momenten.
Stamppot zuurkool en stamppot rucola met zongedroogde tomaat.quote:
Ik heb ze ongeschild gekocht.quote:
Voor de portemonnee wel vermoed ik.. het lijkt me qua werkdruk nog best pittig..quote:Op vrijdag 13 december 2019 12:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
En eens. Zoveel eetmomenten in deze periode. Restaurants zullen het wel een heerlijke periode vinden.
Ik heb nu al kramp in mn handen als ik er aan denk..quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ze ongeschild gekocht.Meestal thuis, schil ik ze niet. Ik denk dat ik er nu vol goede moed toch aan begin (met filmpje op de tv) tot ik geen zin meer heb
![]()
9quote:Op vrijdag 13 december 2019 13:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik heb nu al kramp in mn handen als ik er aan denk..![]()
Hoeveel kilo heb je gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |